Jak do něj narvat co nejvíc koní????
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Jak do něj narvat co nejvíc koní????
Rajdlos z autohificlubu tenhle motor docela kmochal, myslim ze se objevoval i tady na foru, pokud chces neco na tom motoru delat, zkusil bych nejdriv prolizt fora (nejaky asi v de, kde se tim nekdo zabejva) a potom teprve zacal neco shanet, muze se stat ze proste to tech ocekavanych parametru nemusi byt ani schopne,
a nebo je schopne s uplne jinym setupem nez si vymyslis
kazdopadne pokud to chces total predelat, doporucuji nejakou volne programovanou jednotku, protoze jezdit z kazdym prdem k neajkymu "umelci na vag" je asi o hovne
a nebo je schopne s uplne jinym setupem nez si vymyslis
kazdopadne pokud to chces total predelat, doporucuji nejakou volne programovanou jednotku, protoze jezdit z kazdym prdem k neajkymu "umelci na vag" je asi o hovne
Re: Jak do něj narvat co nejvíc koní????
tohle nemuze dopadnout dobre...
wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
Re: Jak do něj narvat co nejvíc koní????
na rovinu...udělal bych GO motoru,..komplet bychměnil za kovaný vniítřek..větší turbo,vhodne pro tento motor..od něho bych to odvíjel dál...řekněme,že pro tento motor,je možnost výkonu 600k+ ..jen je to o investicích,..a můj odhad je že to auto milion sežere
- Ozzy_Vita
- Moderátor
- Příspěvky: 2357
- Registrován: 01 dub 2006 00:24
- Bydliště: Los Bukeros
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak do něj narvat co nejvíc koní????
Lukaash píše:tohle nemuze dopadnout dobre...



Škoda 105 -> Opel Manta B -> Opel Vita B Sport -> Honda Accord 2.0 16V Vtec
no nekde v nejaky diskuzi sem se docetl ze uplne vylesteny povrch znamena turbulentni proudeni a spatny odvod plynu i smesiblázen píše:nahovno to určitě nebude, já sem spokojentom28 píše:To jsem kdysi dělal a bylo mi to absolutně k H...uGReddy píše:jak tady padlo od nekoho lesteni sacich kanalku tak je to blbost nebo s pletu?
Jinat 1.8 T a 500 koní jsem viděl v Lipsku na výstavě. Asi by bylo rychlejší ho si "znárodnit".

debata na toto téma byla na DF ale nebyla dořešena. Jinak čím hladší povrch tím rychlejší proudění. Trubulentní proudění právě způsobují ty nerovnosti. Ať tak či tak je dobré s tím něoc udělat protože ten drný povrch není výkonová vyfikundace nýbrž vliv technologického procesu. Takže je jen otázka jestli to vyleštit nebo pouze obrousit. Dle mého názoru vyleštit. Ale to usuzuju jen s toho že by to nejlépe protékalo ale možná že to jediný a.s.p.e.k.t který je při průtoku směsi důležitý možná co se týče míchání apd.
EDIT: dacan smajlík
EDIT: dacan smajlík

Naposledy upravil(a) elviiis dne 06 srp 2007 11:20, celkem upraveno 1 x.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
ono se vyplatí vyleštit jak sací tak výfukové kanály...ale ne zvětšovat, jen leštit.. turbulence vytváří špatně spasované sání a nerovnostiGReddy píše:no nekde v nejaky diskuzi sem se docetl ze uplne vylesteny povrch znamena turbulentni proudeni a spatny odvod plynu i smesiblázen píše:nahovno to určitě nebude, já sem spokojentom28 píše: To jsem kdysi dělal a bylo mi to absolutně k H...u
Jinat 1.8 T a 500 koní jsem viděl v Lipsku na výstavě. Asi by bylo rychlejší ho si "znárodnit".
Všem moc děkuji - jak to vypadalo na začátku, tak jsem myslel, že to rovnou odpískám, ale jelikož nápadů je dostatek - začínám věřit že alespoň o pokus to bude. Jinak právě jednáme o koupy auta a pokud to pujde vše bez problemu, tak do konce týdne je auto v garáži a začíná se s rozebíráním. Přez víkend jsem se dohadoval s ostatníma na jaké jezdění to vlastně budem provozovat. Jelikož já chtěl auto hlavně na sprinty, tak mi to zatrhli a výsledek bude spíš okruh. Jednoduše řečeno - nesmí se to po 400m zaseknout
Jinak kdyby někoho cokoliv někdy napadlo jak něco vylepšit, tak klidně písněte hlavní úpravy začnou až v průběhu říjen - listopad. Do tý doby budem vymejšlet hory nesmyslů, pro a proti.
Eště jednou díky všem

