2.5L Turbo nebo Bi-turbo?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

tak sem si to nakreslil, ta cerna cast je klasickej MBC a to cerveny je ta uprava....ALE... nejak mi doslo ze to je stejne cely BLBOST, protoze ta origo pruzinka se otevre tak jako tak az pri nastavenym max tlaku a zadny pootevreni predem se podle moji mechanicky predstavivosti konat nemuze... a kdyby se konalo, tak sem to s tim svym vejmyslem myslel tak, ze ta cervena kulicka tamtu podrzi, ale musi se nastavit jeste tim druhym koleckem... takze shrnuto, podle me budes vyrabet neco co nema absolutne zadnej vyznam... teda aspon u takovyhodle klasickyho MBC s kulickou a pruzinou, nevim jestli nemas nejakej jinej system u kteryho by to tak fungovalo.. :lol:
Přílohy
uprava MBC-kravina.JPG
uprava MBC-kravina.JPG (14.55 KiB) Zobrazeno 1106 x
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

jak píšeš tohle by se stejně otevřelo... ta moje hračka je jako dopněk toho klasického MBC máš tam pak prostě dva prvky...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

elviiis píše:jak píšeš tohle by se stejně otevřelo... ta moje hračka je jako dopněk toho klasického MBC máš tam pak prostě dva prvky...
a jak si teda prisel na to ze by se mel normalni MBC s kulickou a pruzinkou pootvirat jeste pred max boostem? :twisted: ja si myslim ze to je blbost, tudis ten tvuj zlepsovak ma odstranit jev kterej neexistuje, tudiz je k nicemu :wink:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 17 srp 2014 09:51, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5L Turbo nebo Bi-turbo?

Příspěvek od MarauderZ28 »

už dle dotazů pisatele je naprosto jasný jak tohle všechno dopadne :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5L Turbo nebo Bi-turbo?

Příspěvek od blázen »

MarauderZ28 píše:už dle dotazů pisatele je naprosto jasný jak tohle všechno dopadne :o)
dopadne to dobře, tuším,že motor ze skyline má na cestěomů.. jen potřeboval poradit s pár věcma..určitě už ví co koupí a co osadí :wink:

já jsem rovněž zastáncem singlu..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5L Turbo nebo Bi-turbo?

Příspěvek od NeviM »

blázen píše:
MarauderZ28 píše:už dle dotazů pisatele je naprosto jasný jak tohle všechno dopadne :o)
dopadne to dobře, tuším,že motor ze skyline má na cestěomů.. jen potřeboval poradit s pár věcma..určitě už ví co koupí a co osadí :wink:

já jsem rovněž zastáncem singlu..
ja sem zastancem paralerniho bi :)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5L Turbo nebo Bi-turbo?

Příspěvek od MarauderZ28 »

co koupit a osadit sestavit a složit je v podstatě to nejmenší ale už vidím jak v čr staví auto s 500 HP na běžný ježdění .. takovejch plánů tady už bylo a u jinejch machrů a jak to všechno dopadlo :o))
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5L Turbo nebo Bi-turbo?

Příspěvek od blázen »

věřím tomuhle projektu.. navíc,dává ten RB25 místo SR20 a kdyby si nebyl na 100% jistý,byl by nesmysl ten swap dělat,jelikož ten SR20 těch 400zvládne docela v pohodě a prodávaj se na ten výkon dokonce chipy s deskama pro ECU od horshamu :wink: takže to postaví vpohodě..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5L Turbo nebo Bi-turbo?

Příspěvek od MarauderZ28 »

pokud to dokáže bude to jistě obdivuhodný, nicméně vím jak dopadlo X podobnejch projektů v čr a to ty motory měli papírově na 2x takovej výkon jak je tu popisováno a nejezdí z toho jednojedinný auto a to i přez řekněme téměř neomezený finanční injekce majitelů a nesporně vyšší technický znalosti těch ladičů a přez jejich počáteční přesvědčení víc jak 200% že to někdy jezdit bude :o) ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5L Turbo nebo Bi-turbo?

Příspěvek od blázen »

MarauderZ28 píše:pokud to dokáže bude to jistě obdivuhodný, nicméně vím jak dopadlo X podobnejch projektů v čr a to ty motory měli papírově na 2x takovej výkon jak je tu popisováno a nejezdí z toho jednojedinný auto a to i přez řekněme téměř neomezený finanční injekce majitelů a nesporně vyšší technický znalosti těch ladičů a přez jejich počáteční přesvědčení víc jak 200% že to někdy jezdit bude :o) ...
jednoduché to nebude,když to tady nikdo nemá,ale není nic co se nedá ve spolupráci třeba s SXOC řešit..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5L Turbo nebo Bi-turbo?

Příspěvek od MarAt »

No jo,zkrachovalo toho tady hodně,to je pravda...někteří to snad nakonec dotáhnou...:D
Proto sem Mirovi psal,že singl bude jednodušší a bude dřív jezdit..
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Taboo píše:
NeviM píše:ja si myslim ze to je blbost, tudis ten tvuj zlepsovak ma odstranit jev kterej neexistuje, tudiz je k nicemu :wink:
Myslis spravne 8) .
divil by ses ale u běžnejch jednoduchej MBC jako u nás koupíš projde vzduch i když do něj foukneš stačí když si podíváš na průměr kuličky a průměr kanálku kterej je většinou o dost větší a kulička tam lítá jak špíná v kýblu... vzduch pořád pomalu procházi a a actuator pomalu otvíra WS jen nemá ten talk a množství dostatečné k ůplnému otevření a ten tlak dostane až se kulička odtlačí... rozdíl ti potvrdí víc lidí co zamněnili obyč MBC za EBC...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5L Turbo nebo Bi-turbo?

Příspěvek od semysak »

tak to je asi spis problem toho provedeni toho boost controlleru a ne problem toho principu s kulickou, asi nemuzes do tho davat perko z modry propisky ale musis pouzit neco jinyho, treba zelenou propisku

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

hlavne jesi ti tam kulicka lita jak v chrastitku tak bys to mel asi zahodit a koupit si novej a ne vymejslet ptakoviny, nevim ja sem se nechal napalit ze zacatku, ale je to pekna kachna :lol:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

NeviM píše:hlavne jesi ti tam kulicka lita jak v chrastitku tak bys to mel asi zahodit a koupit si novej a ne vymejslet ptakoviny, nevim ja sem se nechal napalit ze zacatku, ale je to pekna kachna :lol:
Mně je to celkem jedno na to abs to pochopil tak by to chtělo více technických znalostí... zapřemejšlej nad pricnipem kulička pružinka ta pružina se stále mírně odtláčí až podle předpětí při určitým tlaku se odtlačí na tolik že vzduch projde a v actuatoru je dostatečný tlak na otevření WS...

řeknu to velice jednoduše vem si do ruky pružinovej siloměr a táhni ten, tlak jakým působíš na táhlo tahá za pružinu a stupnice ukazuje sílu jakou taháš, síla plynule roste... nebo se ti zdá že by se pružina ani nehla a najednou vyletěla stupnice na 50k :wink:

to samé máš s tím jednoduchým mbc jako třeba bidrin...

Verze pro obchodníky... proč by se asi prodávali dvoudílné MBC jako třeba turbosmart kdyby stačilo použít bidrin za 800Kč :?:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mirek-200sx »

Diky za reakce...nikde netvrdim ze to na 100% vyjde, tyhle motory jestli sou tady 2-3 tak je to moc (mam pocit ze tady v cr je jeden R33 skyline). Takze mate pravdu nevim presne do ceho jdu...nevite to ani vy...ani nikdo jinej tady, protoze o tom motoru stejne jako ja vite vicemene kulovy. Chci to zkusit, bud to vyjde nebo ne....Jsou to moje prachy...muj cas...moje prace. Takze bych byl rad kdyby si pan MarauderZ28 nechal svoje chytry reci pro sebe a pokud se nemuze na technicky urovni vyjadrit k mnou polozene otazce ohledne single/twin turbo, tak aby to tady prestal za**rat bezpredmetnyma OT a spekulacema jestli to dotahnu do konce nebo ne. Ve vsi slusnosti Ti rikam, ze i kdyby ne a to auto nikdy nevyjelo, tak je ti po tom prd. Dekuju

Jinak elviiis, to co rikas by mel umet EBC ne? Myslim regulaci nastupu boostu?
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

elviiis píše: Mně je to celkem jedno na to abs to pochopil tak by to chtělo více technických znalostí...
me stacej ty moje a chapu to :wink:
elviiis píše:zapřemejšlej nad pricnipem kulička pružinka

ja uz sem to prave udelal a prisel sem na to ze ses seknul, tak to udelej taky a prijdes na to samy :wink:

elviiis píše:ta pružina se stále mírně odtláčí až podle předpětí při určitým tlaku se odtlačí na tolik že vzduch projde a v actuatoru je dostatečný tlak na otevření WS...

