nechal sem stát auto cca 2 dni, potom jsem už nenastaroval(vybitá baterka), nic sem zaplýho nenechal a předtím se mi to nestalo, jinak v autě funguje vše jak má
tak sem nastartoval přes kabely a jel na cca 15km projížďku abych jí dobyl, další den sem jel do školy, cca 10km, když jsem chtěl jet domů tak auto sice chytlo, ale blbě, když jsem přjel do garáže tak sem vypnul motor a skusil znova nastartovat, startér sice točil ale mrmotně, skusil sem nastartovat znova a už ani ťuk.
změřil sem napětí na baterce, cca 11,5V, kdyz sem zapnul vše co se dalo(radio2x45W, potkávačky dálkovky, mlhovky, větrák a zapalování) tak napětí kleslo na 7V!
připojil sem auto na nabíječku a nechal cca 24H nabíjet, nabíječkou s charakteristikou U max.proud 2,5A
po nabití sem vpohodě nastartoval, napětí na baterce na vonnoběh stouplo na 13,9Vať na volnoběh nebo na pnej kotel
když sem znova zapnul vše co se dalo napětí kleslo na 13,4Vať volnoběh nebo na pnej kotel není to nějak málo?
barerka-50AH, stará min. 3 roky, značku neznam, hladina elektrolytu vypadá ok ale bylo v něm trochu hnědýho humusi na hladině, startovací proud 300A
v čem je problém? v baterce v prdeli nebo v nabíjení/alternátoru či někde jinde?
baterka + dobíjení
Moderátor: Idaho
- Eiffel
- Moderátor
- Příspěvky: 5541
- Registrován: 13 říj 2004 10:14
- Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
- Kontaktovat uživatele:
Re: baterka + dobíjení
tohle mi dělalo fako, tak jsem ho rpodal, hmm... ale to není řešení, co?
Cadillac seville V8 4.6 
zatím ještě žiju...

zatím ještě žiju...
Re: baterka + dobíjení
to není, navíc a já mám svoje MGF moc rádEiffel píše:tohle mi dělalo fako, tak jsem ho rpodal, hmm... ale to není řešení, co?

Ja som mal teraz tiez problem s baterkou . nechcelo chytit , tak sme nakopli pres takovou masinu na startovani . dojel sem domu a na druhy den zase nic ani tuk. Nechal sem to pres noc nabijet rano zase nechytilo , pak sem nastartoval pres startovaci kabely
a jel sem ho prohnat aby se dobila baterka jak sem se vratil vypnul motor , odpojil baterku (aby sem vedel jestli ji neco nevybiji) vratil sem se za pul dne chtel nastartovat a zase nic. Tak je bud v haji altik nebo baterka...

1. Voklswagen Passat 1.6D kultkár
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro
- Jirkaking
- Příspěvky: 166
- Registrován: 01 pro 2004 07:52
- Bydliště: Teplice City Body:3
- Kontaktovat uživatele:
Re: baterka + dobíjení
Nastartuj, odpoj + na baterce a změř napětí na odpojené svorce baterky (jde k altíku). pokud z altíku nepoleze na prázdno aspoň 14,4 V je něco špatně ( dioda, uhlíky) pokud napětí bude vyšší jak 14,4V je altík ok a můžeš kupovat na 100% novou baterku. Jen pro informaci nenech altík dlouho běžet naprázdno bez baterie, nemá to rád
.

FORD SIERRA 4x4 2.0 DOHC EFI
Vyrábím LED neony více http://tuning-forum.org/viewtopic.php?t=29760
Vyrábím LED neony více http://tuning-forum.org/viewtopic.php?t=29760