přebrus kliky

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Shelby
Příspěvky: 757
Registrován: 16 led 2006 21:12
Bydliště: svoje
Kontaktovat uživatele:

přebrus kliky

Příspěvek od Shelby »

Chlapi, zacal mi mlatit motor, kdyz se zahreje, tak kolem 3tis to je jak traktor, je to jen a jen moje chyba, vim to a priznavam. Ted mi poradte, kde nejlepe nechat prebrousit kliku a co vsechno mam udelat aby to bylo jak nove. Je to 2.5 V6 z Mx6 a kraj Vysocina (kvuli doporuceni nejake firmy)
diky moc.
Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí :D

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

jsi si jist že je to klika. Klika tak zajímavě klepe a dělá grr grr grr traktor můžou být hydra např když ti hydrák pukne.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Shelby
Příspěvky: 757
Registrován: 16 led 2006 21:12
Bydliště: svoje
Kontaktovat uživatele:

Re: přebrus kliky

Příspěvek od Shelby »

mno ono uz dyl bylo za studena slyset takove tlumene klepani,ktere utichlo kdyz se motor zahral. a po jedne ostrejsi jizde to klepe jak svina, pri volnobehu vubec,ale nad 3tis to je masakr, jsem pan pi*a a nevsiml jsem si, ze mam hadinu oleje na minimu a s tim to absolvovalo tu ostrejsi jizdu no :( :( :( doufam, ze to pujde nejak dat do kupy... nebo sehnat dalsi engine, pokud by to vyslo levnejc, nez oprava.
Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí :D

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Hele když se s tím autem tak jebeš tak radši dej motor do cajku a máš tak jistou tu s jetým motorem mít nebudeš. nech udělat výbrus nech změřit popřípadě vyůhlovat ojnice udělej rovnou výbrus kup kroužky a budeš mít pokoj :wink:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: přebrus kliky

Příspěvek od Idaho »

výbrus kliky, ložiska an míru výbrusuvyuhlovat a zrepasovat ojnice..

dobře makaj v Hovorčovicích u práglu, ale není brusírna jako brusírna :(

co s etýče ložisek kliky nepoužij federal mogul. použij ACL ( od řady duraglide 780 výše ) nebo Clevite asi nejsosvědčenejší značka, pokdu nebudeš moct sehnat napiš mi pak hodnoty výbrusu a seženu..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: přebrus kliky

Příspěvek od blázen »

jestli je to ten motor co se dává do xedose tak potěš koště, 2 rozebrané sme vyhodili, KO ojnice, je to hroznej ždorb... Já vozím klikovky do Příboru, ale i tak to nemáš nejblíže,..dělaj tam i ojnice, všecko.. a dělaj to dobře,.. jinak jak poše Idaho, změřit ,sbrousit, vyleštit.. ojnice změřit a apak uvidíš.. každopádně vyúhlovat pokud budou OK
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
CATerPILAR
Příspěvky: 14
Registrován: 13 úno 2007 19:11
Bydliště: Brtnice, Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CATerPILAR »

Měl jsem stejný problém. Rozhodl jsem se koupit jiný engine. Sehnal jsem za 12táců slušnej motor na kerým byl automat. Mám taky 2.5 V6. Repase by mě vyšla na mnohem víc peněz a času a ještě tomu motoru ubereš životnost. Riskl jsem to a vyšlo to. Je to pakárna výměna motoru, málo místa a spousta čidel. Musel jít ven spodem i s nápravou. Jinak tady na vysočině je brusírna před Velmezem směrem od Jihlavy a nebo M. Krumlov brusírna Holátko:)
FC 2.5 V6 170HP, blue line

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

nřekl bych že mu ubereš životnost pokud vše uděláš jak máš vydrží více než pochybná koupě s vrakáče. myslím že to že GO motory prdlajs vydží jsou míty. Pokud použiješ kvalitní díli tak není problém. Navíc si můžeš ten motor i naddimenzovat pro další ůpravy. kované písty pro nitro nebo turbo , kovane ojnice , nechat kliku potáhnout tvrdochromem apd. nechat vyrobyt šáli s titanu atd atd ale to už je otázka peněz (velkých peněz) ale řekl bych že je lepší udělat GO za 30tis než koupit motor za 12tis kterej můž bejt na pikaču.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: přebrus kliky

Příspěvek od Idaho »

no chtel jsme napsat to samé jako elviis, když kuuješ celej motor opet nevíš kolik vydrží at je majitel sebevíc známej at ti o tom motoru doloží sebevíc věcí..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

problem je m,že co sme my rozebrali mělo KO ojnice,.. vybroušené a zničené a s novýma ojnicema so o hodně dál jak na 30tis u tohohle V6,..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: přebrus kliky

Příspěvek od Bordel »

A nechal delat celej spodek u cloveka v Jinocanech u Prahy. Sice to trvalo dyl (bylo to castecne i mnou), ale jsem zatim spokojenej, uvidime co reknu za rok az najedu 10000km. Samozrejme jsem hledal ruzne na netu, hlavne reference na ruznych forech a on mi vysel nejlepe.

