vylepšení dieselu?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
KaCzaba
Příspěvky: 122
Registrován: 26 lis 2006 23:44
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od KaCzaba »

Mikael píše:
mcsow píše:
Mikael píše:Kdyz uz tu rozebirate diesely,zajima me motor SDi....jel jsem v Oktavce a ten motor se choval vic nez solidne.A taky jsem nekde na printu videl 1,9 SDi ktera se pekne umistila.
asi myslíš sdíčkový polo který pod kapotou mnělo pdi
Videl jsem ve vysledcich SDi...nenapadlo me,ze to nekdo oznaci s uplne jinym motorem pod kapotou... :mad:
to polo nema PDI,ale je to predelany SDI,kdyz se do toho trosku podivas,tak zjistis,je se da strasne moc veci kombinovat spolu TDI,SDI,PDI....VW je takovy lego kde si,kdyz chces poskladas co chces :D

Uživatelský avatar
milonovo
Příspěvky: 992
Registrován: 25 lis 2004 21:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od milonovo »

Jinak PDI je pičovina :D PD

Uživatelský avatar
KaCzaba
Příspěvky: 122
Registrován: 26 lis 2006 23:44
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od KaCzaba »

vzdyt je to jedno jak to nazves,kazdej vi oc se jedna

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

ale pd je dost jiny, nesmysl nekam zastavovat :nono:
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Vůbec bych neřešil zastaralé poruchové dieseli VW to že je to lego je logický když už 20letz dělaj stejnej motor. jenom mění komponenty a s toho logicky vyplívá že to můžeš navzájem kombinovat jak se ti zamane jen podel toho musíš vždy upravit jednotku. nevýhoda PD je jech obrovská poruchovost a to jeden a co se týče novejch 2.0 TDI Pd tak je to dvojnásob. Pokud chce někdo nutně diesela tak ať si koupí toyotu a jejich 2.2 D4D popřípadě honďáckej 2.2 ictdi (ale je fakt že v těchto ohledech je toyota skušenějsí než honda) a pak se dá hovořit o živém spolehlivém dieselu a jestli někdo bude něco namítat na filtr pevnejch částic tak ten se sere i u VW. jinak kámoš má 200tis na avensis vagon 2.2 D4D a auto stále bez poruchy bez ubýtku výkonu bez vůle v nápravách bez ohmatání čalounění prostě netypli byste mu 200tis ani náhodou řekli byste tak 40 a to max. Pak vlezte do ukadlaného zdechlého superba nebo prasata 1.9 TDi 96 Kw a po 150tis vypadá jak toyota po 400tis.

Podle mně VW motory moc neumí , TDi měli sice hroznej rachot nic moc tah a kouřovém efektu ani nemluvě ale alespoň to něco vydrželo ale PD maj to svoje natačení věčně v pikaču a řekl bych že 90 procent PD čkařů zná nouzovej režim bez záběru turba jelikož se vysipali lopatky nebo se zasekli a předjížeděni opět skončilo neuspěšně. To co TDi ušetří na spotřebě vrátí na opravách. Takže rači nevýkonej benzin když má někdo nutnost VW nwž jejich kadlák.

A když už kadlák tak spolehlivej japonec , volváckej 5ti vál nebo ověrenej BMW 530D nebo 330D.

Hodně lidí mně ukamenuje ale VW jsou nekvalitní auta s otřesným dílenským spracováním málo kdy s povedeným designem a hlavně technologicky 10let pozadu oproti automobilkám jako BMW , toyota , hona , nissan , mitsubishi apd...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

na nej!!!

