Zástavba M50do E30
Moderátor: T-O-M
Zástavba M50do E30
na e30 foru jsem se moc nedozvedel takže se ptám zda tady nekdo má nejaké zkusenosti co to obnáší?
1) Co vše potřebuju k motoru a ECU ? ( předpokládám že kabeláž od čidel a vstřiku až k ECU ).
2) Co na to přístrojovka - cobude / nebude fungivat případne co udelat aby vse fungovalo?
3) co převodovka? pásne převodovka z puvodního 325i ( plastáka ) ?
dík za jakékoliv info, na e30foru jsem rozeslal SZ lidem co to udajne delali na svých vozech ale zatím nikdo neodpovedel..
1) Co vše potřebuju k motoru a ECU ? ( předpokládám že kabeláž od čidel a vstřiku až k ECU ).
2) Co na to přístrojovka - cobude / nebude fungivat případne co udelat aby vse fungovalo?
3) co převodovka? pásne převodovka z puvodního 325i ( plastáka ) ?
dík za jakékoliv info, na e30foru jsem rozeslal SZ lidem co to udajne delali na svých vozech ale zatím nikdo neodpovedel..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Zástavba M50do E30
1)potrebujes kompletni kabelaz motoru s jednotkouIdaho píše:na e30 foru jsem se moc nedozvedel takže se ptám zda tady nekdo má nejaké zkusenosti co to obnáší?
1) Co vše potřebuju k motoru a ECU ? ( předpokládám že kabeláž od čidel a vstřiku až k ECU ).
2) Co na to přístrojovka - cobude / nebude fungivat případne co udelat aby vse fungovalo?
3) co převodovka? pásne převodovka z puvodního 325i ( plastáka ) ?
dík za jakékoliv info, na e30foru jsem rozeslal SZ lidem co to udajne delali na svých vozech ale zatím nikdo neodpovedel..
2)nevim ale pokud je to stejne (mylsim ze ano ale radsi to jeste zjistim)tak zasuunes normalne konektor od motoru na elektriku auta a melo by fungovat vse krome ekonomeru ten je na konektoru jinak
3)převodovka musi byt z m50 tusim, a pokud budes chtit mit motor spravne naklonen budes muset vyesit jinak posilovac brzd nebo tam dat mensi v prumeru
tuhle zastavbu jsem nikdy nedelal tak to nevim jiste a nevim ani jak s kardanem jestli ho nebudes muset skracovat, uprava razeni je jasna to je to nejmensi , chlazeni nevim jestli tam vleze visca ale pochybuji takze elekricka vrtule jsou to kraviny normalne se do toho pust urcite to zvladnes je lepsi zacit a jak prijde problem se zeptat ale zastavet to neni zadna veda pro prumerne zrucneho cloveka

Ex 318i, 318is, 327i,335i, 535i, 540iA tour,740i 6kvalt manual na 20¨BBS, 328i cabrio 

možná to tam je ale nikdo nekomunikuje, obeslal jsem Sz ty lidi o kterých vím že to staveli ale nikdo nereaguje.V12 píše:www.e30.de tam je vse
a mezi námi forum e30 je co se týče hlubší technické urovne dost zaostalé, je tam pár lidí co umí a ví , ale většina je tak zahledená do sebe že nemá smysl se s nima bavit protože člověka považujou za méněceného jelikož "nesložil ani jednu desítku motoru BMW" - což je konkrétní odpoved co se mi dostala na pár dotazu.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
helec nespletl jsi si koncovky?Idaho píše:možná to tam je ale nikdo nekomunikuje, obeslal jsem Sz ty lidi o kterých vím že to staveli ale nikdo nereaguje.V12 píše:www.e30.de tam je vse
a mezi námi forum e30 je co se týče hlubší technické urovne dost zaostalé, je tam pár lidí co umí a ví , ale většina je tak zahledená do sebe že nemá smysl se s nima bavit protože člověka považujou za méněceného jelikož "nesložil ani jednu desítku motoru BMW" - což je konkrétní odpoved co se mi dostala na pár dotazu.
de/cz?
Re: Zástavba M50do E30
thnax za odpoved, visca musí pryč v každém případe, když jsme videl co to udlealo s esuprou tak je to jedna z prvních vecí co delám když dostanu auto s tím nesmyslem do rukouRostik píše:1)potrebujes kompletni kabelaz motoru s jednotkouIdaho píše:na e30 foru jsem se moc nedozvedel takže se ptám zda tady nekdo má nejaké zkusenosti co to obnáší?
1) Co vše potřebuju k motoru a ECU ? ( předpokládám že kabeláž od čidel a vstřiku až k ECU ).
2) Co na to přístrojovka - cobude / nebude fungivat případne co udelat aby vse fungovalo?
3) co převodovka? pásne převodovka z puvodního 325i ( plastáka ) ?
dík za jakékoliv info, na e30foru jsem rozeslal SZ lidem co to udajne delali na svých vozech ale zatím nikdo neodpovedel..
2)nevim ale pokud je to stejne (mylsim ze ano ale radsi to jeste zjistim)tak zasuunes normalne konektor od motoru na elektriku auta a melo by fungovat vse krome ekonomeru ten je na konektoru jinak
3)převodovka musi byt z m50 tusim, a pokud budes chtit mit motor spravne naklonen budes muset vyesit jinak posilovac brzd nebo tam dat mensi v prumeru
tuhle zastavbu jsem nikdy nedelal tak to nevim jiste a nevim ani jak s kardanem jestli ho nebudes muset skracovat, uprava razeni je jasna to je to nejmensi , chlazeni nevim jestli tam vleze visca ale pochybuji takze elekricka vrtule jsou to kraviny normalne se do toho pust urcite to zvladnes je lepsi zacit a jak prijde problem se zeptat ale zastavet to neni zadna veda pro prumerne zrucneho cloveka

mluvíš o konektoru od motoru do elektriky - zatím jsem to neotevíral ale jsem zvyklej z JPN motoru že kabelový svazek jde přímo až do ecu ( bez jakéhokoliv mezikusu se zasunuje konektor motoru přímo do ecu ) a z dalšího konektoru z ecu vede kabel k přístrojovce.. tady je to tedy jinak??
kurna naivne sem si myslel že převodovka zustane puvodní

co se týče napojení kardanů, jsounavzájem kompatibilní? ( mylsím rozteč der na napojení do diffu )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
jo ted na ot koukámbiker píše:helec nespletl jsi si koncovky?Idaho píše:možná to tam je ale nikdo nekomunikuje, obeslal jsem Sz ty lidi o kterých vím že to staveli ale nikdo nereaguje.V12 píše:www.e30.de tam je vse
a mezi námi forum e30 je co se týče hlubší technické urovne dost zaostalé, je tam pár lidí co umí a ví , ale většina je tak zahledená do sebe že nemá smysl se s nima bavit protože člověka považujou za méněceného jelikož "nesložil ani jednu desítku motoru BMW" - což je konkrétní odpoved co se mi dostala na pár dotazu.
de/cz?


