Jak na zrezle prahy.....
Moderátor: Idaho
Jak na zrezle prahy.....
Ahoj mam Vw vento...a kdyz sem ho hodil na rampu tak jsem si vsim ze mam dost skorodovany prahy...v jednom mite uz je dira potrebuju vedet co stim...napadlo me to vyplnit penou,pogumovat a zakytovat a na to navarit plech na celej prah ale mozna ma nekdo lepsi napad pomoc
No pokud to chceš odrbat, tak to můžeš jen něčím zaplácat . Jinak doporučuju prahy komplet vyměnit za nové, zavařit všechny dírky aby byl práh komplet utěsněnej a nalít do něj trochu vyjetého oleje, zvenku nastříkat krapatici a přelakovat. Takhle to dělá švagr, udělal už takhle mraky aut a všechny prahy jsou dodnes absolutně bez koroze, dokonce i jedna stodváca co dělal před 10ti lety, už se totálně rozpadla korozí, ale prahy má jako nový
Seat Toledo II. 1.9 TDI Signo
A nemas tuseni na kolik me pride jen prestavba bez lakovani atd to si udelam sam proste jen vymena... ??VWG píše:No pokud to chceš odrbat, tak to můžeš jen něčím zaplácat . Jinak doporučuju prahy komplet vyměnit za nové, zavařit všechny dírky aby byl práh komplet utěsněnej a nalít do něj trochu vyjetého oleje, zvenku nastříkat krapatici a přelakovat. Takhle to dělá švagr, udělal už takhle mraky aut a všechny prahy jsou dodnes absolutně bez koroze, dokonce i jedna stodváca co dělal před 10ti lety, už se totálně rozpadla korozí, ale prahy má jako nový
No pokud prahy nemáš, tak třeba v Autokelly mají za 595Kč/ks, ale možná se dají sehnat i za míň, a kolik za prácu, to je celkem individuální, podle toho jak moc s tím bude práce-jestli shnilej jen práh, nebo bude potřeba vařit i podlahu, aby byl k čemu chytit atd. a taky jak kde. Tady u nás si za to berou kolem litru.
No a pokud do toho nechceš tolik investovat, tak to můžeš třeba vybrousit až na zdravej plech a třeba zalaminovat a pak naplácat nějakým tlumexem,ale to je oprava jen na čas,pak to stejně zase vyleze, pěnu bych tam radši nedával, akorát by se tam držela voda.
No a pokud do toho nechceš tolik investovat, tak to můžeš třeba vybrousit až na zdravej plech a třeba zalaminovat a pak naplácat nějakým tlumexem,ale to je oprava jen na čas,pak to stejně zase vyleze, pěnu bych tam radši nedával, akorát by se tam držela voda.
Seat Toledo II. 1.9 TDI Signo
mno sou to jen prahy ale pak mam treba pod sedackama atd...pod autem taky peknej rez az diry stim by se dalo taky neco delat ??VWG píše:No pokud prahy nemáš, tak třeba v Autokelly mají za 595Kč/ks, ale možná se dají sehnat i za míň, a kolik za prácu, to je celkem individuální, podle toho jak moc s tím bude práce-jestli shnilej jen práh, nebo bude potřeba vařit i podlahu, aby byl k čemu chytit atd. a taky jak kde. Tady u nás si za to berou kolem litru.
No a pokud do toho nechceš tolik investovat, tak to můžeš třeba vybrousit až na zdravej plech a třeba zalaminovat a pak naplácat nějakým tlumexem,ale to je oprava jen na čas,pak to stejně zase vyleze, pěnu bych tam radši nedával, akorát by se tam držela voda.
