vylepšení dieselu?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

to andre

Dobrá dobrá dobrá. Tak já tedy až dokončím charade jedu na brzdu graf dodám (ůpravy ne motoru = sportovní filtr , jeden bar na turbu , velký IC , průchozejší výfuk a toď vše žádné velké investice do mtoru. Ale abys to neměl tak jednoduché tak žádnej sprint (mám 818 KG a cca 100Kw je nepravděpodobné že by ses držel :lol: ) , žádné vrchy ale rally když to máš poťukané tak tě to srát nebude , já to mám v novém laku takže to mám hendikep. povrch asfalt šotolina , hlína nerovnosti (klidně menší skoky) atd. na hladkejch gumách , nějakej povrch najdem a pak se uvydí (samozřejmně pokud auto neprodám).

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Skala
Příspěvky: 436
Registrován: 18 kvě 2004 10:41
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skala »

Zajímavá debata plná užitečných informací :lol: :lol:

By mě zajímalo, proč tady Andre porovnává všechny auta jen podle sprintu? To je přece nic neříkající fakt a je jedno kolik má auto koní. Aby člověk moch říct, že to líp jede, tak to by si to nejdřív musel s tím druhým autem poměřit na okruhu, dálnici a tak, ne? Vždyt 402 metrů rovně umí jet každej, i cvičená opice :D
Ona je to tu poslední dobou nějaká moda říkat, ýe když auto nemá dobrej čas na sprintu, tak je to mrdka, ale to podle mě znamená, že ten člověk, co to řekne, nebo si myslí, je dost omezenej a nedokáže přijmout fakta, nebo asi neumí jezdit jinak, než kouse rovně :lol:
Doufám, že sem se nikoho nedotjnul, to bych nerad 8)
CLK 320 race@fun
S 430Long klídek
http://web.unmz.cz/autoslalom/

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

jedinej čas mám z blatný loni a to 14,1 tak bych prosil pokud máte časy tak jedině z blatný je to tam dokopce a všichni byly s časama o cca 0,5s pomalejší než mimoň....podotýkám na loňský blatný letos sem nebyl.Eclipse je v rozebraném stavu a asi ještě dlouho bude,moje úprava bude v řádu stovek tisíc korun....
Jinak pan MarAt se svoji crx bodejď by ho to nestálo tolik peněz,dělá zástavbu AWD do FWD do původně NA motoru namontoval Turbo ale ne jen aby to odjelo jeden závod ale aby to jezdilo dlohodobě!
Prostě chtěl tak to udělal......Já sem si vybral auto kde mě dostat se na stejné výsledky jako má on nebude stát tolik peněz.noc víc nic míň......

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

Skala píše:Zajímavá debata plná užitečných informací :lol: :lol:

By mě zajímalo, proč tady Andre porovnává všechny auta jen podle sprintu? To je přece nic neříkající fakt a je jedno kolik má auto koní. Aby člověk moch říct, že to líp jede, tak to by si to nejdřív musel s tím druhým autem poměřit na okruhu, dálnici a tak, ne? Vždyt 402 metrů rovně umí jet každej, i cvičená opice :D
Ona je to tu poslední dobou nějaká moda říkat, ýe když auto nemá dobrej čas na sprintu, tak je to mrdka, ale to podle mě znamená, že ten člověk, co to řekne, nebo si myslí, je dost omezenej a nedokáže přijmout fakta, nebo asi neumí jezdit jinak, než kouse rovně :lol:
Doufám, že sem se nikoho nedotjnul, to bych nerad 8)
:nono:
tema sprintama se tu porad ohazujou benzinari
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Lukaash »

Krosmen : Mvolesko ma G4 4Motion, Martin Bruha je majitelem Pola "SDI" ... mimochodem, oba vozy jsou od jednoho cloveka, ikdyz uz zase trosku dal s vykonem :-) ...

Skala : Andre sem ale daval i odkazy na vysledky z CWC ;-) ...

edit : jen info, neberte to jako rypani ;-)
Naposledy upravil(a) Lukaash dne 29 čer 2007 09:14, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

já vim co kdo jakš takš má mě teda zajímaj časy jaký jezděj nic víc nic míň......mim cílem je deset sekund......

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reproboy »

Krosmen píše:já vim co kdo jakš takš má mě teda zajímaj časy jaký jezděj nic víc nic míň......mim cílem je deset sekund......
10sekund?? ty mas 1000+++ HP?? :D

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reproboy »

jinak co vsichni pisete o Polu SDI, je to jen znáček SDI, původní motor SDi se vyndal a prodal, přišlo tam TDi 81kW a ten se upravoval ;)
Jen tak abych to uvedl na pravou míru..

ctu si to pozpatku, to co tady nekteri pisou jsou fakt bláboly :)

zabomysi valky turboropa vs turbobenzin.
Ja jsem mel oboji, oboji jsem upravoval nejakym zpusobem.

