jekej je rozdil v tych pristrojech?
http://cgi.ebay.co.uk/APEXI-SUPER-AIR-F ... dZViewItem
http://cgi.ebay.co.uk/APEXI-S-AFCII-Sup ... dZViewItem
apexi
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
AFC II umoznuje jemnejsi nastaveni korekcni krivky. Jinak je to plus minus to samy.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
s čudlikama je starší model jak píše Beaver, s kolečkem je SAFCII
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
Re: apexi
nevím ale za tuhle cenu máš SAFC Neo což by měl být poslední - nejnovější - model...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
funkcema to je to samý jen SAFC umí doladit směs ve x skocích a SAFC ve xx skocích přesný počet si nepamatuju, ale radši bych šel do SAFC II a nebo jak nabízí Idaho Neo.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity