Vybavení motorárny

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Vybavení motorárny

Příspěvek od MarauderZ28 »

netušíte kde bych našel motorárnu kde by měli tento nebo obdobný přístroj

Obrázek
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

tom28
Příspěvky: 665
Registrován: 17 pro 2006 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tom28 »

Co je to?
Že by nějaká úprava klikového uložení?

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

No nové to bude asi brutálně drahé chtělo by to jeté a zrepasovat aby se tomu vrátila přesnost... Koukl bych se po skrachovalích velkých motorárnách a nebo po výprodeji ze starých výrobních hal...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vybavení motorárny

Příspěvek od MarauderZ28 »

:o) já jen potřebuju kdo to má abych mu tam dovezl blok a oni mi to upravili tímhle strojem ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Vybavení motorárny

Příspěvek od elviiis »

MarauderZ28 píše::o) já jen potřebuju kdo to má abych mu tam dovezl blok a oni mi to upravili tímhle strojem ...
ha a ... tak to netuším... Nikdy jsem neměl potřebu takto upravovat blok...

Ale když obvoláš motorárny co dělávají výbrusi honování apd tak nějaká z nich by to měla mít :?:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
otasTM
Příspěvky: 143
Registrován: 24 kvě 2005 23:51
Bydliště: Nevim

Příspěvek od otasTM »

Kasl v Řevnicích to mít nebude?

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Vybavení motorárny

Příspěvek od bóďa »

můžu se zeptat, k čemu to je? to jako když se dává klika z jinýho auta, nebo co? :lol:
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

pokud nesedí ložiska nebo je uložení oválné tak se takhle upraví...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

takze je to neco jako vnitrni brouseni, pripadne honovani?

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

GReddy píše:takze je to neco jako vnitrni brouseni, pripadne honovani?
jo v podstatě každá část motoru jak klika ojnice válce atd všchno musí mít hladký povrch a musí to být co nejpřesnější s minimální ovalitou a pro tyto věci jsou tyto všelijaké stroje... Hodně lidí by koukal kdyby rozhodili svoje motory... některé díli motoru jsou opotřebením oválné jak vajíčko... a některé auta mají dokoce avlné díli motoru už od výrobu např oplácká 1.6ka s opel tygra corsy gsi atd má oválné písty jako kokos a většinou mívá velkou spotřebu oleje už po málo najetých km a někdy už od narození a aby v tom nebyli sami takto samé měli například i první B20a motory od hondy... Kdybyste si doma rozebrali 10stejných motorů každej by byl jinej kdybyste pak vzali např ojnice a všechyn je vyvážili stejně vybrali ty nejpřesnější písty pořádně vybrousili blok a vyhonovali (hlavně co nejnižší ovalita) atd tad a pak ten motor poskládali a zajeli věřte tomu že byste zjískali několik procent výkonu navíc oproti výrobcem udávaným ůdajům (čím starší auto tím jsou rozdíli značnější)... Proto pokud si někdo vyhraje s GO vše nechá vybrousit vyleštit vyvážit... může pozorovat daleko větší výkon motoru a ve finále i větší životnost díky rovnoměrné zátěži a opotřebení dílů...

Sory za TO nejak mi to ujelo... :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

S tou životností pokud samozřejmně použijete kvalitní díli ne kroužky od číňanů :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Re: Vybavení motorárny

Příspěvek od Mike Mad »

elviiis> jop, todle tady psal kdysi Taboo...tema se tykalo blueprintingu-coz je v podstate to co jsi tu popsal.

jinak, nevim kde maji tenhle stroj, ale urcite bych si dlouho vybiral nez to fouknout nejakymu Vencovi, abys Maro nakonec nemusel shanet novej blok :roll:

btw> urcite az sezenes, tak hod kontakt a reference semka, at je tu informace co kde kdo pro ostatni 8)
Naposledy upravil(a) Mike Mad dne 10 zář 2007 15:00, celkem upraveno 1 x.
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Vybavení motorárny

Příspěvek od elviiis »

Mike Mad píše:elviiis> jop, todle tady psal kdysi Taboo...tema se tykalo blueprintingu-coz je v podstate to co jsi tu popsal.
Tak so ry za dabla :oops:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

GReddy píše:takze je to neco jako vnitrni brouseni, pripadne honovani?
Ta věc ma za úkol spolehlivě vytvořit kruhové otvory pro hlavní ložiska klikové hřidele, které kromě skutečné kruhovitosti budou i zaručeně v ose. Omezí se tím různé "poskakování" klikovky šejdrem, protože pokud nebude kliková hřídel perfektně osově uložená se správnými vůlemi, tak ti vysokej výkon na motoru dřív nebo pozdějc vyšmajdá ložiska a přidře se to.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Beaver píše:
GReddy píše:takze je to neco jako vnitrni brouseni, pripadne honovani?
Ta věc ma za úkol spolehlivě vytvořit kruhové otvory pro hlavní ložiska klikové hřidele, které kromě skutečné kruhovitosti budou i zaručeně v ose. Omezí se tím různé "poskakování" klikovky šejdrem, protože pokud nebude kliková hřídel perfektně osově uložená se správnými vůlemi, tak ti vysokej výkon na motoru dřív nebo pozdějc vyšmajdá ložiska a přidře se to.
spíš dříve :wink:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
IQ stylingem nenahradis.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“