pdk88 píše:zdá se mi to nebo se tenhle rozhovor ubral směrěm: Ideální auto pro tunerovy začátky???
no taky na to koukám... já bych jiný auta neřešil, prostě má tohle, tak když chce trochu tunit tak bych mu doporučil hliníkáče, sport. vejfuk + eventuelně sportovní pružiny... ale už i ty pružiny jsou dle mého názoru docela náročná věc pro začátečníka... Nevim jak má to konkrétní auto řešené pružiny, ale určitě by to mnoha 18ti letejch klukům mohlo při výměně mohlo skřípnout prstíky
Jinak do aut typu supra/200sx/e30 rejpu, protože je nemam moc rád a myslim si že je lepší jezdit golfíkem kterej sice nedriftuje, ale nežere tolik peněz a hlavní problém vidim v tom, že když si někdo koupí v 18ti auto s pohonem zadních kol, tak je velká šance že to pošle do pole nebo v horšim případě do někoho jinýho...
pdk88 píše:zdá se mi to nebo se tenhle rozhovor ubral směrěm: Ideální auto pro tunerovy začátky???
no taky na to koukám... já bych jiný auta neřešil, prostě má tohle, tak když chce trochu tunit tak bych mu doporučil hliníkáče, sport. vejfuk + eventuelně sportovní pružiny... ale už i ty pružiny jsou dle mého názoru docela náročná věc pro začátečníka... Nevim jak má to konkrétní auto řešené pružiny, ale určitě by to mnoha 18ti letejch klukům mohlo při výměně mohlo skřípnout prstíky
Jinak do aut typu supra/200sx/e30 rejpu, protože je nemam moc rád a myslim si že je lepší jezdit golfíkem kterej sice nedriftuje, ale nežere tolik peněz a hlavní problém vidim v tom, že když si někdo koupí v 18ti auto s pohonem zadních kol, tak je velká šance že to pošle do pole nebo v horšim případě do někoho jinýho...
myslím že bys nemusel trehjpat do aut o kterých víš prd. je sice pravda že žerou prahcy ale to je volba toho človeka, pokud ten výkon využije tak mu málo co dá tolik zpet jako přeplnovanej supra, 200sx a podobné ( ehm to se ale podle mne nevztahuje na e30.. )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
já bych ti taky něco doporučil, pokud máš dobrý příjem peněz, jsi zručný a alespon troku vidíš do auta všeobecně, tak to co máš prodej a kup si něco z čeho něco půjde udělat.. nejlíp s přeplnovaným motorem a k němu bud 4x4 nebo prdelku.. pokud máš normální příjem nebo i příjem pod normál, kup si nějaké pěkné kola, dej si do auta nějakou hudbu..možná na to dej nějaký plast.. a jen se voz.. když tyhle možnosti budeš moc kombinovat, mohl bys taky litovat a ktomu chodit pěšky dlouhou dobu..
k těm kecům,že někdo nemá rád supru,200sx a podobné vozy,ze kterých se narozdíl od jiných dá něco postavit se vyjadřovat nebudu, je to věc každého..at si jezdí sčím chce kdo chce
tak tak....je to muj nazor a nechci rozpoutavat flame...nicmene SX a Supra opravdu do zacatku nebude vhodne auto. (tu E30ku tam taky nechapu...ona E30 316i to je desna bestie, s tim vykonem se to da tezko uridit BTW tohle neni utok na E30!!! Jen sem konstatoval ze se delaji i slabsi varianty ze kterych bych moc strach nemel.) Naopak pokud by dotycna osoba chtela RWD auto, videl bych v E30 idealni zacatek...jak sem psal 316i nebo 318i max...
