vylepšení dieselu?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

To tedy myslím. Graf nemám mluvím z vlastní skušenosti. Sedni do pořádného benzíňáku (nemysím VW apd) a jeď po městě a toč ho tak do 2500což je normál a pak jeď pod 1800ot kdy začíná turbo nabírat graady ucítíš jak je motor zdechlí nekultivovaný a neochotný jít za plynem tohle u benzínu není. Já když pojedu na 4ku 40 na volnoběžné otáčky a přidám tak motor začne pomalu ale plynule a hladce akcelerovat pak zapíská a ani načipovaná fabia RS za těžký love neví která bije. TDi je zadušený dokud se neroztočí turbo protože to turbo ho dusí či co. Moc příjemný ježdění to není. zvláště když se crcáš po městě tak je to s diesselem horor.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaash »

trosku jsem googlil ... melo by to byt porovnani serioveho 66kW 1,9TDI vs. 1,0 GTTi ... dle me hodnoty Mk nedosahuji u Daihatsu vyssich hodnot v nizkych otackach ...

zdroje :

http://images.google.com/imgres?imgurl= ... s%26sa%3DN

http://charadagtti.republika.pl/gtti_pliki/gtti_moc.JPG

pripadne nejslabsi 1,4 TDi PD ... http://images.google.com/imgres?imgurl= ... s%26sa%3DN
Přílohy
GTTi
GTTi
gtti_moc.JPG (118.55 KiB) Zobrazeno 2120 x
66kW TDI
66kW TDI
a3000027.jpg (49.04 KiB) Zobrazeno 2120 x

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

zkusim sem dostat průběh momentu u fiatu cou 20VT jen řeknu že vrchol krou´táku je ve 2500ot a je lineární až do 6000.

Andre
Příspěvky: 51
Registrován: 25 lis 2005 21:28
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Andre »

elviiis píše:To tedy myslím. Graf nemám mluvím z vlastní skušenosti. Sedni do pořádného benzíňáku (nemysím VW apd) a jeď po městě a toč ho tak do 2500což je normál a pak jeď pod 1800ot kdy začíná turbo nabírat graady ucítíš jak je motor zdechlí nekultivovaný a neochotný jít za plynem tohle u benzínu není. Já když pojedu na 4ku 40 na volnoběžné otáčky a přidám tak motor začne pomalu ale plynule a hladce akcelerovat pak zapíská a ani načipovaná fabia RS za těžký love neví která bije. TDi je zadušený dokud se neroztočí turbo protože to turbo ho dusí či co. Moc příjemný ježdění to není. zvláště když se crcáš po městě tak je to s diesselem horor.
Ty jsi tady placenej za humor? To jako do škaráde? :smich2: :smich2: :smich2:

Jinak by jsi si měl jít dát studenou sprchu, podívej se za kolik jezděj 400m v Mimoni rodiný naftový kombíky (možná ještě i s nákupem v kufru), a porovnej to s tím, za kolik se to povedlo jednou zajet tobě s větrem v zádech.



Ad slovo "jebka": Omlouvám se všem majitelům Nissanů, nebylo to myšleno pro tento konkrétní vůz, jen jsem byl opravdu v šoku, ze zjištění, že může někdo běžně do auta, které se tady prodává od 30 do 60tisíc, nacpat jen do motoru tolik peněz, a ještě pak po forech rozhlašovat jak je to unikántní auto, u kterého je možné v pohodě vyloudit 300PS s prstem v zadku.


Mohl by tady někdo prosím dát odkaz na nějaký ten Nissan, u kterého bylo v ČR naměřeno na brzdě těch 300PS (s grafem z brzdy samozřejmě), nejlépe i s popisem úprav. US tuning za 50000$ mě až tak nezajímá.
Golf2 TDI 4x4

