vylepšení dieselu?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
To tedy myslím. Graf nemám mluvím z vlastní skušenosti. Sedni do pořádného benzíňáku (nemysím VW apd) a jeď po městě a toč ho tak do 2500což je normál a pak jeď pod 1800ot kdy začíná turbo nabírat graady ucítíš jak je motor zdechlí nekultivovaný a neochotný jít za plynem tohle u benzínu není. Já když pojedu na 4ku 40 na volnoběžné otáčky a přidám tak motor začne pomalu ale plynule a hladce akcelerovat pak zapíská a ani načipovaná fabia RS za těžký love neví která bije. TDi je zadušený dokud se neroztočí turbo protože to turbo ho dusí či co. Moc příjemný ježdění to není. zvláště když se crcáš po městě tak je to s diesselem horor.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
trosku jsem googlil ... melo by to byt porovnani serioveho 66kW 1,9TDI vs. 1,0 GTTi ... dle me hodnoty Mk nedosahuji u Daihatsu vyssich hodnot v nizkych otackach ...
zdroje :
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... s%26sa%3DN
http://charadagtti.republika.pl/gtti_pliki/gtti_moc.JPG
pripadne nejslabsi 1,4 TDi PD ... http://images.google.com/imgres?imgurl= ... s%26sa%3DN
zdroje :
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... s%26sa%3DN
http://charadagtti.republika.pl/gtti_pliki/gtti_moc.JPG
pripadne nejslabsi 1,4 TDi PD ... http://images.google.com/imgres?imgurl= ... s%26sa%3DN
- Přílohy
-
- GTTi
- gtti_moc.JPG (118.55 KiB) Zobrazeno 2120 x
-
- 66kW TDI
- a3000027.jpg (49.04 KiB) Zobrazeno 2120 x
wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
Ty jsi tady placenej za humor? To jako do škaráde?elviiis píše:To tedy myslím. Graf nemám mluvím z vlastní skušenosti. Sedni do pořádného benzíňáku (nemysím VW apd) a jeď po městě a toč ho tak do 2500což je normál a pak jeď pod 1800ot kdy začíná turbo nabírat graady ucítíš jak je motor zdechlí nekultivovaný a neochotný jít za plynem tohle u benzínu není. Já když pojedu na 4ku 40 na volnoběžné otáčky a přidám tak motor začne pomalu ale plynule a hladce akcelerovat pak zapíská a ani načipovaná fabia RS za těžký love neví která bije. TDi je zadušený dokud se neroztočí turbo protože to turbo ho dusí či co. Moc příjemný ježdění to není. zvláště když se crcáš po městě tak je to s diesselem horor.



