vylepšení dieselu?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: vylepšení dieselu?
když budu počítat jakkoliv tak za 2 roky ušetřím 20 000,- ... který klidně můžu vrazit do jakýhokliv navíc tuningu...
Vrak nevrak, o každej benzín se musíš starat jak o citlivou sračku, do dieslu můžeš i nachcat a pojede to.
Vrak nevrak, o každej benzín se musíš starat jak o citlivou sračku, do dieslu můžeš i nachcat a pojede to.
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Re: vylepšení dieselu?
Zajeď se někdy podívat do servisu, kde řeší problémy po natankování nekvalitní nafty.Vecernicek píše:když budu počítat jakkoliv tak za 2 roky ušetřím 20 000,- ... který klidně můžu vrazit do jakýhokliv navíc tuningu...
Vrak nevrak, o každej benzín se musíš starat jak o citlivou sračku, do dieslu můžeš i nachcat a pojede to.

Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Re: vylepšení dieselu?
¨Vecernicek píše:když budu počítat jakkoliv tak za 2 roky ušetřím 20 000,- ... který klidně můžu vrazit do jakýhokliv navíc tuningu...
Vrak nevrak, o každej benzín se musíš starat jak o citlivou sračku, do dieslu můžeš i nachcat a pojede to.
večerňajs jak ti mám říc máš to pomatený přesně naopak. siessel je náročnější na ůdržbu ale když hodně jezdíš tak se ti to vráti na spotřebě. když mi nevěříš zajdi si třeba do servisu se zeptat. U benzínu jen liješ benzín o nafťáka se musíš starat více a komponenty mají menší životnost.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: vylepšení dieselu?
kolikrát ti budu vysvětlovat že jsem měl jettu dva roky najel jsem s ní 25000km a za tu dobu jsem na ten motor nešáhl, ouze jednou vyměnil olej.elviiis píše:¨Vecernicek píše:když budu počítat jakkoliv tak za 2 roky ušetřím 20 000,- ... který klidně můžu vrazit do jakýhokliv navíc tuningu...
Vrak nevrak, o každej benzín se musíš starat jak o citlivou sračku, do dieslu můžeš i nachcat a pojede to.
večerňajs jak ti mám říc máš to pomatený přesně naopak. siessel je náročnější na ůdržbu ale když hodně jezdíš tak se ti to vráti na spotřebě. když mi nevěříš zajdi si třeba do servisu se zeptat. U benzínu jen liješ benzín o nafťáka se musíš starat více a komponenty mají menší životnost.
u benzína jsem najel 20000km a furt se to sere a pořád to není ono. Jo sice s tím jezdím jako se závodničkou to jo, ale stokrát lepší jet pomalu než se někde zabít. A přiznám se že už mě štve takhle rychlý auto, chci něco pomalého.

nejlepší palivo který mě vždycky uspokojlo bylo z Globusu, jak cenově tak kvalitně.

115 v benzinu by mi nestacilo, kdyz benzin, tak turbo nebo kompresorelviiis píše:si neřekl že myslíš kombajna. tak třeba honda civic aerodeck 1.5 economi V-Tec 115ps při jízdě na spotřebu není prolém jet za 5l když mu dáváš tak okolo 7mi a strop je 9 pokud to nevezmeš na okruh. Prostě bych to s tou spotřebou nevyděl tak tragicky.AlesShi píše:crx je urcite na pragl velmi pohodlny a odvezu v nem tolik veci jako v kombajnuelviiis píše: Tak tak ale nevyděl bych to tak drasticky CRX mi žralo max 10l a to jsem fakt pelášil a neznám srivé 1.9TDi které by pelášilo jako crx
máš plnou tašku jó máš?
je nesmysl vůbec argumentovat spotřebou benzinu proti dieslu.. a ještě porovnávat konzervu jako je CRX s nějakým normálním sedanem.. nikdy se s benzínem nedostaneš na spotřebu ropáka.. ale taky se nikdy s dieslem nedostaneš na výkon benzínu.. a každej si musí jedno z těhhle dvou vybrat a pak si koupí co si koupí
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: vylepšení dieselu?