Turbobenzin byl upravovanej a vyvijenej dlouhou dobu, turbonafta par let a uz ted dotahuje vykonama turbobenziny. Pockejte za pet let, co budete rikat. Nebo za 10let. Diesel ma optimalnejsi spalovani a mensi ztraty, navic je pristupnejsi alternativnimu palivu. A to ze turbobenzin jede "lip" zpusobuje hlavně zvuk motoru, kterej je akčnejší. Však si počkejte na 1.9JTD Biturbo 200hp v základu, který začnou jezdit v roce 2009. Chci videt, jak se na ne bude chtit sapat naka ochcafka RS. Kdyby diesel a benzin prošli stejnym vývojem, je nafta dál. Tak to prostě je ;)

A to píšu já, kterej jsem ladil a dělal zásadně turbobenzíny a teď mám vysokootáčkovou benzínovou mrchu. benzín má zvuk a "dá se točit"...
Ale adrenaliny typu já mám vtec a nic neni lepší :) to mě ňák nebere :)

I z nafty se da udelat zavodak, rikejte si co chcete :)

A když mi někdo rekne, že dnešní benzíny jsou sportovnější, tak se musim popadat za břicho. Elektronickej plyn, elektronická spojka, elektronický snad všechno ;) propad otáček při každym prošlápnutí, to je fakt sportovní (omezení emisí) :) Takže jako ekologický sportovní vozy fuck off :) jakmile to nemá lanko na klapku, je to sráč :)

hawk :)

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

musím ti trochu oponovat mi se tu bavíme o starejch autech. 1.9 JTDbiturbo 200Ps v roce 2009? hm zajímavé ale 2.0 200Ps benzíny s jedním turbem jezdil v japonsku v 80tejch letech čili 20 až 25 let přd tím. Navíc hodně poznatků na nafty přešlo z benzíňáku. Totu mi vůbec nepřijde jako adekvátní. Myslím že závodní diesseli se už skoušeli viz audi a nebylo to pravé ořechové. nikdo neříká že nafťák nemá menší ůčinost každej ví že nafťáky mají větší ůčinnost spalování než benzíny. Ale maji jen malej rozsah použitelných otáček. I max krouťák maji jen v malinkém spektru a pak stejně rychle jak stoupá tak i klesá to je jejich nevýhoda.

Co se akčnosti zvuku týče tak 5ti váli nafty maj taky drsnej sound když jim naložíš.

řekl bych že nikdy nafťáci nedostihnou benzínové motory i kdyby to byo technicky možné tak dřív než by se jim to povedlo tak přijdou elektriky apd. Jinak s těmi alternatyvními palivy. Ono např benzíňáky jezdí na LPG nebo na zemní plyn , dokáží spalovat kde co když se upraví. tímhle bych se moc neoháněl to je tak 50 na 50.

tohle je totálně nekonečná debata. Já bych to shrnul asi takhle až budou WRC , formule , nascar atd tad jezdit nafťáky pak vědět že se pletu. až bude ferrari , lambo , porsche apd do svejch supersportů dělat naf'táky až honda NSX bude házet brikety tak půjdu a koupím si turbokamna...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

elviiis píše:... Myslím že závodní diesseli se už skoušeli viz audi a nebylo to pravé ořechové. ...
nevim co mas za orechova, ale audi s R10 vyhralo LeMans, druhy byl Peugeot 908 HDi :P
nakej benzin az 3. :smich2:


http://news.auto.cz/aktuality/24-hodin- ... ezilo.html


tady mas dalsi info o R10, ale to je jedno, stejne si budes mlit tu svoji chrchlovo-benzinovou

http://www.auto.cz/?r=clanky&q=R10
máš plnou tašku jó máš?

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od JonnY »

reproboy: naco sakra 1000koni? :shock:
eclipsu (znacne upravenemu samozrejme) na to staci aj polovica
a nie. nafta na benzin z pohladu vykonu nikdy mat nebude. vykon zalezi od otacok, a nafta pri 5000rpm proste konci. zvysit tlak -> krutak -> a nasledne vdaka tomu aj vykon moze clovek uplne rovnako dieslu aj benzinu.

AlesShi: samozrejme ze vyhravaju. ved maju povoleny vacsi tlak turba (1.5 vs 3 bary), maju vacsie restriktory (33.4 vs 40mm) a vacsi objem motoru (4l vs 5l)
takze vykon benzinov je za tychto podmienok okolo 640hp, vykon dieslov cca 700hp. prekvapive ze vyhravaju diesle, vsak...

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od AlesShi »

JonnY píše:reproboy: naco sakra 1000koni? :shock:
eclipsu (znacne upravenemu samozrejme) na to staci aj polovica
a nie. nafta na benzin z pohladu vykonu nikdy mat nebude. vykon zalezi od otacok, a nafta pri 5000rpm proste konci. zvysit tlak -> krutak -> a nasledne vdaka tomu aj vykon moze clovek uplne rovnako dieslu aj benzinu.

AlesShi: samozrejme ze vyhravaju. ved maju povoleny vacsi tlak turba (1.5 vs 3 bary), maju vacsie restriktory (33.4 vs 40mm) a vacsi objem motoru (4l vs 5l)
takze vykon benzinov je za tychto podmienok okolo 640hp, vykon dieslov cca 700hp. prekvapive ze vyhravaju diesle, vsak...
ale vyhravaj :wink:
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
crossic
Příspěvky: 160
Registrován: 31 bře 2006 12:47
Bydliště: Geilenkirchen

Příspěvek od crossic »

Krosmen píše:já vim co kdo jakš takš má mě teda zajímaj časy jaký jezděj nic víc nic míň......mim cílem je deset sekund......
Tady je letošní výsledková listina z Blatný...
http://www.casomeric.com/vysledky/2007/ ... do2500.pdf
VW CC RTDI snowflag

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

crossic píše:
Krosmen píše:já vim co kdo jakš takš má mě teda zajímaj časy jaký jezděj nic víc nic míň......mim cílem je deset sekund......
Tady je letošní výsledková listina z Blatný...
http://www.casomeric.com/vysledky/2007/ ... do2500.pdf
tak polo by bylo o dvě desetiny rychlejší....ale jak už sem řek zrovna polo o kterym sem čet co a jak bylo použito mě jako koncept hodně zaujal je prostě vidět že se dá udělat cokoliv jen vědět ty správný ingredience a umět je sladit.....

a jak bylo řečeno 1000PS je moc ale 500Ps je zase málo .....chci být někde mezi ale je to běh na dlouhou trať.
Jinak u eclipse je zlom při 800 crankPS nad tímto výkonem už se dost lámou nápravy a odcházejí často díly rozvodovky...proto budu pod touto hranicí......
rozpočet na stavbu je cca polovina ceny novýho eva s tím že auto bude prakticky celé nové ale ještě nevím řeším kompromis váhy když bych chtěl ještě jít s váhou dolu tak bych vyhodil svcětla atd a už by to nemohlo na silnice......ale vše je o penězích........já sem chudej a proto bez bohatého sponzora to bude trvat dlouho.....

Andre
Příspěvky: 51
Registrován: 25 lis 2005 21:28
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Andre »

Beaver píše:
Andre píše:Když započítám i pořizovací cenu celého auta + motoru + všechny použité díly, tak v tom nejsem na 100% přez 50t kč. Ted motor přestavuju + úprava převodovky, keramika atd, takže dalších + 50, ale uvidíme na podzim jestli ropák za 100 papírů je schopnej konkurovat japoncům za mega a půl.
Tak Golf za 50 s upravou motoru za dalsich 50 se jiste stava plnohodnotnym sportovnim vozem co trha asfalt ze silnice a z zen majitelu supersportu dela vdovy, nebot tito po tom, co tvuj special spatri byt jen koutkem oka, pachaji ritualni sebevrazdu. Jenom mi porad teda nedochazi, proc se teda tem hloupim lidem s benzinovymi motory stale dari zvedat vykon na vysoke hodnoty lepe a levneji nez u naftozroutu...
Andre píše:Jediný argumenty, který tady pořád používate jsou, že někde v USA jezdej 1000PS auta (cena úpravy vyšší, než je schopnej kdokoliv vydělat za celej život),...
Cena upravy za mega mi neprijde az tak nedostupna. Proc si misto noveho auta za mega nepostavit zajimavej stroj za stejny prachy ? Otazka priorit. A ta uprava +33 HP maticovyma podlozkama za par korun se mi nezda tak nakladna, urcite bych na ni za zivot vydelal :wink:

Ostatne, zminovany Civic 1.6 520 HP byl taky postaveny v CR a majitel kvuli tomu nikoho z rodiny do otroctvi neprodaval (aspon pokud je mi znamo). Naftu 1.6 s turbem jsem s temito hodnotami na motoru nevidel.
Chápu, že ti leží v žaludku fakt, že Golf za 50t pojíždí auta, které ty znáš na silnici jen zezadu, ale s tím nic nenaděláš.

Ty máš na svém autě výkon 967HP? To se spalováním motorvého oleje tak markantně zvedá výkon?

Napište tu někdo kolik přišla taková úprava Civica 1,6 na 520HP. Já tu informaci znám přímo od majitele, ale nevím jestli není tajná, nikoho z rodiny nejspíš neprodával, ale měl na to sponzora.
Golf2 TDI 4x4

Andre
Příspěvky: 51
Registrován: 25 lis 2005 21:28
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Andre »

Skala píše:Zajímavá debata plná užitečných informací :lol: :lol:

By mě zajímalo, proč tady Andre porovnává všechny auta jen podle sprintu? To je přece nic neříkající fakt a je jedno kolik má auto koní. Aby člověk moch říct, že to líp jede, tak to by si to nejdřív musel s tím druhým autem poměřit na okruhu, dálnici a tak, ne? Vždyt 402 metrů rovně umí jet každej, i cvičená opice :D
Ona je to tu poslední dobou nějaká moda říkat, ýe když auto nemá dobrej čas na sprintu, tak je to mrdka, ale to podle mě znamená, že ten člověk, co to řekne, nebo si myslí, je dost omezenej a nedokáže přijmout fakta, nebo asi neumí jezdit jinak, než kouse rovně :lol:
Doufám, že sem se nikoho nedotjnul, to bych nerad 8)
Přečti si pozorně moje asi poslední 3 přízpěvky.
Jinak nic jiného než ten sprint tu jako měřítko není, graf benzínového motoru s úpravou podložkami +50HP tu ještě nikdo nedal a silně pochybuji, že by se na ten sprint postavil někdo bez podložek.
Golf2 TDI 4x4

