Vylepseni audia

Vše o muzice v autě - rady, postupy jak na to, možnost přidávat i fotky instalací.

Moderátoři: Bohuš, Kane13, Dacan

Odpovědět
extremistax
Kontaktovat uživatele:

Vylepseni audia

Příspěvek od extremistax »

Ahoj potreboval bych trochu pomoc s vybavou do sveho auta jsem trosku laik takze prosim o pomoc :-)
Radio mam sony cdx-GT410U
Vzadu na plate 3 pasmove Sony XS-F6935 jinak ve dverich asi origo repro od forda.Vsechno to je zapojeny jenom na radiu 4x50w.
Ted bych k tomu chtel nejakej SW box s monoblokem?nevim co je dobra kombinace cenove tak do 15tisic. :? :? :?
Czech cougar club... www.cougar-club.net rv.99,2.0l 16V, Blue design at full POWER

Celica2.0GTI

Re: Vylepseni audia

Příspěvek od Celica2.0GTI »

Každopádně bych vyměnil přední repro pokud chceš uptavovat muziku v autě pak až bych řešil zbytek předky důležitá věc

All
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od All »

Viděl bych to tak, že pokud nehodláš dát pryč rádio a zadní reproduktory nemá smysl utrácet ty tisíce jen za basy. Bylo by to velmi neadekvátní. Za tyhle prachy bych navrhoval pořídit pěti kanálový zesilovač Axton C609 (5990,-), nové přední reproduktory někde kolem trojky a všechno zapojit na ten zesík. Rádio má ale málo výstupů takže by se to celé muselo rozbočovat nebo použít signálový konvertor. Boxů vhodných k uvedenému zesíku je celá řada už od nějakých 2000,- Kč kam až chceš.
Pokud bys nechtěl jít touto cestou nabízí se i řešení pořídit za uvedené peníze jak zesík a subwoofer tak i nové přední reproduktory. Obě řešení v dané ceně stejně budou kvalitativně značně převyšovat schopnosti rádia.
Pokud chceš mermomocí doplnit jen basy pak v uvedené ceně mono zesilovač Axton C109 a bednu CAB609 dohromady za cca 11000,- Kč.
Přílohy
CAB609.jpg
CAB609.jpg (83.55 KiB) Zobrazeno 2363 x

PemaR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PemaR »