Jinak by jsi si měl jít dát studenou sprchu, podívej se za kolik jezděj 400m v Mimoni rodiný naftový kombíky (možná ještě i s nákupem v kufru), a porovnej to s tím, za kolik se to povedlo jednou zajet tobě s větrem v zádech.
Ad slovo "jebka": Omlouvám se všem majitelům Nissanů, nebylo to myšleno pro tento konkrétní vůz, jen jsem byl opravdu v šoku, ze zjištění, že může někdo běžně do auta, které se tady prodává od 30 do 60tisíc, nacpat jen do motoru tolik peněz, a ještě pak po forech rozhlašovat jak je to unikántní auto, u kterého je možné v pohodě vyloudit 300PS s prstem v zadku.
Mohl by tady někdo prosím dát odkaz na nějaký ten Nissan, u kterého bylo v ČR naměřeno na brzdě těch 300PS (s grafem z brzdy samozřejmě), nejlépe i s popisem úprav. US tuning za 50000$ mě až tak nezajímá.
Golf2 TDI 4x4
Frajere chápu že nemůžeš rozumnět autům jako já ale alespoň nelži to nesnáším ten čas kterej mám v podpise je sprasklím těsnění na turbu. nebudu ti vysvětlovat co to má za následky ale každej kdo v autech dělá ví že to není dobrý. Jina každej vý že technologie která je použita u charade je pro VW do dneška sci fi. Ani "geniální" 2.0 TFSI se nemůže rovnat motoru CB80T. Kdybys něco o autech věděl tak bys věděl že charade ja automobilová legenda let 80tých. Stejně jako je legenda 200sx. Ty jezdíš v největší sračce automobilové historie a chceš měřit síly semnou (gtit) s bláznem (200sx) s beaverem (supra) s idahem (supra) chlape vrať se na zem. Jinak ukaž seriové 1.9 TDi které podělá seriové charade? Rád se kouknu. Navíc moje charade má pouze velkej IC výfuk sání a přidáno na tlaku turba u fuel cut defender jelikož seriová jednotak už počítá s max tlakem 1bar finální výkon je odhadován okolo 100až 110Kw (briti auto ze stejnou ůpravou dobrzdili na 165koní ale mněli downpipe a výfuk bez tlumičů) a proto já se držím při zemi a počítam s min 100Kw což je 136 koní. dokázalo by mít TDI s takovou ůpravou 30% výkonu navíc? asi ne co? dostalo by mně nějaké bežně udělané TDi fabie RS 165koní? Určítě ne? nedej bože když by přišlo na zatáčky nevěděli by která byji. A nebo bych je vytáhl na rally když by to neposlali do stromu tak by jim upadli nápravy. Srovnávaš špičkové japonské automobili do dnes uznávané s auty s motory určenými do levných rodiných strojů. Vůbec ic o autech nevýš když ti přijde divné že někdo nacpal do 200sx takové peníze. Tobě snad přijde divné že někdo restauruje starou carreru z konce 80tejch let? to je ůplně to samé.
Naposledy upravil(a) elviiis dne 26 čer 2007 14:53, celkem upraveno 1 x.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: vylepšení dieselu?
zajimal by me postoj k tem grafum ... podlozis sva tvrzeni o vyssich hodnotach Mk v nizkych otackach, nebo je pravda jinde a ty priznas svuj pripadny omyl? to jen aby to nebylo tak jednostranne...
wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
Re: vylepšení dieselu?
jjj. promiň grafi jsem nestudoval a i kdyby jen od pohledu tob yli pro nás grafi nepoužitelné protože to co jsi vystavil jsou grafi nezatíženého motoru. Aby se dalo mé tvrzení potvrdit (já to mám ověřeno jízdou) řidil jsem stovky aut a kotel dieselů a a proto vím že turbodiesel má před záběrem turba odporný turbolag. a je to nepříjemný pocti i když nezrychluješ to ví každej kdo má turbo diesela.Lukaash píše:zajimal by me postoj k tem grafum ... podlozis sva tvrzeni o vyssich hodnotach Mk v nizkych otackach, nebo je pravda jinde a ty priznas svuj pripadny omyl? to jen aby to nebylo tak jednostranne...
Jinak troufám si říct že krouťák na klech k poměru k váze bude mít chrade před záběrem turba větší než TDi před záběrem turba. Ale ať tak či tak jde o to že grafi jsou nepředmětný (i když se na ně ze zvědavosti podívám) protože jak jsem řekl grag na motoru (není započitaná stráta na převodovce a jsou to hodnoty nezatíženého motoru a zatížený motor se ti bude chovat trochu jinak.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: vylepšení dieselu?
o hmotnosti nebyla jedina zminka, psal jsi pouze o krouticim momentu ...
ale ok, chapu ... na tve argumenty se opravdu neda nic rict ...
preber si to jak chces ...
ale ok, chapu ... na tve argumenty se opravdu neda nic rict ...
preber si to jak chces ...
wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
ty woe ta křivka toho krouťáku u TDi je dost katastrofální má to sice krásných 310NM ale jen jeden okamžik pak to klesá jak niagara
Jinak kdyby jsi přečetl co jsem napsal tak bys mně pochopil. Nechtěl jsem říct že by mnělo TDi malej krouťák ale že než naběhne je to strašne přidušený což u benzínovejch motorů není. Navíc jak jsem psal tadi krouťák nastupuje někde okolo 1800ot což by podle křivky odpovídalo reálu jelikož do této hodnoty jsou Tdi hrozně mdlí a až pak se s tím dá jezdit.

