ochraný rám v autě

Úpravy interiéru, budíky, sedačky čalounění a elektronika v interiéru ( mimo autohifi ).

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

CRX kupodivu ke své miniaturnosti až tak lekhé není má nějakejch 960Kg a v-tec má přes tunu. civic je lehčí. ale zasde ten rám v crx bude daleko lehčí než v čeli řekl bych že se dostaneš tak na 14-16Kg
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

TF
Příspěvky: 101
Registrován: 02 říj 2006 21:30
Bydliště: Západní Čechy

Příspěvek od TF »

elviiis píše:CRX kupodivu ke své miniaturnosti až tak lekhé není má nějakejch 960Kg a v-tec má přes tunu. civic je lehčí. ale zasde ten rám v crx bude daleko lehčí než v čeli řekl bych že se dostaneš tak na 14-16Kg
CRX non-vtec 880-920kg dle výbavy
vtec 975kg
civic non-vtec 4g 910-950kg
vtec 1025kg

Nezdá se mi to moc těžký :lol:

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

já měl r.v.1992 a vážila 965Kg kámoš měl civica 1.6gt a ten vážil 930Kg a jeho crx V-tec 1010Kg
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Odpovědět

Zpět na „Interiér - styling a elektronika“