Dovolím si takovou úvahu, pokud budu chtít srovnatelnej výkon tak benzín bude mit třeba 10litrů objem ale nafťák aby se mu vyrovnal tak bude muset mít třeba 15litrů objemu. A chci se Vás teda zeptat, i když ten nafťák bude mít větší objem, mě to nevadí, protože i tak bude mít pořád měnší spotřebu než ten benzín.
Navíc výkon o kterým tady furt mluvíte u benzínu, akorát tak prodává auta, závody vyhrává kroutící moment a váha vozu.
Navíc všichni si klepali na čelo když Audi vstupovala do závodu 24hodin s naftovým motorem, ale všichni pak čuměli když vyhrála.
PS: Taktéž s epřidávám k názoru že atmosféricek diesel nemá cenu tunit, jakkoliv, maximálně chipnout stylem aby byla mapa vyladěná a né přeladěná na větší výkon.
Navíc výkon o kterým tady furt mluvíte u benzínu, akorát tak prodává auta, závody vyhrává kroutící moment a váha vozu.
Navíc všichni si klepali na čelo když Audi vstupovala do závodu 24hodin s naftovým motorem, ale všichni pak čuměli když vyhrála.
PS: Taktéž s epřidávám k názoru že atmosféricek diesel nemá cenu tunit, jakkoliv, maximálně chipnout stylem aby byla mapa vyladěná a né přeladěná na větší výkon.
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Re: vylepšení dieselu?
prosimtě co to tu píšeš za nesmysly
Tak tak jak píše lama. Ty TDi neměli sebe menší šanci a proto jim povolili větší obsah větší plnící tlak apd. Protože benzíňák bude mít vždy výkonově navrch. Pokud budeš do 2.0 tlačit 1.5baru tak budeš čumět co z něho dostaneš ale u diesselu při 1.5bar to nebude nic extra.
Večerňajs odpověděl jsem na tvůj dotaz benzín žere více ale určitě ne dvojnásob když budem porovnávat auta které pojedou stejně. Ajestli narážíté na diessel co lze vydět na sprintech tak ty nejezdí za 5 ani za deset. KDyž jsem se s těma borcema bavil tak 20l 30l není problém když jim dávaj a při normální jízdě stěží drží 10l. je to prostě daň za výkon. je fakt že poladěný benzín bude taky žrát více ale nebude to dvojnásob. řekl bych že to bude tak o 20 až 30% více než diessel.
Ale benzínové motory hlavně N/A o kterých jsi to nečal jsou absolutně nenáročné na ůdržbu ty jsi měl nebo máš starej VW to bude možná tím já když měl jettu tak jsem věčně dával elekriku dohromady prostě ne to trpěj. Já měl preludu se kterou jsem najezdil 50tis když jsem ji prodával měla 200tis (vše na motoru bylo původní krom rozvodů a šlapal jako švícary) jediné co jsem krom oleje mněnil byli jednou svíčky a to brisky za 120kč kus. kámoš má civica aerodeck 1.5 kupoval ho ze 100tis teď tam má přes 200tis dobytčí jízdou stále červené pole (ne že by to jinak nejelo ale on točí všechno do červeného asi má rád tu barvu) na motoru mněnil pouze svíčky olej a rozvody. jinak nic. Prostě benzín je levnější na pořízení , levnější na ůdržbu lépe snáší hrubé zacházení ale více papá.
Takže ti to rozhřeším: ti co hodně jezdí uživý spíše nafťáka protože jim pořizovací náklady a drahší ůdržbu vrátí na spotřebě.
Ti co jezdí málo tak je pro ně lepší benzín jelikož by se jim to nevyplatilo.
Ti co jezděj jako dobytci a jsou ůchylní na červené pole tak potřebujou benzín protože diessela by skurvili.
