vyfuk na 3.0l

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

Odpovědět
rocky123
Příspěvky: 87
Registrován: 09 čer 2006 17:24

vyfuk na 3.0l

Příspěvek od rocky123 »

chtel bych se zepapt ohledne vyfuku..mam 3.0l vidlicovy motor a 2 svody vyfukove.mam jen jeden tlumic koncovy,ale chci to predelat na 2 tlumice musi to byt oba na 3.0l n ebo muzu na kazdou stranu dat koncovy tlumic jako na 1.5l???ma byt koncovy tlumic na obsah motoru?diky za radu..

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Mrkni na průměr potrubí co vede od spojení těch 3 válců a dodrž ho, tj. ty koncové tlumiče by měly mít vstup o stejném průměru.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

rocky123
Příspěvky: 87
Registrován: 09 čer 2006 17:24

Příspěvek od rocky123 »

jeste k tomu potrubi..od 3 valcu jde roura a od druhych taky,ale spojise jen v jednu...+katalyzator...tlumic,jak to udelat..az za katalyzatorem rozdovjit nebo az na konci...slo by nejaky navod ci schema...a jde mi o ty koncove tlumice..jaky majim objem co na obsah.diky jeste jeednou za rozepsani.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Varianta co by pro tebe nejspis byla jednodussi je nasledujici. Vyfuk rozdvojis az nekde vzadu - rozhodne az za prednim tlumicem - a na kazdou stranu das jeden koncovy tlumic. Pripadne lze jit jeste jednodussi cestou, pouzit jeden tlumic a z nej vyvest dve koncovky (jedna rovne, druha pretazena na druhou stranu auta). Vyhoda je, ze zachovas katalyzator a odpadnou problemy s vedenim sloztejsiho potrubi.

Vykonove zajimavejsi varianta by mohla byt ta, ze vzdy od tri valcu pujde jedna vetev vyfuku az dozadu auta. Nejlip bys to realizoval u motoru ulozenyho podelne. Napis co mas presne za auto.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Poruchy, závady, rady, tipy“