:pyramida:
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
milonovo
Příspěvky: 992
Registrován: 25 lis 2004 21:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od milonovo »

Elviiis,nevím jestli jsem se na Tebe nějak zaměřil,nebo píšeš jen píčoviny :D Myslíš volváckej pětivál VW? :D

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Tak jestli je 5D ve volvu XC90 s produkce VW tak je to asi jediněj jejich kludnej motor a smekám že se jim něco povedlo. Vím že např crafter má 5ti vál ten crafter s tím na dodávku nejede špatně ale žere o 2 až 4 litry více než konkurence. Navíc jsem měl za to že VW dělalo 5ti vál 2.5 a volvo ma 2.3 či co to je za obsah. Ale jak jsem psal moc se v turbokamnech neorientuju pouze co jsem v jakých jel. A tam mne nejvíc dostala toyota i když nickův pantfinder 2.5tdci 170PS taky jede jako kokot na of road a nehulí..
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
milonovo
Příspěvky: 992
Registrován: 25 lis 2004 21:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od milonovo »

Abych to uvedl na pravou míru,5V ve V70 I generace a i II 140PS je od VW,výbornej motor (výkon,spotřeba) D5 163PS? je už od volva,nicméně nejen to mě dostalo,hlášky typu že VW používá 20let ten samej motor atd.Oni vlastně skoro všichni výrobci používaj ty samý motory od konce koní :D Převážně spalovací...

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

milonovo píše:Abych to uvedl na pravou míru,5V ve V70 I generace a i II 140PS je od VW,výbornej motor (výkon,spotřeba) D5 163PS? je už od volva,nicméně nejen to mě dostalo,hlášky typu že VW používá 20let ten samej motor atd.Oni vlastně skoro všichni výrobci používaj ty samý motory od konce koní :D Převážně spalovací...
Myslím D5 163Ps takže volvo. já si říkal že to by VW nezvládl. Krásnej zvukslušnej tah a supr spotřeba.

Tím že používá 20let ten starej motor myslím motor jako motor jakože vem blok s felici a bude až na pár modifikací stejnej jako s fobie RS. Což nejni nic neobvyklého ale díky tomu je motor neuvěřitelně těžkej hlučnej apd. Např HONDA ho má odlitej z hliníku a to má něco do sebe pro hmotnost. A nepište nikdo kraviny ve stylu že je to naprd. Kdyby to bylo naprd tak by technologii odlévání hlinikových bloků pro nafty neškemral VW od hondy. Prostě podle mne nafta nejni nejlepší řešení na ůpravu pak to totiž postrádá pořádně smysl toho proč se tyto motory užívají a když někdo chce aby mi kadlák jel tak ať si koupí silnou naftu už od serie viz toyota D4D.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
milonovo
Příspěvky: 992
Registrován: 25 lis 2004 21:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od milonovo »

elviiis píše:
milonovo píše:Abych to uvedl na pravou míru,5V ve V70 I generace a i II 140PS je od VW,výbornej motor (výkon,spotřeba) D5 163PS? je už od volva,nicméně nejen to mě dostalo,hlášky typu že VW používá 20let ten samej motor atd.Oni vlastně skoro všichni výrobci používaj ty samý motory od konce koní :D Převážně spalovací...

jakože vem blok s felici a bude až na pár modifikací stejnej jako s fobie RS.

Jo,řadovej čtyřválec :D No jo,ono je to vlastně stejný.

Andre
Příspěvky: 51
Registrován: 25 lis 2005 21:28
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Andre »

elviiis píše:Nechci do toho kecat v naftách se nevyznám ale není ten rencek čerpaslo bez vstřikování? 6e jako by to asi šlo těžko načipovat a navíc čipovat atmosferickej diessel je stejná kravina jako čipovat atmosferickej benzín. Radši to prodej a kyž chceš diesela tak si kup něco pořádnýho s dobrým motorem a ne asuto ze stacionárním motorem protkalcovské stavy :lol: .
Tohle byla asi nejrozumější věc, kterou jsi tady napsal.... nechápu jak může někdo dělat "odborný" posudky na diesely, když nemá ani představu jak funguje vstřikovací čerpadlo.
Golf2 TDI 4x4

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Naftové agregáty mne nijak zvlášť nenatchli a proto se do jejich technologie nešťourám nějký základy vým jak fungujou vým že to má vstřikovače jež dáfkuje speciální čerpadlo některý maj el vstřikování některý přímej vstřik , vím že některý maj variabylní časování lopatek turb atd tad. Vím že nafťáci maj větší učinnost než benzíňáky atd. U diesselu jde především o tomž by mněli jezdit za levno , díky přeplňování by mněli mít sílu atd atd. Tzn že ti můžu říct opravdu funkční nafťák podle mne není PD kterýmu se furt sere čerpadlo žere to jako rakoviny atd atd. Proto ti laicky řeknu důvod proč bych nechtěl VW ropáka. Nejede to tak jako japoncké ropy nebo bmw , je to hlučný jako kokot hulí to jako lokomotiva anemám na to bych byl furt v servise.