A ti co chtějí hnát se za výkonem tek ať si koupí turbo benzín ale musí počítat z vysokými provozními náklady.
A co se životnosti samotného motoru týče tak je podle mně spekulatyvní. vyděl jsem diessela po 20tis vychrchlaného na kurvi a vyděl jsem primeru 330tis na motoru a byl super a naopak.
Prostě řeknu ti to tak když budu chtít jezdit daleko a tak koupím si TOYOTU D4D když budu chtít auto do města koupím si malej benzín a když budu chtít lítat koupím si supru
Večerňajs odpověděl jsem na tvůj dotaz benzín žere více ale určitě ne dvojnásob když budem porovnávat auta které pojedou stejně. Ajestli narážíté na diessel co lze vydět na sprintech tak ty nejezdí za 5 ani za deset. KDyž jsem se s těma borcema bavil tak 20l 30l není problém když jim dávaj a při normální jízdě stěží drží 10l. je to prostě daň za výkon. je fakt že poladěný benzín bude taky žrát více ale nebude to dvojnásob. řekl bych že to bude tak o 20 až 30% více než diessel.
Ale benzínové motory hlavně N/A o kterých jsi to nečal jsou absolutně nenáročné na ůdržbu ty jsi měl nebo máš starej VW to bude možná tím já když měl jettu tak jsem věčně dával elekriku dohromady prostě ne to trpěj. Já měl preludu se kterou jsem najezdil 50tis když jsem ji prodával měla 200tis (vše na motoru bylo původní krom rozvodů a šlapal jako švícary) jediné co jsem krom oleje mněnil byli jednou svíčky a to brisky za 120kč kus. kámoš má civica aerodeck 1.5 kupoval ho ze 100tis teď tam má přes 200tis dobytčí jízdou stále červené pole (ne že by to jinak nejelo ale on točí všechno do červeného asi má rád tu barvu) na motoru mněnil pouze svíčky olej a rozvody. jinak nic. Prostě benzín je levnější na pořízení , levnější na ůdržbu lépe snáší hrubé zacházení ale více papá.
Takže ti to rozhřeším: ti co hodně jezdí uživý spíše nafťáka protože jim pořizovací náklady a drahší ůdržbu vrátí na spotřebě.
Ti co jezdí málo tak je pro ně lepší benzín jelikož by se jim to nevyplatilo.
Ti co jezděj jako dobytci a jsou ůchylní na červené pole tak potřebujou benzín protože diessela by skurvili.
A ti co chtějí hnát se za výkonem tek ať si koupí turbo benzín ale musí počítat z vysokými provozními náklady.
A co se životnosti samotného motoru týče tak je podle mně spekulatyvní. vyděl jsem diessela po 20tis vychrchlaného na kurvi a vyděl jsem primeru 330tis na motoru a byl super a naopak.
Prostě řeknu ti to tak když budu chtít jezdit daleko a tak koupím si TOYOTU D4D když budu chtít auto do města koupím si malej benzín a když budu chtít lítat koupím si supru

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
asi by měl ale i komplexy z toho kdyby změřil zrychleníVecernicek píše:elviiis: Napsal jsi zhruba to stejný co já ale jinak.
Ale vlastně celou dobu remcáš nad díslem protože máš komplexi z jaho malé spotřeby oproti žroutu benzínu ale vlastně jsi do teď nic nenapsal k tématu o atmosférických díezlech...
co se m pleteš atomo diesseli. Už jsi někdy někam jel s fábkou SDi. kuwa zlatá 120kaVecernicek píše:elviiis: Napsal jsi zhruba to stejný co já ale jinak.
Ale vlastně celou dobu remcáš nad díslem protože máš komplexi z jaho malé spotřeby oproti žroutu benzínu ale vlastně jsi do teď nic nenapsal k tématu o atmosférických díezlech...

jo a jinak moje daihatsu až zas tak moc nežere 5, až 9 běžnou svižnou jízdou 7l.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: vylepšení dieselu?