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Frajere chápu že nemůžeš rozumnět autům jako já ale alespoň nelži to nesnáším ten čas kterej mám v podpise je sprasklím těsnění na turbu. nebudu ti vysvětlovat co to má za následky ale každej kdo v autech dělá ví že to není dobrý. Jina každej vý že technologie která je použita u charade je pro VW do dneška sci fi. Ani "geniální" 2.0 TFSI se nemůže rovnat motoru CB80T. Kdybys něco o autech věděl tak bys věděl že charade ja automobilová legenda let 80tých. Stejně jako je legenda 200sx. Ty jezdíš v největší sračce automobilové historie a chceš měřit síly semnou (gtit) s bláznem (200sx) s beaverem (supra) s idahem (supra) chlape vrať se na zem. Jinak ukaž seriové 1.9 TDi které podělá seriové charade? Rád se kouknu. Navíc moje charade má pouze velkej IC výfuk sání a přidáno na tlaku turba u fuel cut defender jelikož seriová jednotak už počítá s max tlakem 1bar finální výkon je odhadován okolo 100až 110Kw (briti auto ze stejnou ůpravou dobrzdili na 165koní ale mněli downpipe a výfuk bez tlumičů) a proto já se držím při zemi a počítam s min 100Kw což je 136 koní. dokázalo by mít TDI s takovou ůpravou 30% výkonu navíc? asi ne co? dostalo by mně nějaké bežně udělané TDi fabie RS 165koní? Určítě ne? nedej bože když by přišlo na zatáčky nevěděli by která byji. A nebo bych je vytáhl na rally když by to neposlali do stromu tak by jim upadli nápravy. Srovnávaš špičkové japonské automobili do dnes uznávané s auty s motory určenými do levných rodiných strojů. Vůbec ic o autech nevýš když ti přijde divné že někdo nacpal do 200sx takové peníze. Tobě snad přijde divné že někdo restauruje starou carreru z konce 80tejch let? to je ůplně to samé.
Naposledy upravil(a) elviiis dne 26 čer 2007 14:53, celkem upraveno 1 x.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Lukaash »

zajimal by me postoj k tem grafum ... podlozis sva tvrzeni o vyssich hodnotach Mk v nizkych otackach, nebo je pravda jinde a ty priznas svuj pripadny omyl? to jen aby to nebylo tak jednostranne...

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od elviiis »

Lukaash píše:zajimal by me postoj k tem grafum ... podlozis sva tvrzeni o vyssich hodnotach Mk v nizkych otackach, nebo je pravda jinde a ty priznas svuj pripadny omyl? to jen aby to nebylo tak jednostranne...
jjj. promiň grafi jsem nestudoval a i kdyby jen od pohledu tob yli pro nás grafi nepoužitelné protože to co jsi vystavil jsou grafi nezatíženého motoru. Aby se dalo mé tvrzení potvrdit (já to mám ověřeno jízdou) řidil jsem stovky aut a kotel dieselů a a proto vím že turbodiesel má před záběrem turba odporný turbolag. a je to nepříjemný pocti i když nezrychluješ to ví každej kdo má turbo diesela.

Jinak troufám si říct že krouťák na klech k poměru k váze bude mít chrade před záběrem turba větší než TDi před záběrem turba. Ale ať tak či tak jde o to že grafi jsou nepředmětný (i když se na ně ze zvědavosti podívám) protože jak jsem řekl grag na motoru (není započitaná stráta na převodovce a jsou to hodnoty nezatíženého motoru a zatížený motor se ti bude chovat trochu jinak.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Lukaash »

o hmotnosti nebyla jedina zminka, psal jsi pouze o krouticim momentu ...

ale ok, chapu ... na tve argumenty se opravdu neda nic rict ...

preber si to jak chces ...

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

ty woe ta křivka toho krouťáku u TDi je dost katastrofální má to sice krásných 310NM ale jen jeden okamžik pak to klesá jak niagara :shock:

Jinak kdyby jsi přečetl co jsem napsal tak bys mně pochopil. Nechtěl jsem říct že by mnělo TDi malej krouťák ale že než naběhne je to strašne přidušený což u benzínovejch motorů není. Navíc jak jsem psal tadi krouťák nastupuje někde okolo 1800ot což by podle křivky odpovídalo reálu jelikož do této hodnoty jsou Tdi hrozně mdlí a až pak se s tím dá jezdit.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Ale taky je pěkně vydět jak má Tdi nudný hodnoty při přepočtu na litrovej výkon když to porovnám s hodnotami v křivce (serie) GT-ti :lol:

Řekl bych že grafi mluví za vše. A jediné v čem jsou ropy lepší je ta spotřeba to uznáme určitě všichni. Ale chodit sem s výkonem je scestné a připomíná to spíše ůstav chorobomyslných kteří si myslí že země je placatá. :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od JonnY »

ja by som rad podotkol, ze graf toho TDi-cka je "nakresleny" podla tovarenskych udajov, nie odmerany!
grafy modernych dieslov su od technickych udajov casto dost odlisne

