Zástavba M50do E30

Moderátor: T-O-M

Odpovědět
Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Zástavba M50do E30

Příspěvek od Idaho »

na e30 foru jsem se moc nedozvedel takže se ptám zda tady nekdo má nejaké zkusenosti co to obnáší?
1) Co vše potřebuju k motoru a ECU ? ( předpokládám že kabeláž od čidel a vstřiku až k ECU ).
2) Co na to přístrojovka - cobude / nebude fungivat případne co udelat aby vse fungovalo?
3) co převodovka? pásne převodovka z puvodního 325i ( plastáka ) ?

dík za jakékoliv info, na e30foru jsem rozeslal SZ lidem co to udajne delali na svých vozech ale zatím nikdo neodpovedel..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
V12
Moderátor
Příspěvky: 5677
Registrován: 08 říj 2004 14:34
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od V12 »

www.e30.de tam je vse
R6 twin turbo + V10 + V12

Uživatelský avatar
Rostik
Příspěvky: 243
Registrován: 26 úno 2006 18:18
Bydliště: Šenov u Ostravy

Re: Zástavba M50do E30

Příspěvek od Rostik »

Idaho píše:na e30 foru jsem se moc nedozvedel takže se ptám zda tady nekdo má nejaké zkusenosti co to obnáší?
1) Co vše potřebuju k motoru a ECU ? ( předpokládám že kabeláž od čidel a vstřiku až k ECU ).
2) Co na to přístrojovka - cobude / nebude fungivat případne co udelat aby vse fungovalo?
3) co převodovka? pásne převodovka z puvodního 325i ( plastáka ) ?

dík za jakékoliv info, na e30foru jsem rozeslal SZ lidem co to udajne delali na svých vozech ale zatím nikdo neodpovedel..
1)potrebujes kompletni kabelaz motoru s jednotkou
2)nevim ale pokud je to stejne (mylsim ze ano ale radsi to jeste zjistim)tak zasuunes normalne konektor od motoru na elektriku auta a melo by fungovat vse krome ekonomeru ten je na konektoru jinak
3)převodovka musi byt z m50 tusim, a pokud budes chtit mit motor spravne naklonen budes muset vyesit jinak posilovac brzd nebo tam dat mensi v prumeru

tuhle zastavbu jsem nikdy nedelal tak to nevim jiste a nevim ani jak s kardanem jestli ho nebudes muset skracovat, uprava razeni je jasna to je to nejmensi , chlazeni nevim jestli tam vleze visca ale pochybuji takze elekricka vrtule jsou to kraviny normalne se do toho pust urcite to zvladnes je lepsi zacit a jak prijde problem se zeptat ale zastavet to neni zadna veda pro prumerne zrucneho cloveka :wink:
Ex 318i, 318is, 327i,335i, 535i, 540iA tour,740i 6kvalt manual na 20¨BBS, 328i cabrio :-)

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

V12 píše:www.e30.de tam je vse
možná to tam je ale nikdo nekomunikuje, obeslal jsem Sz ty lidi o kterých vím že to staveli ale nikdo nereaguje.

a mezi námi forum e30 je co se týče hlubší technické urovne dost zaostalé, je tam pár lidí co umí a ví , ale většina je tak zahledená do sebe že nemá smysl se s nima bavit protože člověka považujou za méněceného jelikož "nesložil ani jednu desítku motoru BMW" - což je konkrétní odpoved co se mi dostala na pár dotazu.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Příspěvek od biker »

Idaho píše:
V12 píše:www.e30.de tam je vse
možná to tam je ale nikdo nekomunikuje, obeslal jsem Sz ty lidi o kterých vím že to staveli ale nikdo nereaguje.

a mezi námi forum e30 je co se týče hlubší technické urovne dost zaostalé, je tam pár lidí co umí a ví , ale většina je tak zahledená do sebe že nemá smysl se s nima bavit protože člověka považujou za méněceného jelikož "nesložil ani jednu desítku motoru BMW" - což je konkrétní odpoved co se mi dostala na pár dotazu.
helec nespletl jsi si koncovky?
de/cz?

