Swap -> motor z mašiny

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Swap -> motor z mašiny

Příspěvek od elviiis »

Marat to nakousl v tématu jak začít a já to nechtěl rozvádět tam... Skoušeli jste někdo imlementovat motor z motrky do auta (umístit jej na stávající misto) zajímalo by mne jak vyřešit propojení motoru s kolama... použít sériovou převodovku mi vzhledem k otáčkám motoru přijde nevhodné a použít převodovku na motoru též není nejvychytanější i kdybch dal místo převodovky k upraveným polosám diferák např ze zadohraba jak to vyšpelit ze spátečkou? skoušeli jste to někdo???
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Swap -> motor z mašiny

Příspěvek od elviiis »

L.A.M.A. píše:zavodni auta nemaji zpatecku:o) motor dej do zadu na napravu ktere nema dif, a jen na te naprave ozubene kolo a pres retez to hon :D
tuto verzi znám :lol:

spíše mne zajímalo jak to udělat aby byl tam kde by bejt měl... a aby fungoval nějak s origo převodovkou nebo něco...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

soused má velorexe s motorem z CBR600F tuším 99rok.. 98k
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Sails66
Příspěvky: 198
Registrován: 25 dub 2007 18:53
Bydliště: Zlín

Re: Swap -> motor z mašiny

Příspěvek od Sails66 »

S takovýma autama se jezdí slalomy v itálii...je to fakt masakr jak to jede... odkaz... www.zanga.it

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Mně jde hlavně o to že by mně zajímalo co na to převodovka když by mněla místo v 7tis řadit v 13??? to vydím jako háček...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Hondaří rádi argumentují tím, že mají hi-rev motory, takže nějakou Honďáckou ? :wink: A nebo holt nechat přeskládat na zakázku.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Beaver píše:Hondaří rádi argumentují tím, že mají hi-rev motory, takže nějakou Honďáckou ? :wink: A nebo holt nechat přeskládat na zakázku.
Jo honďácké snesou hodně ale nevím co by převodovkanapř s CRX řekla na dalších 5tis otáček...

Výhoda motorů z motorek do těchto prdítek je hlavně nízká váha takže by se dalo docílit i slušných jízdnícg výkonů... pokud dám na čumák čenta nebo něčeho podobného nějakou 16ku tak to bude těžkopádné na čumák a nikdy to nebude mít dobré jízdní vlastností...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Jose85
Příspěvky: 581
Registrován: 18 čer 2007 20:42

Příspěvek od Jose85 »

Tady je firma která staví triky z motorek.Z textu jsem vyrozumněl,že místo klasický zpátečky mají elektromotor. :? To bude ale asi trochu krkolomný řešení.
http://www.trikeshop.com/trikes/hdst.php

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

převodovka z auta na motoru z mašiny je zcela nevhodná - většinou dlouhý celkový odstupňování a taky velkej propad otáček vůči využitelnejm otáčkám motoru z mašiny.. vem do ruky kalkulačku a spočti si kolik by s kterou převodovkou ten motor jel (nejlepší nakreslit pilový diagramy..).. nejlepší volba je si nechat udělat rozetu podle tvých potřeb a auto předělat na RWD s tím že by zadek byl na tvrdo bez diffu... viz třeba autokros buggy... :lol:

v anglii a v itálii je dost cvoků co většinou vemou F500/mini a motor z hayabusy...

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

todel řešení vypadá good a dalo by se narvat i na čumák i na zadek... ale s tou zpátečkou to asi nijak vyřešit nepude vyděl bych na flinstone...

Obrázek
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
infinity
Příspěvky: 246
Registrován: 11 bře 2007 20:55
Bydliště: Sev. Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od infinity »

Videl jsem par H co toci 10 000 bez uprav prevodovky a v pohode...nevim jak daleko se s tim da zajit, vetsinou to brzdi motory :D I kdyz nevim jake by to bylo kdyby se v takovych otackach jezdilo furt...
Napada me akorat S2000 a Integra, ty maji v serii omezovac 8800, cili k tomu musi byt i prizpusobena prevodovka.