L.A.M.A. tobě BAN ty kreténe....přečti si začátek theardu!!!
Theard začínal tím jak vylepšit atmodiesel, a né tím co je lepší jestli benzín nebo dízl. Máte toho tady 18 stránek tak si to přečti než začneš někoho napadat BANem!!!
Theard začínal tím jak vylepšit atmodiesel, a né tím co je lepší jestli benzín nebo dízl. Máte toho tady 18 stránek tak si to přečti než začneš někoho napadat BANem!!!
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Re: vylepšení dieselu?
To jo ale debata se pak zvrhla ve srovnání. A tebou obnovená debata srovnávala atmo benzín a turbo kamna.Vecernicek píše:L.A.M.A. tobě BAN ty kreténe....přečti si začátek theardu!!!
Theard začínal tím jak vylepšit atmodiesel, a né tím co je lepší jestli benzín nebo dízl. Máte toho tady 18 stránek tak si to přečti než začneš někoho napadat BANem!!!
Takže nikomu ban a zastávám se L.A.M.Á.K.A protože on narážel na to že jsi stále tvrdil že benzíňáky jsou finančně náročnější na udržbu což nejsou a na tvoje narážky na komplex o spotřebě. Kdybych měl komplex ze spotřebou koupím si charade 1.0 třívál turbo diessel ajezdil bych za 4litry

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
elviiis píše:Tak tak jak píše lama. Ty TDi neměli sebe menší šanci a proto jim povolili větší obsah větší plnící tlak apd. Protože benzíňák bude mít vždy výkonově navrch. Pokud budeš do 2.0 tlačit 1.5baru tak budeš čumět co z něho dostaneš ale u diesselu při 1.5bar to nebude nic extra.
Večerňajs odpověděl jsem na tvůj dotaz benzín žere více ale určitě ne dvojnásob když budem porovnávat auta které pojedou stejně. Ajestli narážíté na diessel co lze vydět na sprintech tak ty nejezdí za 5 ani za deset. KDyž jsem se s těma borcema bavil tak 20l 30l není problém když jim dávaj a při normální jízdě stěží drží 10l. je to prostě daň za výkon. je fakt že poladěný benzín bude taky žrát více ale nebude to dvojnásob. řekl bych že to bude tak o 20 až 30% více než diessel.
Ale benzínové motory hlavně N/A o kterých jsi to nečal jsou absolutně nenáročné na ůdržbu ty jsi měl nebo máš starej VW to bude možná tím já když měl jettu tak jsem věčně dával elekriku dohromady prostě ne to trpěj. Já měl preludu se kterou jsem najezdil 50tis když jsem ji prodával měla 200tis (vše na motoru bylo původní krom rozvodů a šlapal jako švícary) jediné co jsem krom oleje mněnil byli jednou svíčky a to brisky za 120kč kus. kámoš má civica aerodeck 1.5 kupoval ho ze 100tis teď tam má přes 200tis dobytčí jízdou stále červené pole (ne že by to jinak nejelo ale on točí všechno do červeného asi má rád tu barvu) na motoru mněnil pouze svíčky olej a rozvody. jinak nic. Prostě benzín je levnější na pořízení , levnější na ůdržbu lépe snáší hrubé zacházení ale více papá.
Takže ti to rozhřeším: ti co hodně jezdí uživý spíše nafťáka protože jim pořizovací náklady a drahší ůdržbu vrátí na spotřebě.
Ti co jezdí málo tak je pro ně lepší benzín jelikož by se jim to nevyplatilo.
Ti co jezděj jako dobytci a jsou ůchylní na červené pole tak potřebujou benzín protože diessela by skurvili.
A ti co chtějí hnát se za výkonem tek ať si koupí turbo benzín ale musí počítat z vysokými provozními náklady.
A co se životnosti samotného motoru týče tak je podle mně spekulatyvní. vyděl jsem diessela po 20tis vychrchlaného na kurvi a vyděl jsem primeru 330tis na motoru a byl super a naopak.