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Zástavba M50do E30

Příspěvek od Idaho »

Rostik píše:
Idaho píše:na e30 foru jsem se moc nedozvedel takže se ptám zda tady nekdo má nejaké zkusenosti co to obnáší?
1) Co vše potřebuju k motoru a ECU ? ( předpokládám že kabeláž od čidel a vstřiku až k ECU ).
2) Co na to přístrojovka - cobude / nebude fungivat případne co udelat aby vse fungovalo?
3) co převodovka? pásne převodovka z puvodního 325i ( plastáka ) ?

dík za jakékoliv info, na e30foru jsem rozeslal SZ lidem co to udajne delali na svých vozech ale zatím nikdo neodpovedel..
1)potrebujes kompletni kabelaz motoru s jednotkou
2)nevim ale pokud je to stejne (mylsim ze ano ale radsi to jeste zjistim)tak zasuunes normalne konektor od motoru na elektriku auta a melo by fungovat vse krome ekonomeru ten je na konektoru jinak
3)převodovka musi byt z m50 tusim, a pokud budes chtit mit motor spravne naklonen budes muset vyesit jinak posilovac brzd nebo tam dat mensi v prumeru

tuhle zastavbu jsem nikdy nedelal tak to nevim jiste a nevim ani jak s kardanem jestli ho nebudes muset skracovat, uprava razeni je jasna to je to nejmensi , chlazeni nevim jestli tam vleze visca ale pochybuji takze elekricka vrtule jsou to kraviny normalne se do toho pust urcite to zvladnes je lepsi zacit a jak prijde problem se zeptat ale zastavet to neni zadna veda pro prumerne zrucneho cloveka :wink:
thnax za odpoved, visca musí pryč v každém případe, když jsme videl co to udlealo s esuprou tak je to jedna z prvních vecí co delám když dostanu auto s tím nesmyslem do rukou :D

mluvíš o konektoru od motoru do elektriky - zatím jsem to neotevíral ale jsem zvyklej z JPN motoru že kabelový svazek jde přímo až do ecu ( bez jakéhokoliv mezikusu se zasunuje konektor motoru přímo do ecu ) a z dalšího konektoru z ecu vede kabel k přístrojovce.. tady je to tedy jinak??

kurna naivne sem si myslel že převodovka zustane puvodní :(

co se týče napojení kardanů, jsounavzájem kompatibilní? ( mylsím rozteč der na napojení do diffu )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

biker píše:
Idaho píše:
V12 píše:www.e30.de tam je vse
možná to tam je ale nikdo nekomunikuje, obeslal jsem Sz ty lidi o kterých vím že to staveli ale nikdo nereaguje.

a mezi námi forum e30 je co se týče hlubší technické urovne dost zaostalé, je tam pár lidí co umí a ví , ale většina je tak zahledená do sebe že nemá smysl se s nima bavit protože člověka považujou za méněceného jelikož "nesložil ani jednu desítku motoru BMW" - což je konkrétní odpoved co se mi dostala na pár dotazu.
helec nespletl jsi si koncovky?
de/cz?
jo ted na ot koukám :( bohužel pokud myslel de tak nemecky nemluvím :(
pokud s etam dá domluvit anglicky tak to zkusím al eaž vyčerpám všechny možnosti tady v cr, přeci jen mít nekoho kdo to zná na dráte je 100x lepší než pokládat dotazy v řeči kterou človel nijakl extra neovládá a navíc ani není u toho auta..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Rostik
Příspěvky: 243
Registrován: 26 úno 2006 18:18
Bydliště: Šenov u Ostravy

Re: Zástavba M50do E30

Příspěvek od Rostik »

Idaho píše:
Rostik píše:
Idaho píše:na e30 foru jsem se moc nedozvedel takže se ptám zda tady nekdo má nejaké zkusenosti co to obnáší?
1) Co vše potřebuju k motoru a ECU ? ( předpokládám že kabeláž od čidel a vstřiku až k ECU ).
2) Co na to přístrojovka - cobude / nebude fungivat případne co udelat aby vse fungovalo?
3) co převodovka? pásne převodovka z puvodního 325i ( plastáka ) ?

dík za jakékoliv info, na e30foru jsem rozeslal SZ lidem co to udajne delali na svých vozech ale zatím nikdo neodpovedel..
1)potrebujes kompletni kabelaz motoru s jednotkou
2)nevim ale pokud je to stejne (mylsim ze ano ale radsi to jeste zjistim)tak zasuunes normalne konektor od motoru na elektriku auta a melo by fungovat vse krome ekonomeru ten je na konektoru jinak
3)převodovka musi byt z m50 tusim, a pokud budes chtit mit motor spravne naklonen budes muset vyesit jinak posilovac brzd nebo tam dat mensi v prumeru