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Andre píše:
Skala píše:Zajímavá debata plná užitečných informací :lol: :lol:

By mě zajímalo, proč tady Andre porovnává všechny auta jen podle sprintu? To je přece nic neříkající fakt a je jedno kolik má auto koní. Aby člověk moch říct, že to líp jede, tak to by si to nejdřív musel s tím druhým autem poměřit na okruhu, dálnici a tak, ne? Vždyt 402 metrů rovně umí jet každej, i cvičená opice :D
Ona je to tu poslední dobou nějaká moda říkat, ýe když auto nemá dobrej čas na sprintu, tak je to mrdka, ale to podle mě znamená, že ten člověk, co to řekne, nebo si myslí, je dost omezenej a nedokáže přijmout fakta, nebo asi neumí jezdit jinak, než kouse rovně :lol:
Doufám, že sem se nikoho nedotjnul, to bych nerad 8)
Přečti si pozorně moje asi poslední 3 přízpěvky.
Jinak nic jiného než ten sprint tu jako měřítko není, graf benzínového motoru s úpravou podložkami +50HP tu ještě nikdo nedal a silně pochybuji, že by se na ten sprint postavil někdo bez podložek.
zkusim někde ty loňský výsledky blatný najít jinak mám z ní i video kde jsou MKIII turbo a zajela ta nejrychlejší 13,2 a to je to naprostá seriovka s tim že má dvě palivový pumpy,mněla sundanej výfuk a tlak turba 1,2BAR....její majitel tvrdil že si nechal změřit výkon (nikdy nedodal graf) a mněla mít necelých 400PS krouťák si nepamatuju....ale cílovka byla přes 200km/h.....já s eclipse mněl na 4 cca 180.

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reproboy »

Krosmen píše:
crossic píše:
Krosmen píše:já vim co kdo jakš takš má mě teda zajímaj časy jaký jezděj nic víc nic míň......mim cílem je deset sekund......
Tady je letošní výsledková listina z Blatný...
http://www.casomeric.com/vysledky/2007/ ... do2500.pdf
tak polo by bylo o dvě desetiny rychlejší....ale jak už sem řek zrovna polo o kterym sem čet co a jak bylo použito mě jako koncept hodně zaujal je prostě vidět že se dá udělat cokoliv jen vědět ty správný ingredience a umět je sladit.....

a jak bylo řečeno 1000PS je moc ale 500Ps je zase málo .....chci být někde mezi ale je to běh na dlouhou trať.
Jinak u eclipse je zlom při 800 crankPS nad tímto výkonem už se dost lámou nápravy a odcházejí často díly rozvodovky...proto budu pod touto hranicí......
rozpočet na stavbu je cca polovina ceny novýho eva s tím že auto bude prakticky celé nové ale ještě nevím řeším kompromis váhy když bych chtěl ještě jít s váhou dolu tak bych vyhodil svcětla atd a už by to nemohlo na silnice......ale vše je o penězích........já sem chudej a proto bez bohatého sponzora to bude trvat dlouho.....
s předohrabem nemáš jedinou šanci zajet 10sekund, ani 11sekund a můžeš mít kolik koní chceš. Prostě to bude pořád hrabat a až se to chytne, seriova 4x4 uz bude dávno v cíli. jinak 500ps z coupackyho 20vt ano, pokud nebude nic seriovy. Padaly tady hlášky jako že někdo kdysi zajel s coupe 12.8, ale to je nesmysl. Zadny coupe v CR nezajelo nikdy pod 13.2s na opravdovych 400metru. Coupe je tezky auto a nikdy nebude lehký, navíc jen předohrab. Tohle je utopie. Verim tomu, ze se ti povede po znacnejch investicich zajet 12sekund, ale 10 to už je dragster. Utlima ti zajede 11.3s a kolik má koní. Vem si želvu, golf VR6 turbo, kolem 400PS, předohrab a pod 12.5 se nedostal, ne ze by nemel vykon, ale neměl trakci. Já kdybych stavěl sprintcar, tak bych postavil starou pandu 4x4 nebo ypsilonku, narval tam diferaky a motor z Integrale 4x4 a to uz ma potencial.

Jinak diesel byl zavrhnutej prave proto, ze se o nem malo vedelo. Proto se nepouzival na zavody atd. JInak diesel je akcnejsi, proc asi TDicka ujizdeji daleko silnejsim autum na silnicich, protoze maji kroutak a tanhou ve vsech otackach. kdybychom jeli vedle sebe, oba pracovni otacky (benzin 3000, diesel 2000), tak mi ujede a ja ho dohonim az kdyz budu tocit nad 5500. PRoto je diesel oblibenej ;)

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

reproboy píše:
Krosmen píše:
crossic píše: Tady je letošní výsledková listina z Blatný...
http://www.casomeric.com/vysledky/2007/ ... do2500.pdf
tak polo by bylo o dvě desetiny rychlejší....ale jak už sem řek zrovna polo o kterym sem čet co a jak bylo použito mě jako koncept hodně zaujal je prostě vidět že se dá udělat cokoliv jen vědět ty správný ingredience a umět je sladit.....

a jak bylo řečeno 1000PS je moc ale 500Ps je zase málo .....chci být někde mezi ale je to běh na dlouhou trať.
Jinak u eclipse je zlom při 800 crankPS nad tímto výkonem už se dost lámou nápravy a odcházejí často díly rozvodovky...proto budu pod touto hranicí......
rozpočet na stavbu je cca polovina ceny novýho eva s tím že auto bude prakticky celé nové ale ještě nevím řeším kompromis váhy když bych chtěl ještě jít s váhou dolu tak bych vyhodil svcětla atd a už by to nemohlo na silnice......ale vše je o penězích........já sem chudej a proto bez bohatého sponzora to bude trvat dlouho.....
s předohrabem nemáš jedinou šanci zajet 10sekund, ani 11sekund a můžeš mít kolik koní chceš. Prostě to bude pořád hrabat a až se to chytne, seriova 4x4 uz bude dávno v cíli. jinak 500ps z coupackyho 20vt ano, pokud nebude nic seriovy. Padaly tady hlášky jako že někdo kdysi zajel s coupe 12.8, ale to je nesmysl. Zadny coupe v CR nezajelo nikdy pod 13.2s na opravdovych 400metru. Coupe je tezky auto a nikdy nebude lehký, navíc jen předohrab. Tohle je utopie. Verim tomu, ze se ti povede po znacnejch investicich zajet 12sekund, ale 10 to už je dragster. Utlima ti zajede 11.3s a kolik má koní. Vem si želvu, golf VR6 turbo, kolem 400PS, předohrab a pod 12.5 se nedostal, ne ze by nemel vykon, ale neměl trakci. Já kdybych stavěl sprintcar, tak bych postavil starou pandu 4x4 nebo ypsilonku, narval tam diferaky a motor z Integrale 4x4 a to uz ma potencial.

Jinak diesel byl zavrhnutej prave proto, ze se o nem malo vedelo. Proto se nepouzival na zavody atd. JInak diesel je akcnejsi, proc asi TDicka ujizdeji daleko silnejsim autum na silnicich, protoze maji kroutak a tanhou ve vsech otackach. kdybychom jeli vedle sebe, oba pracovni otacky (benzin 3000, diesel 2000), tak mi ujede a ja ho dohonim az kdyz budu tocit nad 5500. PRoto je diesel oblibenej ;)
Jenže Krosmen koupil stejně jako já 4x4. :D Takže jsi to celé psal nanic. :lol:
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

andre je docela možné že se na mimon přijedu ukázat,byt to mám 400km ale vždycky sem se tam chtěl podívat...ale řeknu ti že třeba Mvolesko udává 0-96 za něco málo pod 6s,.. to sem zajel se seriovým turbem okolo 5,5s a to sem měl tlaky ve válcích v průměru 10,5 a dneska mám 12bar a s T28 to jede o doooost líp..navíc snížená hlava,větší písty,vyleštěné kanály atd... se seriovým turbem to jelo takto: http://www.youtube.com/watch?v=S-TVfhmtXQQ

a jak píšu, nyní je to o úplně něčem jiném,tak si to porovnej..

pokud opravím tacháč..udělám současné video..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

mcsow
Příspěvky: 190
Registrován: 29 kvě 2006 20:20
Bydliště: žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mcsow »

reproboy píše:
Krosmen píše:
crossic píše: Tady je letošní výsledková listina z Blatný...
http://www.casomeric.com/vysledky/2007/ ... do2500.pdf
tak polo by bylo o dvě desetiny rychlejší....ale jak už sem řek zrovna polo o kterym sem čet co a jak bylo použito mě jako koncept hodně zaujal je prostě vidět že se dá udělat cokoliv jen vědět ty správný ingredience a umět je sladit.....

a jak bylo řečeno 1000PS je moc ale 500Ps je zase málo .....chci být někde mezi ale je to běh na dlouhou trať.
Jinak u eclipse je zlom při 800 crankPS nad tímto výkonem už se dost lámou nápravy a odcházejí často díly rozvodovky...proto budu pod touto hranicí......
rozpočet na stavbu je cca polovina ceny novýho eva s tím že auto bude prakticky celé nové ale ještě nevím řeším kompromis váhy když bych chtěl ještě jít s váhou dolu tak bych vyhodil svcětla atd a už by to nemohlo na silnice......ale vše je o penězích........já sem chudej a proto bez bohatého sponzora to bude trvat dlouho.....
s předohrabem nemáš jedinou šanci zajet 10sekund, ani 11sekund a můžeš mít kolik koní chceš. Prostě to bude pořád hrabat a až se to chytne, seriova 4x4 uz bude dávno v cíli. jinak 500ps z coupackyho 20vt ano, pokud nebude nic seriovy. Padaly tady hlášky jako že někdo kdysi zajel s coupe 12.8, ale to je nesmysl. Zadny coupe v CR nezajelo nikdy pod 13.2s na opravdovych 400metru. Coupe je tezky auto a nikdy nebude lehký, navíc jen předohrab. Tohle je utopie. Verim tomu, ze se ti povede po znacnejch investicich zajet 12sekund, ale 10 to už je dragster. Utlima ti zajede 11.3s a kolik má koní. Vem si želvu, golf VR6 turbo, kolem 400PS, předohrab a pod 12.5 se nedostal, ne ze by nemel vykon, ale neměl trakci. Já kdybych stavěl sprintcar, tak bych postavil starou pandu 4x4 nebo ypsilonku, narval tam diferaky a motor z Integrale 4x4 a to uz ma potencial.