Jinak kdyby jsi přečetl co jsem napsal tak bys mně pochopil. Nechtěl jsem říct že by mnělo TDi malej krouťák ale že než naběhne je to strašne přidušený což u benzínovejch motorů není. Navíc jak jsem psal tadi krouťák nastupuje někde okolo 1800ot což by podle křivky odpovídalo reálu jelikož do této hodnoty jsou Tdi hrozně mdlí a až pak se s tím dá jezdit.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Ale taky je pěkně vydět jak má Tdi nudný hodnoty při přepočtu na litrovej výkon když to porovnám s hodnotami v křivce (serie) GT-ti
Řekl bych že grafi mluví za vše. A jediné v čem jsou ropy lepší je ta spotřeba to uznáme určitě všichni. Ale chodit sem s výkonem je scestné a připomíná to spíše ůstav chorobomyslných kteří si myslí že země je placatá.

Řekl bych že grafi mluví za vše. A jediné v čem jsou ropy lepší je ta spotřeba to uznáme určitě všichni. Ale chodit sem s výkonem je scestné a připomíná to spíše ůstav chorobomyslných kteří si myslí že země je placatá.

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: vylepšení dieselu?
ja by som rad podotkol, ze graf toho TDi-cka je "nakresleny" podla tovarenskych udajov, nie odmerany!
grafy modernych dieslov su od technickych udajov casto dost odlisne
grafy modernych dieslov su od technickych udajov casto dost odlisne
Re: vylepšení dieselu?
nenasel jsem rychle zadny zmereny ... asi malokdo si nechava merit nejslabsi model na brzde v seriovem stavuJonnY píše:ja by som rad podotkol, ze graf toho TDi-cka je "nakresleny" podla tovarenskych udajov, nie odmerany!
grafy modernych dieslov su od technickych udajov casto dost odlisne

wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
najdete tam měření výkonu na dynu na 16VT podotýkám že má o 20PS méně v serii než 20VT......
http://www.fiatcoupe.cz/soubory/dyno.avi
http://www.fiatcoupe.cz/soubory/dyno.avi
Re: vylepšení dieselu?
Andre si mi k smíchu.. GO mě stála bez práce si 100 000kč.. a s dalšíma věcma okolo ještě víc... a víš proč sem do toho motoru dával jen kvalitní věci, jako jsou originál nissan,písty třeba od wiseca a pod...? Protože sem si ten motor chtěl připravit pro více než 300k .. dneska už ale vím,že 300k na 1200kg je víc než dost.. jede to tak jako tobě to TDI nikdy nepojede.. takže co si tu budem namlouvat..
Další věcí je, ty si myslíš, že kdybys z toho smradlavce dostal 300k ,že ti to bude jezdit jen tak v pohodě bez pořádné GO? tuk tuk na hlavičku...
těch 300k jde v pohodě udělat na autě bez GO.. ale je to risk,nikdy nevíš co kdo jak předtebou v tom udělal..
ano Eso měl odměřených 319k při 1,4bar..
a poslední říkat mrdka 200sx si může dovolit majitel úplně jiného vozu,ne střepu jako je golf
ende
Další věcí je, ty si myslíš, že kdybys z toho smradlavce dostal 300k ,že ti to bude jezdit jen tak v pohodě bez pořádné GO? tuk tuk na hlavičku...
těch 300k jde v pohodě udělat na autě bez GO.. ale je to risk,nikdy nevíš co kdo jak předtebou v tom udělal..
ano Eso měl odměřených 319k při 1,4bar..
a poslední říkat mrdka 200sx si může dovolit majitel úplně jiného vozu,ne střepu jako je golf