Ludwig píše:Jinak do aut typu supra/200sx/e30 rejpu, protože je nemam moc rád a myslim si že je lepší jezdit golfíkem kterej sice nedriftuje, ale nežere tolik peněz
K tomuhle se blazen sice nevyjadri ale ja jo....takovy lidi zeru...jel si nekdy v supre nebo SX? A myslim SX ktery bylo v OK stavu, ne s motorem pred smrti? Myslim ze ne jinak bys takovou <>inu nemohl vyplodit. Opevovat SX nebudu, jsou i jina mnohdy lepsi auta...ale porovnavat sportaky s golfem, to je jako sila Taky mam Jettu 2 jako winter car, ale tenhle vyrok nepobiram. To je jak kdybych ti napsal ze golfy nemam moc rad...ze je lepsi koupit si 105ku....porizovaci cena nesrovnatelna....dily za malo...vsechno si clovek udela sam, spotreba +- stejna...no ja vidim samy usetreny penize..mozna je Skoda 105 vhodne auto pro tebe
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
až na to zamračení výdechy a lízátko super... tím chci říci že jestli máš náladu pár peněz tak zajeť do pšouncka tam si kup decentní stříšku na 3vrata (to je ta tvoje stylingová část) po dívej se tam po nějakých kolcech smoory apd doporučuju 13" s gumou do 155 až 175 s nějakým rozumný profilovým číslem kup tam sportovní podvozek rozpěry náprav a sportovní vložku do airboxu (pro dobrej pocit a možná zajímavej zvuk) a máš pro začátek tuning za pár kaček (nepouštěl bych se do laďáku nejsem si totiž jist zdali pro tak malej obsah najdeš něco s čím by to aspoň neztratilo na výkonu... pokud to špatně brzdí ještě kup lepší brzdy...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Mirek-200sx píše:tak tak....je to muj nazor a nechci rozpoutavat flame...nicmene SX a Supra opravdu do zacatku nebude vhodne auto. (tu E30ku tam taky nechapu...ona E30 316i to je desna bestie, s tim vykonem se to da tezko uridit BTW tohle neni utok na E30!!! Jen sem konstatoval ze se delaji i slabsi varianty ze kterych bych moc strach nemel.) Naopak pokud by dotycna osoba chtela RWD auto, videl bych v E30 idealni zacatek...jak sem psal 316i nebo 318i max...
Ludwig píše:Jinak do aut typu supra/200sx/e30 rejpu, protože je nemam moc rád a myslim si že je lepší jezdit golfíkem kterej sice nedriftuje, ale nežere tolik peněz
K tomuhle se blazen sice nevyjadri ale ja jo....takovy lidi zeru...jel si nekdy v supre nebo SX? A myslim SX ktery bylo v OK stavu, ne s motorem pred smrti? Myslim ze ne jinak bys takovou <>inu nemohl vyplodit. Opevovat SX nebudu, jsou i jina mnohdy lepsi auta...ale porovnavat sportaky s golfem, to je jako sila Taky mam Jettu 2 jako winter car, ale tenhle vyrok nepobiram. To je jak kdybych ti napsal ze golfy nemam moc rad...ze je lepsi koupit si 105ku....porizovaci cena nesrovnatelna....dily za malo...vsechno si clovek udela sam, spotreba +- stejna...no ja vidim samy usetreny penize..mozna je Skoda 105 vhodne auto pro tebe
V supře ani nissanu 200sx jsem nikdy nejel Ale i přes to si myslim že je velká chyba když někdo čerstvě po řidičáku šetří na to aby měl takový auto... proto jsem porovnával golfa a 200sx - z hlediska vhodnosti pro začátečníka... když to má někdo jako koníčka tak proč ne...
L.A.M.A. píše:MaRate opravdu vazne schanis konkurenci kde se da vid?:D
Tak treba privazu za tebe tranzita a pak te ujedu
když bude ten tranďál naloženej
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Brozik píše:Zdravim všechny tunery, začínám s tuningem a chtěl bych se zeptat jestli by mi někdo nemohl poradit s čim mám na autě začít jako první a tak. Diky
V prvni rade samozrejme zalezi na tvych osobnich golech, kterych chces dosahnout. Pokud ti jde o opravdovy tuning a postupne uplatnovani tvych neustale se zvysujicich vedomosti v praxi, nejlepsi by nejspis opravdu byl vyber vozu s trochu vyssim potencialem. Turbo vozy zacatecnikum toho opravdu moc neodpusti, ale treba nejaka N/A Honda by byla vhodnym kandidatem k ziskani potrebnych technickych znalosti a mechanicke dovednosti pouzitelnymi v budoucich projektech disponujicimi vyssi urovni performance.