pokud s etam dá domluvit anglicky tak to zkusím al eaž vyčerpám všechny možnosti tady v cr, přeci jen mít nekoho kdo to zná na dráte je 100x lepší než pokládat dotazy v řeči kterou človel nijakl extra neovládá a navíc ani není u toho auta..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Zástavba M50do E30
Idaho píše:thnax za odpoved, visca musí pryč v každém případe, když jsme videl co to udlealo s esuprou tak je to jedna z prvních vecí co delám když dostanu auto s tím nesmyslem do rukouRostik píše:1)potrebujes kompletni kabelaz motoru s jednotkouIdaho píše:na e30 foru jsem se moc nedozvedel takže se ptám zda tady nekdo má nejaké zkusenosti co to obnáší?
1) Co vše potřebuju k motoru a ECU ? ( předpokládám že kabeláž od čidel a vstřiku až k ECU ).
2) Co na to přístrojovka - cobude / nebude fungivat případne co udelat aby vse fungovalo?
3) co převodovka? pásne převodovka z puvodního 325i ( plastáka ) ?
dík za jakékoliv info, na e30foru jsem rozeslal SZ lidem co to udajne delali na svých vozech ale zatím nikdo neodpovedel..
2)nevim ale pokud je to stejne (mylsim ze ano ale radsi to jeste zjistim)tak zasuunes normalne konektor od motoru na elektriku auta a melo by fungovat vse krome ekonomeru ten je na konektoru jinak
3)převodovka musi byt z m50 tusim, a pokud budes chtit mit motor spravne naklonen budes muset vyesit jinak posilovac brzd nebo tam dat mensi v prumeru
tuhle zastavbu jsem nikdy nedelal tak to nevim jiste a nevim ani jak s kardanem jestli ho nebudes muset skracovat, uprava razeni je jasna to je to nejmensi , chlazeni nevim jestli tam vleze visca ale pochybuji takze elekricka vrtule jsou to kraviny normalne se do toho pust urcite to zvladnes je lepsi zacit a jak prijde problem se zeptat ale zastavet to neni zadna veda pro prumerne zrucneho cloveka
mluvíš o konektoru od motoru do elektriky - zatím jsem to neotevíral ale jsem zvyklej z JPN motoru že kabelový svazek jde přímo až do ecu ( bez jakéhokoliv mezikusu se zasunuje konektor motoru přímo do ecu ) a z dalšího konektoru z ecu vede kabel k přístrojovce.. tady je to tedy jinak??
kurna naivne sem si myslel že převodovka zustane puvodní
co se týče napojení kardanů, jsounavzájem kompatibilní? ( mylsím rozteč der na napojení do diffu )
na bmw je to stejne moor od elektriky auta odpojis jednim konektorem a stejne tak ecu, zadna veda jen nevim jestli jsou konektory stejne ja zastavoval 3,5 m30....
prevodovka tusim ze je jina ale nevim zda se mi ze m50 blok vychazi z m20 tak mozna budou stejne ale tomu moc neverim..
kardan no na prevodovce m50 bude podle me velka hardy spojka oproti m20 takze predni cast kardanu das z m50 (mozna ji budes muset skratit) a druhou k difu nechas puvodni treba z m20 ..
Ex 318i, 318is, 327i,335i, 535i, 540iA tour,740i 6kvalt manual na 20¨BBS, 328i cabrio 

- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zástavba M50do E30
idaho:jako plzeňák by jsi mohl znát vášu... má třícu sedan,zavařený kliky a barvu měňavku z alfy... jestli ho znáš tak se ho poptej,ptž ten tam M5O 2,5 má
kdyby ne tak od něj vysonduju informace

VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Tak to nevim m20 by mely mit stejnou hardynu malou , a m30 a m50 bych typoval vetsi ale nevim...Ilegaltuner píše:u m20 má jen 2,0 malou hardynu 2,5l má velkou jako m50
mrkni na to e30.de i fotky ti dost napovi ja se ted dival a zda se mi ze se bude muset delat i neco s elekrikou a treba se mi zdalo podle fotek ze s kardanem se zas nic delat nemusi, tak nejlepsi asi bude se zeptat nekoho kdo uz to delal....
Ex 318i, 318is, 327i,335i, 535i, 540iA tour,740i 6kvalt manual na 20¨BBS, 328i cabrio 

Jak píše ilegal, jen 320 má malou...2,5 a 323 má většíRostik píše:Tak to nevim m20 by mely mit stejnou hardynu malou , a m30 a m50 bych typoval vetsi ale nevim...Ilegaltuner píše:u m20 má jen 2,0 malou hardynu 2,5l má velkou jako m50
mrkni na to e30.de i fotky ti dost napovi ja se ted dival a zda se mi ze se bude muset delat i neco s elekrikou a treba se mi zdalo podle fotek ze s kardanem se zas nic delat nemusi, tak nejlepsi asi bude se zeptat nekoho kdo uz to delal....
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
neco z e30 fora staci hledat a nak to do kupy das je tam toho dost
prevodovka:
podle mých teoretických znalostí z dob kdy jsem ještě uvažoval o vanosu do E30 bych řekl že nej volba je převodovka z 318iS M42 a spojka z 320i/325i M20, plus posilovač z iX kvůli náklonu motoru...
elektrika:

E30+M50
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01128.htm[/quote][/img]

prevodovka:
podle mých teoretických znalostí z dob kdy jsem ještě uvažoval o vanosu do E30 bych řekl že nej volba je převodovka z 318iS M42 a spojka z 320i/325i M20, plus posilovač z iX kvůli náklonu motoru...
elektrika:

E30+M50
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01128.htm[/quote][/img]
Ex 318i, 318is, 327i,335i, 535i, 540iA tour,740i 6kvalt manual na 20¨BBS, 328i cabrio 

Přesně tak....a jiná vana, ale kdyby jste mě mlátili nevzpomenu si z čeho...Rostik píše:neco z e30 fora staci hledat a nak to do kupy das je tam toho dost![]()
prevodovka:
podle mých teoretických znalostí z dob kdy jsem ještě uvažoval o vanosu do E30 bych řekl že nej volba je převodovka z 318iS M42 a spojka z 320i/325i M20, plus posilovač z iX kvůli náklonu motoru...
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
Re: Zástavba M50do E30
uff až takhel náročné to je? to s ena to vyseru koupím opet 2,5i plastáckej a udelám si Go..
Nehoním s eza výkonem ale uvažoval jsme že když za takřka stejnou cenu mám m50 tak udelám Go a zabuduju tam rovnou ten.. pokud bych musel shánet tun yokolních sraček tak to na to asi kašlu a vyměním motor za motor..
s BMW jezdím z donucení, ne pro radost
takže peníze spíš nasypu do nejakého mého projektu než do otloukánka kterje nikdy pořádnej výkon mít nebude 
Nehoním s eza výkonem ale uvažoval jsme že když za takřka stejnou cenu mám m50 tak udelám Go a zabuduju tam rovnou ten.. pokud bych musel shánet tun yokolních sraček tak to na to asi kašlu a vyměním motor za motor..
s BMW jezdím z donucení, ne pro radost


Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Zástavba M50do E30
ze jezdis s bmw z donuceni nam sem necpi. neni to prijemny(kdyz budu citlivka) tobe taky nikdo v bmw sekci rejze nehaniIdaho píše:uff až takhel náročné to je? to s ena to vyseru koupím opet 2,5i plastáckej a udelám si Go..
Nehoním s eza výkonem ale uvažoval jsme že když za takřka stejnou cenu mám m50 tak udelám Go a zabuduju tam rovnou ten.. pokud bych musel shánet tun yokolních sraček tak to na to asi kašlu a vyměním motor za motor..
s BMW jezdím z donucení, ne pro radosttakže peníze spíš nasypu do nejakého mého projektu než do otloukánka kterje nikdy pořádnej výkon mít nebude
"plastackej m20 2.5"............. vsechny 2,5 jsou motronic,jestli ti jde o tohle
-
- Příspěvky: 1629
- Registrován: 22 pro 2005 16:23
- Bydliště: rio
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zástavba M50do E30
pokud mě paměť nemýlí tak si zahleděný do toyot super né??? tak nehaň BMW....sem na to háklivej...my ostatní nemůžem za to že máš doma nějakou mrdku za ár peněz a sereš nám to sem... já měl v životě 4 BMW 2* 30 2* 36 a jsou to fakt velmi příjemný auta na svezení a ovládání....i když jsem jezdil s velmi vynikajícím vozem Opel vectra B 2,5 V6 steinmez 202 HP nikdy nehaním jinou značku jenom proto že mám smůlu na problémovej kus....
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zástavba M50do E30
přesně takthomaswilliams píše:pokud mě paměť nemýlí tak si zahleděný do toyot super né??? tak nehaň BMW....sem na to háklivej...my ostatní nemůžem za to že máš doma nějakou mrdku za ár peněz a sereš nám to sem... já měl v životě 4 BMW 2* 30 2* 36 a jsou to fakt velmi příjemný auta na svezení a ovládání....i když jsem jezdil s velmi vynikajícím vozem Opel vectra B 2,5 V6 steinmez 202 HP nikdy nehaním jinou značku jenom proto že mám smůlu na problémovej kus....
Audi Coupe Quattro
Re: Zástavba M50do E30
ad tahle hláška.. já jezdím tím 25let starým keplem opravdu jen z donucení. Bylo to mylseno tak že bych radsi jezdil novým ale potřeboval jsme rychle neco pořídit tak jsme pořídil. je jedno jestli je to japonec nebo BMW ( nebudte až takové citlivky ) jakmile je to 25let staré tak i kdyby to bylo v tok ( originál ) stavu pořád to bdue starej kepl ketrej bude v mnoha vecech hodne pokulhávat za novejšíma ( třeba i "jen" o 15let ) autama.biker píše:že jezdis s bmw z donuceni nam sem necpi. neni to prijemny(kdyz budu citlivka) tobe taky nikdo v bmw sekci rejze nehani
že s ním jezdím z donucení je také mysleno že s ním jezdím protože musím nikoliv pro radost, proto nevidím jediný duvod do nej zbytecne in vestovat přestravbou atd. nechtel jsem tím bmw hanit ( to bych si ted nekupoval druhé ) .
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Zástavba M50do E30
thomaswilliams :
stejne nechápu co je tak spatné na tom říct že s nejakým autem nejezdím pro radost ale z nutnosti ( nebo donucení
). Když jako služebáka dostanete 1.2 htp tak s tím taky jezdíte pro radost nebo z nutnosti? já koupil e30 protože byla levná , jezdí za málo. nevím podle čeho si usoudil že sem koupil mrdku když si tu nic nestěžuju
-
sem s tím autem spokojenej ( vzhledm k učelu k jakému bylo pořízeno ) ale proste nijak mne neteší a nenaplnuje jízda s ním, je to proste pracovní prostředek..
stejne nechápu co je tak spatné na tom říct že s nejakým autem nejezdím pro radost ale z nutnosti ( nebo donucení


sem s tím autem spokojenej ( vzhledm k učelu k jakému bylo pořízeno ) ale proste nijak mne neteší a nenaplnuje jízda s ním, je to proste pracovní prostředek..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
rád te vemu za slovo a omluvím se, když mi ukážes kde jsem napsal že jsou vsichni k hovnu?Tweety píše:No řečmi o tom jak jsou na E30 foru všichni k hovnu a zakončíš to tim, že s BMW jezdíš s donucení...raději začni uvažovat o nějakym japonskym lemplu a na auta se vykašli...ty jsou jen pro řidiče
nauč se číst...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Idaho píše: rád te vemu za slovo a omluvím se, když mi ukážes kde jsem napsal že jsou vsichni k hovnu?
nauč se číst...
Přelož mi tohle do hovorové češtiny....a mezi námi forum e30 je co se týče hlubší technické urovne dost zaostalé, je tam pár lidí co umí a ví , ale většina je tak zahledená do sebe že nemá smysl se s nima bavit

Já ti něco povim, nejde o to, že bereš E30 jako nutnost. Já bych do japonce taky nikdy nešel aby mi při 140km/h a 6 let starym autě foukalo na nohy jak je shnilé (proti motoru nemám absolutně nic). O to nejde, každý máme prostě ten koníček v jiné značce, ale jde o to, že v sekci BMW, kde je většina uživatelů zároveň členů E30 fora napíšeš takovou hovadinu. No nediv se že ti na E30 foru nikdo neporadil, když máš hloupé řeči o BMW...takovým lidem se tam neradí

Nepotřebuji od Tebe omluvu, jsi mi ukraden ty, i tvoje stará paštika jak říkáš...jen nepočítej s rady když se k tomu stavíš takhle. HOWGH

exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
berete si vse moc osoben a jste moc zaslepeni, podejte si ruce s hondařemaTweety píše:Idaho píše: rád te vemu za slovo a omluvím se, když mi ukážes kde jsem napsal že jsou vsichni k hovnu?
nauč se číst...Přelož mi tohle do hovorové češtiny....a mezi námi forum e30 je co se týče hlubší technické urovne dost zaostalé, je tam pár lidí co umí a ví , ale většina je tak zahledená do sebe že nemá smysl se s nima bavit![]()
Já ti něco povim, nejde o to, že bereš E30 jako nutnost. Já bych do japonce taky nikdy nešel aby mi při 140km/h a 6 let starym autě foukalo na nohy jak je shnilé (proti motoru nemám absolutně nic). O to nejde, každý máme prostě ten koníček v jiné značce, ale jde o to, že v sekci BMW, kde je většina uživatelů zároveň členů E30 fora napíšeš takovou hovadinu. No nediv se že ti na E30 foru nikdo neporadil, když máš hloupé řeči o BMW...takovým lidem se tam neradí![]()
Nepotřebuji od Tebe omluvu, jsi mi ukraden ty, i tvoje stará paštika jak říkáš...jen nepočítej s rady když se k tomu stavíš takhle. HOWGH

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Zástavba M50do E30
uz se poprali? Jinak si muzeme podat ruce i s nama Fordarema a vubec s milovnikama znacek (VW, SKODA, HONDA, BMW...)
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku