AEM EMS a pridavna cidla a budiky

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

AEM EMS a pridavna cidla a budiky

Příspěvek od Rajdlos »

Ktera cidla byste doporucili k optimalnimu nalazeni.

Widelambdu mam, dal bych asi mel urco shanet EGT a AIT. Dalsi mi prjdou zbytecna, nebo? Pak bych taky potreboval budiky boost a a/f, ktere by spolupracovaly s EMS, co jsem koukal tak ty od AEM by to mely umet.

Diky
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: AEM EMS a pridavna cidla a budiky

Příspěvek od Idaho »

Rajdlos píše:Ktera cidla byste doporucili k optimalnimu nalazeni.

Widelambdu mam, dal bych asi mel urco shanet EGT a AIT. Dalsi mi prjdou zbytecna, nebo? Pak bych taky potreboval budiky boost a a/f, ktere by spolupracovaly s EMS, co jsem koukal tak ty od AEM by to mely umet.

Diky
mohu sehnat, pokud bude zájem tak mi písni do mejlu idaho@dicompracing.com
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Re: AEM EMS a pridavna cidla a budiky

Příspěvek od Rajdlos »

tak sehnat si je umim take, spis me zajima, ktere idealne koupit
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: AEM EMS a pridavna cidla a budiky

Příspěvek od Idaho »

rajdlos - pokud si je umíáš sehnat tak nechápu ten dotaz "kde je ideálně koupit" ..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Re: AEM EMS a pridavna cidla a budiky

Příspěvek od Rajdlos »

muzes mi ukazat, kde se ptam, kde koupit cidla :-))))))))

LOL

ptam se jaka koupit a NE kde koupit, kapisto?
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: AEM EMS a pridavna cidla a budiky

Příspěvek od Idaho »

aha sorry nejak blbe ctu , no potom jednoznačne cidla aem, ušetřís si furu problému, nevím ale tohle bych já osobne neřešil, rozdíl v cenně minimální vzhledem k případným problémum s kompatibilitou, hlavne u starších verzí aemka..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Re: AEM EMS a pridavna cidla a budiky

Příspěvek od Rajdlos »

tak jeste jednou :-))) ja chci AEM cidla, ale nevim, ktere vsechny dokoupit, abych motor optimalne naladil, wide lambda je jasna, tu mam, dal bych volil EGT a MAP sensor, ale nevim zda vyuziju treba i AIT, proto se ptam
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

osobně bych ještě hlídal tlak a teplotu oleje a tlak v palivový liště AEM se dá potom nastavit v nějaké limitaci když tlak poklesne nebo teplota vzroste nad určitou mez.IAT bych určitě použil.Osobně budu radši mít podchycen každý prd než pak zničit motor protože mi odešlo palivový čerpadlo....

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

podle me bez IAT nenaladis, protoze MAP potrebuje teplotu vzduchu pro to aby se mohlo vypocitat/dosadit z mapy mnozstvi vzduchu

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 10:34, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Re: AEM EMS a pridavna cidla a budiky

Příspěvek od Rajdlos »

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HONDA-AC ... 0206464254

Tak mi prisel MAP od AEM a musel bych deůat diru do intake manifold, na coz prdim, takze pujdu do tohohle MAP sensoru

btw. kam idealne umistit AIT, mohu ho dat pred skrtici klapku nebo musi byt az za na intake manifold, diky
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: AEM EMS a pridavna cidla a budiky

Příspěvek od MarAt »

Osobně používám MAPS od GM a nemůžu si ho vynychválit,stojí půlku toho co ten tvůj ne ebay a ani jednou mi nezakolísal(soudě dle lambdy). AIT mám za klapkou,což je samozřejmě přesnější,resp. mám ho až těsně před vstřikem.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“