Hleda se firma nebo jedinec ( stredni cechy/praha ) kdo udela redukci mezi puvodni turbo parozi a nove turbo - puvodni nelze pouzit kvuli vymene turba za jiny nekompatibilni typ a svod na prvni vyfukovy dil ( trubka mezi turbem a prvnim dilem vyfuku ).
dik
bez zbytecnych OT prosim
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
konktaktuj krosmedna, poradí. pokud ne on posli mi výkres a zařídím.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Idaho píše:konktaktuj krosmedna, poradí. pokud ne on posli mi výkres a zařídím.
s vykresem to bude horsi. To ja neumim. Zkusim krosmena.. jinak ty vstriky plati Nejak se domluvime
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
Idaho píše:konktaktuj krosmedna, poradí. pokud ne on posli mi výkres a zařídím.
s vykresem to bude horsi. To ja neumim. Zkusim krosmena.. jinak ty vstriky plati Nejak se domluvime
uppps sem sklerouš, už jsme ti je poslal ?? nebo ne?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
já sem si je nechal dělat příruby dle turba nedělal sem redukci a starý příruby sem se ze svodů zbavil a to co sem měl vyřízlý podle příruby novýho turba sem tam navařil.......
Ono je to troska komplikovane, este len vyberame spravne turbo. Povodne turbo bolo garrett 25vat, plniaci tlak 1.1, pri overbooste 1.3. Turbin je hromada, takze vyberame taku co tam bude idealna ( aj z hladiska priestoru ktoreho je malo aj s hladiska vykonu - auto je na bezne jazdenie, ziaden sprintovaci special, tzn vykon max do 250hp ).
Inak prva cast zvodu je liatinova takze so zvaranim asi budu komplikacie ( raz sme nechali zavarit prasknutu liatinu a vydrzala jeden den )
muzu poradit jen tak, ze prasknu jednoho mistniho clena, kterej si krom jineho sam delal nerez svody na bmw 750BiTurbo, je to clovek, kterej rad poradi, je tu pod nickem Fugo, takze pro radu doporujcuju za nim
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
životnost na seriovej tlak tak 100tis km, jak ho přefoukneš navíc (tlačej i 1.4,ale ne až dokonce) tak brzo odejde.. (zatím odešlo každýmu..)
repas v ČR tady umí jen Marcel z coupe clubu ,protože jím repasovaný turba doposud jezděj,tlačej a hlavně nekouřej (což je problém 99% repasí tohodle turba dělanejch tady vČR)
nevím teda jestli T 28 okterý jsi se zmínil je stejná s tím co je v coupe (někdy označovaný jako TB28)
honza 2.0 16v píše:životnost na seriovej tlak tak 100tis km, jak ho přefoukneš navíc (tlačej i 1.4,ale ne až dokonce) tak brzo odejde.. (zatím odešlo každýmu..)
repas v ČR tady umí jen Marcel z coupe clubu ,protože jím repasovaný turba doposud jezděj,tlačej a hlavně nekouřej (což je problém 99% repasí tohodle turba dělanejch tady vČR)
nevím teda jestli T 28 okterý jsi se zmínil je stejná s tím co je v coupe (někdy označovaný jako TB28)
bude stejná,myslel sem z 200sx s14.. já byl spokojen.. repasovano bylo na SR.. já bych ho dal na repas k maratovi,nebo kentoyovi..
honza 2.0 16v píše:životnost na seriovej tlak tak 100tis km, jak ho přefoukneš navíc (tlačej i 1.4,ale ne až dokonce) tak brzo odejde.. (zatím odešlo každýmu..)
repas v ČR tady umí jen Marcel z coupe clubu ,protože jím repasovaný turba doposud jezděj,tlačej a hlavně nekouřej (což je problém 99% repasí tohodle turba dělanejch tady vČR)
nevím teda jestli T 28 okterý jsi se zmínil je stejná s tím co je v coupe (někdy označovaný jako TB28)
bude stejná,myslel sem z 200sx s14.. já byl spokojen.. repasovano bylo na SR.. já bych ho dal na repas k maratovi,nebo kentoyovi..
INLET 2"
OUTLET 3"
BEARING TYPE WET FLOAT BEARINGS
OIL INLET 1/8 NPT
MAX PSI CAPACITY 27PSI
COMPRESSOR .48 AR COMPRESSOR
TURBINE .60 AR TURBINE
FLANGE TYPE T3 FLANGE
DOWN PIPE FLANGE TYPE 2.5" V BAND
MAX HP 350HP
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between