Pokud ti ovsem jde jen o napodobeninu tuningu ve stylu "pokud to neni videt a slyset, tak to neni tuning", vsemozne groteskni upravy exterieru a premenu tveho vozu v cirkusovou atrakci, pote je doslova kazdy vuz pro tento ucel pouzitelny. Pote jen zalezi na tve vlastni fantazii a vkusu, diky kterym se ti podari anebo nepodari najit tu kouzelnou hranici, kde provedene upravy dopomohou k opravdu zajimavemu a vkusnemu vzhledu tveho vozu anebo k jeho tragicke zkaze, ktera se setka jen s posmechem okoli.
Upresni si nejdriv sve cile a goly, k jejichz dosazeni si pote budes moci vybrat tu nevhodnejsi cestu. Cesta bez cile nevede nikam...
Me taky rikali, ze mam na tuning nevhodnou platformu. A ted svoje auto nepovazuju za nejakou splacaninu, nybrz si ziskalo fandy ve francii. Jen to stoji vsechno hodne casu, protoze na auto se dela vsechno na zakazku nebo svepomocne, stoji to hodne penez, hodne nervu a malo kdo to oceni
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
Taboo píše:Pokud ti ovsem jde jen o napodobeninu tuningu ve stylu "pokud to neni videt a slyset, tak to neni tuning", vsemozne groteskni upravy exterieru a premenu tveho vozu v cirkusovou atrakci, pote je doslova kazdy vuz pro tento ucel pouzitelny. Pote jen zalezi na tve vlastni fantazii a vkusu, diky kterym se ti podari anebo nepodari najit tu kouzelnou hranici, kde provedene upravy dopomohou k opravdu zajimavemu a vkusnemu vzhledu tveho vozu anebo k jeho tragicke zkaze, ktera se setka jen s posmechem okoli.
S tím sis dal Taboo práci,se tady plácam do kolen hehe
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Brozik píše:Zdravim všechny tunery, začínám s tuningem a chtěl bych se zeptat jestli by mi někdo nemohl poradit s čim mám na autě začít jako první a tak. Diky
Jestli půjdeš svou cestou a nebudeš poslouchat to dohadování o vhodnosti tvýho auta k tuningu,tak každej kluk stejně začíná od kol.Potom většina z nás koupila volant,pak laďák a teprve potom nějaký podvozek.Tohle je klasický začátek každýho z nás.Dříve každý z nás jezdil ve Š105 a sháněl prolisy a byl na ně hrdej i bez podvozku,ale dnes je realita ůplně někde jinde.
Mimochodem tyhle Fiátky jsou na to jaký mají motor dost živý a mám ten dojem,že pro začátek bohatě stačí.....jen bezpečný nejsu(osobně bych to prodal už kvůli tomuhle).To auto je na takovej mněstskej provoz ideál,ale vyjet na dálnici a naprat to někam tak ti nepomůže ani strážnej anděl.
Pořádně si rozmysli co od toho auta budeš očekávat a jak ho budeš nejčastěji využívat a podle toho musíš dělat i své upravy.
Mimochodem ten černej je moc pěknej......ty kola jsou z Mini Cooper ne?
Origo ne ale hojně se na nich používají... mají podobnou design jako origo až na ten brutální límec
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
AntonioGT píše:Jestli půjdeš svou cestou a nebudeš poslouchat to dohadování o vhodnosti tvýho auta k tuningu,tak každej kluk stejně začíná od kol.Potom většina z nás koupila volant,pak laďák a teprve potom nějaký podvozek.Tohle je klasický začátek každýho z nás.
