jinak co vsichni pisete o Polu SDI, je to jen znáček SDI, původní motor SDi se vyndal a prodal, přišlo tam TDi 81kW a ten se upravoval
Jen tak abych to uvedl na pravou míru..
ctu si to pozpatku, to co tady nekteri pisou jsou fakt bláboly
zabomysi valky turboropa vs turbobenzin.
Ja jsem mel oboji, oboji jsem upravoval nejakym zpusobem.
Turbobenzin byl upravovanej a vyvijenej dlouhou dobu, turbonafta par let a uz ted dotahuje vykonama turbobenziny. Pockejte za pet let, co budete rikat. Nebo za 10let. Diesel ma optimalnejsi spalovani a mensi ztraty, navic je pristupnejsi alternativnimu palivu. A to ze turbobenzin jede "lip" zpusobuje hlavně zvuk motoru, kterej je akčnejší. Však si počkejte na 1.9JTD Biturbo 200hp v základu, který začnou jezdit v roce 2009. Chci videt, jak se na ne bude chtit sapat naka ochcafka RS. Kdyby diesel a benzin prošli stejnym vývojem, je nafta dál. Tak to prostě je
A to píšu já, kterej jsem ladil a dělal zásadně turbobenzíny a teď mám vysokootáčkovou benzínovou mrchu. benzín má zvuk a "dá se točit"...
Ale adrenaliny typu já mám vtec a nic neni lepší

to mě ňák nebere
I z nafty se da udelat zavodak, rikejte si co chcete
A když mi někdo rekne, že dnešní benzíny jsou sportovnější, tak se musim popadat za břicho. Elektronickej plyn, elektronická spojka, elektronický snad všechno

propad otáček při každym prošlápnutí, to je fakt sportovní (omezení emisí)

Takže jako ekologický sportovní vozy fuck off

jakmile to nemá lanko na klapku, je to sráč
hawk