tuhle zastavbu jsem nikdy nedelal tak to nevim jiste a nevim ani jak s kardanem jestli ho nebudes muset skracovat, uprava razeni je jasna to je to nejmensi , chlazeni nevim jestli tam vleze visca ale pochybuji takze elekricka vrtule jsou to kraviny normalne se do toho pust urcite to zvladnes je lepsi zacit a jak prijde problem se zeptat ale zastavet to neni zadna veda pro prumerne zrucneho cloveka :wink:
thnax za odpoved, visca musí pryč v každém případe, když jsme videl co to udlealo s esuprou tak je to jedna z prvních vecí co delám když dostanu auto s tím nesmyslem do rukou :D

mluvíš o konektoru od motoru do elektriky - zatím jsem to neotevíral ale jsem zvyklej z JPN motoru že kabelový svazek jde přímo až do ecu ( bez jakéhokoliv mezikusu se zasunuje konektor motoru přímo do ecu ) a z dalšího konektoru z ecu vede kabel k přístrojovce.. tady je to tedy jinak??

kurna naivne sem si myslel že převodovka zustane puvodní :(

co se týče napojení kardanů, jsounavzájem kompatibilní? ( mylsím rozteč der na napojení do diffu )

na bmw je to stejne moor od elektriky auta odpojis jednim konektorem a stejne tak ecu, zadna veda jen nevim jestli jsou konektory stejne ja zastavoval 3,5 m30....

prevodovka tusim ze je jina ale nevim zda se mi ze m50 blok vychazi z m20 tak mozna budou stejne ale tomu moc neverim..
kardan no na prevodovce m50 bude podle me velka hardy spojka oproti m20 takze predni cast kardanu das z m50 (mozna ji budes muset skratit) a druhou k difu nechas puvodni treba z m20 ..
Ex 318i, 318is, 327i,335i, 535i, 540iA tour,740i 6kvalt manual na 20¨BBS, 328i cabrio :-)

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

u m20 má jen 2,0 malou hardynu 2,5l má velkou jako m50 :wink:
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
BALI
Příspěvky: 4386
Registrován: 25 led 2006 18:27
Bydliště: u máci

Re: Zástavba M50do E30

Příspěvek od BALI »

idaho:jako plzeňák by jsi mohl znát vášu... má třícu sedan,zavařený kliky a barvu měňavku z alfy... jestli ho znáš tak se ho poptej,ptž ten tam M5O 2,5 má :wink: kdyby ne tak od něj vysonduju informace
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325

Uživatelský avatar
Rostik
Příspěvky: 243
Registrován: 26 úno 2006 18:18
Bydliště: Šenov u Ostravy

Příspěvek od Rostik »

Ilegaltuner píše:u m20 má jen 2,0 malou hardynu 2,5l má velkou jako m50 :wink:
Tak to nevim m20 by mely mit stejnou hardynu malou , a m30 a m50 bych typoval vetsi ale nevim...

mrkni na to e30.de i fotky ti dost napovi ja se ted dival a zda se mi ze se bude muset delat i neco s elekrikou a treba se mi zdalo podle fotek ze s kardanem se zas nic delat nemusi, tak nejlepsi asi bude se zeptat nekoho kdo uz to delal....
Ex 318i, 318is, 327i,335i, 535i, 540iA tour,740i 6kvalt manual na 20¨BBS, 328i cabrio :-)

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 671
Registrován: 05 kvě 2006 17:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety »

Rostik píše:
Ilegaltuner píše:u m20 má jen 2,0 malou hardynu 2,5l má velkou jako m50 :wink:
Tak to nevim m20 by mely mit stejnou hardynu malou , a m30 a m50 bych typoval vetsi ale nevim...

mrkni na to e30.de i fotky ti dost napovi ja se ted dival a zda se mi ze se bude muset delat i neco s elekrikou a treba se mi zdalo podle fotek ze s kardanem se zas nic delat nemusi, tak nejlepsi asi bude se zeptat nekoho kdo uz to delal....
Jak píše ilegal, jen 320 má malou...2,5 a 323 má větší
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II

Uživatelský avatar
Rostik
Příspěvky: 243
Registrován: 26 úno 2006 18:18
Bydliště: Šenov u Ostravy

Příspěvek od Rostik »

neco z e30 fora staci hledat a nak to do kupy das je tam toho dost :wink:

prevodovka:
podle mých teoretických znalostí z dob kdy jsem ještě uvažoval o vanosu do E30 bych řekl že nej volba je převodovka z 318iS M42 a spojka z 320i/325i M20, plus posilovač z iX kvůli náklonu motoru...

elektrika:
Obrázek

E30+M50
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01128.htm[/quote][/img]
Ex 318i, 318is, 327i,335i, 535i, 540iA tour,740i 6kvalt manual na 20¨BBS, 328i cabrio :-)

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 671
Registrován: 05 kvě 2006 17:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety »

Rostik píše:neco z e30 fora staci hledat a nak to do kupy das je tam toho dost :wink:

prevodovka:
podle mých teoretických znalostí z dob kdy jsem ještě uvažoval o vanosu do E30 bych řekl že nej volba je převodovka z 318iS M42 a spojka z 320i/325i M20, plus posilovač z iX kvůli náklonu motoru...
Přesně tak....a jiná vana, ale kdyby jste mě mlátili nevzpomenu si z čeho...
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Zástavba M50do E30

Příspěvek od Idaho »

uff až takhel náročné to je? to s ena to vyseru koupím opet 2,5i plastáckej a udelám si Go..