Co nejake formule nebo jine zavodni auta? :wink: to je asi mimo misu co
2.0 Integra Type-R DC2 powered @ http://www.breker.cz - EBC brakes, Buddy Club, Hard Race, Blox, Energy Susp., Megan Racing, Hawk,...
http://www.bc-racing.cz - sportovní a závodní podvozky

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

infinity píše:Videl jsem par H co toci 10 000 bez uprav prevodovky a v pohode...nevim jak daleko se s tim da zajit, vetsinou to brzdi motory :D I kdyz nevim jake by to bylo kdyby se v takovych otackach jezdilo furt...
Napada me akorat S2000 a Integra, ty maji v serii omezovac 8800, cili k tomu musi byt i prizpusobena prevodovka.

Co nejake formule nebo jine zavodni auta? :wink: to je asi mimo misu co
no převedovka z s2000 by byla trochu drahší :lol:

navíc pořád jsou tu 3000ot navíc... ale řekl bych že po ůpravě by to šlo ale asi by bylo lepší opradu používat převodovku s motorky a vybodnout se na zpátečku... ještě mne napadlo převést krouťák přes rozetu na převodovku a poměr zubů zvolit tak že by otáčky rozety na převodovce byli schodné s otáčkami motoru který na převodovce jezdil...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
infinity
Příspěvky: 246
Registrován: 11 bře 2007 20:55
Bydliště: Sev. Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od infinity »

tak to boostnout, pak to nebude treba tocit na max :D
2.0 Integra Type-R DC2 powered @ http://www.breker.cz - EBC brakes, Buddy Club, Hard Race, Blox, Energy Susp., Megan Racing, Hawk,...
http://www.bc-racing.cz - sportovní a závodní podvozky

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Jo ale právě kdybys to boostnul tak ten max rpm by byli o to brutálnější... spíš bych to vyděl ve změně stálého převodu vůči převodovce aby na hřídel převodovky šlo max 7tis ot... tudíž zredukovat je na půl a je klid...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap -> motor z mašiny

Příspěvek od Lukaash »

az budes shanet motor, mam GSX 750R s 9tis. km...

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

tak jsem přemejšlel a asi nejsnažší cesta bude bude pohon řetězem přímo na diferák k němuž budou svedeny poloosy a spátečku buď flinstone a nebo jak někdo zmiňoval přes el. motor což je váha navíc ale na couvání ze 600kg nepotřebujete bůhví jakej krouťák takže el. motor s pár KW by mohl postačit... no možná když nebude přes zimu co dělat :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Swap -> motor z mašiny

Příspěvek od elviiis »

Lukaash píše:az budes shanet motor, mam GSX 750R s 9tis. km...
má 3x větší výkon než mini a stejnej krouťák asi by se dal použít :wink:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
freerider46
Příspěvky: 124
Registrován: 07 kvě 2007 00:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od freerider46 »

Hodně štěstí elviiisi kdybych byl takovej machr jako ty tak bych do toho šel :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

freerider46 píše:Hodně štěstí elviiisi kdybych byl takovej machr jako ty tak bych do toho šel :lol: :lol: :lol:
elviiis ještě neví jestli toho půjde... vždycky jsem chtěl mini ale vadí mi nedostatek výkonu... tak váhám co s tím... Navíc to musím prokonzultovat s lidmi co na tom budou dělat semnou a navíc sehnat někoho kdo dělá do motorek kvůli konzultacím... řeším fůru problémů jako co bude říkat spojka na to že místo 170kg bude tahat 650kg nebo co na to bude říkat rozeta a řatěz... s čeho dát diferák jestli bude motor vepředu apd. až zvážím jestli tohle má význam půjdu do toho ale nechce se mi vyhodit 50 za auto 30 za motor a zjistit že to není tak jednoduché jak jsem si myslel...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“