Uživatelský avatar
Worm
Příspěvky: 200
Registrován: 03 čer 2006 12:00
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Worm »

Zajímavé jak se z ladění dieselu stane válka Benzín-Diesel. :roll:

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Lukaash »

JonnY píše:ja by som rad podotkol, ze graf toho TDi-cka je "nakresleny" podla tovarenskych udajov, nie odmerany!
grafy modernych dieslov su od technickych udajov casto dost odlisne
nenasel jsem rychle zadny zmereny ... asi malokdo si nechava merit nejslabsi model na brzde v seriovem stavu :( ale pro ilustraci hodnot myslim staci

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

z autodieslu:
Obrázek

Obrázek


proste vyrobcom udavane udaje su casto horko tazko orientacne...

uploadnem este jeden obrazok, ale momentalne imageshack strajkuje...

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

najdete tam měření výkonu na dynu na 16VT podotýkám že má o 20PS méně v serii než 20VT......
http://www.fiatcoupe.cz/soubory/dyno.avi

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od JonnY »

tak posledny obrazok...

Obrázek

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od blázen »

Andre si mi k smíchu.. GO mě stála bez práce si 100 000kč.. a s dalšíma věcma okolo ještě víc... a víš proč sem do toho motoru dával jen kvalitní věci, jako jsou originál nissan,písty třeba od wiseca a pod...? Protože sem si ten motor chtěl připravit pro více než 300k .. dneska už ale vím,že 300k na 1200kg je víc než dost.. jede to tak jako tobě to TDI nikdy nepojede.. takže co si tu budem namlouvat..
Další věcí je, ty si myslíš, že kdybys z toho smradlavce dostal 300k ,že ti to bude jezdit jen tak v pohodě bez pořádné GO? tuk tuk na hlavičku...
těch 300k jde v pohodě udělat na autě bez GO.. ale je to risk,nikdy nevíš co kdo jak předtebou v tom udělal..

ano Eso měl odměřených 319k při 1,4bar..

a poslední říkat mrdka 200sx si může dovolit majitel úplně jiného vozu,ne střepu jako je golf :wink: ende
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od blázen »

ještě bych se rád vyjádřil k tomu polu SDi.. na jeho čas mi stačí walbro,FMIC,plněprůchozí výfuk,STAGE1chip,filtr a SERIOVE turbo a podložky... co na to potřeboval on? fakt sranda s tebou
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

blah
Příspěvky: 860
Registrován: 23 úno 2005 08:50

Příspěvek od blah »

par grafu tdicek :)

poloSDI

Obrázek

tady jeden z fora ma zaklad tdi66kw (uprava: turbo/trysky/chip)
Obrázek




.5TDI 5cyl dynoed 300+hp VW Transporter :) 2,5TDI
This is how it printed out with only 1,2bar pressure at the top end. With no booster (NOS etc.) and pump fuel 228kW, 590Nm (originally 75kW, 250Nm).
Obrázek
NA PRODEJ!!!!!!
Brock B1 17" 5x100
http://tuning-forum.org/viewtopic.php?f=89&t=117931" onclick="window.open(this.href);return false;

Andre
Příspěvky: 51
Registrován: 25 lis 2005 21:28
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Andre »

elviiis píše:
Lukaash píše:zajimal by me postoj k tem grafum ... podlozis sva tvrzeni o vyssich hodnotach Mk v nizkych otackach, nebo je pravda jinde a ty priznas svuj pripadny omyl? to jen aby to nebylo tak jednostranne...
jjj. promiň grafi jsem nestudoval a i kdyby jen od pohledu tob yli pro nás grafi nepoužitelné protože to co jsi vystavil jsou grafi nezatíženého motoru. Aby se dalo mé tvrzení potvrdit (já to mám ověřeno jízdou) řidil jsem stovky aut a kotel dieselů a a proto vím že turbodiesel má před záběrem turba odporný turbolag. a je to nepříjemný pocti i když nezrychluješ to ví každej kdo má turbo diesela.