Re: vylepšení dieselu?
ještě bych se rád vyjádřil k tomu polu SDi.. na jeho čas mi stačí walbro,FMIC,plněprůchozí výfuk,STAGE1chip,filtr a SERIOVE turbo a podložky... co na to potřeboval on? fakt sranda s tebou
par grafu tdicek 
poloSDI

tady jeden z fora ma zaklad tdi66kw (uprava: turbo/trysky/chip)

.5TDI 5cyl dynoed 300+hp VW Transporter
2,5TDI
This is how it printed out with only 1,2bar pressure at the top end. With no booster (NOS etc.) and pump fuel 228kW, 590Nm (originally 75kW, 250Nm).


poloSDI

tady jeden z fora ma zaklad tdi66kw (uprava: turbo/trysky/chip)

.5TDI 5cyl dynoed 300+hp VW Transporter

This is how it printed out with only 1,2bar pressure at the top end. With no booster (NOS etc.) and pump fuel 228kW, 590Nm (originally 75kW, 250Nm).

NA PRODEJ!!!!!!
Brock B1 17" 5x100
http://tuning-forum.org/viewtopic.php?f=89&t=117931" onclick="window.open(this.href);return false;
Brock B1 17" 5x100
http://tuning-forum.org/viewtopic.php?f=89&t=117931" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: vylepšení dieselu?
Mužeš mi vysvětlit, jak se měří výkon nezatíženého motoru? To jde? Nejspíš to nebude zajímat jen mě...elviiis píše:jjj. promiň grafi jsem nestudoval a i kdyby jen od pohledu tob yli pro nás grafi nepoužitelné protože to co jsi vystavil jsou grafi nezatíženého motoru. Aby se dalo mé tvrzení potvrdit (já to mám ověřeno jízdou) řidil jsem stovky aut a kotel dieselů a a proto vím že turbodiesel má před záběrem turba odporný turbolag. a je to nepříjemný pocti i když nezrychluješ to ví každej kdo má turbo diesela.Lukaash píše:zajimal by me postoj k tem grafum ... podlozis sva tvrzeni o vyssich hodnotach Mk v nizkych otackach, nebo je pravda jinde a ty priznas svuj pripadny omyl? to jen aby to nebylo tak jednostranne...
Jinak troufám si říct že krouťák na klech k poměru k váze bude mít chrade před záběrem turba větší než TDi před záběrem turba. Ale ať tak či tak jde o to že grafi jsou nepředmětný (i když se na ně ze zvědavosti podívám) protože jak jsem řekl grag na motoru (není započitaná stráta na převodovce a jsou to hodnoty nezatíženého motoru a zatížený motor se ti bude chovat trochu jinak.
A vyznáš se v těch grafech vůbec? (to jsou ty čáry na těch čtverečkovaných papírech) Jako upříme o tom dost pochybuju, protože jinak by jsi tady nepsal takový hovadiny o kroutáku před záběrem turba (mimochodem to je pro každého řidiče určitě velmi důležitý udaj) a použitelných otáčkách.
Golf2 TDI 4x4
[ chrochták má využitelné otáčky od nějakých 2000tis kde má plnej krouťák až po cca 4 4.5tis kde to končí
Musím souhlasit. Žádnej graf sem neviděl jen vycházím z chování motoru při ježdění v běžných podmínkách. Jedná se o VW Caravelle T5 s motorem 2.5TDi 128kW. Od volnoběhu je to hrozná zdechlina ale vše se mění při dosažení 2000ot. kdy má prudký nástup a ve 4000ot je po všem takže dost malej rozsah využitelnejch otáček. Když si ale člověk hlídá aby točil alespoň 2000otáček tak to jede celkem solidně
Musím souhlasit. Žádnej graf sem neviděl jen vycházím z chování motoru při ježdění v běžných podmínkách. Jedná se o VW Caravelle T5 s motorem 2.5TDi 128kW. Od volnoběhu je to hrozná zdechlina ale vše se mění při dosažení 2000ot. kdy má prudký nástup a ve 4000ot je po všem takže dost malej rozsah využitelnejch otáček. Když si ale člověk hlídá aby točil alespoň 2000otáček tak to jede celkem solidně

Audi A8 4.2 Quattro
Re: vylepšení dieselu?
Ja se ale porad od tebe nedockal te inforamce o "Polu SDI" a jeho upravachAndre píše:...