Pokud chceš nazančit že tvoje kára jede jako kokot tak ti to řeknu takhle. možná jede ale kdybych já do svého malého charáde narval tolik co ty do golfa tak bych zajel 400metrů troufám si říci tak za 13.5s a to je to tisícovky (4x4 nejni problém dělali se v 1.3kách oll road).

Takže se vracíme k tmou že ropy jsou pro normální ježdění a jejich upravování (byť je možné) je nelogické a je to plýtvání penězi.

Navíc já považuji VW diesseli (krom TD SDi a klasických TDi) za extrémně nespolehlivé. O jizdní dynamice hulivosti a hlučnosti se vyjadřovat nebudu to ví každy kdo řídil tyto i jiné diesseli. Všem kolem mne se serou PD turba známí v škoda servise si taky sťěžuje že nové 2.0 TDi PD jsou tam s turbama stále a to i ty nenačipované. Sousedovy teď na oktávce TDi dokonce upadl motor je to stará vrána 1998 ale stejně jsem se smíchy málem pototo jetě jsem to nikdy nevyděl. :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
piknik18
Příspěvky: 251
Registrován: 30 črc 2006 22:23
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od piknik18 »

vidis...ja sem osmlet jezdil na golfe IV a nikdy nebyl zadnej problem a to byl dokonce po morde ... :roll:
1. Voklswagen Passat 1.6D kultkár
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro

Uživatelský avatar
ryan69
Moderátor
Příspěvky: 798
Registrován: 22 bře 2006 13:33
Bydliště: Liberec

Příspěvek od ryan69 »

elviiis píše: ...kdybych já do svého malého charáde narval tolik co ty do golfa tak...
...takže se vracíme k tmou že ropy jsou pro normální ježdění a jejich upravování (byť je možné) je nelogické a je to plýtvání penězi.
nechtěl jsem do tohodle tématu nijak zvlášť zasahovat, ale tohle už mi nedalo..

nevím jak máš zmapované ceny úprav, ale ikdyby šlo jen o "blbé" chipnutí nafty za např 10tis., chtěl bych vidět jaké úpravy bys na benzínu za tenhle cenový limit udělal ty a kolik by ti to dalo.

proč by hergot nafta měla být jen pro normální ježdění? to prostě jako vyloženě zarytej benzíňák a odpůrce nafty nedokážeš zkousnout, že sou i auta který natrhnou kde čemu prdel a jezděj zapolovic než ufuněná 1.4 MPi ? není lepší to přejít mlčením než šířit pomluvy a polopravdy o naftě (teď nemířím konkrétně na tebe..) ?
Mégane III SkyFox, Dynamique 1.6 110

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Jen pro zajímavost V5 od audi je pořád ten samí jako je ve volvu a a ve všech dodávkách od koncernu...btw dakarský tuareg ho má taky........
Jinak nafta v principu funguje stejně jako benzín...jen spaluje něco jinýho s jinou účiností.....
Nikdo ste tady nezmí motory JTD ze svojí servisní praxe mám zkušenosti s motory HDi,TDi,JTD a DCi a každý má něco do sebe....HDi ani zadarmo...projev výkon spotřeba nic mě nezaujalo a navíc ta poruchovost....TDi velice hlučný,dobrý zátah a nikdy s ním nic zásadního nebylo krom váhy vzduchu samo nebavím se o PD s tím zatim žádná zkušenost,DCi mdlý zátah a relativně hlučný i když ne jako ostatní a problémy s filtrem pevných částic.
JTD absolutně nejtižší s nejlepší spotřebou a zátah 2,4 s 200PS a 400nm v 1500 otáčkách je peklo!uvidíme co tomu řeknou najeté kilometry.....
Pro mě nej v dieselech je BMW už delší dobu a ostatní je jen vždy dotahují audi se svým 3.0 TDi a jeho 500NM tahá hezky ale na postupné plnění BMW nemá .....Nikdy sem nejel v žádném mercedesu v naftě pominu li prastarou 300TD.....
myslím si že z těch starších nafťáků je pořád v popředí TDi ale z novějších ho už ostatní dohnali ne li předhonily..........