Ja tu svoji kliku slysel, kdyz jsem nastartoval po dni stani, nez se ty mezery mezi klikou a salama (:smich:) naplnili olejem, na volnobeh nic a pak jen, kdyz jsem pustil nohu z plynu (cili kdyz byla bez zateez)
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Uživatelský avatar
CATerPILAR
Příspěvky: 14
Registrován: 13 úno 2007 19:11
Bydliště: Brtnice, Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CATerPILAR »

Když máš doma zvedák a vybavení tak si stím hraješ třeba půl roku že jo. Mě to dělal servis a strávili nad tím přes 40 hodin práce. A to dělali 2 mechanici. Nepřicházelo v úvahu rozebírat celej motor a hrát si s ojnicema atd. Je to jen o penězích a jaký máš možnosti.
FC 2.5 V6 170HP, blue line

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

blázen píše:problem je m,že co sme my rozebrali mělo KO ojnice,.. vybroušené a zničené a s novýma ojnicema so o hodně dál jak na 30tis u tohohle V6,..
Ty woe ja zapomněl ža tam je válcu 6 já jich mám jen půlku a tudíž ušetřený prachy :lol:

No řekl bych že rozebrat rpoměřit a uvážit. Třeba to nebude tak horký budeš mít štěstí a ojnice budou OKI ale jestli to na ojnice trpí jak říká blázen tak by tě oprava sice stála bakšíš ale lepší než koupit další a bát se toho že tam ty ojnice budou nic moc zvláště pak jestli tomu dáváš. Proměřil bych ty ojnice a pak se uvydí.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

nevím jestli trpí,protože sme rozebrali jen 3 a 2 z toho už zůstali do šrotu
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Mno ať tak či tak bude lepčejší to rozebrat prostudovat a pak dělat závěry a nebo si pořiď rotaryengine tam žádny ojnice ani klika nejsou :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

CATerPILAR píše:Když máš doma zvedák a vybavení tak si stím hraješ třeba půl roku že jo. Mě to dělal servis a strávili nad tím přes 40 hodin práce. A to dělali 2 mechanici. Nepřicházelo v úvahu rozebírat celej motor a hrát si s ojnicema atd. Je to jen o penězích a jaký máš možnosti.
40 hodin práce? voe za tu dobu rozeberu a složím dva motoru ze supry :D jejich práce by byla jen vyndání, rozebrání a složení zpet a nandání . což si mylsím že za 20hod reálného času zvládnou. i kdyby si učtovali 500/hod tak ej oiřád 10tis práce, a cca 8-10tis materiál. odvoz kliyk dobrusíry kdyby si szařídil sám ( aby ti nepočítali i 500/hod řízení a kecání v brusírne :D )

což ve finále te vyjde nastejno jako koupit za 15tis jinej motor a platit jim čas co ho přehodej.. ale asi to budespíš o tech "mechanikách"..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Skala
Příspěvky: 436
Registrován: 18 kvě 2004 10:41
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skala »

Taky jsem na bývalou Micinu GT kupoval jetej motor, bylo to přes annonci. No a pojezdil sem se s ním 2 týdny (jen cca 2000 km)a jednou ještě na okruhu ,,pár,, kol a dopadlo to pak takhle :D ........ Pak šlo auto už do světa, pže to byla jedna oprava za druhou na tom autě.



http://www.youtube.com/watch?v=MH0mF25ivc0

or

http://rapidshare.com/files/46163751/KlapKlap.wmv.html

6 MB
CLK 320 race@fun
S 430Long klídek
http://web.unmz.cz/autoslalom/

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Skala - dali ste tam diesel místo toho jo :lol:
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

elviiis píše:Mno ať tak či tak bude lepčejší to rozebrat prostudovat a pak dělat závěry a nebo si pořiď rotaryengine tam žádny ojnice ani klika nejsou :lol:
To sice ne, ale kdyz se pridre rotary, tak jde do odpadu celej i s "blokem".
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Skala
Příspěvky: 436
Registrován: 18 kvě 2004 10:41
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skala »

Ritchma píše:Skala - dali ste tam diesel místo toho jo :lol:


Přesně to sem si říkal, když sem ten zvuk poprvé uslyšel, tetda vlastně už po druhý, pže ten motor pžed tímhle odešel tím samým způsobem, i když takovej kravál to nedělalo :lol:
CLK 320 race@fun
S 430Long klídek
http://web.unmz.cz/autoslalom/

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“