Jinak troufám si říct že krouťák na klech k poměru k váze bude mít chrade před záběrem turba větší než TDi před záběrem turba. Ale ať tak či tak jde o to že grafi jsou nepředmětný (i když se na ně ze zvědavosti podívám) protože jak jsem řekl grag na motoru (není započitaná stráta na převodovce a jsou to hodnoty nezatíženého motoru a zatížený motor se ti bude chovat trochu jinak.
Mužeš mi vysvětlit, jak se měří výkon nezatíženého motoru? To jde? Nejspíš to nebude zajímat jen mě...

A vyznáš se v těch grafech vůbec? (to jsou ty čáry na těch čtverečkovaných papírech) Jako upříme o tom dost pochybuju, protože jinak by jsi tady nepsal takový hovadiny o kroutáku před záběrem turba (mimochodem to je pro každého řidiče určitě velmi důležitý udaj) a použitelných otáčkách.
Golf2 TDI 4x4

Marek
Příspěvky: 112
Registrován: 29 kvě 2004 22:45
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Marek »

[ chrochták má využitelné otáčky od nějakých 2000tis kde má plnej krouťák až po cca 4 4.5tis kde to končí


Musím souhlasit. Žádnej graf sem neviděl jen vycházím z chování motoru při ježdění v běžných podmínkách. Jedná se o VW Caravelle T5 s motorem 2.5TDi 128kW. Od volnoběhu je to hrozná zdechlina ale vše se mění při dosažení 2000ot. kdy má prudký nástup a ve 4000ot je po všem takže dost malej rozsah využitelnejch otáček. Když si ale člověk hlídá aby točil alespoň 2000otáček tak to jede celkem solidně 8)
Audi A8 4.2 Quattro

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Beaver »

Andre píše:...
Ja se ale porad od tebe nedockal te inforamce o "Polu SDI" a jeho upravach :wink: Nejspis proto, ze o tom vis kulovy a jediny co umis je dokolecka opakovat, ze to Polo ujelo Nissanu.

Marek píše:Musím souhlasit. Žádnej graf sem neviděl jen vycházím z chování motoru při ježdění v běžných podmínkách. Jedná se o VW Caravelle T5 s motorem 2.5TDi 128kW. Od volnoběhu je to hrozná zdechlina ale vše se mění při dosažení 2000ot. kdy má prudký nástup a ve 4000ot je po všem takže dost malej rozsah využitelnejch otáček. Když si ale člověk hlídá aby točil alespoň 2000otáček tak to jede celkem solidně 8)
Je to tak - turbodyzl funguje celkem dobre jen v otackach, kdy efektivne tlaci turbo. Bez plniciho tlaku to nejede a po prekroceni meznich otacek taky ne (to je prave obvykla vlastnost naftaka, ze ho neni mozne vytacet pro vyssi vykon, ten dela jen a jen plnici tlak). Tohle omezuje TDI motor pro pouziti jako premistovadlo co dokaze pohnout tezkym autem a zaroven jet s relativne nizkou spotrebou pohonnych hmot. Pokud by to tak nebylo, jezdilo by Ferrari na naftu a zemedelske stroje na benzin.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Andre
Příspěvky: 51
Registrován: 25 lis 2005 21:28
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Andre »

K těm grafům:
1. Polo SDI, které s necelými 220HP pojelo největší japonské legendy (jebky tada už psát nebudu). K úpravám se bez svolení majitele a jeho hlavního ladiče nebudu vyjadřovat.

2. Crossicův 90HP Golf, nárůst výkonu +90HP za 35000,- (turbo, které jsem osobně postavil a do toho auta namontoval, trysky a chip). Auto pro denní jždění, před úpravou stav tacho tuším něco přez 200tkm (počet GO motoru nula).

3. 300HP TDI, sice 2,5, ale jak je vidět lze toho dosáhnout i v užitkovém autě.