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

ryan69 píše:
elviiis píše: ...kdybych já do svého malého charáde narval tolik co ty do golfa tak...
...takže se vracíme k tmou že ropy jsou pro normální ježdění a jejich upravování (byť je možné) je nelogické a je to plýtvání penězi.
nechtěl jsem do tohodle tématu nijak zvlášť zasahovat, ale tohle už mi nedalo..

nevím jak máš zmapované ceny úprav, ale ikdyby šlo jen o "blbé" chipnutí nafty za např 10tis., chtěl bych vidět jaké úpravy bys na benzínu za tenhle cenový limit udělal ty a kolik by ti to dalo.

proč by hergot nafta měla být jen pro normální ježdění? to prostě jako vyloženě zarytej benzíňák a odpůrce nafty nedokážeš zkousnout, že sou i auta který natrhnou kde čemu prdel a jezděj zapolovic než ufuněná 1.4 MPi ? není lepší to přejít mlčením než šířit pomluvy a polopravdy o naftě (teď nemířím konkrétně na tebe..) ?
Pozor na to já mám turbo benzín. Ten se dube podstatně lépe jako TDi.

Jinak první nafta která ke mne promluvila jinak než dimcovej smraďoch bez zátahu tak bylo volvo XC90 D5 163Ps solidní tah a v tahu krásný zvuk. Číslo dva byla honda civic 2.2 ictdi a následně accord s tímto motorem když se mně na dálnici do 230ti držel číslo 3byl nickův pantfinder 2.5cdi či co tam je. A opravdu hezké svezení byla avensis vagon 2.2 d4d. VW mi vadí svoji extrémní hlučností , extrémní čudivostí (i když v zátahu to není až zae tak strašný) ale hlavně poruchovost PD turb.

Stále však zastávám názoru že pro ůpravy a velmi agresivní ježdění není nafta vhodná. A pokud chce někdo ůčinej motor ať si překope auto na elektriku :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
milonovo
Příspěvky: 992
Registrován: 25 lis 2004 21:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od milonovo »

Já to vzdávám :D Hlavně že v tom máš jasno...

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

ryan69 píše:nevím jak máš zmapované ceny úprav, ale ikdyby šlo jen o "blbé" chipnutí nafty za např 10tis., chtěl bych vidět jaké úpravy bys na benzínu za tenhle cenový limit udělal ty a kolik by ti to dalo.
Beru to jako vtip. "Chipnuti nafty za 10 tisic" ti da kolik vykonu navrch ? 10 koni ? 20 ? 30 ? Za 10 korun (slovy deset korun ceskych) mam u sveho autu naprosto stejny vykon navrch. Za 10 tisic bych si koupil kovovy tesneni pod hlavy a ARP srouby a zvednul tlak poradne a to uz mame rozhodne vykonovy zisk takovych min. 60 koni. A to s s cislama drzim relativne pri zemi :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

ryan69 píše:
elviiis píše: ...kdybych já do svého malého charáde narval tolik co ty do golfa tak...
...takže se vracíme k tmou že ropy jsou pro normální ježdění a jejich upravování (byť je možné) je nelogické a je to plýtvání penězi.
nechtěl jsem do tohodle tématu nijak zvlášť zasahovat, ale tohle už mi nedalo..

nevím jak máš zmapované ceny úprav, ale ikdyby šlo jen o "blbé" chipnutí nafty za např 10tis., chtěl bych vidět jaké úpravy bys na benzínu za tenhle cenový limit udělal ty a kolik by ti to dalo.

proč by hergot nafta měla být jen pro normální ježdění? to prostě jako vyloženě zarytej benzíňák a odpůrce nafty nedokážeš zkousnout, že sou i auta který natrhnou kde čemu prdel a jezděj zapolovic než ufuněná 1.4 MPi ? není lepší to přejít mlčením než šířit pomluvy a polopravdy o naftě (teď nemířím konkrétně na tebe..) ?
nafta nemá vři stejném objemu šanci dosáhnout výkonu benzínového motoru.. nejsem zaryty benzinák.. naftu si koupí někdo kdo chce jezdit levně..když chci jezdit rychle.. koupím si benzín..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

mam starej tdi, v mrdce kare, jedu za levno a upaluje to vyborne :lol:
na D4D toyotu vazne nemam :snooty: a stejne jsem spokojenej



k tem pd turbum, to si nicej lidi co turbo rvou za studena a kdyz koncej tak ho nenechaj vychladnout :wink:
máš plnou tašku jó máš?