Jinak diesel byl zavrhnutej prave proto, ze se o nem malo vedelo. Proto se nepouzival na zavody atd. JInak diesel je akcnejsi, proc asi TDicka ujizdeji daleko silnejsim autum na silnicich, protoze maji kroutak a tanhou ve vsech otackach. kdybychom jeli vedle sebe, oba pracovni otacky (benzin 3000, diesel 2000), tak mi ujede a ja ho dohonim az kdyz budu tocit nad 5500. PRoto je diesel oblibenej ;)
u tdi dělá výkon hlavně to turbo,myslíš si že bys ujel 1.8 turbo od vw myslim že s 1.9 tdi by jsi mněl problémy se takovýmu autu držet za zadkem
vw golf II 1.6 carb.
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

mcsow píše:
reproboy píše:
Krosmen píše: tak polo by bylo o dvě desetiny rychlejší....ale jak už sem řek zrovna polo o kterym sem čet co a jak bylo použito mě jako koncept hodně zaujal je prostě vidět že se dá udělat cokoliv jen vědět ty správný ingredience a umět je sladit.....

a jak bylo řečeno 1000PS je moc ale 500Ps je zase málo .....chci být někde mezi ale je to běh na dlouhou trať.
Jinak u eclipse je zlom při 800 crankPS nad tímto výkonem už se dost lámou nápravy a odcházejí často díly rozvodovky...proto budu pod touto hranicí......
rozpočet na stavbu je cca polovina ceny novýho eva s tím že auto bude prakticky celé nové ale ještě nevím řeším kompromis váhy když bych chtěl ještě jít s váhou dolu tak bych vyhodil svcětla atd a už by to nemohlo na silnice......ale vše je o penězích........já sem chudej a proto bez bohatého sponzora to bude trvat dlouho.....
s předohrabem nemáš jedinou šanci zajet 10sekund, ani 11sekund a můžeš mít kolik koní chceš. Prostě to bude pořád hrabat a až se to chytne, seriova 4x4 uz bude dávno v cíli. jinak 500ps z coupackyho 20vt ano, pokud nebude nic seriovy. Padaly tady hlášky jako že někdo kdysi zajel s coupe 12.8, ale to je nesmysl. Zadny coupe v CR nezajelo nikdy pod 13.2s na opravdovych 400metru. Coupe je tezky auto a nikdy nebude lehký, navíc jen předohrab. Tohle je utopie. Verim tomu, ze se ti povede po znacnejch investicich zajet 12sekund, ale 10 to už je dragster. Utlima ti zajede 11.3s a kolik má koní. Vem si želvu, golf VR6 turbo, kolem 400PS, předohrab a pod 12.5 se nedostal, ne ze by nemel vykon, ale neměl trakci. Já kdybych stavěl sprintcar, tak bych postavil starou pandu 4x4 nebo ypsilonku, narval tam diferaky a motor z Integrale 4x4 a to uz ma potencial.

Jinak diesel byl zavrhnutej prave proto, ze se o nem malo vedelo. Proto se nepouzival na zavody atd. JInak diesel je akcnejsi, proc asi TDicka ujizdeji daleko silnejsim autum na silnicich, protoze maji kroutak a tanhou ve vsech otackach. kdybychom jeli vedle sebe, oba pracovni otacky (benzin 3000, diesel 2000), tak mi ujede a ja ho dohonim az kdyz budu tocit nad 5500. PRoto je diesel oblibenej ;)
u tdi dělá výkon hlavně to turbo,myslíš si že bys ujel 1.8 turbo od vw myslim že s 1.9 tdi by jsi mněl problémy se takovýmu autu držet za zadkem
to ne má pravdu, v okamžiku sešlápnutí plynu má TDi logicky k dispozici větší kroutící moment... proto je pružnější.. oproti benzínu,pokud ovšem nemáš na benzínu dobře roztočené turbo... pak má diesel smůlu.. a dobře roztočené ve 3000ot není problém..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
crossic
Příspěvky: 160
Registrován: 31 bře 2006 12:47
Bydliště: Geilenkirchen

Příspěvek od crossic »

mcsow píše:
reproboy píše:
Krosmen píše: tak polo by bylo o dvě desetiny rychlejší....ale jak už sem řek zrovna polo o kterym sem čet co a jak bylo použito mě jako koncept hodně zaujal je prostě vidět že se dá udělat cokoliv jen vědět ty správný ingredience a umět je sladit.....

a jak bylo řečeno 1000PS je moc ale 500Ps je zase málo .....chci být někde mezi ale je to běh na dlouhou trať.
Jinak u eclipse je zlom při 800 crankPS nad tímto výkonem už se dost lámou nápravy a odcházejí často díly rozvodovky...proto budu pod touto hranicí......
rozpočet na stavbu je cca polovina ceny novýho eva s tím že auto bude prakticky celé nové ale ještě nevím řeším kompromis váhy když bych chtěl ještě jít s váhou dolu tak bych vyhodil svcětla atd a už by to nemohlo na silnice......ale vše je o penězích........já sem chudej a proto bez bohatého sponzora to bude trvat dlouho.....
s předohrabem nemáš jedinou šanci zajet 10sekund, ani 11sekund a můžeš mít kolik koní chceš. Prostě to bude pořád hrabat a až se to chytne, seriova 4x4 uz bude dávno v cíli. jinak 500ps z coupackyho 20vt ano, pokud nebude nic seriovy. Padaly tady hlášky jako že někdo kdysi zajel s coupe 12.8, ale to je nesmysl. Zadny coupe v CR nezajelo nikdy pod 13.2s na opravdovych 400metru. Coupe je tezky auto a nikdy nebude lehký, navíc jen předohrab. Tohle je utopie. Verim tomu, ze se ti povede po znacnejch investicich zajet 12sekund, ale 10 to už je dragster. Utlima ti zajede 11.3s a kolik má koní. Vem si želvu, golf VR6 turbo, kolem 400PS, předohrab a pod 12.5 se nedostal, ne ze by nemel vykon, ale neměl trakci. Já kdybych stavěl sprintcar, tak bych postavil starou pandu 4x4 nebo ypsilonku, narval tam diferaky a motor z Integrale 4x4 a to uz ma potencial.

Jinak diesel byl zavrhnutej prave proto, ze se o nem malo vedelo. Proto se nepouzival na zavody atd. JInak diesel je akcnejsi, proc asi TDicka ujizdeji daleko silnejsim autum na silnicich, protoze maji kroutak a tanhou ve vsech otackach. kdybychom jeli vedle sebe, oba pracovni otacky (benzin 3000, diesel 2000), tak mi ujede a ja ho dohonim az kdyz budu tocit nad 5500. PRoto je diesel oblibenej ;)
u tdi dělá výkon hlavně to turbo,myslíš si že bys ujel 1.8 turbo od vw myslim že s 1.9 tdi by jsi mněl problémy se takovýmu autu držet za zadkem
Já spráskám 1.8T od vw jak hovno...a to to nemám ani nijak našláplé...těmahle chytrejma kecama, bych se krotil dokud to nemáš vyzkoušené. V Milovicích sem dal i OII RS chiplou...takže až příště budeš rozdávat rozumy, tak si to nejdřív vyzkoušej :nono:
VW CC RTDI snowflag

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reproboy »

blázen píše:
mcsow píše:
reproboy píše: s předohrabem nemáš jedinou šanci zajet 10sekund, ani 11sekund a můžeš mít kolik koní chceš. Prostě to bude pořád hrabat a až se to chytne, seriova 4x4 uz bude dávno v cíli. jinak 500ps z coupackyho 20vt ano, pokud nebude nic seriovy. Padaly tady hlášky jako že někdo kdysi zajel s coupe 12.8, ale to je nesmysl. Zadny coupe v CR nezajelo nikdy pod 13.2s na opravdovych 400metru. Coupe je tezky auto a nikdy nebude lehký, navíc jen předohrab. Tohle je utopie. Verim tomu, ze se ti povede po znacnejch investicich zajet 12sekund, ale 10 to už je dragster. Utlima ti zajede 11.3s a kolik má koní. Vem si želvu, golf VR6 turbo, kolem 400PS, předohrab a pod 12.5 se nedostal, ne ze by nemel vykon, ale neměl trakci. Já kdybych stavěl sprintcar, tak bych postavil starou pandu 4x4 nebo ypsilonku, narval tam diferaky a motor z Integrale 4x4 a to uz ma potencial.

Jinak diesel byl zavrhnutej prave proto, ze se o nem malo vedelo. Proto se nepouzival na zavody atd. JInak diesel je akcnejsi, proc asi TDicka ujizdeji daleko silnejsim autum na silnicich, protoze maji kroutak a tanhou ve vsech otackach. kdybychom jeli vedle sebe, oba pracovni otacky (benzin 3000, diesel 2000), tak mi ujede a ja ho dohonim az kdyz budu tocit nad 5500. PRoto je diesel oblibenej ;)
u tdi dělá výkon hlavně to turbo,myslíš si že bys ujel 1.8 turbo od vw myslim že s 1.9 tdi by jsi mněl problémy se takovýmu autu držet za zadkem
to ne má pravdu, v okamžiku sešlápnutí plynu má TDi logicky k dispozici větší kroutící moment... proto je pružnější.. oproti benzínu,pokud ovšem nemáš na benzínu dobře roztočené turbo... pak má diesel smůlu.. a dobře roztočené ve 3000ot není problém..
no seriovy turbo mozna, ale nikdy jsem od 3000 neroztocil u benzina "poradny" turbo :))) to zacal masakr nekde kolem 4000-4500 :) T28 @ 1301ccm