Ted stále čekám na 300PS graf Nissan 200. To, že někdo někdy támhle možná měl je asi tak věrohodně jako, bláznovo 100PS za 40 papírů.
Golf2 TDI 4x4

Andre
Příspěvky: 51
Registrován: 25 lis 2005 21:28
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Andre »

Beaver píše: Je to tak - turbodyzl funguje celkem dobre jen v otackach, kdy efektivne tlaci turbo. Bez plniciho tlaku to nejede a po prekroceni meznich otacek taky ne (to je prave obvykla vlastnost naftaka, ze ho neni mozne vytacet pro vyssi vykon, ten dela jen a jen plnici tlak). Tohle omezuje TDI motor pro pouziti jako premistovadlo co dokaze pohnout tezkym autem a zaroven jet s relativne nizkou spotrebou pohonnych hmot. Pokud by to tak nebylo, jezdilo by Ferrari na naftu a zemedelske stroje na benzin.
Co to tady zase s elvisem vymýšlíte za teorie? To jako chceš naznačit, že u benzínu je jedno, jestli je tam turbo nebo ne? Tak proč ho tam máte chytráci? :roll:
Golf2 TDI 4x4

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Andre píše:K těm grafům:
1. Polo SDI, které s necelými 220HP pojelo největší japonské legendy (jebky tada už psát nebudu). K úpravám se bez svolení majitele a jeho hlavního ladiče nebudu vyjadřovat.

2. Crossicův 90HP Golf, nárůst výkonu +90HP za 35000,- (turbo, které jsem osobně postavil a do toho auta namontoval, trysky a chip). Auto pro denní jždění, před úpravou stav tacho tuším něco přez 200tkm (počet GO motoru nula).

3. 300HP TDI, sice 2,5, ale jak je vidět lze toho dosáhnout i v užitkovém autě.


Ted stále čekám na 300PS graf Nissan 200. To, že někdo někdy támhle možná měl je asi tak věrohodně jako, bláznovo 100PS za 40 papírů.
Ad 1. - ona to totiz neni uprava chipem za 10 tisic jak ses snazil tvrdit :wink:

Ad 2. - tesneni hlavy bezpochyby vydrzi hodle dlouho. Opet investice pres 10 tisic a pro motor co se tyka uprav de facto konecna. Ohledne GO - motor prekvapive na rozdil od Nissanu neni 17 let starej, ze ? :wink:

Ad 3. - Viz motory RB26DETT od Nissanu nebo 1JZ-GTE od Toyoty. Oba dva objem 2.5 litru a 280 HP (papirove) v zakladu bez uprav. U toho TDI 2.5 je to opet pro motor bez dalsich brutalnich (a drahych) zasahu konecna.

Je mi lito, ale porad me tvoje argumenty nepresvedcily.

Andre píše:Co to tady zase s elvisem vymýšlíte za teorie? To jako chceš naznačit, že u benzínu je jedno, jestli je tam turbo nebo ne? Tak proč ho tam máte chytráci? :roll:
Neni to jedno, ale benzinovej motor muzes pro vetsi vykon poslat do vyssich otacek a zvedat plnici tlak. U nafty muzes jen zvedat tlak a doufat, ze se motor nerozpadne. Benzinovej motor ma slusne parametry i dokud turbo nevytvori plnici tlak - bezne muzes frcet s autem s turbomotorem po dalnici a turbo nevytvari pretlak, naopak u turbonafty hvizda neustale, jinak neudrzi auto rychlost.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Andre píše:K těm grafům:
1. Polo SDI, které s necelými 220HP pojelo největší japonské legendy (jebky tada už psát nebudu). K úpravám se bez svolení majitele a jeho hlavního ladiče nebudu vyjadřovat.

2. Crossicův 90HP Golf, nárůst výkonu +90HP za 35000,- (turbo, které jsem osobně postavil a do toho auta namontoval, trysky a chip). Auto pro denní jždění, před úpravou stav tacho tuším něco přez 200tkm (počet GO motoru nula).

3. 300HP TDI, sice 2,5, ale jak je vidět lze toho dosáhnout i v užitkovém autě.


Ted stále čekám na 300PS graf Nissan 200. To, že někdo někdy támhle možná měl je asi tak věrohodně jako, bláznovo 100PS za 40 papírů.
vypsal sem ti úpravy.. a přesně ceny kolik sem za ty věci dával.. nevím co dál chceš.. pokud chceš víc..přijed a já tě provezu... se seriovým turbem sem jezdil na 100km okolo 5,8-6s dokážeš to?... dnes si bez 4X4 troufnu pod 5,5.. ikdyž je trakce svině

ty stále zapomínáš na jednu věc 300k Tdi je super..ale v tomhle objemu dosahujou benzíny výkonu 1300k .. už vidíš ten rozdíl? víš proč si nekoupím nikdy ropu? protože sní nikdy nedosáhnu výkonu,který chci.. a nechci mít v autě půltunový pětilitr

nárust 90k je pěkný ale najezdí tolik km co já? Já mám najeto 2600km... tzn. nový motor.. co má on? starou vyjetinu co mu smradí a žere olej..

víš kdy vyhraje ropa svůj sprint? Když přes ten smrad není vidět na soupeře :lol:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

blázen píše:
Andre píše:K těm grafům:
1. Polo SDI, které s necelými 220HP pojelo největší japonské legendy (jebky tada už psát nebudu). K úpravám se bez svolení majitele a jeho hlavního ladiče nebudu vyjadřovat.