Andre
Příspěvky: 51
Registrován: 25 lis 2005 21:28
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Andre »

Elvisi, pokusím se ti pomoci doplnit chybějící znalosti ohledně dieselových motrů, aby tady pak ty tvoje plky neodrazovaly odsud lidi, kteří se chtěli na TUNING-FORU dozvědět taky něco o tuningu motoru, a ne číst o předělání šlapacího auta na vítěze ve sprintu na 1/4míle v kategorii do 500ccm s neuvěřitelnou hodnotou kroutícího momentu 150Nm...

Co se týká problémů s turbama na TDI motorech VW, tak se v 99,99% jedná o závadu na regulaci výkonu turba VNT turbín. VW jsou osazovány hlavně turby firmy Garrett (něco málo KKK), stejně tak jako tvoje vysnívaná Toyota D4-D (a stejně tak možná 90% všech evropských a japonských aut), kde je dokonce ve verzi 2,0 116PS turbo stejné třídy jako třeba v Octavii 110PS (že by Japonci neuměli pořádné turbo???).
Velkou výhodou VNT turbín je, že díky technologii natáčecích lopatek lze použít relativně výkoné turbo zároveň s poměrně malým spool up, ale na druhou stranu je to problém u vozidel, jejichž řidič využívá otáček motoru dlohodobě jen ve spektru od volnoběhu do max. 2500, pak dochází k zatuhnutí lopatek a následkem toho je v lepším případě padání řídícího SW do nouzového programu, v horším dochází k extrénímu přetáčení rotoru turba a jeho následné destrukci.
To, že při prvním spadnutí auta do nouzáku, jde někdo koupit turbo za 35t, je jeho problém, já napříkklad na Octavii dělám opravu regulace turba za 2000,- včetně demontáže a montáže na auto a nových těsnění.
Takže problém turbín není specifikum koncernu VW, je to úplně stejný problém Fordů, BMW, japonců atd.

Řešit tady který diesel je nej nemá podle mě cenu, každý má možná něco do sebe, ale jsou určitě povedené a méně povedené motory, ale to se nedá posuzovat na základě recenze z časopisu, nebo předváděcí jízdy kamaráda. Něco malinko značek už mi taky prošlo pod rukama (v autoservisu, diesel motory), a např. když vidím znak tolik opěvovaného BMW, tak mi naskakuje husí kůže, ale možná jsem jen neměl štěstí. Kdo tvrdí, že TDI od VW je drahé na provoz a na druhou stranu vyzdvihuje BMW, tak podle mě vůbec neví o čem mluví...

A pokud jde o ladění TDI, tak taky jsem byl kdysi moc mladej, a myslel si, že nafta patří na pole... na to musí přijít každý sám kde je pravda.
Golf2 TDI 4x4

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

co se BMW týče o problémech s turbama a vstřikama vím a prto jsem zmiňoval motor 30d :lol:

No věc další vím kdo používá jaká turba to se neboj. Ano taky záleží na tom jak jsou ty turba do vozu instalovány. Taky bys mohl vědět jestli teda děláš v tom servise že VW maj s lopatkama problém kvůli (oproti japoncům) špatnému spaování a vylučování nadměrného množství nějaké látky (nejdem chemik tak si nepamatuju název) a ta spůsobuje to zasírání. Nejsem si jist ale mám dojem že toyota garett nepoužívá a např mitsu si turba dělaj sami. CO se novejch 2.0 TDi týče tam je problém s chlazením a mazáním turb (taky vina motoru a ne turb :lol: )

Až budeš seďet v tolika autech co já a najezdíš tolik kiláků tak to bude oki a budem si moct pokecat i o těchto věcech.