Prostě řeknu ti to tak když budu chtít jezdit daleko a tak koupím si TOYOTU D4D když budu chtít auto do města koupím si malej benzín a když budu chtít lítat koupím si supru
kdes vzal tu spotrebu u tech ropaku 20-30 litru?Ti borci jsou prevazne tady z okoli,a tahle spotreba je stejne absurdni jako vase porovnavani hrusek a jablek.mam tdicko,za necely 2 roky nalitano 100tis.za celou dobu menim olej.litam na naftu nebo fritak,co je.a jinak na motoru zadna udrzba...pred tim jsem mel sunny s CA18DE a porad neco,motor byl z kary z DE mel nalitano 150tis. za necelej rok a asi 30tis nalitanejch porad neco.odesly mi tri civky na fajfkach,jeden vstrik,jeden vykonak,motor,kdyz jel tak super,ale kolikrat byl dost pridusenej a cekal sem cca 30vterin nez se mu chtelo do otacek....tot moje porovnani,a spotreba?nema cenu resit,hm?
20-30 litrů u těch silně upravených TDI při plném výkonu, kolem 10ti na normální režim (daň za vysoký průtok skrz velké vstřiky atd.). Nebo si snad myslíš, že můžeš upravit TDI na brutální hodnoty a jezdit pořád za 5/100 ?KaCzaba píše:kdes vzal tu spotrebu u tech ropaku 20-30 litru?Ti borci jsou prevazne tady z okoli,a tahle spotreba je stejne absurdni jako vase porovnavani hrusek a jablek.mam tdicko,za necely 2 roky nalitano 100tis.za celou dobu menim olej.litam na naftu nebo fritak,co je.a jinak na motoru zadna udrzba...pred tim jsem mel sunny s CA18DE a porad neco,motor byl z kary z DE mel nalitano 150tis. za necelej rok a asi 30tis nalitanejch porad neco.odesly mi tri civky na fajfkach,jeden vstrik,jeden vykonak,motor,kdyz jel tak super,ale kolikrat byl dost pridusenej a cekal sem cca 30vterin nez se mu chtelo do otacek....tot moje porovnani,a spotreba?nema cenu resit,hm?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
to se ti pokazily věci za celkovou hodnotu menší jak 2000kč, sem zvědav až bude mít tvoje TDI 150tis kolik budeš pak platit za opravu,..Beaver píše:20-30 litrů u těch silně upravených TDI při plném výkonu, kolem 10ti na normální režim (daň za vysoký průtok skrz velké vstřiky atd.). Nebo si snad myslíš, že můžeš upravit TDI na brutální hodnoty a jezdit pořád za 5/100 ?KaCzaba píše:kdes vzal tu spotrebu u tech ropaku 20-30 litru?Ti borci jsou prevazne tady z okoli,a tahle spotreba je stejne absurdni jako vase porovnavani hrusek a jablek.mam tdicko,za necely 2 roky nalitano 100tis.za celou dobu menim olej.litam na naftu nebo fritak,co je.a jinak na motoru zadna udrzba...pred tim jsem mel sunny s CA18DE a porad neco,motor byl z kary z DE mel nalitano 150tis. za necelej rok a asi 30tis nalitanejch porad neco.odesly mi tri civky na fajfkach,jeden vstrik,jeden vykonak,motor,kdyz jel tak super,ale kolikrat byl dost pridusenej a cekal sem cca 30vterin nez se mu chtelo do otacek....tot moje porovnani,a spotreba?nema cenu resit,hm?
