Fugo píše:elviiisi skutečně kolikrát meleš nesmysly, majitel v úvodu psal že má R19 16V tak si aspoň zjisti co to auto než začneš blít nesmysly, zde na foru se skutečně člověk nic nedozví, ti co něco vědí tak mlčí a jen se smějí "odborným" radám. A vůbec se jim nedivím.
SAAB 9000 AERO 2,3T`96-ecu MAPTUN stage 5, TD04HL-19T, siemens 630cc inj.,3bar MAP, 3"JT vyfuk, K&N filter, SPEC clutch...
SAAB 9000 AERO 2,3T`95-komplet po GO
Šiky píše:A ještě s tou vanou, u R 19 jsou svody za motorem, né před, tím by se měl vyřešit problém, ktrý máš zřejmě na mysli... (A jako dodatek, neptal jsi se na svody, začal jsi hned kritizovat...)
Jo no vlastně
Stejně mi přijde blbost zničit laděný svody a udělat z nich rozladěné Jestli by nebylo lepší ty svody prodat a nechat udělat celé znovu řekl bych že na tom budeš lépe.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Fugo píše:elviiisi skutečně kolikrát meleš nesmysly, majitel v úvodu psal že má R19 16V tak si aspoň zjisti co to auto než začneš blít nesmysly, zde na foru se skutečně člověk nic nedozví, ti co něco vědí tak mlčí a jen se smějí "odborným" radám. A vůbec se jim nedivím.
To auto znám jen jsem nějak zazdil že to má svody opačně už jsem moc zblblej z hond a daihatsu
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Stejně bych ale nekurvil nerez svody. i když neznám jejich cenu. Raději bych je buchl a sehnal druhý jejich ůprava bude totiž odst mastná protože není prdel upravit délku a nazohýbat to kdž je to svařené a odžezávat to a znovu navařovat mi nepřijde jako šikovné řešení...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Ještě nad těma svodama zapřemýšlím, ale navaření mi přšlo jako nejjednodušší a asi i nejlevnější...Svody se dají prodat, teď když půjdu na min. tak za 6tku, možná ještě míń a pokud je nechám dělat na zakázku, bude to min. dvojnásobek...
Ale asi to tak dopadne, vzhledem k celkovému stavu výfuku ( jako soustavy...)
Šiky píše:Ještě nad těma svodama zapřemýšlím, ale navaření mi přšlo jako nejjednodušší a asi i nejlevnější...Svody se dají prodat, teď když půjdu na min. tak za 6tku, možná ještě míń a pokud je nechám dělat na zakázku, bude to min. dvojnásobek...
Ale asi to tak dopadne, vzhledem k celkovému stavu výfuku ( jako soustavy...)
nezapomeň že větve těchto svodů by se musel nejen pokrátit ale i nějak k sobě spojit aby vyustíli do té příruby. Takže ta ůprava nebude levná. Ale hlavně jak psal blázen chtělo by to GO.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Tak k tomu go motoru. Můj vůz je PH1, tedy zastaralý, motor už neměl potřebné tlaky a snižování hlavy mi nepřišlo rozumné.Nahradil jsem ho motorem z Clia 16V, ( 95 r.v.) Při demontáži se tam prohodily ještě vačky, jelikož stará je ostřejší. A proběhlo kompl. go...Stejně tak proběhla úrava převodovky s vyvložkováním , aby nevyskakovala (Častý problém těchto přev.)
Takže motorově si zatím stěžovat nemůžu
ale nezapomeň že tam bude daleko větší tlak. aten motor ne to v serii není stavěný. Nebylo by levnější a jednoduší dát tam motor s renault clio sport?
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
elviiis píše:ale nezapomeň že tam bude daleko větší tlak. aten motor ne to v serii není stavěný. Nebylo by levnější a jednoduší dát tam motor s renault clio sport?
k tomu bych se taky primluvil, ten motor na ty tlaky neni staveni a tak by byla docela skoda turbem znicit motor co je cerstve po GO
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
To je zase všechno o penězích.To bych musel sehnat kompletní elektroniku, chladiče, dělat nové uložení atd atd.Turbo vyjde v tomto případě levněji, i kdyby to byl kompl. "super" kit...Na druhou stranu, pokud se podíváš zpět tak Renault Clio je závodní auto na plné čáře. Tyto motory byly bvždy upravovány, ať už s turbem, nebo bez...(Jak 1,8 16 V, tak 2,0 Williams) A dokonce i R 19. Takže toho, že to motor nevydrží se nebojím...Samozřejmě je mi jasné, že půjde rychleji do háje...Ale s tím počítám...
Jak psal Fugo brzd se neboj zatim sem to na všech turbínách viděl tak jak píše se zpětným ventilem.Jak už bylo řečeno je jednodušší kouupit celý kit i když se bude zdát jeho pořizovačka vysoká je to ve finále ten nejlevnější a nejjistější způsob........
jinak samozřejmně pokud bys to chtěl opravdu vyrábět počítej s tím že je nutné hlavně měření tzn použití dobrých měřících prostředků podle kterých finálně dolaďovat soft který zase je ideální řešit přes programovatelnou jednotku ale to sme ve financích jen na těhle věcich v řádu nad 50000.- za opravdu kvalitní náčiní....
na to zapomen že postavíš turbo kvalitně a tak aby fungovalo co nejefektivněji levněji ,než swap na jiný motor.. podle mě aby to jelo tak jak by mělo, to levněji než stojí ten kit půjde sotva udělat..