Např moje charade když pojedu tak jak jezdí TDI za 5litrů ta k pojedu taky tak za 5,5 když tomu trochu dám TDi neví která byje a jedu za 7 stejně jako TDI navíc já charade upravuju a opravuju za pár kaček což u TDI nejni možné. Ty moc autu asi nedáváš tak ti TDi nekvalitní podvozek golfu apd vyhovuje ale v mejch rukách by TDI šel pod kitky a golfa bych poslal hned za ním (myslím že srovnávat auto které bylo přezdívané small giant killer při africké rally s golfem je nesmysl takže sorry).

Prostě ti jen chci říci že na lítání je diessel nevhodný taktéž na ůpravy je totiž drahý a nevýkonný napřtvoje TDI 1.9 nemá zdaleka takovej potenciál jako moje CB80T 1.0. Nebo to srovnej s nissan 200sx 1.8 turbo s CA18DET za pár kaček (čip stage za 3000tis + podložky pod ws IC a vejfuck a máš 230koní a to teprve začínáš TDI tam končí a máš investici jako kokot :lol: )

Takže pokud budu chtít lítat zůstanu u benzínu. pokud budu chtít jezdit ekonomicky tak sáhnu po naftě (ale japoncké protože japonci naučili benzínovej motor žrát naftu :lol: )
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od semysak »

elviis: Tvoje schopnosti sebeprezentace me udivuji a zustava mi z nich rozum stat : - /

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od elviiis »

semysak píše:elviis: Tvoje schopnosti sebeprezentace me udivuji a zustava mi z nich rozum stat : - /
To jo a co mám jako odepisovat někomu kdo srovnává charade s golfem II v TDi? Tohle může napsat jen člověk ktrý toho o autech fakt moc neví. Kdyby do charade rejpal beaver ze suprou nebo anděl s eclipsem tak má proč ale s golfem II v TDi :?

Prostě co mám napsat když mi někdo napíše že je snadnější nadupat turbo diessel než turbo benzín? Když se směje krouťáku 150NM na litorvým autě v podstatě v serii (serie má 135NM). To je 270NM na 2.0 :lol: kolik měl v roce 1987 VW TDi krouťák? nebo to byli ještě TD co?

Prostě jabudu psát normální věci až on bude psát normální věci...

Shrnu to!

atmo diessel nemá cenu upravovat a čipem už vůbec ne

atmo benzín nemá ceu čipovat ale s komplexníma ůpravama to má smysl. Ale levnější je koupit silnější motor (pokud je).

turbo diessel pokud jde (elektronicky řízené vstřikování) má smyl načipovat ale není zaručena životnost (spíše komponentů). Lepší je koupit výkonější už v serii (pokud je).

turbo benzín lze snadno a levně upravovat má nejvyšší potenciál. Snadno se dotáhne na vysoké obsahy (snadno se lze dostat na okraj i přes životnosti materíálu užitých uvniř motoru hranice však býva někdy dost vysoko)


Tak myslím že nemá cenu se hádat protože každý máme svoje pravdy a podel této jednoduché tabulky si každý vybere a nechci nic slyšet o spotřebě , udělanej TDi s 200koňama za 5litrů jezdit nebude.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

ne, kazdy nemame nase pravdu, Ty mas svoji! :nono:

zalezi jak kterej tdi chipovat, naky jdou bez snizeni zivotnosti
hlavne neni to jen o chipu ale o tryskach, turbu, ic

jako lepsi je koupit silnejsi, stejne tak jako je lepsi si koupit 330D nez Octu 1,9TDI
upravit 66kw na vic ja 81kw je rozhodne vyhodnejsi 8)
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

