Silentbloky a nebo na tvrdo napravu?

Nápravy, podvozky, snižování, brzdy, řízení - vše kolem náprav a brzd

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma

Odpovědět
Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Silentbloky a nebo na tvrdo napravu?

Příspěvek od fakie vw »

Ahoj mám dotaz. Stavím auto spíše jen na sportovní a závodní učely. Pro běžný provoz jen vyjímečně. Jde o golfa II a jsou na nápravách silentbloky už takové unavené a chci nové a přemyšlel jsem,že bych zadní nápravu dal natvrdo jakožto dal místo silentbloků válečky z mosazi protože železo rezivi a předek asi spíš na powerflexy a nebo taky na tvdro. CO mi poradíte a kdo co používáte?
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

unibal ,případně vypatlat vše co jde PUčkem...

Uživatelský avatar
milos
Příspěvky: 282
Registrován: 07 bře 2005 19:47
Bydliště: kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: silendbloky a nebo na tvrdo napravu

Příspěvek od milos »

Nevim jak to má řešený golf, ale než mosazný tak určitě spíš bronzový futra, nebo ještě lépe třeba silonový (polyamid) či polyuretan kterej jako polotovar ale těžko seženeš.

To vypatlání polyuretanem je taky možnost, ale na nápravě nevěřim v dlouhou životnost, mám takhle vypatlaný silentbloky na motoru a ty teda držej a ztvrdlo to výrazně.

Jinak katalog např SKF a najdeš spoustu kulovejch ložisek, unibalů apod...
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76

m1tv
Příspěvky: 426
Registrován: 07 led 2007 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od m1tv »

jen blbej dotaz co je PU polyuretan?

tak už je to jasny a kde se da sehnat ?
muj ukol? sp(r)asit svět:)opravy a upravy vozu 739208725

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: silendbloky a nebo na tvrdo napravu

Příspěvek od Idaho »

energy suspension, hyperflex a dlůaqsí výrobci.. najdete i u nás kompletní kity na ruzné vozy


http://www.dicompracing.com/ukaz.php?id=4889
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

gti

Příspěvek od fakie vw »

To vypadá zajímavě o kolik procent jsou asi tvrdší než serie? A jaká je životnost asi?
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

gti

Příspěvek od fakie vw »

co jsi myslel tím vše vypatlat PUčkem?
VW golf II GT 1.8Turbo

luke.bean
Příspěvky: 1355
Registrován: 11 bře 2006 16:38
Bydliště: Praha venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luke.bean »

www.silentbloky.cz - Praha Mám od nich skoro všechno na feldě,je to tam skoro 3 roky a všechno pořád jak má být. Měl jsem i unibaly,ale ty mi vydržely měsíc a pak jeden prasknul,tak to šlo dolů. Tohle bude asi nejtvrdší volba před silonem a unibalem,nebo pouzdrama. Jinak s Powerflexama nemám moc dobrou zkušenost,nedávno jsem si je dal na Oktávku do ramen a říkám tomu "taková lepší série".. Trochu mě to zklamalo a na závody bych to nedoporučoval.
QUATTRO 309 kW

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

luke.bean píše:www.silentbloky.cz - Praha Mám od nich skoro všechno na feldě,je to tam skoro 3 roky a všechno pořád jak má být. Měl jsem i unibaly,ale ty mi vydržely měsíc a pak jeden prasknul,tak to šlo dolů. Tohle bude asi nejtvrdší volba před silonem a unibalem,nebo pouzdrama. Jinak s Powerflexama nemám moc dobrou zkušenost,nedávno jsem si je dal na Oktávku do ramen a říkám tomu "taková lepší série".. Trochu mě to zklamalo a na závody bych to nedoporučoval.
Také jsem si od něj nechal dělat všechny silentbloky na motor a zatím vše OK. Perfektní jednání a rychlost. 8)
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

luke.bean
Příspěvky: 1355
Registrován: 11 bře 2006 16:38
Bydliště: Praha venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: silendbloky a nebo na tvrdo napravu

Příspěvek od luke.bean »

Akorát jsem zapoměl dodat cenu která se hýbe někde okolo 800Kč/ks a pak se cena odvijí od velikost,složitosti a výroby dalších nezbytných věcí,pouzder apod...
QUATTRO 309 kW

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

gti

Příspěvek od fakie vw »

No pokud dám silentbloky ne celé auto tak by to vyšlo asi okolo 10 000. To je docelal palba.Ale aspon něco by se dalo od nich koupit. No pokusím se udělat něco z toho bronzu a něco objednat. Co bude levnější a učinnější má přednost.
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: silendbloky a nebo na tvrdo napravu

Příspěvek od Idaho »

jj s hyperflexem máme taé velice spatné zkusenosti, proto jsme přesli na energy suspension, který bohužel podporuje hlavne US auta..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
milos
Příspěvky: 282
Registrován: 07 bře 2005 19:47
Bydliště: kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milos »

tak "technologie vypatlání PUčkem" :D
Obrázek
původně tam bylo víc děr než gumy, tady už vyplněno, dělal jsem to sadou na lepení oken - měl by bejt fakt kvalitní a je k tomu i základ. Ztvrdlo opravdu fest, a drží už přes rok. Ale už mám připraveny další aby mi je udělali profi právě silentbloky.cz.

a dle mého docela efektivní a bezpečné řešení - chystám se na to...
Obrázek
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 720
Registrován: 10 kvě 2006 18:49
Bydliště: P, MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bobik »

třebas na fábii jsou takovýdle udělátka, tak je nahrazujeme zcela plnejma (gumy) z modelu Ibiza Cupra.... poohlédni se po GTi verzích Golfa... jeden takovejhle origo na cupru vyjde jen na 200 káčé
Přílohy
silentblok.jpg
silentblok.jpg (140.11 KiB) Zobrazeno 3004 x
Naposledy upravil(a) Bobik dne 27 říj 2007 23:29, celkem upraveno 1 x.
PODPIS PODPIS PoDpIs

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

gti

Příspěvek od fakie vw »

takže vypatlat sadou na lepení autoskel? Kolik takové lepidlo asi stojí?
VW golf II GT 1.8Turbo

men
Příspěvky: 26
Registrován: 19 bře 2007 21:52
Kontaktovat uživatele:

Re: gti

Příspěvek od men »

fakie vw píše:takže vypatlat sadou na lepení autoskel? Kolik takové lepidlo asi stojí?
400,-

Dan Mag
Příspěvky: 166
Registrován: 17 říj 2005 11:03
Bydliště: mezi Kladnem a Prahou

Re: Silentbloky a nebo na tvrdo napravu?

Příspěvek od Dan Mag »

nemělo by lepidlo na autoskla být naopak pružný pro umožnění dilatace skla ??? - tudíž jak potom bude ten silentblok "tvrdý"?
Cougar od potomků Henryho Forda s sto sedmdesáti lučními kobylkami - doufám, že nějaký nechcípli
Gathering a car-toy information...

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Silentbloky a nebo na tvrdo napravu?

Příspěvek od Idaho »

bude to tužší jak serie z toho duvodu že originál silentblok vetšinou není plná gu a le práve kvuli utlumení jsou v té gume prázdná místa. tim lepidlem, se tam neudelá takže to pevnejsí bude otázka je zda to bude lepší..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
milos
Příspěvky: 282
Registrován: 07 bře 2005 19:47
Bydliště: kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: Silentbloky a nebo na tvrdo napravu?

Příspěvek od milos »

to lepidlo je dost tvrdý, řekl bych že tvrdší než původní guma co tam v mém případě byla, ale skutečně je to hlavně díky tomu že tam nenecháš žádné díry. U mě to bylo původně zaplněno max tak z půlky. Každopádně nechat je udělat profi nevyjde o moc dráž (za tu sadu sem dával cca litr)
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a brzdy“