AlesShi píše:elviiis píše:Psal jsem životnost komponentů. tzn turbo , vstřiky katr pad. Jestli si myslíš že ty načipovaný dímovnice co jezdí po cestaách jsou oki tak se pleteš. Jinak kdybych chtěl na diessela dávat větší turbo , vstřiky apd tak už by to byl trochu balík neAlesShi píše:ne, kazdy nemame nase pravdu, Ty mas svoji!![]()
zalezi jak kterej tdi chipovat, naky jdou bez snizeni zivotnosti
hlavne neni to jen o chipu ale o tryskach, turbu, ic
jako lepsi je koupit silnejsi, stejne tak jako je lepsi si koupit 330D nez Octu 1,9TDI
upravit 66kw na vic ja 81kw je rozhodne vyhodnejsi
Právě že ti to tím čipem skurví proto to raději nechat origo. A právě že se nesmí dělat čip alternativně pokud se to nedělá na brzdě s datalogem a potřebnejma náležitostma ale to už je to omýláno tisíckrát. pro ropákyje nejlepší odladěnej odskoušenej čip a ůplně nejlépe přímo od výrobce.
turbo nevodchazi, kdyz fouka kolik ma a chova se knemu jak ma
proc by odchazely vstriky?kdyz tak po 100kkm a musis mit kua velkou smulu
zalezi kdo ten cip dela, musi se to umet na miru, ne to jenom kopirovat
vetsi turbo a vstriky mas za 15k i s praci vpoho, kdyz se zadari tak 10
vylepšení dieselu?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
tvůj názor. já mám jiný a vlastní zkušenost.blázen píše:nafta nemá vři stejném objemu šanci dosáhnout výkonu benzínového motoru.. nejsem zaryty benzinák.. naftu si koupí někdo kdo chce jezdit levně..když chci jezdit rychle.. koupím si benzín..
to si ber klidně jak chceš. až za 10tis uděláš s 1.8 nebo 2.0 benzínem větší výkonový skok než s obligátní a tolik benzíňáky proklínanou 1.9TDi tak dej vědět. a to že budeš půl roku zavřenej doma v dílně a ladit svépomocí a ve finále tě to vyjde na 0,0 Kč, to do toho prosím nepočítej.Beaver píše:Beru to jako vtip. "Chipnuti nafty za 10 tisic" ti da kolik vykonu navrch ? 10 koni ? 20 ? 30 ? Za 10 korun (slovy deset korun ceskych) mam u sveho autu naprosto stejny vykon navrch. Za 10 tisic bych si koupil kovovy tesneni pod hlavy a ARP srouby a zvednul tlak poradne a to uz mame rozhodne vykonovy zisk takovych min. 60 koni. A to s s cislama drzim relativne pri zemi
Mégane III SkyFox, Dynamique 1.6 110
ještě sem nejel v 1,9TDI co jede srovnatelně s mou 1,8v benzínu...ryan69 píše:tvůj názor. já mám jiný a vlastní zkušenost.blázen píše:nafta nemá vři stejném objemu šanci dosáhnout výkonu benzínového motoru.. nejsem zaryty benzinák.. naftu si koupí někdo kdo chce jezdit levně..když chci jezdit rychle.. koupím si benzín..
to si ber klidně jak chceš. až za 10tis uděláš s 1.8 nebo 2.0 benzínem větší výkonový skok než s obligátní a tolik benzíňáky proklínanou 1.9TDi tak dej vědět. a to že budeš půl roku zavřenej doma v dílně a ladit svépomocí a ve finále tě to vyjde na 0,0 Kč, to do toho prosím nepočítej.Beaver píše:Beru to jako vtip. "Chipnuti nafty za 10 tisic" ti da kolik vykonu navrch ? 10 koni ? 20 ? 30 ? Za 10 korun (slovy deset korun ceskych) mam u sveho autu naprosto stejny vykon navrch. Za 10 tisic bych si koupil kovovy tesneni pod hlavy a ARP srouby a zvednul tlak poradne a to uz mame rozhodne vykonovy zisk takovych min. 60 koni. A to s s cislama drzim relativne pri zemi
Re: vylepšení dieselu?
trošku do toho zasáhnu turba CT nejsou garett ale originál toyota ta tabulka co ty uvádíš není o tom že by toyota používal agarret turba ler jeo křížová refernece do garety... ( vím to porotže ct12,0ct26 a ct9 a c20jsm eměl v rukách, věř že to není výroba garrett ...
nebo mi snad chceš říct že MK3 a mk4 supry používají turba garett

tohle byl klasickej příklad toho jak si človek dokáže vysvětlovat dukazní materiály podle sebe, vymýšlet vlatsní "podložené teorie a pravdy" a absolutne ho nezajímá jak je to v reálu ...
nebo mi snad chceš říct že MK3 a mk4 supry používají turba garett


tohle byl klasickej příklad toho jak si človek dokáže vysvětlovat dukazní materiály podle sebe, vymýšlet vlatsní "podložené teorie a pravdy" a absolutne ho nezajímá jak je to v reálu ...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
vidíš já zas pozanl 330ps supru co nestíhala držet krok s 30TDIblázen píše:moje 1,8T má cca 280-300k..pochybuju o 1,9tdi co je schopna držet krok,když to nesvedlo 3.0TDiryan69 píše:a já jel v 1.9TDi co si tu 1.8T slušna dala.. holt každej máme jiný zkušenostiblázen píše:ještě sem nejel v 1,9TDI co jede srovnatelně s mou 1,8v benzínu...



což mne vedlo k trošku jinému názoru na věc - jezdit rovne umí každej blbec, v zatáčkách je mu pak krouťák turba k ničemu.. -sorry za OT

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
to je možná tím ,že supra váží o 300-400kg víc jak SX.. já si sním zkoušel sprint na půl kilometru a prohrál toIdaho píše:vidíš já zas pozanl 330ps supru co nestíhala držet krok s 30TDIblázen píše:moje 1,8T má cca 280-300k..pochybuju o 1,9tdi co je schopna držet krok,když to nesvedlo 3.0TDiryan69 píše: a já jel v 1.9TDi co si tu 1.8T slušna dala.. holt každej máme jiný zkušenostia to nejen na rovince ( dálnice) tak ani na okrskách, na druhou starnu znám človeka co si s tím samým autem ( 3.0TDi ) vytřel prdel 33let starou atmosférou o bsahu 2,4
- samozřejme jen na státovce
což mne vedlo k trošku jinému názoru na věc - jezdit rovne umí každej blbec, v zatáčkách je mu pak krouťák turba k ničemu.. -sorry za OT
a ono se tu od začátku řeší tvůj benzín vs. nafta? nikdo snad netvrdí že zrovna tvoje auto ta která nafta dá ne?blázen píše:moje 1,8T má cca 280-300k..pochybuju o 1,9tdi co je schopna držet krok,když to nesvedlo 3.0TDiryan69 píše:a já jel v 1.9TDi co si tu 1.8T slušna dala.. holt každej máme jiný zkušenostiblázen píše:ještě sem nejel v 1,9TDI co jede srovnatelně s mou 1,8v benzínu...

Mégane III SkyFox, Dynamique 1.6 110
jj to souhalsím, jak říkám an dálnici neměl šanci v zatáčkách je ot o něčem jiném, přeci jen supranení ideální auto do zatáček, to muj nový projekt s rozložením váhy 52/48 a váhou 1000kgblázen píše:to je možná tím ,že supra váží o 300-400kg víc jak SX.. já si sním zkoušel sprint na půl kilometru a prohrál toIdaho píše:vidíš já zas pozanl 330ps supru co nestíhala držet krok s 30TDIblázen píše: moje 1,8T má cca 280-300k..pochybuju o 1,9tdi co je schopna držet krok,když to nesvedlo 3.0TDia to nejen na rovince ( dálnice) tak ani na okrskách, na druhou starnu znám človeka co si s tím samým autem ( 3.0TDi ) vytřel prdel 33let starou atmosférou o bsahu 2,4
- samozřejme jen na státovce
což mne vedlo k trošku jinému názoru na věc - jezdit rovne umí každej blbec, v zatáčkách je mu pak krouťák turba k ničemu.. -sorry za OT


Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
jde o to že na 1,8T jde tenhle výkon získat jakš takš snadno..by mě zajímalo jak snadno to jde z 1,9tdi..ryan69 píše:a ono se tu od začátku řeší tvůj benzín vs. nafta? nikdo snad netvrdí že zrovna tvoje auto ta která nafta dá ne?blázen píše:moje 1,8T má cca 280-300k..pochybuju o 1,9tdi co je schopna držet krok,když to nesvedlo 3.0TDiryan69 píše: a já jel v 1.9TDi co si tu 1.8T slušna dala.. holt každej máme jiný zkušenostišlo tu o trochu jiné poměry..
No ono jde o to, ze jak motor 1.8T benzin od VW, tak 1.9 TDI od VW jsou desny krumply v porovnani s podobnyma motorama z JPN produkce, takze mas pravdu, koncernova 1.8T by souboj s 1.9 TDI mohla prohrat...ryan69 píše:a ono se tu od začátku řeší tvůj benzín vs. nafta? nikdo snad netvrdí že zrovna tvoje auto ta která nafta dá ne?šlo tu o trochu jiné poměry..

K tomu ladeni u me v garazi... ja bych nic rok neladil, koupil bych nekolik maticovych podlozek a namontoval je na vhodne misto. A tato uprava za doslova par korun mi udela stejnou sluzbu, jako uprava ECU za 10 tisic u nafty. To je smula, co ?ryan69 píše:to si ber klidně jak chceš. až za 10tis uděláš s 1.8 nebo 2.0 benzínem větší výkonový skok než s obligátní a tolik benzíňáky proklínanou 1.9TDi tak dej vědět. a to že budeš půl roku zavřenej doma v dílně a ladit svépomocí a ve finále tě to vyjde na 0,0 Kč, to do toho prosím nepočítej.


Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Až někdo s 2.0T nafty dostane čas na 1/4mil pod 7s, tak dejte vědět.blázen píše:jde o to že na 1,8T jde tenhle výkon získat jakš takš snadno..by mě zajímalo jak snadno to jde z 1,9tdi..ryan69 píše:a ono se tu od začátku řeší tvůj benzín vs. nafta? nikdo snad netvrdí že zrovna tvoje auto ta která nafta dá ne?blázen píše: moje 1,8T má cca 280-300k..pochybuju o 1,9tdi co je schopna držet krok,když to nesvedlo 3.0TDišlo tu o trochu jiné poměry..


Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Re: vylepšení dieselu?
Kamaráde, než se tady příště zase ztrapníš, zkus si pořádně rozmyslet, co tu budeš psát...Idaho píše:trošku do toho zasáhnu turba CT nejsou garett ale originál toyota ta tabulka co ty uvádíš není o tom že by toyota používal agarret turba ler jeo křížová refernece do garety... ( vím to porotže ct12,0ct26 a ct9 a c20jsm eměl v rukách, věř že to není výroba garrett ...
nebo mi snad chceš říct že MK3 a mk4 supry používají turba garett![]()
tohle byl klasickej příklad toho jak si človek dokáže vysvětlovat dukazní materiály podle sebe, vymýšlet vlatsní "podložené teorie a pravdy" a absolutne ho nezajímá jak je to v reálu ...
Dám ten odkaz znovu (only Garrett for Toyota)
http://www.turbomaster.info/eng/applica ... ogo=toyota
Golf2 TDI 4x4
Re: vylepšení dieselu?
Andre píše:Kamaráde, než se tady příště zase ztrapníš, zkus si pořádně rozmyslet, co tu budeš psát...Idaho píše:trošku do toho zasáhnu turba CT nejsou garett ale originál toyota ta tabulka co ty uvádíš není o tom že by toyota používal agarret turba ler jeo křížová refernece do garety... ( vím to porotže ct12,0ct26 a ct9 a c20jsm eměl v rukách, věř že to není výroba garrett ...
nebo mi snad chceš říct že MK3 a mk4 supry používají turba garett![]()
tohle byl klasickej příklad toho jak si človek dokáže vysvětlovat dukazní materiály podle sebe, vymýšlet vlatsní "podložené teorie a pravdy" a absolutne ho nezajímá jak je to v reálu ...
Dám ten odkaz znovu (only Garrett for Toyota)
http://www.turbomaster.info/eng/applica ... ogo=toyota
nevím co je tu ke ztrapnení turby řady CT nedodává toyote Garett


to co tu máš jsou sice partnumber ale náhrad od garreta, tato turba už nenesou zbačení ct ale klasická "garetovská" - ymlsím že v tomhle by ti nejvíce řekl MarAtr - ten má zastoupení Garteu pro čr.. ted doufám že ve třech toyota servisech ví o čem mluví a já tu nebudu za vola

ten link postovat nemusíš, já umím číst ( narozdíl do tebe )



Naposledy upravil(a) Idaho dne 22 čer 2007 21:17, celkem upraveno 1 x.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: vylepšení dieselu?
Suitable for Toyota.Andre píše:Kamaráde, než se tady příště zase ztrapníš, zkus si pořádně rozmyslet, co tu budeš psát...Idaho píše:trošku do toho zasáhnu turba CT nejsou garett ale originál toyota ta tabulka co ty uvádíš není o tom že by toyota používal agarret turba ler jeo křížová refernece do garety... ( vím to porotže ct12,0ct26 a ct9 a c20jsm eměl v rukách, věř že to není výroba garrett ...
nebo mi snad chceš říct že MK3 a mk4 supry používají turba garett![]()
tohle byl klasickej příklad toho jak si človek dokáže vysvětlovat dukazní materiály podle sebe, vymýšlet vlatsní "podložené teorie a pravdy" a absolutne ho nezajímá jak je to v reálu ...
Dám ten odkaz znovu (only Garrett for Toyota)
http://www.turbomaster.info/eng/applica ... ogo=toyota
Nicmene original CT turba v Toyotach jsou od HITACHI.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: vylepšení dieselu?
prosím neslovuj mne kamaráde dokud se nepoznáme, takovéhle slizké oslovení od člověka který chce druhého ztrapnit, eventuelne ponížit nemám rád. Neřekl jsem nic špatného, přečti si pořádne co jsem napsal k PŮVODNÍ tabulce...Andre píše:Kamaráde, než se tady příště zase ztrapníš, zkus si pořádně rozmyslet, co tu budeš psát...Idaho píše:trošku do toho zasáhnu turba CT nejsou garett ale originál toyota ta tabulka co ty uvádíš není o tom že by toyota používal agarret turba ler jeo křížová refernece do garety... ( vím to porotže ct12,0ct26 a ct9 a c20jsm eměl v rukách, věř že to není výroba garrett ...
nebo mi snad chceš říct že MK3 a mk4 supry používají turba garett![]()
tohle byl klasickej příklad toho jak si človek dokáže vysvětlovat dukazní materiály podle sebe, vymýšlet vlatsní "podložené teorie a pravdy" a absolutne ho nezajímá jak je to v reálu ...
Dám ten odkaz znovu (only Garrett for Toyota)
http://www.turbomaster.info/eng/applica ... ogo=toyota
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: vylepšení dieselu?
Když jinak nedáš...
Ukaž mi kde jsem chtěl dokazovat, že se do nějaký supry dávají Garretty??? Tvůj problém je, že jsi tu první tabulku nepochopil a možná ani nepochopíš, ale to neřeš...Idaho píše:trošku do toho zasáhnu turba CT nejsou garett ale originál toyota ta tabulka co ty uvádíš není o tom že by toyota používal agarret turba ler jeo křížová refernece do garety... ( vím to porotže ct12,0ct26 a ct9 a c20jsm eměl v rukách, věř že to není výroba garrett ...
nebo mi snad chceš říct že MK3 a mk4 supry používají turba garett![]()
tohle byl klasickej příklad toho jak si človek dokáže vysvětlovat dukazní materiály podle sebe, vymýšlet vlatsní "podložené teorie a pravdy" a absolutne ho nezajímá jak je to v reálu ...
Golf2 TDI 4x4
Re: vylepšení dieselu?
opet zvírazníš jedinou vetu vytaženou z kontextu...
přečti si to pozorně a celé...
říkám že ta tabulka ( a věř mi že s e vní orientuju možná líp než ty, chlapečku
)není o tom že by toyota používala garret turba ale že se jedná o křížové refernce.. co je na tom nepochopitelného, případně špatného, nepravdivého , narozdíl od tvých neuplných a zamlžených informací podávaných čiste jednostranně??
přečti si to pozorně a celé...
říkám že ta tabulka ( a věř mi že s e vní orientuju možná líp než ty, chlapečku