AlesShi píše:ne, kazdy nemame nase pravdu, Ty mas svoji! :nono:

zalezi jak kterej tdi chipovat, naky jdou bez snizeni zivotnosti
hlavne neni to jen o chipu ale o tryskach, turbu, ic

jako lepsi je koupit silnejsi, stejne tak jako je lepsi si koupit 330D nez Octu 1,9TDI
upravit 66kw na vic ja 81kw je rozhodne vyhodnejsi 8)
Psal jsem životnost komponentů. tzn turbo , vstřiky katr pad. Jestli si myslíš že ty načipovaný dímovnice co jezdí po cestaách jsou oki tak se pleteš. Jinak kdybych chtěl na diessela dávat větší turbo , vstřiky apd tak už by to byl trochu balík ne :wink:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

elviiis píše:
AlesShi píše:ne, kazdy nemame nase pravdu, Ty mas svoji! :nono:

zalezi jak kterej tdi chipovat, naky jdou bez snizeni zivotnosti
hlavne neni to jen o chipu ale o tryskach, turbu, ic

jako lepsi je koupit silnejsi, stejne tak jako je lepsi si koupit 330D nez Octu 1,9TDI
upravit 66kw na vic ja 81kw je rozhodne vyhodnejsi 8)
Psal jsem životnost komponentů. tzn turbo , vstřiky katr pad. Jestli si myslíš že ty načipovaný dímovnice co jezdí po cestaách jsou oki tak se pleteš. Jinak kdybych chtěl na diessela dávat větší turbo , vstřiky apd tak už by to byl trochu balík ne :wink:
turbo nevodchazi, kdyz fouka kolik ma a chova se knemu jak ma
proc by odchazely vstriky? :twisted: kdyz tak po 100kkm a musis mit kua velkou smulu

zalezi kdo ten cip dela, musi se to umet na miru, ne to jenom kopirovat
vetsi turbo a vstriky mas za 15k i s praci vpoho, kdyz se zadari tak 10 :?:
máš plnou tašku jó máš?

Andre
Příspěvky: 51
Registrován: 25 lis 2005 21:28
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Andre »

Elvisi, kdo tady srovnával Golfa se škarádem? Srovnávat legendu s korejskou parodií na auto pro zakrslíky kromě tebe ještě tady nikoho nenapadlo...

PS: Aplikace turbín pro Toyotu: http://www.turbomaster.info/eng/applica ... urbo=todos
Golf2 TDI 4x4

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Andre píše:Elvisi, kdo tady srovnával Golfa se škarádem? Srovnávat legendu s korejskou parodií na auto pro zakrslíky kromě tebe ještě tady nikoho nenapadlo...

PS: Aplikace turbín pro Toyotu: http://www.turbomaster.info/eng/applica ... urbo=todos
Frajere teď jsi mě opravdu nasral.

Hele daihatsu je nejstarší JP automobilka vzniklá v roce 1907 neřekl bych že JP je korea.

Charade GT-ti na jehož vyvoji spolupracoval DE-Tomaso jenž jezdil ze starší verzi tohoto vozu ale s tímto motorem je jdením z legendárních rally aut. Na rozdíl od golfa je to auto které v něco dokázala.

Neleze srovnávat technologii ťechto automobilů protože charade mělo už v roce 1987 elektronický vstřik , dutou kovano kliku , venytli plněné sodíkem , 4venytlovej rozvod (DOHC) , kované ojnice i písty , šáli s titanu. 4x kotouče , vzadu promakané nezávyslé zavěšení kol. Extremně tuhá karoserie seriový výkon s katem 101koní bez katu 106 , točivej moment 135NM 0-100km/h za 8.2 bez katu za 7.9s. Toto auto bylo pověstné při africké rally hlavně tím že 3 auta odstartovali 3 dojeli , jeli proti 2.0 4x4 a vždy se umístili hned za sebou na bodovaných místech těsně za bednou (tak ve předu nebyli žádné předohraby a tím se poukazuje na kvalitu jejich podvozků). Říkalo se jim small ginat killer proto že kdo ty auta znel takz nich měl strach.

Myslíš že mu VW GOLF konkuruje?

Pokud máš narážky na 4x4 tak i charade se dělalo jako 1.3 16V EFI 90PS 4x4 a jelikož jsi zatvrzelí dieslař tak i charade se dělao 1.0 TD.

A ty jsi přečti své příspěvky protože jsi psal že ze svím směšným krouťákem 150NM vyhrávám závody na 1/4mile v kategorii do 500ccm.

Myslím že golf je legenda tak v prodanejch kusech pro obyč lidi jelikož se tu tenkrát nic jinýho pořádně sehnat nedalo :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“