Pokud by to bylo jen orezlý, tak jsou na to různý chemický přípravky(dřív to býval tuším Odrezol)který na tu rez působí, pak stačí obrousit a hodit na to nástřik spodku. Pokud tam máš jak říkáš díry, pak je to je podobný jak s těma prahama, nejlíp zavařit a udělat nástřik spodku (nebo pokud je to menšího rozsahu, tak aspoň pořádně zatřít ty spravovaný místa nějakým přípravkem na spodky-dřív tlumex,dneska jsou toho mraky), taky pak vyhodit koberec a tu spravenou podlahu natřít i zevnitř. Nebo stejně jak u těch prahů-rychle a levně-obrousit na zdravej plech, zalaminovat a natřít něčím na spodky, ale jak už jsem říkal, dlouho to nevydrží, takže nedoporučuju.Mr.Deas píše:mno sou to jen prahy ale pak mam treba pod sedackama atd...pod autem taky peknej rez az diry stim by se dalo taky neco delat ??VWG píše:No pokud prahy nemáš, tak třeba v Autokelly mají za 595Kč/ks, ale možná se dají sehnat i za míň, a kolik za prácu, to je celkem individuální, podle toho jak moc s tím bude práce-jestli shnilej jen práh, nebo bude potřeba vařit i podlahu, aby byl k čemu chytit atd. a taky jak kde. Tady u nás si za to berou kolem litru.
No a pokud do toho nechceš tolik investovat, tak to můžeš třeba vybrousit až na zdravej plech a třeba zalaminovat a pak naplácat nějakým tlumexem,ale to je oprava jen na čas,pak to stejně zase vyleze, pěnu bych tam radši nedával, akorát by se tam držela voda.
Asi záleží kolik do toho chceš nebo můžeš investovat, jestli si to auto ještě nějakou dobu chceš nechat atd.
Seat Toledo II. 1.9 TDI Signo
Jojo, pokud jde o to jezdit a moc neinvestovat, tak jasně laminát a nějakou dobu je pokoj a kdo to chce fakt pořádně tak vařit a vařitMirek999 píše:Nejrychlejsi zaplata je laminat,delam to takhle dlouho a u dost aut a drzi je to rychli,levny a ucinny a nelaka to policajty jako dira.
Seat Toledo II. 1.9 TDI Signo
MNo sem student tak stou investici to nebude nejaky valny, auto si chci nechat dlouho pracuju na tuningu atd...nerad bych byl bez nej a navic je spolehlivi a dobre jezdi jen je tenhle problem, ty prahy vidim na leto a tu podlahu taky nejak vyresim..je to ze spoda a je to celkem dost takze to bude chtit varit....VWG píše:Pokud by to bylo jen orezlý, tak jsou na to různý chemický přípravky(dřív to býval tuším Odrezol)který na tu rez působí, pak stačí obrousit a hodit na to nástřik spodku. Pokud tam máš jak říkáš díry, pak je to je podobný jak s těma prahama, nejlíp zavařit a udělat nástřik spodku (nebo pokud je to menšího rozsahu, tak aspoň pořádně zatřít ty spravovaný místa nějakým přípravkem na spodky-dřív tlumex,dneska jsou toho mraky), taky pak vyhodit koberec a tu spravenou podlahu natřít i zevnitř. Nebo stejně jak u těch prahů-rychle a levně-obrousit na zdravej plech, zalaminovat a natřít něčím na spodky, ale jak už jsem říkal, dlouho to nevydrží, takže nedoporučuju.Mr.Deas píše:mno sou to jen prahy ale pak mam treba pod sedackama atd...pod autem taky peknej rez az diry stim by se dalo taky neco delat ??VWG píše:No pokud prahy nemáš, tak třeba v Autokelly mají za 595Kč/ks, ale možná se dají sehnat i za míň, a kolik za prácu, to je celkem individuální, podle toho jak moc s tím bude práce-jestli shnilej jen práh, nebo bude potřeba vařit i podlahu, aby byl k čemu chytit atd. a taky jak kde. Tady u nás si za to berou kolem litru.
No a pokud do toho nechceš tolik investovat, tak to můžeš třeba vybrousit až na zdravej plech a třeba zalaminovat a pak naplácat nějakým tlumexem,ale to je oprava jen na čas,pak to stejně zase vyleze, pěnu bych tam radši nedával, akorát by se tam držela voda.
Asi záleží kolik do toho chceš nebo můžeš investovat, jestli si to auto ještě nějakou dobu chceš nechat atd.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2331
- Registrován: 28 pro 2004 17:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Presne tak,tedka jsem delal jeden melouch kamaradyvi formana byl shnilej celej a udelal jsem z nej noveho formana v cene zhruba 1500Kc a super,nic tomu nechybi,ale plechy jsou plechy.VWG píše:Jojo, pokud jde o to jezdit a moc neinvestovat, tak jasně laminát a nějakou dobu je pokoj a kdo to chce fakt pořádně tak vařit a vařitMirek999 píše:Nejrychlejsi zaplata je laminat,delam to takhle dlouho a u dost aut a drzi je to rychli,levny a ucinny a nelaka to policajty jako dira.