to slovensky 12ti vterinovy Lupo cca 320ps pry zere pri normos jizde kolem 6tiBeaver píše:20-30 litrů u těch silně upravených TDI při plném výkonu, kolem 10ti na normální režim (daň za vysoký průtok skrz velké vstřiky atd.). Nebo si snad myslíš, že můžeš upravit TDI na brutální hodnoty a jezdit pořád za 5/100 ?KaCzaba píše:kdes vzal tu spotrebu u tech ropaku 20-30 litru?Ti borci jsou prevazne tady z okoli,a tahle spotreba je stejne absurdni jako vase porovnavani hrusek a jablek.mam tdicko,za necely 2 roky nalitano 100tis.za celou dobu menim olej.litam na naftu nebo fritak,co je.a jinak na motoru zadna udrzba...pred tim jsem mel sunny s CA18DE a porad neco,motor byl z kary z DE mel nalitano 150tis. za necelej rok a asi 30tis nalitanejch porad neco.odesly mi tri civky na fajfkach,jeden vstrik,jeden vykonak,motor,kdyz jel tak super,ale kolikrat byl dost pridusenej a cekal sem cca 30vterin nez se mu chtelo do otacek....tot moje porovnani,a spotreba?nema cenu resit,hm?

ja mam upravama skoro dvojnasobnej narust a kdyz chci, tak jedu i pod 5L
NA PRODEJ!!!!!!
Brock B1 17" 5x100
http://tuning-forum.org/viewtopic.php?f=89&t=117931" onclick="window.open(this.href);return false;
Brock B1 17" 5x100
http://tuning-forum.org/viewtopic.php?f=89&t=117931" onclick="window.open(this.href);return false;
Já pořád říkám že nemůžete srovnávat jeden kus kterej byl náhodou v pikaču... já koupil 200sx s13 mněla 150tis prodával jsem ji ze 165tis vše v poho nikdy se nic nevysralo a to sem to auto nešetřil. Kentoya má nissan bluebird s CA18DE ten motor má nalítáno tolik kolik diessel najede jen velmi zřídka říkal tuším přes 400tis a ten motor stále běží ato i s přidřenou klikou. Kámošovi na jeho BMW stále po 100tis blbla elektrika a to si to BMW koupil na poput známého co s ním má přes 250tis a auto šlape jak švícary a nebudu kvůli tomu tvrdit že BMW není spolehlivé. To jsou prostě haluze někdy se hold poštěstí.
V globálu jsou však opravi a ůdržba benzínu levnější.
V globálu jsou však opravi a ůdržba benzínu levnější.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: vylepšení dieselu?
myslim ze 400tis u dieslu je naopak zcela bezny..
NA PRODEJ!!!!!!
Brock B1 17" 5x100
http://tuning-forum.org/viewtopic.php?f=89&t=117931" onclick="window.open(this.href);return false;
Brock B1 17" 5x100
http://tuning-forum.org/viewtopic.php?f=89&t=117931" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: vylepšení dieselu?
To musím oponovat. 20let starej diessel s takovým zacházením jen těžko tolik vydrží. Ono diessel vydrží dlouho v případě že se s nim jezdí normálně. ale je náchlnej na ranní starty apd. tyto věci benzínům vadí méně. Většina diesselů co maj lidi na cmrndání do práce a občas na dovči jsou po 250tis hen ale na druhou stranu diesseli co jezděj dlouhý štreky jsou po 500tis v poho. Je to většinou o přístupu k autu.blah píše:myslim ze 400tis u dieslu je naopak zcela bezny..
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: vylepšení dieselu?
elviiis: Takže jsi měl vlastně štěstí a koupil sis v pohodě kárku, takže je podle tebe každej benzín super. Je to o lidech jak se o to starají.
Takže bych to zhrnul když se budeš starat o obě auta tak obě auta budou jezdit v pohodě a jejich údržba bude laciná.
Když na to budeš kašlat, tak pak vznikaj takový ty fámi o tom co se sere a co ne.
L.A.M.A. : Já jsem já zvykni si
Takže bych to zhrnul když se budeš starat o obě auta tak obě auta budou jezdit v pohodě a jejich údržba bude laciná.
Když na to budeš kašlat, tak pak vznikaj takový ty fámi o tom co se sere a co ne.
L.A.M.A. : Já jsem já zvykni si
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Re: vylepšení dieselu?
