Rada ohledně velikosti disků na fábku
Rada ohledně velikosti disků na fábku
Hojec chci se jen zeptat má nědko zkušenosti s kolama na fabii??? váhám jestli 17 nebo 16.... a pak jakou šířku na daný disk. Mate s tím někdo zkušenst a podělíte se o ni?? Hlavně jaké sou jízdní vlastnosti jestli ty 17 nejsou moc jestli se tam vlezou a tak diekc ... Jo je to seriovka....a motor je 1.4 TDI
Naposledy upravil(a) niggas dne 18 zář 2007 12:49, celkem upraveno 2 x.
vše o kolech na Fábii se dozvíš zde http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=11434
neboj se 16" ani 17" spíš at se ti líběj
neboj se 16" ani 17" spíš at se ti líběj

PODPIS PODPIS PoDpIs
Re: Rada ohledně velikosti disků na fábku
Ja nevim co vsichni maj s tim ze kdyz das na auto co ma origo treba 185/60-14, 17ky kola ze se to neutahne. Dyt obvod zustane stejnej jen se zmeni casto sirka gumy o 1,2.... centaky a to to auto nemuze nikdy poznat, tak kde je vysvetleni k tomu ze kdyz das na 1,2 HTP 17ky tak ze se to nerozjede..........?
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look
Re: Rada ohledně velikosti disků na fábku
Přesne jak řika mam 1,2 HTP Seata a 2 rokem jezdim ze 17 kolama a žadnej problem,rozjezd a všechno ....to je jen tema pro rejpa...nekdo je na vykon nebo na Extrier ....show carsbohhy píše:Ja nevim co vsichni maj s tim ze kdyz das na auto co ma origo treba 185/60-14, 17ky kola ze se to neutahne. Dyt obvod zustane stejnej jen se zmeni casto sirka gumy o 1,2.... centaky a to to auto nemuze nikdy poznat, tak kde je vysvetleni k tomu ze kdyz das na 1,2 HTP 17ky tak ze se to nerozjede..........?
- dawe323
- Příspěvky: 121
- Registrován: 20 pro 2006 23:23
- Bydliště: Mladá Boleslav/Sedlčany
- Kontaktovat uživatele:
To chcete říct,že po přezutí na kola která sou minimálně o 2 palce větší a o x kilo težší,jste nepocítili žádnou změnu???Mám 1.5-ku a rozdíl mezi 13" a 16" ještě nebyl tak hrozný,ale 17" už je znát pořádně.Je to línější na zrychlení a do kopce se rychlejš zadejchá...Možná by pomohlo přezout na užší kola,z 205 na 195.
- dawe323
- Příspěvky: 121
- Registrován: 20 pro 2006 23:23
- Bydliště: Mladá Boleslav/Sedlčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada ohledně velikosti disků na fábku
[quote="bohhy"]Ja nevim co vsichni maj s tim ze kdyz das na auto co ma origo treba 185/60-14, 17ky kola ze se to neutahne. Dyt obvod zustane stejnej jen se zmeni casto sirka gumy o 1,2.... centaky a to to auto nemuze nikdy poznat, tak kde je vysvetleni k tomu ze kdyz das na 1,2 HTP 17ky tak ze se to nerozjede..........?
Zřejmě to bude tím že větší kola a pneu i více váží a v případě přezutí z plech 14-tek na alu 17-ky je hmotnost kol a valivej odpor o dost větší.
Zřejmě to bude tím že větší kola a pneu i více váží a v případě přezutí z plech 14-tek na alu 17-ky je hmotnost kol a valivej odpor o dost větší.
Re: Rada ohledně velikosti disků na fábku
Maš motor 1,2HTP a 17 kola....že maš takovou skušenost.Teorii maš zmaklou co si kde přečetl,ale praxe je jina vtom autedawe323 píše:bohhy píše:Ja nevim co vsichni maj s tim ze kdyz das na auto co ma origo treba 185/60-14, 17ky kola ze se to neutahne. Dyt obvod zustane stejnej jen se zmeni casto sirka gumy o 1,2.... centaky a to to auto nemuze nikdy poznat, tak kde je vysvetleni k tomu ze kdyz das na 1,2 HTP 17ky tak ze se to nerozjede..........?
Zřejmě to bude tím že větší kola a pneu i více váží a v případě přezutí z plech 14-tek na alu 17-ky je hmotnost kol a valivej odpor o dost větší.

-
- Příspěvky: 67
- Registrován: 03 pro 2006 18:30
Re: Rada ohledně velikosti disků na fábku
Taky si to myslim, a na podvozku takovýho auta, kde jsou normálně 13-14" to bude nejspíš znát. Myslim že i cit v řízení bude rázem jinde. Auto bude sedět, ale až mocdawe323 píše:bohhy píše:Ja nevim co vsichni maj s tim ze kdyz das na auto co ma origo treba 185/60-14, 17ky kola ze se to neutahne. Dyt obvod zustane stejnej jen se zmeni casto sirka gumy o 1,2.... centaky a to to auto nemuze nikdy poznat, tak kde je vysvetleni k tomu ze kdyz das na 1,2 HTP 17ky tak ze se to nerozjede..........?
Zřejmě to bude tím že větší kola a pneu i více váží a v případě přezutí z plech 14-tek na alu 17-ky je hmotnost kol a valivej odpor o dost větší.

- dawe323
- Příspěvky: 121
- Registrován: 20 pro 2006 23:23
- Bydliště: Mladá Boleslav/Sedlčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada ohledně velikosti disků na fábku
V autě s motorem htp sem snad ani nikdy nejel,ale jak už sem psal,mam motor o objemu 1.5 litru a po přezutí z plechových 13"kol na hliníkové 17" se snížila akcelerace,to je moje zkušenost.Netvrdím,že htp na 17-kách nepojede,jen logicky odvozuji,že nepojede s takovím zrychlením jako na plech 14-kách.wsnw píše:dawe323 píše:Maš motor 1,2HTP a 17 kola....že maš takovou skušenost.Teorii maš zmaklou co si kde přečetl,ale praxe je jina vtom autebohhy píše:Ja nevim co vsichni maj s tim ze kdyz das na auto co ma origo treba 185/60-14, 17ky kola ze se to neutahne. Dyt obvod zustane stejnej jen se zmeni casto sirka gumy o 1,2.... centaky a to to auto nemuze nikdy poznat, tak kde je vysvetleni k tomu ze kdyz das na 1,2 HTP 17ky tak ze se to nerozjede..........?
Zřejmě to bude tím že větší kola a pneu i více váží a v případě přezutí z plech 14-tek na alu 17-ky je hmotnost kol a valivej odpor o dost větší.
Re: Rada ohledně velikosti disků na fábku
jasne ze sa zmenia jazdne vlastnosti...hlavne to, ze ak das privelke kolesa tak nebudes udavat smer auta ty ale kolesa...sa zhorsi zatacanie, manevrovanie...atd....ale je to velmi individualne, zalezi od podvozku a tak...