Presne . Bez kol (= cim vetsi, tim lepsi) a volantu z tebe nikdy nebude zadny opravdovy tuner ... Nezapomen taky na nalepky firem, jejichz komponenty sice v aute jeste nemas, ale jednou mozna mit budes. Ber to jako predcasne ferove varovani pro vsechny tve pripadne protivniky (v pripade, ze by prehlidli ten volant).
JJ není nad férovku...hlavně neudělat zákeřnost,třeba jako že do poměrně nevině vypadajícího prdítka narveš brutální výkon a pak budeš předjíždět feráče a když se ti poštěstí potkat,tak třeba i výrony..to dělají jen zbabělci,kteří raději ochmatlávají seriovej volant,než aby na sebe upozornili...
Taboo vládne s tou češtinou
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
O nálepkách jsem nic nepsal.Nebo snat jo?Já osobně nálepky nesnáším.
A psal jsem jak jsme začínali se Škodovkama a né co tam má hodit.Vy jste snat začínali jinak než já?
MarAt píše:JJ není nad férovku...hlavně neudělat zákeřnost,třeba jako že do poměrně nevině vypadajícího prdítka narveš brutální výkon a pak budeš předjíždět feráče a když se ti poštěstí potkat,tak třeba i výrony..to dělají jen zbabělci,kteří raději ochmatlávají seriovej volant,než aby na sebe upozornili...
Pomoc! Byl jsem odhalen ... I presto, ze podvadet se nema, na ty s temi volanty si porad jeste netroufnu . Ti jsou pro mne porad jeste moc rychli a zbesili...
Mozna se mi ale postesti dostat nejaky volant k vanocum a bude ze mne potom konecne taky opravdovy tuner .
Pošli adresu do pm,ti nějakej pěknej pošlu,když sou ty vánoce,to mi za to stojí hehe..bude to překvápko,ale myslel jsem(aby to bylo adekvátní k tvému vozu) něco asi takhle http://tuningove-doplnky.k-tuning.cz/17 ... o32cm.html ať kluci záviděj
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Volant mych snu ! Ja si ani nedokazu predstavit, ze by neco jineho mohlo budit vetsi RESPEKT a sdelit memu okoli jak opravdu nebezpecny clovek jsem . Z toho volantu jde strach! Pri jedinem pohledu by Z06 vlastnici s omluvama vypinali motory a ridici Viperu sr@li do kalhot ... Ja chci moc .
MarAt píše:Pošli adresu do pm,ti nějakej pěknej pošlu,když sou ty vánoce,to mi za to stojí hehe..bude to překvápko,ale myslel jsem(aby to bylo adekvátní k tvému vozu) něco asi takhle http://tuningove-doplnky.k-tuning.cz/17 ... o32cm.html ať kluci záviděj
se s tím musí blbě parkovat
jinka připomíná to tiposa s calibrou polepenou performance zn ačkama a když jsem mu řekl že když tam má tak velkou nálepku sparco že mi střelím za pár kaček sedačky sparco tak mi nevrle odvětil: Na co origo držej jak sviň
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
MarAt píše:Pošli adresu do pm,ti nějakej pěknej pošlu,když sou ty vánoce,to mi za to stojí hehe..bude to překvápko,ale myslel jsem(aby to bylo adekvátní k tvému vozu) něco asi takhle http://tuningove-doplnky.k-tuning.cz/17 ... o32cm.html ať kluci záviděj
se s tím musí blbě parkovat
jinka připomíná to tiposa s calibrou polepenou performance zn ačkama a když jsem mu řekl že když tam má tak velkou nálepku sparco že mi střelím za pár kaček sedačky sparco tak mi nevrle odvětil: Na co origo držej jak sviň
hlavne se nemas kam vzteky zakousnout Volant z retezu je taky dobrej, jen se ti nesmej potit ruce
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between