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
S tebou je to opravdu na dlouho.
Tou první tabulkou jsem chtěl dokázat elvisovi, že se do Toyoty d4-d montují garretty, byly v ní aplikace turbín VŠECH výrobců pro Toyotu (ten, kdo se v turbech alespon malinko vyzná, si dokáže odvodit dle značení turba jeho výrobce)
Pak jsi se do toho začal montovat ty, a napsal jsi co jsi napsal, tak jsem dal odkaz nový, kde jsou pro toyotu pouze aplikace garrettu.
1. Nikdy jsem netvrdil, ani nedokazoval, že turba CT dělá Garrett
2. Nikdy jsem netvrdil, ani nedokazoval, že se do supry dává Garrett
3. Ty jsi tady tvrdil opak bodu 1 a 2.
4. Nechápu, proč ti to tady musím vysvětlovat jak v pomocný škole.
Stačí ti to takhle?
Tou první tabulkou jsem chtěl dokázat elvisovi, že se do Toyoty d4-d montují garretty, byly v ní aplikace turbín VŠECH výrobců pro Toyotu (ten, kdo se v turbech alespon malinko vyzná, si dokáže odvodit dle značení turba jeho výrobce)
Pak jsi se do toho začal montovat ty, a napsal jsi co jsi napsal, tak jsem dal odkaz nový, kde jsou pro toyotu pouze aplikace garrettu.
1. Nikdy jsem netvrdil, ani nedokazoval, že turba CT dělá Garrett
2. Nikdy jsem netvrdil, ani nedokazoval, že se do supry dává Garrett
3. Ty jsi tady tvrdil opak bodu 1 a 2.
4. Nechápu, proč ti to tady musím vysvětlovat jak v pomocný škole.
Stačí ti to takhle?
Golf2 TDI 4x4
Jelikoz JPN auta pouzivaji i turba Hitachi a Mitsubishi, tak udaj 90% je vycucany z prstuAndre píše:E...VW jsou osazovány hlavně turby firmy Garrett (něco málo KKK), stejně tak jako tvoje vysnívaná Toyota D4-D (a stejně tak možná 90% všech evropských a japonských aut), kde je dokonce ve verzi 2,0 116PS turbo stejné třídy jako třeba v Octavii 110PS (že by Japonci neuměli pořádné turbo???)...

A mimochodem, napr. Yaris nebo Landcruiser D4-D je osazen turbem rady CT, coz kupodivu Garrett zrovna neni

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
andre ty snepochopil mne.. ale mylsím že Beaver to vystihl.. moje rejpnutí bylo cíleně mířené, tys ho pochopil jinak, jen díky že Beaver je zvyklý a má více trpelivosti ve vysvětlování méně mentálně nadaným členum foraBeaver píše:Jelikoz JPN auta pouzivaji i turba Hitachi a Mitsubishi, tak udaj 90% je vycucany z prstuAndre píše:E...VW jsou osazovány hlavně turby firmy Garrett (něco málo KKK), stejně tak jako tvoje vysnívaná Toyota D4-D (a stejně tak možná 90% všech evropských a japonských aut), kde je dokonce ve verzi 2,0 116PS turbo stejné třídy jako třeba v Octavii 110PS (že by Japonci neuměli pořádné turbo???)...Jak je patrne, tak v Asii poradne turbo umi, nebot jiz zminovanymi Hitachi jsou (resp. byly) osazovany prave Supry.
A mimochodem, napr. Yaris nebo Landcruiser D4-D je osazen turbem rady CT, coz kupodivu Garrett zrovna neni

Nikde sem netvrdil žes neco říkal o použití garettu v suprách.. ale jak tak koukám tvá mysl asi nedokáže udržet pohomadě posloupnost více jak 3-4 slova, protože jinak bys ten kontext pochopil.. omlouvám se, až budu příšte neco psát pro tebe budou to pouze vety jednoduché složené z podmětu přísudku a maximálně dvou přívlastku at s tím nemáš takové problémy

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Nevím, zdali je to parkinsonova choroba, či jiný závažný důvod zabranujicí panu Idahovi duchapřítomné diskuzi, tak proto bych se malinko navrátil k původnímu tématu...
Hoši, tak mi to nedolo a zabrousil jsem do výsledků posledních Mimonských válek, zajímalo mě, jak se tuning pomocí podložek a matiček (+60PS) na těch benzínových supersportech odrazí při měření sil na sprintech.
A jsem tedy velice zklamán, při pohledu na výsledný čas Pola SDI vypadají všechny Supry a jeden zástupce Nisan 200 (u škaráde brobíhala asi nejspíš právě GO) jako nákupní tašky
V čem je problém? M6 místo M8? Nebo ty matičky nejsou to pravé ořechové?
Hoši, tak mi to nedolo a zabrousil jsem do výsledků posledních Mimonských válek, zajímalo mě, jak se tuning pomocí podložek a matiček (+60PS) na těch benzínových supersportech odrazí při měření sil na sprintech.
A jsem tedy velice zklamán, při pohledu na výsledný čas Pola SDI vypadají všechny Supry a jeden zástupce Nisan 200 (u škaráde brobíhala asi nejspíš právě GO) jako nákupní tašky

V čem je problém? M6 místo M8? Nebo ty matičky nejsou to pravé ořechové?
Golf2 TDI 4x4
Andre píše:Nevím, zdali je to parkinsonova choroba, či jiný závažný důvod zabranujicí mi v duchapřítomné diskuzi s panem Idahem
jsem rád žes to konečně přiznal

Naposledy upravil(a) Idaho dne 22 čer 2007 22:53, celkem upraveno 1 x.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
líbí se mi jak se každý ohání na podpoření svého názoru tím co dokázali ostatní, ale sám nedokázal nic..Andre píše:
Hoši, tak mi to nedolo a zabrousil jsem do výsledků posledních Mimonských válek, zajímalo mě, jak se tuning pomocí podložek a matiček (+60PS) na těch benzínových supersportech odrazí při měření sil na sprintech.
A jsem tedy velice zklamán, při pohledu na výsledný čas Pola SDI vypadají všechny Supry a jeden zástupce Nisan 200 (u škaráde brobíhala asi nejspíš právě GO) jako nákupní tašky![]()
V čem je problém? M6 místo M8? Nebo ty matičky nejsou to pravé ořechové?
nebo chceš říci že to sdi toho výkonu dosáhlo "chiopnutím az pár tisícovek" ? což mimochodem byl asi prvotní zámer téhle diskuze ( když už se k počátku diskuze ovodláváš: ))
je to stejné jako bych já řekl - ukaž mi aspon deset naftovejch vozu co si postavili fandové a mají více jak 1200PS, jezdí s nima na srazy nebo v denním provozu..

jakékoliv navýšení výkonu unepřeplnovaného dieselu je krajně nepraktické a neefektivní, vynaložená námaha / peníze se absolutne nevyplatí ...což mylsím to o čem tohle téma mělo být, ne?? ( tím neříkám že to nejde ale je to v podstatě zbytečné )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: vylepšení dieselu?
Další "rádobytuner" se projevil
/( je ta věta dost krátká? )
Kdybys věděl o čem je řeč takovou hovadinu bys nenapsal
když se rozumne zeptáš jiste ti to každej kdo má trošku šajn o čem je řeč vysvětlí ale to bys musel mít alespon špetku slušného chování 
zatím ani ty ani nadre jset nenapslai konkrétní vec ve které nemám pravdu ( krome andreho výseku části vety ).. co z toho co jsme napsla je podle tebe konkrétně jebka??
ne radši toho nech, byl by z toho dlouhej flame a ty se přece chceš něco dozvědět a ne se zbytečně hádat, nebo se pletu?

Kdybys věděl o čem je řeč takovou hovadinu bys nenapsal


zatím ani ty ani nadre jset nenapslai konkrétní vec ve které nemám pravdu ( krome andreho výseku části vety ).. co z toho co jsme napsla je podle tebe konkrétně jebka??
ne radši toho nech, byl by z toho dlouhej flame a ty se přece chceš něco dozvědět a ne se zbytečně hádat, nebo se pletu?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Lukáš 325e
- Příspěvky: 301
- Registrován: 15 čer 2006 15:12
- Bydliště: Praha
Re: vylepšení dieselu?
LUkáš : přesne tak, bohužel na NA dieselu si nepomuže 

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: vylepšení dieselu?
jpn třeba nissan používa garrett ale toyota má CT tím sem si jistý