2. Crossicův 90HP Golf, nárůst výkonu +90HP za 35000,- (turbo, které jsem osobně postavil a do toho auta namontoval, trysky a chip). Auto pro denní jždění, před úpravou stav tacho tuším něco přez 200tkm (počet GO motoru nula).

3. 300HP TDI, sice 2,5, ale jak je vidět lze toho dosáhnout i v užitkovém autě.


Ted stále čekám na 300PS graf Nissan 200. To, že někdo někdy támhle možná měl je asi tak věrohodně jako, bláznovo 100PS za 40 papírů.
vypsal sem ti úpravy.. a přesně ceny kolik sem za ty věci dával.. nevím co dál chceš.. pokud chceš víc..přijed a já tě provezu... se seriovým turbem sem jezdil na 100km okolo 5,8-6s dokážeš to?... dnes si bez 4X4 troufnu pod 5,5.. ikdyž je trakce svině

ty stále zapomínáš na jednu věc 300k Tdi je super..ale v tomhle objemu dosahujou benzíny výkonu 1300k .. už vidíš ten rozdíl? víš proč si nekoupím nikdy ropu? protože sní nikdy nedosáhnu výkonu,který chci.. a nechci mít v autě půltunový pětilitr

nárust 90k je pěkný ale najezdí tolik km co já? Já mám najeto 2600km... tzn. nový motor.. co má on? starou vyjetinu co mu smradí a žere olej..

víš kdy vyhraje ropa svůj sprint? Když přes ten smrad není vidět na soupeře :lol:
Přesně tak. 8) Sériový výkon 4G63 T je 200PS. Za pár drobných dostanu 300PS, ale to je teprve začátek pro tento motor. :wink:

Prosím ukaž mi 2litrovou turbo naftu, která dokáže tohle. http://www.youtube.com/watch?v=kdwCQo54kiM Je to sice extrém, ale s naftou to neuděláš.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Andre
Příspěvky: 51
Registrován: 25 lis 2005 21:28
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Andre »

Beaver píše:
Andre píše:K těm grafům:
1. Polo SDI, které s necelými 220HP pojelo největší japonské legendy (jebky tada už psát nebudu). K úpravám se bez svolení majitele a jeho hlavního ladiče nebudu vyjadřovat.

2. Crossicův 90HP Golf, nárůst výkonu +90HP za 35000,- (turbo, které jsem osobně postavil a do toho auta namontoval, trysky a chip). Auto pro denní jždění, před úpravou stav tacho tuším něco přez 200tkm (počet GO motoru nula).

3. 300HP TDI, sice 2,5, ale jak je vidět lze toho dosáhnout i v užitkovém autě.


Ted stále čekám na 300PS graf Nissan 200. To, že někdo někdy támhle možná měl je asi tak věrohodně jako, bláznovo 100PS za 40 papírů.
Ad 1. - ona to totiz neni uprava chipem za 10 tisic jak ses snazil tvrdit :wink:

Ad 2. - tesneni hlavy bezpochyby vydrzi hodle dlouho. Opet investice pres 10 tisic a pro motor co se tyka uprav de facto konecna. Ohledne GO - motor prekvapive na rozdil od Nissanu neni 17 let starej, ze ? :wink:

Ad 3. - Viz motory RB26DETT od Nissanu nebo 1JZ-GTE od Toyoty. Oba dva objem 2.5 litru a 280 HP (papirove) v zakladu bez uprav. U toho TDI 2.5 je to opet pro motor bez dalsich brutalnich (a drahych) zasahu konecna.

Je mi lito, ale porad me tvoje argumenty nepresvedcily.