Uživatelský avatar
jim.vw
Příspěvky: 1402
Registrován: 28 lis 2004 20:13
Bydliště: libervwec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jim.vw »

Beaver píše:Jenom mi porad teda nedochazi, proc se teda tem hloupim lidem s benzinovymi motory stale dari zvedat vykon na vysoke hodnoty lepe a levneji nez u naftozroutu...
takže to jde na n/a benzínu stejně dobře jak na foukanym? :D

oturbit n/a benzína je otázka mooooře peněz.... oturbit n/a dýzla od toho zasranýho vw je otázka "pár" korun
.slow Obrázek
head&shoulders power...

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Andre píše:Chápu, že ti leží v žaludku fakt, že Golf za 50t pojíždí auta, které ty znáš na silnici jen zezadu, ale s tím nic nenaděláš.
Me to v zaludku nelezi, me zatim zadnej Golf za 50 nikdy neujel, ani do kopce ani z kopce a i kdyby mi ujel dragu, tak to pro me nebude zadne smerodatne meritko jeho vyhodnosti, maximlane majitele pochvalim, ze muze tahat tezke privesy (za predpokladu, ze mu pri zaberu neurve tazne zarizeni polovinu shnile kastle).
Andre píše:Ty máš na svém autě výkon 967HP? To se spalováním motorvého oleje tak markantně zvedá výkon?
Ano. Dalsi debilni otazky ? :wink: Takhle argumentuje jen opravdovej blb. Absolutne nechapu, co to ma spolecneho s touhle debatou.
Andre píše:Napište tu někdo kolik přišla taková úprava Civica 1,6 na 520HP. Já tu informaci znám přímo od majitele, ale nevím jestli není tajná, nikoho z rodiny nejspíš neprodával, ale měl na to sponzora.
Bohuzel upravu neznam a nepsal jsem to z duvodu, ze by se jednalo o levnou upravu. Kdyz uz ale padaly ty argumenty jak zazracne naslapes toho Golfa, zdalo se mi fer ukazat, ze zdanlive slaby motor u Civica je mozne po konverzi na turbobenzin polechtat na zajimave hodnoty. A opravdu bych rad videl nekoho s naftou 1.6 jak udela to same a levneji.

jim.vw píše:takže to jde na n/a benzínu stejně dobře jak na foukanym? :D

oturbit n/a benzína je otázka mooooře peněz.... oturbit n/a dýzla od toho zasranýho vw je otázka "pár" korun
Jime, ja ale o dodatecnem turbeni nemluvil a ze je uprava nonturbo motoru draha a narocna uz tu byla rec mockrat :wink: Benzinovy motor bez turba je normalni slusnej motor na bezne jezdeni. Benzinovy motor s turbem pak podava mnohem zajimavejsi vykony. U nafty je to ale tak, ze motor bez turba je jakz takz pouzitelnej na to bezny jezdeni - nizkou spotrebou nijak moc nedokaze konkurovat benzinu a vykon je uplne na prd. Proto se dnes naftaky vyrabeji uz jen s turbem, aby z toho udelali pouzitelnej agregat. Ostatne, upravu NA dyzlu jsme tu nedoporucovali majiteli uz zpocatku.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

reproboy píše:no seriovy turbo mozna, ale nikdy jsem od 3000 neroztocil u benzina "poradny" turbo :))) to zacal masakr nekde kolem 4000-4500 :) T28 @ 1301ccm
mi t28 fouká při 3000ot 1,1bar,, takže maximum... u větších už by to asi šlo výš,ale taky by byl výkon zas trošku dál.. ale záležeo by na typu AR a trimu


// edit - zkrácena citace. Beaver
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

já sem nikde nemluvil o tom že z coupe dělám závoďáka jak bylo řečeno nemá to smysl...angličani maj nejsilnější coupe 586PS a zajel s nim 12,6.
Loni v milovicích zajel jeden človíček s coupe 12,8 je to změřený časomírou.....

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Mno když jsme u těch N/A zajímalo by mne jak chcete vyždímat s 2.0 diessel non turbo 241 koní jak má 2.0 iV-TEC v hondě S2000 :lol: sice má krouťák jen lehce přes 210Nm ale amosféra dissel v tomto obsahu by mněla výkon daleko menší. Co se těch ropáků závoďáků týče tak by zejímalo to peklo kdyby ty benzíny tlačili taky 3bary :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reproboy »

Krosmen píše:já sem nikde nemluvil o tom že z coupe dělám závoďáka jak bylo řečeno nemá to smysl...angličani maj nejsilnější coupe 586PS a zajel s nim 12,6.
Loni v milovicích zajel jeden človíček s coupe 12,8 je to změřený časomírou.....
presne o tech 12.8s mluvim :) ta trat v milovicich mela 368metru, iceman s Unem T se 140PS tam mel 13.8s :) casy, ktery se daji brat vazne je pouze Mimon, panencak a obcas Hradec. Ostatni jsou neprofi casomiry ;)

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“