Favorti problem pri zatezi
Moderátor: Idaho
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2331
- Registrován: 28 pro 2004 17:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Favorti problem pri zatezi
Cus kamarad ma problem s Favoritem,je to karbec,vsechno jsem tam uz udelal,ale nevim cim to muze byt,vzdy kdyz se jede a slapne se na to tak se pak otevre ten obohacovac a jede se chvili na nem a toci to krasne,ale najednou se to zacne dosit a chcipne motor,pak se musi chvioli tocit motorem nez naskoci,vymenil jsem tu podtlakovou membranu a fort to dela,nevim cim to je.Dik
Optimismus pramení z nedostatku informací 

-
- Moderátor
- Příspěvky: 2331
- Registrován: 28 pro 2004 17:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Otevre,jede se s tim jak to vzdycky chytne takovej ten druhej dech kdyz se otevre,ale po chvili pak zase padne,jinak zezadu na sani je odpojena nejaka hadice na podtlak a nevim kam jde,jak je tam veprostred proste takova ta hubicka.Beaver píše:Mhm, zkontroloval bych, jestli se fakt otevře klapka druhé komory.

Optimismus pramení z nedostatku informací 

Vlevo a vpravo jsou do sání napojený hadice od chladícího systému, který sání vyhřívají. Na levé straně (při pohledu z místa řidiče) je pak vedle té hadice na chladící kapalinu ještě vývod na hadici, která vede k posilovači brzd. Pokud je odpojená, bere to falešnej vzduch.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Tak to je přípojka na hadici co vede zpod olejovýho víčka - odvzdušnění krytu vahadel.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2331
- Registrován: 28 pro 2004 17:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Aha,dik,ta s tim nema nic spolecnyho,jinak nevim cotam jeste muze bejt,co treba nejakej zadelanej kanal co dava benzin,ale divny je ze to chvili jede a asi tak po 10sekundach to zacne chcipat no spis chcipne uplne.Beaver píše:Tak to je přípojka na hadici co vede zpod olejovýho víčka - odvzdušnění krytu vahadel.
Optimismus pramení z nedostatku informací 

Pokud je to odpojený, tak to význam má - je to za karbecem a vyrábí to chudou směs, protože motor přisaje vzduch co neprošel karbecem. Zkus tu díru alespoň dočasně zaslepit a pokud to pomůže, tak máš viníka. V opačném případě bych zkontroloval trysky v karburátoru, těsnění pod karbecem, vůli osičky klapky atd. Jestli je ten karbec silně opotřebovanej, tak to samozřejmě nemá smysl se pokoušet s tím nějak laborovat a je lepší ho vyměnit nebo dát do kupy.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2331
- Registrován: 28 pro 2004 17:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Dneska jsem se jeste nad tim zamyslel a co kdyby to mohla bejt pumpa,protoze kdyz to chvili jede nez se vyprazdni karbec,proto to pak chcipne a pak se musi tocit aby to nasala,ale kdyz se to nehoni tak pumpa stiha,mohl by to bejt duvod?Protoze si nedokazu vysvetlit to ze to pak chcipne uplne,normalne by to aspon jelo na treosku plynu,ale takhle se mu nechce. 

Optimismus pramení z nedostatku informací 

U Favoucha se pumpa netoci. Je tam membranovy cerpadlo pohaneny excentrem od vacky. Odpoj vystupni hadici a zapumpuj pumpickou. Pokud tece ven normalni proud paliva, tak funguje. Kdyz tak sundej ten bilej hajzl a vyper sitko co je uvnitr - ja tam mel pochytany dokonce jakysi kovovy piliny nebo co.
Jo a docela na hovno mi motor jel, kdyz jsem mel zaoxidovany kontakty na tom modulu zapalovani, co je na pravym blatniku. Vedou tam draty chraneny gumovou krytkou, chce to ocistit, dotahnout tam nejakej sroubek na kostreni atd. Jak to ma slabou jiskru, tak se tomu nechce spravne fungovat.
Jo a docela na hovno mi motor jel, kdyz jsem mel zaoxidovany kontakty na tom modulu zapalovani, co je na pravym blatniku. Vedou tam draty chraneny gumovou krytkou, chce to ocistit, dotahnout tam nejakej sroubek na kostreni atd. Jak to ma slabou jiskru, tak se tomu nechce spravne fungovat.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2331
- Registrován: 28 pro 2004 17:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jo ja vim jak tam frci pumpa,ale myslel jsem jako motor ze s nim musis tocit aby to nasalo,nebo pumpovat,ale jinak nevim no.Zas se mi to proste nezda to,ze kdyz to vyjedu tak pak trva nez to nastartuju,nez se tam dostane benzin,jinak to zapalovani jsem zkoumal a pohoda,vsechno dobre ukostrene a pripojene.Beaver píše:U Favoucha se pumpa netoci. Je tam membranovy cerpadlo pohaneny excentrem od vacky. Odpoj vystupni hadici a zapumpuj pumpickou. Pokud tece ven normalni proud paliva, tak funguje. Kdyz tak sundej ten bilej hajzl a vyper sitko co je uvnitr - ja tam mel pochytany dokonce jakysi kovovy piliny nebo co.
Jo a docela na hovno mi motor jel, kdyz jsem mel zaoxidovany kontakty na tom modulu zapalovani, co je na pravym blatniku. Vedou tam draty chraneny gumovou krytkou, chce to ocistit, dotahnout tam nejakej sroubek na kostreni atd. Jak to ma slabou jiskru, tak se tomu nechce spravne fungovat.
Optimismus pramení z nedostatku informací 