Nehoním s eza výkonem ale uvažoval jsme že když za takřka stejnou cenu mám m50 tak udelám Go a zabuduju tam rovnou ten.. pokud bych musel shánet tun yokolních sraček tak to na to asi kašlu a vyměním motor za motor..

s BMW jezdím z donucení, ne pro radost :) takže peníze spíš nasypu do nejakého mého projektu než do otloukánka kterje nikdy pořádnej výkon mít nebude :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Re: Zástavba M50do E30

Příspěvek od biker »

Idaho píše:uff až takhel náročné to je? to s ena to vyseru koupím opet 2,5i plastáckej a udelám si Go..

Nehoním s eza výkonem ale uvažoval jsme že když za takřka stejnou cenu mám m50 tak udelám Go a zabuduju tam rovnou ten.. pokud bych musel shánet tun yokolních sraček tak to na to asi kašlu a vyměním motor za motor..

s BMW jezdím z donucení, ne pro radost :) takže peníze spíš nasypu do nejakého mého projektu než do otloukánka kterje nikdy pořádnej výkon mít nebude :D
ze jezdis s bmw z donuceni nam sem necpi. neni to prijemny(kdyz budu citlivka) tobe taky nikdo v bmw sekci rejze nehani

"plastackej m20 2.5"............. vsechny 2,5 jsou motronic,jestli ti jde o tohle

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 671
Registrován: 05 kvě 2006 17:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety »

No řečmi o tom jak jsou na E30 foru všichni k hovnu a zakončíš to tim, že s BMW jezdíš s donucení...raději začni uvažovat o nějakym japonskym lemplu a na auta se vykašli...ty jsou jen pro řidiče 8)
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom_ »

Tweety píše:No řečmi o tom jak jsou na E30 foru všichni k hovnu a zakončíš to tim, že s BMW jezdíš s donucení...raději začni uvažovat o nějakym japonskym lemplu a na auta se vykašli...ty jsou jen pro řidiče 8)
musím s tweetym souhlasit

thomaswilliams
Příspěvky: 1629
Registrován: 22 pro 2005 16:23
Bydliště: rio
Kontaktovat uživatele:

Re: Zástavba M50do E30

Příspěvek od thomaswilliams »

pokud mě paměť nemýlí tak si zahleděný do toyot super né??? tak nehaň BMW....sem na to háklivej...my ostatní nemůžem za to že máš doma nějakou mrdku za ár peněz a sereš nám to sem... já měl v životě 4 BMW 2* 30 2* 36 a jsou to fakt velmi příjemný auta na svezení a ovládání....i když jsem jezdil s velmi vynikajícím vozem Opel vectra B 2,5 V6 steinmez 202 HP nikdy nehaním jinou značku jenom proto že mám smůlu na problémovej kus....

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Zástavba M50do E30

Příspěvek od Tom_ »

thomaswilliams píše:pokud mě paměť nemýlí tak si zahleděný do toyot super né??? tak nehaň BMW....sem na to háklivej...my ostatní nemůžem za to že máš doma nějakou mrdku za ár peněz a sereš nám to sem... já měl v životě 4 BMW 2* 30 2* 36 a jsou to fakt velmi příjemný auta na svezení a ovládání....i když jsem jezdil s velmi vynikajícím vozem Opel vectra B 2,5 V6 steinmez 202 HP nikdy nehaním jinou značku jenom proto že mám smůlu na problémovej kus....
přesně tak
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Zástavba M50do E30

Příspěvek od Idaho »

biker píše:že jezdis s bmw z donuceni nam sem necpi. neni to prijemny(kdyz budu citlivka) tobe taky nikdo v bmw sekci rejze nehani
ad tahle hláška.. já jezdím tím 25let starým keplem opravdu jen z donucení. Bylo to mylseno tak že bych radsi jezdil novým ale potřeboval jsme rychle neco pořídit tak jsme pořídil. je jedno jestli je to japonec nebo BMW ( nebudte až takové citlivky ) jakmile je to 25let staré tak i kdyby to bylo v tok ( originál ) stavu pořád to bdue starej kepl ketrej bude v mnoha vecech hodne pokulhávat za novejšíma ( třeba i "jen" o 15let ) autama.

