Má tady někdo skušenosti s motnáží a používáním vstřiokvání N2O do?
Jaký system je nějaký rozumný kompromis cena výkon a fukčnost.
uvažuju o použití na motoru m30 Bmw.Kdyžtak doporučte něco přímo na www.ebay.com
Prosím bez zbytečných keců vyjadřujte se jen k tématu
Ilegaltuner píše:
jinak ten kit stojí na ebay necelých 10000kč + pošta
seženeš leveněji než u nás, ale záleží na tom co vse ten kit bude obsahovat...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Ilegaltuner píše:jinak ten kit stojí na e bay necelých 10000kč + pošta
Záleží co to je za značku a za typ (suchej, mokrej, jednobod,...), jestli obsahuje všechno příslušenství (hadičky, trysky) apod. Vzhledem ke kurzu dolaru je to teďka na ebay hodně zajímavý.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
to je vcelku možné, bohužel po předchozích zkusenostech dávám přednost osvedčeným zdrojum a ebay odsunuji dopozadí, nebot i uživatelé s tisíci kladnými ohlasy a hodnocením vyšším než 99,5procenta se ukázali jako extremně nespolehliví , jakmile zjistili že jde o export do EU. také je potřeba počítat cca 25% pořizovací hodnoty že padne na clo a DPH..
nehodlám tu rozebírat náklady na dopravu. soudný človek si je umí spočítat a je jen na nej zda je ochoten riskovat nebo to mít o 10-20% dráž ale bez rizika..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Idaho píše:to je vcelku možné, bohužel po předchozích zkusenostech dávám přednost osvedčeným zdrojum a ebay odsunuji dopozadí, nebot i uživatelé s tisíci kladnými ohlasy a hodnocením vyšším než 99,5procenta se ukázali jako extremně nespolehliví , jakmile zjistili že jde o export do EU. také je potřeba počítat cca 25% pořizovací hodnoty že padne na clo a DPH..
nehodlám tu rozebírat náklady na dopravu. soudný človek si je umí spočítat a je jen na nej zda je ochoten riskovat nebo to mít o 10-20% dráž ale bez rizika..
mně by to koupil kámoš a nechal by to poslat k známému v us a ten by to pak poslal, nebo mi to kámoš hodí do nějaké káry jak ji poveze sem
Idaho píše:to je vcelku možné, bohužel po předchozích zkusenostech dávám přednost osvedčeným zdrojum a ebay odsunuji dopozadí, nebot i uživatelé s tisíci kladnými ohlasy a hodnocením vyšším než 99,5procenta se ukázali jako extremně nespolehliví , jakmile zjistili že jde o export do EU. také je potřeba počítat cca 25% pořizovací hodnoty že padne na clo a DPH..
nehodlám tu rozebírat náklady na dopravu. soudný človek si je umí spočítat a je jen na nej zda je ochoten riskovat nebo to mít o 10-20% dráž ale bez rizika..
mně by to koupil kámoš a nechal by to poslat k známému v us a ten by to pak poslal, nebo mi to kámoš hodí do nějaké káry jak ji poveze sem
ano pokud máš takovouhle cestu tak je to pro tebe dobré, bohužel jelikož veřejne obchoduju musím se držet české legislativy..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Ilegaltuner píše:jinak ten kit stojí na e bay necelých 10000kč + pošta
Záleží co to je za značku a za typ (suchej, mokrej, jednobod,...), jestli obsahuje všechno příslušenství (hadičky, trysky) apod. Vzhledem ke kurzu dolaru je to teďka na ebay hodně zajímavý.
muzes mi prosim rict rozdily mezi suchym a mokrym N2O?dik
Suchy system vstrikuje pouze plyn a je na tve zodpovednosti, abys ho pouzil pouze pri WOT (tj. s nohou na plynovem pedalu az na podlaze), jinak jsou nasledky pomerne neblahe... Mokra sada privstrikne i benzin a tak odpadaji starosti o smes (vice ci mene). Existuji i metody, jak sucha sada koexistuje se seriovym palivovym systemem a dostatek benzinu si zajisti jinak (napriklad pomoci zmeny tlaku paliva regulatorem), ale obecne je mokra sada v tomhle lepsi.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Hasis píše:a co na to potom motor? nemusi se neco upravit? napr. ojnice, klikovka, vacky.....?
Někde jsem četl,ale je to už dávno, že nejideálnější je pro niro seriový motor v dobré konici.
Díly co vydří víc jsou určitě +,ale nejsou nezbytné
Není nejideálnější, ale je postačující. Použítím N2O vznikají vysoké tlaky a teploty, jelikož podporuje hoření, proto je jeho použití omezeno jen na krátkou dobu a jen na WOT. Kované písty nejsou samospasitelné, neumožní ti jet na N2O dlouhou dobu, zničilo by je to taky.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
co mne řeklo linde tak origo flašu nosa nenaplnej ma jine normy a koupit odnich flašu s n2o technickym n2o neni problem jen se musi obednavat 14dni předem a muže se stat že se nani čeka i mesic myslim že přes znamiho lekaře je to snaši ale to přepoušteni se musi vychytat a pumpa na přepoušteni vychazi vic jak 20tisic ale to jsou info tak z minuleho roku
no já mám daewoo leganzu a tam mám 2 litra motor tak myslíte že by mu to nitro drobet pomohlo k většímu výkonu?? zatím to má jen 140 koní ale bude tam cip na 168 koníku a uvažovaljsem bud o NOS nebo snížit hlavu tak co bude pro motor lepší a co dá víc výkonu?? poradte díky
obadal.rada píše:no já mám daewoo leganzu a tam mám 2 litra motor tak myslíte že by mu to nitro drobet pomohlo k většímu výkonu?? zatím to má jen 140 koní ale bude tam cip na 168 koníku a uvažovaljsem bud o NOS nebo snížit hlavu tak co bude pro motor lepší a co dá víc výkonu?? poradte díky
bez dalsich uprav pripadne inych zasadnych zasahov ti chip na N/A motore 20% v ziadnom pripade neprida. to proste nejde. a prec od niekoho kto to slubuje.
znizenie hlavy ti tiez nepomoze.
nitrous bude mat vyrazny ucinok, pravdepodobne s pomerne zasadnym dopadom na zivotnost
duplex minimálně 10koní dolů , čip dalších 10koní dolů a když snížíš hlavu o 2 -3mm tak můžeš jít rovnou koupit novej motor... jestli chceš zvýšit výkon tak bys mněl dát jiné vložky udělat písty vačky výfuk sání a k tmou ať profík naladí jednotku a pak se dá o nějakem výkonu uvažovat... nos není sranda pro začátečníky a už vůbec pro někoho kdo si myslí že dostane čipem s atmosféry 20% výkonu nahoru navíc je to chvilková záležitost a dosti drahá...
nejčastěji doporučená levná a ůčinná ůprava je prodat a koupit něco silnějšího...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
divejte, co mi řekli to vím taky se mi to nepozdávalo ale prostě mi to bylo řečeno tak nevím, já bych klidně upravil celý motor ale nikde nemužu sehnat motorové díy, a vačky vubec tak mi poradte a pořád nerýpejte
jo a kit sání mám KN
kit sání nebo filr někde kde je mu teplo??? kouni co tam máš za motor a skus sehat díli přímo na něj např kia používala motory mazda tuším a hyundai zase mitsu...
Jinka já bych ti taky nasloboval bíle lentylky když bys byl ochoten dát mi za nic 10táců...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
ale já mám daewoo a nikde nic není už to hledám skoro čtvrt roku a nic same honda a takové
ne mám filtr mimo motor a mám k němu i přívod čerstvého vzduchu