Jinak kdyby někoho cokoliv někdy napadlo jak něco vylepšit, tak klidně písněte hlavní úpravy začnou až v průběhu říjen - listopad. Do tý doby budem vymejšlet hory nesmyslů, pro a proti.
Eště jednou díky všem

jj tusim ze tam to bylo..bylo tam par fyziku a mezi nimi i karel kterej ocividne vi o cem mluvi a daval tam priklad se sklenickou a kapkach vody a znelo to docela logicky a cetl jsem to i v nejakych odbornych knihach ze dokonale lesteny povrch neni to pravy pro proudeni...nedavno jsem mel v ruce novy sani a nebylo nijak dokoncovano..tim myslim naky lesteni honovani a podobne..elviiis píše:debata na toto téma byla na DF ale nebyla dořešena. Jinak čím hladší povrch tím rychlejší proudění. Trubulentní proudění právě způsobují ty nerovnosti. Ať tak či tak je dobré s tím něoc udělat protože ten drný povrch není výkonová vyfikundace nýbrž vliv technologického procesu. Takže je jen otázka jestli to vyleštit nebo pouze obrousit. Dle mého názoru vyleštit. Ale to usuzuju jen s toho že by to nejlépe protékalo ale možná že to jediný a.s.p.e.k.t který je při průtoku směsi důležitý možná co se týče míchání apd.
EDIT: dacan smajlík
no ono taky je nutné si uvědomit že kdyby se museli kanáli leštit bylu by to technologicky velmi drahé helikož je toproces který se musí provádět ružně. Jinak pozor na to sklenice má povrch pěkně křivulaký hezky hladká plocha je sklo automobilu vs drsná plocha jako holej nelakovanej plech po čem poteče kapka rychleji?
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
tak jak to teda je muze nekdo rict nejaky verdikt..ja tomuhle rozumim asi jako....no proste necham si to vysvetlit od zkusenych...a i street.racer psal ze by se nemelo lestit do zrcadlove leskle plochy...
ted budu motor rozebirat tak se snazim pochytit co vsechno muzu udelat pro vetsi vykon...
sani mam zaneseny a nevim cim teda vycistit.jestli jen lehce nebo rovnou vylestit do hladka..
ted budu motor rozebirat tak se snazim pochytit co vsechno muzu udelat pro vetsi vykon...
sani mam zaneseny a nevim cim teda vycistit.jestli jen lehce nebo rovnou vylestit do hladka..
Jj, naprosto bezpodminecne udelat na tom motoru blueprinting.blázen píše:spíš minimální snížení váhy a spoluvyvážení s ostatnímatom28 píše:zvýšení pevnosti.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
A je to pravda nebo jsi to jen slyšel někde z venku????tom28 píše:Dělávalo se to prý kvůli snížení iniciace trhlin. Mikroskopicky když je ojnice hrubá její povrch je náchylnější k vytvoření trhliny a následné prasknutí ojnice. Hladký povrch "rovný" je odolnější proti tvorbě trhlin. Odolnější tudíš tvrdší.
Alespoň tak jsem jsem to slýchával.
Možná by to přeci jen mohlo trochu pomoci
Asi ano ale to je jen věc, kterou by jsi mohl posunout hranici prasknutí ojnice. Ty ale potřebuješ jiné zásahy, které povedou k vyžšímu výkonu. A tahle to určitě není. Je jasný, když budeš mít motor vyladěn na nějaký zavratný výkon, tak pak by bylo od věci se takovým úpravám věnovat. Pro stavbu nějakého takového motoru, budeš muset určitě zhlídnout spodek " zgenerálkovat, aby to nebyl jen drahý a nešťastný pokus.
Pokud vím, tak tenhle motor je postaven s poměrně nízkým plnícím tlakem ale "velikou" kompresí. Tuším je to něco málo přez 10. Bez úpravy komp. poměru asi ničeho zavratnějšího nedocílíš.
Až snížíš komp. budeš tam moc víc tlačit.
Vše je pak o tom jak se ti to podaří odladit, ale doma v garáži se šroubovákem to nezvládneš. Bez brzdy, prog. jednotky, úpravy paliva a předstihu se asi neobejdeš. Nepočítaje dodatečných kontorl. přístrojů.
Pokud vím, tak tenhle motor je postaven s poměrně nízkým plnícím tlakem ale "velikou" kompresí. Tuším je to něco málo přez 10. Bez úpravy komp. poměru asi ničeho zavratnějšího nedocílíš.
Až snížíš komp. budeš tam moc víc tlačit.
Vše je pak o tom jak se ti to podaří odladit, ale doma v garáži se šroubovákem to nezvládneš. Bez brzdy, prog. jednotky, úpravy paliva a předstihu se asi neobejdeš. Nepočítaje dodatečných kontorl. přístrojů.