Optimismus pramení z nedostatku informací
Dělat tuning u auta co má díry v prahu a v podlaze je chujovina. Auto na úpravy musí být ve 100% stavu.Mr.Deas píše:MNo sem student tak stou investici to nebude nejaky valny, auto si chci nechat dlouho pracuju na tuningu atd...nerad bych byl bez nej a navic je spolehlivi a dobre jezdi jen je tenhle problem, ty prahy vidim na leto a tu podlahu taky nejak vyresim..je to ze spoda a je to celkem dost takze to bude chtit varit....
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Ale ja se jen ptal co stim ono to neni tak extremni jak si to asi predstavuje....ty diry nejsou skrz nejsem jak Flinstone:-D jen sem myslel ze kdyz se podivas pod auto tak ten prah co tam je tak tam ma malou prorezlou diru zpustobenou tim ze to bylo tukli o patnil a tim se to prorazilo a udelalla se tam koroze...to auto je dost dobry nato abych ho dal sesrotovat nebo tak neco....Beaver píše:Dělat tuning u auta co má díry v prahu a v podlaze je chujovina. Auto na úpravy musí být ve 100% stavu.Mr.Deas píše:MNo sem student tak stou investici to nebude nejaky valny, auto si chci nechat dlouho pracuju na tuningu atd...nerad bych byl bez nej a navic je spolehlivi a dobre jezdi jen je tenhle problem, ty prahy vidim na leto a tu podlahu taky nejak vyresim..je to ze spoda a je to celkem dost takze to bude chtit varit....
plnej souhlas jinak to nema cenuBeaver píše:Dělat tuning u auta co má díry v prahu a v podlaze je chujovina. Auto na úpravy musí být ve 100% stavu.Mr.Deas píše:MNo sem student tak stou investici to nebude nejaky valny, auto si chci nechat dlouho pracuju na tuningu atd...nerad bych byl bez nej a navic je spolehlivi a dobre jezdi jen je tenhle problem, ty prahy vidim na leto a tu podlahu taky nejak vyresim..je to ze spoda a je to celkem dost takze to bude chtit varit....
rikam ze uz je okBulda píše:plnej souhlas jinak to nema cenuBeaver píše:Dělat tuning u auta co má díry v prahu a v podlaze je chujovina. Auto na úpravy musí být ve 100% stavu.Mr.Deas píše:MNo sem student tak stou investici to nebude nejaky valny, auto si chci nechat dlouho pracuju na tuningu atd...nerad bych byl bez nej a navic je spolehlivi a dobre jezdi jen je tenhle problem, ty prahy vidim na leto a tu podlahu taky nejak vyresim..je to ze spoda a je to celkem dost takze to bude chtit varit....
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 30 bře 2015 14:16
Re:
Tiež mám zkorodované podbehy na 17 ročnom Daewe Nubira. Chcel som na ne nalepiť chemoprénom sklolaminátovú látku, nechať vytvrdnúť a potom nato natreť laminát, nechať vytvrdnúť a šmirglom jemne zbrúsiť nerovnosti. Potom natrieť čiernou farbou a hotovo. Čo poviete na tento postup, môže byť alebo navrhnite ako to prelaminovať aby to vydržalo asi 3-4 roky, ďakujemMirek999 píše:Presne tak,tedka jsem delal jeden melouch kamaradyvi formana byl shnilej celej a udelal jsem z nej noveho formana v cene zhruba 1500Kc a super,nic tomu nechybi,ale plechy jsou plechy.VWG píše:Jojo, pokud jde o to jezdit a moc neinvestovat, tak jasně laminát a nějakou dobu je pokoj a kdo to chce fakt pořádně tak vařit a vařitMirek999 píše:Nejrychlejsi zaplata je laminat,delam to takhle dlouho a u dost aut a drzi je to rychli,levny a ucinny a nelaka to policajty jako dira.
Re: Jak na zrezle prahy.....
Přelaminuj to nejlíp plechem... Lepit laminát chemoprenem je totální prasárna... To už to rovnou můžeš fouknout pěnou a přetřít...