že s ním jezdím z donucení je také mysleno že s ním jezdím protože musím nikoliv pro radost, proto nevidím jediný duvod do nej zbytecne in vestovat přestravbou atd. nechtel jsem tím bmw hanit ( to bych si ted nekupoval druhé ) .
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Zástavba M50do E30

Příspěvek od Idaho »

thomaswilliams :

stejne nechápu co je tak spatné na tom říct že s nejakým autem nejezdím pro radost ale z nutnosti ( nebo donucení :( ). Když jako služebáka dostanete 1.2 htp tak s tím taky jezdíte pro radost nebo z nutnosti? já koupil e30 protože byla levná , jezdí za málo. nevím podle čeho si usoudil že sem koupil mrdku když si tu nic nestěžuju :( -
sem s tím autem spokojenej ( vzhledm k učelu k jakému bylo pořízeno ) ale proste nijak mne neteší a nenaplnuje jízda s ním, je to proste pracovní prostředek..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Tweety píše:No řečmi o tom jak jsou na E30 foru všichni k hovnu a zakončíš to tim, že s BMW jezdíš s donucení...raději začni uvažovat o nějakym japonskym lemplu a na auta se vykašli...ty jsou jen pro řidiče 8)
rád te vemu za slovo a omluvím se, když mi ukážes kde jsem napsal že jsou vsichni k hovnu?
nauč se číst...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 671
Registrován: 05 kvě 2006 17:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety »

Idaho píše: rád te vemu za slovo a omluvím se, když mi ukážes kde jsem napsal že jsou vsichni k hovnu?
nauč se číst...
a mezi námi forum e30 je co se týče hlubší technické urovne dost zaostalé, je tam pár lidí co umí a ví , ale většina je tak zahledená do sebe že nemá smysl se s nima bavit
Přelož mi tohle do hovorové češtiny.... :roll:

Já ti něco povim, nejde o to, že bereš E30 jako nutnost. Já bych do japonce taky nikdy nešel aby mi při 140km/h a 6 let starym autě foukalo na nohy jak je shnilé (proti motoru nemám absolutně nic). O to nejde, každý máme prostě ten koníček v jiné značce, ale jde o to, že v sekci BMW, kde je většina uživatelů zároveň členů E30 fora napíšeš takovou hovadinu. No nediv se že ti na E30 foru nikdo neporadil, když máš hloupé řeči o BMW...takovým lidem se tam neradí :nono:

Nepotřebuji od Tebe omluvu, jsi mi ukraden ty, i tvoje stará paštika jak říkáš...jen nepočítej s rady když se k tomu stavíš takhle. HOWGH :?:
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Tweety píše:
Idaho píše: rád te vemu za slovo a omluvím se, když mi ukážes kde jsem napsal že jsou vsichni k hovnu?
nauč se číst...
a mezi námi forum e30 je co se týče hlubší technické urovne dost zaostalé, je tam pár lidí co umí a ví , ale většina je tak zahledená do sebe že nemá smysl se s nima bavit
Přelož mi tohle do hovorové češtiny.... :roll:

Já ti něco povim, nejde o to, že bereš E30 jako nutnost. Já bych do japonce taky nikdy nešel aby mi při 140km/h a 6 let starym autě foukalo na nohy jak je shnilé (proti motoru nemám absolutně nic). O to nejde, každý máme prostě ten koníček v jiné značce, ale jde o to, že v sekci BMW, kde je většina uživatelů zároveň členů E30 fora napíšeš takovou hovadinu. No nediv se že ti na E30 foru nikdo neporadil, když máš hloupé řeči o BMW...takovým lidem se tam neradí :nono:

Nepotřebuji od Tebe omluvu, jsi mi ukraden ty, i tvoje stará paštika jak říkáš...jen nepočítej s rady když se k tomu stavíš takhle. HOWGH :?:
berete si vse moc osoben a jste moc zaslepeni, podejte si ruce s hondařema :)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Goldies
Příspěvky: 2701
Registrován: 04 čer 2004 06:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zástavba M50do E30

Příspěvek od Goldies »

uz se poprali? Jinak si muzeme podat ruce i s nama Fordarema a vubec s milovnikama znacek (VW, SKODA, HONDA, BMW...)
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku

Odpovědět

Zpět na „BMW Cars“