Je to tak - turbodyzl funguje celkem dobre jen v otackach, kdy efektivne tlaci turbo. Bez plniciho tlaku to nejede a po prekroceni meznich otacek taky ne (to je prave obvykla vlastnost naftaka, ze ho neni mozne vytacet pro vyssi vykon, ten dela jen a jen plnici tlak). Tohle omezuje TDI motor pro pouziti jako premistovadlo co dokaze pohnout tezkym autem a zaroven jet s relativne nizkou spotrebou pohonnych hmot. Pokud by to tak nebylo, jezdilo by Ferrari na naftu a zemedelske stroje na benzin.Marek píše:Musím souhlasit. Žádnej graf sem neviděl jen vycházím z chování motoru při ježdění v běžných podmínkách. Jedná se o VW Caravelle T5 s motorem 2.5TDi 128kW. Od volnoběhu je to hrozná zdechlina ale vše se mění při dosažení 2000ot. kdy má prudký nástup a ve 4000ot je po všem takže dost malej rozsah využitelnejch otáček. Když si ale člověk hlídá aby točil alespoň 2000otáček tak to jede celkem solidně
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
K těm grafům:
1. Polo SDI, které s necelými 220HP pojelo největší japonské legendy (jebky tada už psát nebudu). K úpravám se bez svolení majitele a jeho hlavního ladiče nebudu vyjadřovat.
2. Crossicův 90HP Golf, nárůst výkonu +90HP za 35000,- (turbo, které jsem osobně postavil a do toho auta namontoval, trysky a chip). Auto pro denní jždění, před úpravou stav tacho tuším něco přez 200tkm (počet GO motoru nula).
3. 300HP TDI, sice 2,5, ale jak je vidět lze toho dosáhnout i v užitkovém autě.
Ted stále čekám na 300PS graf Nissan 200. To, že někdo někdy támhle možná měl je asi tak věrohodně jako, bláznovo 100PS za 40 papírů.
1. Polo SDI, které s necelými 220HP pojelo největší japonské legendy (jebky tada už psát nebudu). K úpravám se bez svolení majitele a jeho hlavního ladiče nebudu vyjadřovat.
2. Crossicův 90HP Golf, nárůst výkonu +90HP za 35000,- (turbo, které jsem osobně postavil a do toho auta namontoval, trysky a chip). Auto pro denní jždění, před úpravou stav tacho tuším něco přez 200tkm (počet GO motoru nula).
3. 300HP TDI, sice 2,5, ale jak je vidět lze toho dosáhnout i v užitkovém autě.
Ted stále čekám na 300PS graf Nissan 200. To, že někdo někdy támhle možná měl je asi tak věrohodně jako, bláznovo 100PS za 40 papírů.
Golf2 TDI 4x4
Re: vylepšení dieselu?
Co to tady zase s elvisem vymýšlíte za teorie? To jako chceš naznačit, že u benzínu je jedno, jestli je tam turbo nebo ne? Tak proč ho tam máte chytráci?Beaver píše: Je to tak - turbodyzl funguje celkem dobre jen v otackach, kdy efektivne tlaci turbo. Bez plniciho tlaku to nejede a po prekroceni meznich otacek taky ne (to je prave obvykla vlastnost naftaka, ze ho neni mozne vytacet pro vyssi vykon, ten dela jen a jen plnici tlak). Tohle omezuje TDI motor pro pouziti jako premistovadlo co dokaze pohnout tezkym autem a zaroven jet s relativne nizkou spotrebou pohonnych hmot. Pokud by to tak nebylo, jezdilo by Ferrari na naftu a zemedelske stroje na benzin.

Golf2 TDI 4x4
Ad 1. - ona to totiz neni uprava chipem za 10 tisic jak ses snazil tvrditAndre píše:K těm grafům:
1. Polo SDI, které s necelými 220HP pojelo největší japonské legendy (jebky tada už psát nebudu). K úpravám se bez svolení majitele a jeho hlavního ladiče nebudu vyjadřovat.
2. Crossicův 90HP Golf, nárůst výkonu +90HP za 35000,- (turbo, které jsem osobně postavil a do toho auta namontoval, trysky a chip). Auto pro denní jždění, před úpravou stav tacho tuším něco přez 200tkm (počet GO motoru nula).
3. 300HP TDI, sice 2,5, ale jak je vidět lze toho dosáhnout i v užitkovém autě.
Ted stále čekám na 300PS graf Nissan 200. To, že někdo někdy támhle možná měl je asi tak věrohodně jako, bláznovo 100PS za 40 papírů.

Ad 2. - tesneni hlavy bezpochyby vydrzi hodle dlouho. Opet investice pres 10 tisic a pro motor co se tyka uprav de facto konecna. Ohledne GO - motor prekvapive na rozdil od Nissanu neni 17 let starej, ze ?

Ad 3. - Viz motory RB26DETT od Nissanu nebo 1JZ-GTE od Toyoty. Oba dva objem 2.5 litru a 280 HP (papirove) v zakladu bez uprav. U toho TDI 2.5 je to opet pro motor bez dalsich brutalnich (a drahych) zasahu konecna.
Je mi lito, ale porad me tvoje argumenty nepresvedcily.
Neni to jedno, ale benzinovej motor muzes pro vetsi vykon poslat do vyssich otacek a zvedat plnici tlak. U nafty muzes jen zvedat tlak a doufat, ze se motor nerozpadne. Benzinovej motor ma slusne parametry i dokud turbo nevytvori plnici tlak - bezne muzes frcet s autem s turbomotorem po dalnici a turbo nevytvari pretlak, naopak u turbonafty hvizda neustale, jinak neudrzi auto rychlost.Andre píše:Co to tady zase s elvisem vymýšlíte za teorie? To jako chceš naznačit, že u benzínu je jedno, jestli je tam turbo nebo ne? Tak proč ho tam máte chytráci?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
vypsal sem ti úpravy.. a přesně ceny kolik sem za ty věci dával.. nevím co dál chceš.. pokud chceš víc..přijed a já tě provezu... se seriovým turbem sem jezdil na 100km okolo 5,8-6s dokážeš to?... dnes si bez 4X4 troufnu pod 5,5.. ikdyž je trakce sviněAndre píše:K těm grafům:
1. Polo SDI, které s necelými 220HP pojelo největší japonské legendy (jebky tada už psát nebudu). K úpravám se bez svolení majitele a jeho hlavního ladiče nebudu vyjadřovat.
2. Crossicův 90HP Golf, nárůst výkonu +90HP za 35000,- (turbo, které jsem osobně postavil a do toho auta namontoval, trysky a chip). Auto pro denní jždění, před úpravou stav tacho tuším něco přez 200tkm (počet GO motoru nula).
3. 300HP TDI, sice 2,5, ale jak je vidět lze toho dosáhnout i v užitkovém autě.
Ted stále čekám na 300PS graf Nissan 200. To, že někdo někdy támhle možná měl je asi tak věrohodně jako, bláznovo 100PS za 40 papírů.
ty stále zapomínáš na jednu věc 300k Tdi je super..ale v tomhle objemu dosahujou benzíny výkonu 1300k .. už vidíš ten rozdíl? víš proč si nekoupím nikdy ropu? protože sní nikdy nedosáhnu výkonu,který chci.. a nechci mít v autě půltunový pětilitr
nárust 90k je pěkný ale najezdí tolik km co já? Já mám najeto 2600km... tzn. nový motor.. co má on? starou vyjetinu co mu smradí a žere olej..
víš kdy vyhraje ropa svůj sprint? Když přes ten smrad není vidět na soupeře

Přesně tak.blázen píše:vypsal sem ti úpravy.. a přesně ceny kolik sem za ty věci dával.. nevím co dál chceš.. pokud chceš víc..přijed a já tě provezu... se seriovým turbem sem jezdil na 100km okolo 5,8-6s dokážeš to?... dnes si bez 4X4 troufnu pod 5,5.. ikdyž je trakce sviněAndre píše:K těm grafům:
1. Polo SDI, které s necelými 220HP pojelo největší japonské legendy (jebky tada už psát nebudu). K úpravám se bez svolení majitele a jeho hlavního ladiče nebudu vyjadřovat.
2. Crossicův 90HP Golf, nárůst výkonu +90HP za 35000,- (turbo, které jsem osobně postavil a do toho auta namontoval, trysky a chip). Auto pro denní jždění, před úpravou stav tacho tuším něco přez 200tkm (počet GO motoru nula).
3. 300HP TDI, sice 2,5, ale jak je vidět lze toho dosáhnout i v užitkovém autě.
Ted stále čekám na 300PS graf Nissan 200. To, že někdo někdy támhle možná měl je asi tak věrohodně jako, bláznovo 100PS za 40 papírů.
ty stále zapomínáš na jednu věc 300k Tdi je super..ale v tomhle objemu dosahujou benzíny výkonu 1300k .. už vidíš ten rozdíl? víš proč si nekoupím nikdy ropu? protože sní nikdy nedosáhnu výkonu,který chci.. a nechci mít v autě půltunový pětilitr
nárust 90k je pěkný ale najezdí tolik km co já? Já mám najeto 2600km... tzn. nový motor.. co má on? starou vyjetinu co mu smradí a žere olej..
víš kdy vyhraje ropa svůj sprint? Když přes ten smrad není vidět na soupeře


Prosím ukaž mi 2litrovou turbo naftu, která dokáže tohle. http://www.youtube.com/watch?v=kdwCQo54kiM Je to sice extrém, ale s naftou to neuděláš.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
1. Ukaž mi, kde jsem tvrdil že Polo je úprava jen chipem za 10t a uznám, že tvoje Toyota, i přeztože že má stejnou spotřebu oleje jako benzínu je ten nejpovedenější nejextrémnější supersport na světě všech dobBeaver píše:Ad 1. - ona to totiz neni uprava chipem za 10 tisic jak ses snazil tvrditAndre píše:K těm grafům:
1. Polo SDI, které s necelými 220HP pojelo největší japonské legendy (jebky tada už psát nebudu). K úpravám se bez svolení majitele a jeho hlavního ladiče nebudu vyjadřovat.
2. Crossicův 90HP Golf, nárůst výkonu +90HP za 35000,- (turbo, které jsem osobně postavil a do toho auta namontoval, trysky a chip). Auto pro denní jždění, před úpravou stav tacho tuším něco přez 200tkm (počet GO motoru nula).
3. 300HP TDI, sice 2,5, ale jak je vidět lze toho dosáhnout i v užitkovém autě.
Ted stále čekám na 300PS graf Nissan 200. To, že někdo někdy támhle možná měl je asi tak věrohodně jako, bláznovo 100PS za 40 papírů.![]()
Ad 2. - tesneni hlavy bezpochyby vydrzi hodle dlouho. Opet investice pres 10 tisic a pro motor co se tyka uprav de facto konecna. Ohledne GO - motor prekvapive na rozdil od Nissanu neni 17 let starej, ze ?
Ad 3. - Viz motory RB26DETT od Nissanu nebo 1JZ-GTE od Toyoty. Oba dva objem 2.5 litru a 280 HP (papirove) v zakladu bez uprav. U toho TDI 2.5 je to opet pro motor bez dalsich brutalnich (a drahych) zasahu konecna.
Je mi lito, ale porad me tvoje argumenty nepresvedcily.
Neni to jedno, ale benzinovej motor muzes pro vetsi vykon poslat do vyssich otacek a zvedat plnici tlak. U nafty muzes jen zvedat tlak a doufat, ze se motor nerozpadne. Benzinovej motor ma slusne parametry i dokud turbo nevytvori plnici tlak - bezne muzes frcet s autem s turbomotorem po dalnici a turbo nevytvari pretlak, naopak u turbonafty hvizda neustale, jinak neudrzi auto rychlost.Andre píše:Co to tady zase s elvisem vymýšlíte za teorie? To jako chceš naznačit, že u benzínu je jedno, jestli je tam turbo nebo ne? Tak proč ho tam máte chytráci?

2. Nevím v jakých řádech tísíc u Toyoty, ale můžu tě ujistit, že i kdyby nějaký problém s těsněním hlavy byl, byla by to oprava max do 5000,- (pro mě je to náklad 2000,-)
3. A oba dva motory jsou konstruovány zcela jistě na kilometrový průběh 500-1000tkm, a jsou montovány do aut s užitnou nosností 1200kg + 2500 na TZ
Golf2 TDI 4x4
Psal jsem to nejmín 2x: Graf z brzdy, už jsme se dopočítali, že jsi v motoru za GO 100000 + 40000 za úpravy (přiznaných tady, takže reálně 80000?), takže ted už jen graf z brzdy at už konečně můžeme porovnat jak je to s tím drahým a nesmyslným laděním dieselů vůči skorozadarmo u benzínů. O to tady už asi na 5ti stránkách jde ne?blázen píše:vypsal sem ti úpravy.. a přesně ceny kolik sem za ty věci dával.. nevím co dál chceš.. pokud chceš víc..přijed a já tě provezu... se seriovým turbem sem jezdil na 100km okolo 5,8-6s dokážeš to?... dnes si bez 4X4 troufnu pod 5,5.. ikdyž je trakce sviněAndre píše:K těm grafům:
1. Polo SDI, které s necelými 220HP pojelo největší japonské legendy (jebky tada už psát nebudu). K úpravám se bez svolení majitele a jeho hlavního ladiče nebudu vyjadřovat.
2. Crossicův 90HP Golf, nárůst výkonu +90HP za 35000,- (turbo, které jsem osobně postavil a do toho auta namontoval, trysky a chip). Auto pro denní jždění, před úpravou stav tacho tuším něco přez 200tkm (počet GO motoru nula).
3. 300HP TDI, sice 2,5, ale jak je vidět lze toho dosáhnout i v užitkovém autě.
Ted stále čekám na 300PS graf Nissan 200. To, že někdo někdy támhle možná měl je asi tak věrohodně jako, bláznovo 100PS za 40 papírů.
ty stále zapomínáš na jednu věc 300k Tdi je super..ale v tomhle objemu dosahujou benzíny výkonu 1300k .. už vidíš ten rozdíl? víš proč si nekoupím nikdy ropu? protože sní nikdy nedosáhnu výkonu,který chci.. a nechci mít v autě půltunový pětilitr
nárust 90k je pěkný ale najezdí tolik km co já? Já mám najeto 2600km... tzn. nový motor.. co má on? starou vyjetinu co mu smradí a žere olej..
víš kdy vyhraje ropa svůj sprint? Když přes ten smrad není vidět na soupeře
Nevím jaké máš zkušenosti po 200tkm u japonských aut, ale můžeš klidně přijet na exkurzi TDI motoru po 200-300tkm, podle mě nejspíš nepoznáš rozdíl mezi Nissanem po 2600km. A jestli chceš vidět starou vyjetinu co smradí a žere olej, zastav se u Beavera, určitě se s ním budeš moct podělit o zkušenosti s odstranovaním nadměrné spotřeby oleje.
Golf2 TDI 4x4
Re: vylepšení dieselu?
Hoši smolte na to hádáte se tu jako v posranecké sněmovně.... tomu se líbí to, tomu ono, tak to holt je ne? PEACE 

Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