Tak po dlouhe dobe sem se opet vratil k neuskutecneny veci v minulosti, tudiz k zastavbe intercooleru do kdysi meho pezutku 206 1,4HDi 50kW. Tyhle motory IC nemely,tak sem si rekl proc ne... Zastavba byla podminena vytvorenim prostoru pro trubky k IC,takze sem trosku rezal,opatrne,do takoveho jakoby cela co dzi chladic a zamek kapoty,tudiz sem byl velmy opatrny. Material docela krehky,frantici setri jak se da...IC je z Audi A4 1,9 TDi,vlozil sem jej do narazniku a trochu posunul chladic kvuli hadicim. Kolena jsou Samco. Bazmek hnedle za turbem s prirubou sem orezal,protoze jsem proste nepochopil,proc inzenyri vedou originalne vzduch od turba plastovym cosi,kde jsou akorat umele vytvorene restrikce ruznymi dirami -(foto vlozim pozdeji)- .po nastartovani a zkusebni jizde jsem neshledal zadny prinos u vykonu,naopak sem mel pocit ubytku. Vysvetleni se naskytaji dve:
1) neporovnatelne vetsi objem potrubi od turba do sani,misto cca 25cm to vyslo na cely ten kus co je videt na fotografii + intercooler. Vsechno je navic vedeno prumerem 50mm,vystup z turba(prcek) ma snad 30mm ¨(puvodne reseny system potrubi do sani byl z plastu s prepazkami o 40mm,pak hadici 45mm).
2)motor a program v ecu na to proste neni uzpusoben.
3) nejaka netesnost po ceste ci samotneho IC,na to jsem ale nemel cas ani chut to zjistovat, protoze celou zastavbu sem provadel jen ze zvedavosti a taky s ohledem na to,ze je to rodinne auto ktere je skoro denne v provozu. Takze sem to cele opet vratil a auti jezdi,to je hlavni
Nekdy priste az budu mit cas a chut,tak to cele zopakuju a podrobne prozkoumam co a jak.
takhle vypada zakrytovany puvodni motor
a takhle muj vysledek