řeknu to velice jednoduše vem si do ruky pružinovej siloměr a táhni ten, tlak jakým působíš na táhlo tahá za pružinu a stupnice ukazuje sílu jakou taháš, síla plynule roste... nebo se ti zdá že by se pružina ani nehla a najednou vyletěla stupnice na 50k :wink:
prave ze ne...
samozrejme ze ta pruzina nevylitne najednou, ale odlepi se a zacne povolovat PRESNE az v okamziku nastavenyho maximalniho tlaku... s tim silomerem je to dobrej napad... vem si jakykoliv pero a zkus ho stlacovat.. myslis si ze se zacne stlacovat hned jak se ho dotknes?? ne, teprve az po prekroceni urcity silovy hranice ktera je dana silou ty pruzinky a to je to co porad nemuzes pochopit :lol:

taboo a spol. :von mi neveri, tak mu to nekdo reknete taky :idea:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

přesně tak to je :wink:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 17 srp 2014 09:52, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Taboo píše:
elviiis píše:řeknu to velice jednoduše vem si do ruky pružinovej siloměr a táhni ten, tlak jakým působíš na táhlo tahá za pružinu a stupnice ukazuje sílu jakou taháš, síla plynule roste...
V tom pripade opravdu nevis, jak ball/spring MBC pracuje :wink: . Ten boost signal tu kulicku nejak postupne nenadzvedava z jejiho sedla a pote ji nedrzi trvale odlepenou a ten MBC otevreny. Naopak, po dosazeni zvolene boost hranice a prekroceni spring rate te pruziny se ten MBC neustale otevira a zavira v rychlem sledu (a clovek muze slyset anebo citit tu kulicku neustale "klikat"). Navic, i kdyby nejake male mnozstvi vzduchu tim MBC prochazelo - tak jak tvrdis, kazdy MBC ma na vystupu malou "vent" diru, kterou by ten tlak unikal + navic, kazdy WG actuator ma v sobe dalsi pruzinu, ktera urcuje nejnizsi moznou boost hranici, pod kterou se ten actuator proste neotevre. Ja jsem spolupracoval s nekolika profesionalnimi vyrobci MBCs, tak bych mohl tvrdit, ze o teto problematice neco malo vim... :lol: I ja se s mym $10,000 motorem spoleham pri 35 PSI na ball/spring MBC, ktery me v materialu stal snad jen $5.00, protoze spolehlivejsi a presnejsi ovladani boost hranice turba proste neexistuje. :wink:
taboo ty jsi osoba od které jsem moc nechtěl aby ses do toho navážel právě kvůli tvejm profi skušenostem... Musíš si uvědomit že boost controlery které tady kluci používají nesahají těm u vás ani po kotníky... To co o MBC píšu jsem vydedukoval s praktickej skušeností a každej ským sem komunikoval a skoušel jak běžné MBC tak ebc nebo více dílné MBC s funkcí rýchlého nástupu boostu a všichni pozorovali rychlejší nástup turba ze začátku jsem tomu taky nevěřil ale když jsem to vyskoušel sám tak už vím... a nikdo mi to nerozmluví... moji verzi proč tomu tak je jsem vysvětlil pokud někdo přijde s jinou verzí která to vysvětluje tak si ji rád vyslechnu... osobně jsem to skoušel na nissan patrol a na svém daihatsu a velký rozdíl s poznatku ostatních jsem slyšel o tomto jevu znatelně u 200sx S14 ...

s tím actuatorem je nutné podotknout že většina z nás používá seriovej actuátor mnohdy hodně staré konstrukce... actuátos v daihatsu nebo S14 jsou řízené solenoidem který v těchto případech nahrazujeme...