Kurňa večerňajs vystřídal jsem deset aut svejch vlastních nepočítaje se kterýma jsem jezdil pracovně apd. Pokud se budeš o obě starat stejně obě ti stejně vydrží ale ten diessel bude na běžnou ůdržbu drahší. Drahší rozvody , svíčky , vstřiky , filtry apd. Nejde o to jestli jdem měl šřěstí ale jsem na auto pořádnej tzn. auto koupím koupím olej svíčky rozvody brzdy atd a vše vymněním pak se tím jedu projet vdelší trasu a tím zjistím problémi jak zbíhavost třes volantu zapalování apd a vše můžu dochytat za jeden tejden a pak už jen jezdím...Vecernicek píše:elviiis: Takže jsi měl vlastně štěstí a koupil sis v pohodě kárku, takže je podle tebe každej benzín super. Je to o lidech jak se o to starají.
Takže bych to zhrnul když se budeš starat o obě auta tak obě auta budou jezdit v pohodě a jejich údržba bude laciná.
Když na to budeš kašlat, tak pak vznikaj takový ty fámi o tom co se sere a co ne.
L.A.M.A. : Já jsem já zvykni si
řeknu to ůplně jednoduš budu mít benzína a diessela oba budu mít 5let s obouma najezdím 200tis benzín mně za ty roky stál motoricky na ůdržbě např 50tis a ten diessel např 80tis a vezmu v ůvahu vyšší pořizovací cenu nafťáka a musím si spočítat jestli v zhledem k ceně paliva a spotřebě se mi vyplatí ten diessel což v tomto případě asi jo protože jsi i pravděpodobně jezdil větší vzdálenosti tudíž se ten diessel nadměrně nekurví.
Pokud však nalítám za 10let 100tis tak se mi ten diessel vzhledem kdrahší ůdržběa pořizovací ceně prostě nevyplatí navíc je pravděpodobné že lidé co tak málo najezdí jezdí hodně po městě a tím si toho diessela více kurví než benzína.
A takto to míní i prodejci. kdo chce ochcávku a málo jezdí tak si jikoupí benzína kdo chce ochcávku a jezdí hodně připlatí si za diessela protože si umí spočítat že se jim to vrátí.
A pak jsou ti nechápavci co si koupí diessela těžce za něj připlatí a najezdí pár tisíc ročně jen proto že byli líní si vypočítat návratnost. A poslední vyjímkou jsou auta kde nemáš na výběr jako byla např fábie pokud jsi chtěl fábii starjmodel tak ti nic jiného než diessel nezbylo jelikož se tam dělali jen prdítka motory benzínové.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: vylepšení dieselu?
20 letelviiis píše:To musím oponovat. 20let starej diessel s takovým zacházením jen těžko tolik vydrží. Ono diessel vydrží dlouho v případě že se s nim jezdí normálně. ale je náchlnej na ranní starty apd. tyto věci benzínům vadí méně. Většina diesselů co maj lidi na cmrndání do práce a občas na dovči jsou po 250tis hen ale na druhou stranu diesseli co jezděj dlouhý štreky jsou po 500tis v poho. Je to většinou o přístupu k autu.blah píše:myslim ze 400tis u dieslu je naopak zcela bezny..

400k maj najeto za 5

150k bez oprav jak nic
máš plnou tašku jó máš?
- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
Re: vylepšení dieselu?
nasi maji jettu 1.8carbec rv83 (jedna z prvnich J2) ... najeto pres 400000, poslednich 200000 co nasi to auto maji od 94 se jen dolejva benzin a obcas olej, desticky a 3krat se menili loziska na zadnich kolech. motor absolutne bez udrzby a tak 3 roky jezdi bez vzduchovyho filtru. a prijdes otocis klickem a na prvni naskoci
... a verim tomu ze jeste par let by vydrzela, nikde nikoho nenechala a furt to lita jak sfina. tot jen k vydrzi benzinu 


Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily