Vcera jsem od sedmi od vecera do pul treti resil nefunkcni hlasovou schranku v italske siti Italtel. Borec zalogoval incident. Kdyz jsem mu volal zpet o nejake technicke podronosti, tak z nej po chvili vypoadlo, ze nemluvi moc dobre anglicky a at mu zavolam za pet minut. Pak uz mel vypnuty telefon

Horko tezko jsme sehnal nekoho, kdo makal v sobotu v osm vecer, abych s nim mohl spolupracovat pri oprave. No protahlo se to az do pul treti rano. Vysledek byl ten, ze jsem odsnoopoval veskere pakety na portu, na kterym probiha komunikace mezi dvema nasimi sitovymi prvky, mezitim co zakaznik delal testovaci hovory, abych vedel, co tam bezi za data. Kdyz jsme na to koukal ve Wiresharku, tak se tam proste nic nedelo. jen keep alive packety mezi loadbalancerem a TNT serverem. Zkusil jsme zrestartovat par cisec a vsechny solarisy a nic. Vysledek, z jejich site do naseho systemu neproitece ani jeden hovor. Finito, zaviram. Dalo to praci je o tom presvedcit. Byl jsme pozvany na dva konferencni hovory managementu te Italske site, tam jsem jim to vysvetloval a nakonec se to povedlo. Rek jsem jim ,ze uz jdu spat. Pokud chteji mou asistenci nad ranem, at otevrou jiny incident, ze tenhle zaviram.
Rano mi volal kolega, ze se na to kouka a ze kdyz videl, ze se toho hovoru ucastnili i manici z anglicke site Cable&Wireless, tak ho napadlo se podivat na Cable&Wireless a zjistil, ze jim vubec nic nefunguje. Bylo to zpusobene spatnou Radvision knihovnou, ale to je fuk. For byl proste v tom, ze Italtel dela podporu pro Cable&Wireless a my delame podporu pro ne. Jenze, Jak Italtel, tak Cable&Wireless jsou dva nezavisli operaotri. No a proste ti italsti kokoti zalogovali incident sami na sebe a pritom ho meli zalogovat na Cable&Wireless. To pak ja muzu snoopovat jak blby a nic nenasnoopuju, kdyz byl problem v uplne jine siti. No a takove jsou me pracovni noci