Andre píše:Co to tady zase s elvisem vymýšlíte za teorie? To jako chceš naznačit, že u benzínu je jedno, jestli je tam turbo nebo ne? Tak proč ho tam máte chytráci? :roll:
Neni to jedno, ale benzinovej motor muzes pro vetsi vykon poslat do vyssich otacek a zvedat plnici tlak. U nafty muzes jen zvedat tlak a doufat, ze se motor nerozpadne. Benzinovej motor ma slusne parametry i dokud turbo nevytvori plnici tlak - bezne muzes frcet s autem s turbomotorem po dalnici a turbo nevytvari pretlak, naopak u turbonafty hvizda neustale, jinak neudrzi auto rychlost.
1. Ukaž mi, kde jsem tvrdil že Polo je úprava jen chipem za 10t a uznám, že tvoje Toyota, i přeztože že má stejnou spotřebu oleje jako benzínu je ten nejpovedenější nejextrémnější supersport na světě všech dob :poklona:

2. Nevím v jakých řádech tísíc u Toyoty, ale můžu tě ujistit, že i kdyby nějaký problém s těsněním hlavy byl, byla by to oprava max do 5000,- (pro mě je to náklad 2000,-)

3. A oba dva motory jsou konstruovány zcela jistě na kilometrový průběh 500-1000tkm, a jsou montovány do aut s užitnou nosností 1200kg + 2500 na TZ
Golf2 TDI 4x4

Andre
Příspěvky: 51
Registrován: 25 lis 2005 21:28
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Andre »

blázen píše:
Andre píše:K těm grafům:
1. Polo SDI, které s necelými 220HP pojelo největší japonské legendy (jebky tada už psát nebudu). K úpravám se bez svolení majitele a jeho hlavního ladiče nebudu vyjadřovat.

2. Crossicův 90HP Golf, nárůst výkonu +90HP za 35000,- (turbo, které jsem osobně postavil a do toho auta namontoval, trysky a chip). Auto pro denní jždění, před úpravou stav tacho tuším něco přez 200tkm (počet GO motoru nula).

3. 300HP TDI, sice 2,5, ale jak je vidět lze toho dosáhnout i v užitkovém autě.


Ted stále čekám na 300PS graf Nissan 200. To, že někdo někdy támhle možná měl je asi tak věrohodně jako, bláznovo 100PS za 40 papírů.
vypsal sem ti úpravy.. a přesně ceny kolik sem za ty věci dával.. nevím co dál chceš.. pokud chceš víc..přijed a já tě provezu... se seriovým turbem sem jezdil na 100km okolo 5,8-6s dokážeš to?... dnes si bez 4X4 troufnu pod 5,5.. ikdyž je trakce svině

ty stále zapomínáš na jednu věc 300k Tdi je super..ale v tomhle objemu dosahujou benzíny výkonu 1300k .. už vidíš ten rozdíl? víš proč si nekoupím nikdy ropu? protože sní nikdy nedosáhnu výkonu,který chci.. a nechci mít v autě půltunový pětilitr

nárust 90k je pěkný ale najezdí tolik km co já? Já mám najeto 2600km... tzn. nový motor.. co má on? starou vyjetinu co mu smradí a žere olej..

víš kdy vyhraje ropa svůj sprint? Když přes ten smrad není vidět na soupeře :lol:
Psal jsem to nejmín 2x: Graf z brzdy, už jsme se dopočítali, že jsi v motoru za GO 100000 + 40000 za úpravy (přiznaných tady, takže reálně 80000?), takže ted už jen graf z brzdy at už konečně můžeme porovnat jak je to s tím drahým a nesmyslným laděním dieselů vůči skorozadarmo u benzínů. O to tady už asi na 5ti stránkách jde ne?

Nevím jaké máš zkušenosti po 200tkm u japonských aut, ale můžeš klidně přijet na exkurzi TDI motoru po 200-300tkm, podle mě nejspíš nepoznáš rozdíl mezi Nissanem po 2600km. A jestli chceš vidět starou vyjetinu co smradí a žere olej, zastav se u Beavera, určitě se s ním budeš moct podělit o zkušenosti s odstranovaním nadměrné spotřeby oleje.
Golf2 TDI 4x4

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od kubi »

Hoši smolte na to hádáte se tu jako v posranecké sněmovně.... tomu se líbí to, tomu ono, tak to holt je ne? PEACE ;-)
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“