jinak já se spoléhám na dvě varinaty MBC a to jest ball and spring kdy tlak přetláčí kuličku a tlačí se do hadičky s kama jde do regulátoru (jehlový ventil) a z něj jde do sání... dokud jehlovým ventilem prochází vzduch nepustí jej do actuatoru jakmile však je kapacita vzduchu překročena protlačí kuličku dál a jde vzduch do další komory která vede do actuatoru...

druhá verze je klasický MBC ball and spring tlak vzduchu však v tomto případu neotvírá actuator ale mnou vyrobený šoupátkový mechanizmus (boost quicker) a až po jeho otevření je tlak puštěn do actuátoru... obě verze jsou manuální plně nastavitelné spolehlivé bez zbytečností a zaručují že dokud tlak nedosáhne maxima tak do actuátoru tlak nejde...

nebráním se tomu že moje domněnky jsou blbost ale to mi někdo musí říct proč jsem tyto rozdíli pozoroval... já to přikládám poootevření kuličky a její netěsnosti vůči stěnám kanálku...
Naposledy upravil(a) elviiis dne 03 pro 2007 07:42, celkem upraveno 1 x.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

to mirek: Tobě držím palce ať to vyjde... myslím si že skušenosti se swapem máš pro tento upgrade dostatečné...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5L Turbo nebo Bi-turbo?

Příspěvek od semysak »

nevim no podle toho co elviiisi popisujes tak ten Tvuj system soupatek by sel asi nahradit support spring u wastegate, ten prvni s jehlovym ventilem asi vhodnejsi volbou spring rate pruzinky mbc (zelena propiska) a volbou vnitrniho opracovani mbc

pokud ale nahradis kvalitni opracovani povrchu resp. vnitrku mbc nejakyma pridavnyma zarizenima tka to asi neni cesta spravnym smerem

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: 2.5L Turbo nebo Bi-turbo?

Příspěvek od elviiis »

semysak píše:nevim no podle toho co elviiisi popisujes tak ten Tvuj system soupatek by sel asi nahradit support spring u wastegate, ten prvni s jehlovym ventilem asi vhodnejsi volbou spring rate pruzinky mbc (zelena propiska) a volbou vnitrniho opracovani mbc

pokud ale nahradis kvalitni opracovani povrchu resp. vnitrku mbc nejakyma pridavnyma zarizenima tka to asi neni cesta spravnym smerem
možná by stálo za to udělat kvalitní ball and spring kde budou kulička kanálky přesnější např kulička s keramiky a kanálek vrtaný přesně z důrazem kladeným na povrch a pořádnou pružinku...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 17 srp 2014 09:52, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Taboo píše:
elviiis píše:a nikdo mi to nerozmluví...
Niceho podobneho se ode mne opravdu nemusis obavat :D . Jak uz jsem mnohokrat rekl, ja nemam absolutne zadny osobni zajem nekomu neco rozmlouvat, vyvracet anebo dokazovat proti jeho vlastni vuli. Na podobnou formu sdileni znalosti a informaci proste nejsem ochoten plytvat svym casem... :wink:
Neber mne tak doslova jen říkám co jsem pozoroval a bez rozumného vysvětlení mi to nikdo nerozmluví ne jen tím že řekne že to tak není... já to prostě vyskoušel a tento jev jsem pozoroval a řekl jsem proč si myslím že jsem ho pozoroval a že vím jak je odstranit... Kvalita zpracování komponentů mne nenapadla...
Jak jsem psal ty se dostaneš do stiku s podstaně kvalitnějšími komponenty a je možné že veškerý problém MBC který jsem pozoroval je v kvalitě jejich spracování tzn půrměry kanálků materiál kuličky atd atd... Jediný lepší MBC který jsem měl možnost testovat je turbosmart jež mám v daihatsu ale ten je dvoukomponentový a proto jsem vycházel s toho že vinu na tom má zbytkový tlak jež přes MBC prrudí...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Chyronex
Příspěvky: 45
Registrován: 07 čer 2004 20:54

Příspěvek od Chyronex »

Doporucuji prostudovani book Corky Bell:Maximum Boost, design, testing, installing turbocharged system, v anglictine samozrejme. Cetba by treba nejaka otazky zodpovedela nebo navedla spravnym smerem.
0-100 km/h....dobrej čas
100-0 km/h....ještě lepší

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“