Omega MV6

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
Celica2.0GTI
Příspěvky: 1030
Registrován: 23 čer 2005 21:43

Omega MV6

Příspěvek od Celica2.0GTI »

Nemá někdo zkušenosti s těma motorama? ten muj nema vykon nebo aspon mi ot pripada co by mohlo ten vykon rapidne snizit?

Uživatelský avatar
Berry
Moderátor
Příspěvky: 8395
Registrován: 30 kvě 2005 20:05
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Berry »

Nezvysila se ti spotreba, ze by lamba nebo snimac otacek na vacce a co mozna velmi pravdepodobne u opelu vaha vzduchu, mel jsi to na diagnostice nebo palivove cerpadlo nemusi davat pod takovym tlakem a nebo spatne tlaky na zapalovaci liste no je toho moc, neco blizsiho
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange

Uživatelský avatar
Celica2.0GTI
Příspěvky: 1030
Registrován: 23 čer 2005 21:43

Re: Omega MV6

Příspěvek od Celica2.0GTI »

Mam to i na plyn strata vykonu je na obe paliva coz vyrazuje palivovou sostavu a vse s ni spojeny lambda uz mne napadla ta vaha vzduchu je taky mozna nejaka jednoducha diagnostika s edkama a tak jak byva u nekterych aut tu asi nebude co?

Uživatelský avatar
Berry
Moderátor
Příspěvky: 8395
Registrován: 30 kvě 2005 20:05
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Berry »

Ted nevim jakym systemem to ma beckova omega mas pred facliftem nebo po, u corsy b jak mas ten TID display tak tema tlacitkama si muzes vytukat dano chybu, ale kdyz to nekam das za 400 na diagnostiku tak by ti to mohli poznat ale vaha vzduchu je docela casta vubec u opela tak uvidis
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange

Uživatelský avatar
Celica2.0GTI
Příspěvky: 1030
Registrován: 23 čer 2005 21:43

Re: Omega MV6

Příspěvek od Celica2.0GTI »

ta vaha by sla promerit nejspis draha je to blbej potak ne?

Uživatelský avatar
Berry
Moderátor
Příspěvky: 8395
Registrován: 30 kvě 2005 20:05
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Berry »

Ted jsem otazku nejak nepochopil, jinak cena vahy vzduchu je na MV6 (verze3.0 V6):http://www.e-cat.cz/c-1069_172231_20041 ... duchu.html

MV6 (3.2 V6): http://www.e-cat.cz/c-1069_172231_20697 ... duchu.html
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange

Uživatelský avatar
Celica2.0GTI
Příspěvky: 1030
Registrován: 23 čer 2005 21:43

Re: Omega MV6

Příspěvek od Celica2.0GTI »

no ze draha te vahy vzduchu bysla promerit jelikoz to bude obyc potenciometr

Uživatelský avatar
Berry
Moderátor
Příspěvky: 8395
Registrován: 30 kvě 2005 20:05
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Berry »

No vaha vzduchu je proste kus plastu v tom je cidlo s vlastni ECU a tak posila data dal do ECU motoru a udava hodnoty o prutoku nasavaneho vzduchu kravinka ale dokaze poradne ovlivnit chod motoru ja jsem to udelal (teda nechal udelat u opelu a je to nebe a dudy)
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange

Uživatelský avatar
Celica2.0GTI
Příspěvky: 1030
Registrován: 23 čer 2005 21:43

Re: Omega MV6

Příspěvek od Celica2.0GTI »

co byly ty starsi byla to klapka ktera se otevirala prutokem vzducha a byla napojena na drahu potenciometru a menenim hodnoty odporu si to prebrala jednotka to se prave ptam jestli to je jeste klasika s potakem nebo uz neco chytryho

Uživatelský avatar
Berry
Moderátor
Příspěvky: 8395
Registrován: 30 kvě 2005 20:05
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Berry »

Aha tak to uz neni, ted u verzi ECOTEC, je to kus plastu, ve kterem je to cidlo a pak se to posila dal k ECU motoru, no kazdopadne kdyz zajedes nekam na diagnostiku tak nic neskazis a nejlepe k opelu tam ja jezdim k Opel Steiger a tam vse vyzkouseji a zjisti cim to je a zkusi tu vahu maji svoji vlastni ok a kdyz to nebude tou vahou tak budou hledat dal,a le nevim proc ty ecotecy jsou an ty vahy tak nacylny nekdo rika tim agr ventilem ktery se zasira a pak to posila dal ale to je kravina protoze je na druhem konci, proste patne konstrukcni reseni :?:
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

skus mrknout na všehny podtlakoové hadičke jestli někne není díra a mrkni na levou i pravou stranu jsou tam trubky které pouští výfuk do sání(ekotec) jestli nejsou praské ty gumové přechody(kus hadice)
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
milonovo
Příspěvky: 992
Registrován: 25 lis 2004 21:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od milonovo »

Taky bych zkontroloval ty podtlaky,nestřelil Ti ten plyn?Pak bych začal klasicky,svíčky,filtry.Mě to cukalo a byli to těsnění pod ventildeklama.Natekl olej na svíčky a špatně to pálilo.Zajímavá závada.

Uživatelský avatar
Celica2.0GTI
Příspěvky: 1030
Registrován: 23 čer 2005 21:43

Re: Omega MV6

Příspěvek od Celica2.0GTI »

ty hadice jsem spravoval s prasklyma to prdelo ale vykonove bezezmeny. ma to uz moc picovin co muzou zlobit

Uživatelský avatar
Celica2.0GTI
Příspěvky: 1030
Registrován: 23 čer 2005 21:43

Re: Omega MV6

Příspěvek od Celica2.0GTI »

Cirou nahodou nevite kde ta mrcha ma spinac na spateckovy svetla?

qpc
Příspěvky: 1459
Registrován: 18 lis 2005 18:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od qpc »

www.opelclubrenbau.cz

zeptej se kluků :wink:

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“