hlava se jedine frezuje,chytraciKapr píše:Ja sem taky strojar a to je hodne divny frezovat hlavu![]()
.Chtel bych videt jak to vypada!!!Freza neudela tak hladkej a presnej povrch!!!!!!!!Flinto Flinto
Tuningové dění u nás
Renault Clio 2,0 Williams
http://www.vybagrovat.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zemni-prace-ck.cz.tl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dovoz-aut.info" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vybagrovat.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zemni-prace-ck.cz.tl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dovoz-aut.info" onclick="window.open(this.href);return false;
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 382
- Registrován: 17 dub 2006 11:26
- Bydliště: Prostějov City
- Kontaktovat uživatele:
A pak ze to delali jai flexou ne?fufu píše:.... si koukal na rady ptáka Loskutáka coVenca Brody píše:Tak ted sem koukal na jeden porad!Taky delali snizovani hlinikovych hlav a predstavte si ze frezou!Tak si myslim ze tu neni co resit!
![]()


TuningTV.cz - Podáváme tuning obrazem... www.tuningtv.cz
Dela se to frezou, ale i na brusce (magnetce), ale musi tam bejt spravnej kotouc na hlinik! Jinak se zalepi a udela ryhy! Dulezity je taky, aby byla hlava dobre vyrovnana, jinak hrozi, ze se nabrousi, bo nafrezuje do klinu, nebo jinak krive.. Taky je dobre si nejdriv spocitat, kolik bude KP (kompresni pomer po snizeni). Ja ji ted snizoval na fiatovi o 0.5mm vyslednej KP je cca 9.7:1.
GIV 1.8T
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
hele ja potrebuju taky zarovnat hlavu!!!!!zvladnes to?? je to ta sama hlava jako ma flinta............a je kriva jak prdel!!!!!!!!R@ZOR píše:Dela se to frezou, ale i na brusce (magnetce), ale musi tam bejt spravnej kotouc na hlinik! Jinak se zalepi a udela ryhy! Dulezity je taky, aby byla hlava dobre vyrovnana, jinak hrozi, ze se nabrousi, bo nafrezuje do klinu, nebo jinak krive.. Taky je dobre si nejdriv spocitat, kolik bude KP (kompresni pomer po snizeni). Ja ji ted snizoval na fiatovi o 0.5mm vyslednej KP je cca 9.7:1.
Clovece nevim. Zkus mi ji vyfotit jak vypada. Ja na tu moji musel delat pripravek, pac neni rovnobezna.Alik píše:hele ja potrebuju taky zarovnat hlavu!!!!!zvladnes to?? je to ta sama hlava jako ma flinta............a je kriva jak prdel!!!!!!!!R@ZOR píše:Dela se to frezou, ale i na brusce (magnetce), ale musi tam bejt spravnej kotouc na hlinik! Jinak se zalepi a udela ryhy! Dulezity je taky, aby byla hlava dobre vyrovnana, jinak hrozi, ze se nabrousi, bo nafrezuje do klinu, nebo jinak krive.. Taky je dobre si nejdriv spocitat, kolik bude KP (kompresni pomer po snizeni). Ja ji ted snizoval na fiatovi o 0.5mm vyslednej KP je cca 9.7:1.
GIV 1.8T