stříkání doma
stříkání doma
stříkal si někdo doma třeba nárazník nebo tak, pistoly bych měl a kompresor taky atk jeslti je to problém.A dalo by se třeba stříknout 2 barvama ale nevim jak udělat ten přechod a platit za to nehorázný prachy v lakovně se mi zase nechce.Máte s tim někdo zkušenosti?
Technicky to možný je i s kompresorem za 3t z obi...zatim největší věc sem s nim stříkal zadní nárazník doma v garáži a v pohodě...chybičky tam sou ale způsobený právě špatným osvětlenim a čistotou prostředí...jinak kdo to neví nepozná že je to dělaný podomácku. Další věc je dobře si nastavit množství barvy a vzduchu na pistoli a tlak.
tak bezbarvej lak je snad samozrejmost.... at delas jedno nebo vice barev...JumperM píše:a těma dvěma barvama kdybych to stříknul jednou pak to oblepuil a stříknul druhou jak se pak zbavit tý hranky co tam vznikne šlo by to třeba vzít ještě bezbarvym lakem aby to nebylo tak znatelný nebo co s tim
ITB Power
- fantomx
- Příspěvky: 64
- Registrován: 07 zář 2005 15:30
- Bydliště: Moravské Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: stříkání doma
Můžeš udělat buď ten přechod do ztracena nebo tupej spoj (oblepit páskou) a pak to trošku rozleštit...Bezbarvej lak bacha...to už je umění...Hlavně musíš stříkat na bezprašným místě...pokud v garáži tak tam prvně naval přes rozprašovač vodu a pak začni...
Bude trošku hůř schnout ale lepší jak kropenatý...
Hodně zdaru:)
Bude trošku hůř schnout ale lepší jak kropenatý...
Hodně zdaru:)
***Honda Civic 1.5 16V ***
---sedánek---občas ležánek---:)
********NA PRODEJ***Už pouze na náhradní díly***
---sedánek---občas ležánek---:)
********NA PRODEJ***Už pouze na náhradní díly***
Re: stříkání doma
na kompresoru vcelku nezáleži, když má člověk regulátor tlaku, jinak jak se tu už někdo zmínil pokropit zem vodou aby se neprášilo, a po laku třeba pak přijdeš na to že se ti v tom utopila nějaká okřídlená malá mrcha,a pak už záleží jenom na šikovnosti člověka, jinak na větší věci je lepší box, mně vychází na 500+ nafta na topení, a lakýrník práci za práci 

vw golf II 1.6 carb.
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>
Re: stříkání doma
ten prechod jestli teda muzu... bych doporucil rozlestit
.. pak neni videt 


Toyota Corolla RR ... still in progress 
Powered by: 4A-GE 20V Silvertop

Powered by: 4A-GE 20V Silvertop
gti
Já používám 3M. Koupíš to v obchodě kde prodávájí auto laky. 1dcl stoji asi 100kč a poleštíš s tím dost. Je brusná pasta a leštící. Je dobré první brusnou zahladit přechody a leštící rozleštit a je to v poho 

VW golf II GT 1.8Turbo
Re: stříkání doma
jj presne jak pise fakie 

Toyota Corolla RR ... still in progress 
Powered by: 4A-GE 20V Silvertop

Powered by: 4A-GE 20V Silvertop
pokud se s tím nehceš drbat tak nalakuj jednu barvu. pak to obleb páskou a na konec hranu kde to chceš mít překryté obleb konturovační páskou. jak zastříkáš tak to necháš chvíli zavadnout a odtrhneš tu konturovační pásku. Ale budeš to tahat směrem od nalakované části abys tu novou barvu nezatrhl. tím se ti ten přechod lechce zlije. Pokud bys o chtěl ješte doladit šlo by přechdo lehce zabrousit měkčeným brusným kotoučem na rotex brusku pod vodu tak 1000vku ten brusnej povrch je na omak jako šusťáková bunda. tím to lehce přešolicháš ale pak bys musel přestol ka a pokud máš auto origo černé nelakované tak by to bylo jako pěst na oko. takže to udělaj pouze tou páskou. ještě před tím tu část na kterou přijde ta jiná barva a bude tam tam barva podkladová tak ji musíš zmatnit (matovací rohoží) popřípadě třeba houbičkou na nádobí tou drsnější stranou. uvydíš jak to stratí lesk a uděláš to i kousek pře přechod tím si zajistíš že se ti přechod nebude loupat. Pak po tejdnu až 14dench až to bude dokonale vytvrdlé vezmeš přechod brusnou pastou a pak to celé přeleštíš nebo použiješ 3M oastu ta má v sobě i tu pastu brusnou. Přechod mi měl být téměř neznatelný a hlavně by mněl být zaoblený ne ostrý.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: stříkání doma
s prechodem ti neporadim, ale jak tady psal nekdo ze na kompresoru nezalezi, tak to neni uplne pravda. odobne s tim teda zkusenosti nemam, ale co jsem slysel od lakyry, tak je hlavne potreba aby ten kompresor mel odstredovac vody, protoze ve vzduchu je voda a ta kdyz se ti dostane do toho laku tak pak na lakovanym dilu je takovej vystupek jakoby, jako kdyby tam spadl prach. i o tohodle kompresoru tam mas trochu vody, ale ne tak jako u obycejnyho. jeste kdyz chces tu mistnost kde to budes strikat zavlazit,..
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Nejde o vodu ale o olej. Písťák motor je jeko motr v autě pokud má kaput groužky tak pouští olej ddo vzduchu a pak to prská olej což not good. navíc pokud chceš udělat ten lak pořádnej a stříkaš celé auto tak maljekompík utavíš protože sice natlačí 9 bar ale dlouho je neudrží a běží furt a uštvese.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Michal71717
- Příspěvky: 698
- Registrován: 16 led 2006 16:48
- Bydliště: Horní Suchá
Re: stříkání doma
ale něco jinýho a něčím jinýmDitrTKOZ píše:já taky doma stříkám

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: stříkání doma
ale aspoň mu do toho nejde volejelviiis píše:ale něco jinýho a něčím jinýmDitrTKOZ píše:já taky doma stříkám

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: stříkání doma
Joo ja taky, a zadny prasny neprasny prostredi neresimDitrTKOZ píše:já taky doma stříkám
