1,8T do VW Lupo

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Vasekk
Příspěvky: 1002
Registrován: 06 pro 2006 22:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

1,8T do VW Lupo

Příspěvek od Vasekk »

Někdo nějaké nápady? :D V DE jsem viděl i s 2,0 TFSI.
SKODA SUPERB
Golf 1 Cabrio Karmann

Uživatelský avatar
kujon
Příspěvky: 2409
Registrován: 24 črc 2004 23:34
Bydliště: Chotěboř, Brno.
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8T do VW Lupo

Příspěvek od kujon »

na disku mam Vašíku videjo s toudle bestií :D
Pug 106 S16 - splašená francouzská krabička :afro:
A také něco většího německého.

Vasekk
Příspěvky: 1002
Registrován: 06 pro 2006 22:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasekk »

Videí jsem našel dost, ale nikde fotky z přestavby :( :shock:
SKODA SUPERB
Golf 1 Cabrio Karmann

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

nápad je jednoduchej prostě to vezmeš a strčíš tam... je to jen penězích a práci... Pokud si to neuděláš sám tak počítej auto + motor + tak 50 za práci + (pokud nejsi lopata) další kačky za brzdy kola podvozek apd...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Vasekk
Příspěvky: 1002
Registrován: 06 pro 2006 22:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasekk »

No jo, ale kdo je schopen to v ČR udělat. Auto je, motor by v ČR taky neměl být problém....otázka jen vybrat jaký, jestly obyč 150PS, nebo z octy RS nebo třeba 225PS z S3. U motoru jsem se dočetl, že se jen pošéfuje jeden držák a je to ok, ale převodovka mi není jasná, někde jsem četl 6kvalt z TDI, nekdo zase dával 5kvalt z corrada G60. Co poloosy? Pak jen drobnosti jako vedení IC, baterka dozadu kvuli vduchovému filtru, atd....
SKODA SUPERB
Golf 1 Cabrio Karmann

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Vasekk píše:No jo, ale kdo je schopen to v ČR udělat. Auto je, motor by v ČR taky neměl být problém....otázka jen vybrat jaký, jestly obyč 150PS, nebo z octy RS nebo třeba 225PS z S3. U motoru jsem se dočetl, že se jen pošéfuje jeden držák a je to ok, ale převodovka mi není jasná, někde jsem četl 6kvalt z TDI, nekdo zase dával 5kvalt z corrada G60. Co poloosy? Pak jen drobnosti jako vedení IC, baterka dozadu kvuli vduchovému filtru, atd....
baterka dozadu no problema... pooosy též není problém upravit... motor je podle mne jendo do VW nedělám ale řekl bych že bude stejnej jen orzdílné budou turba vstřiky pad... Převodovku dáš takovou jako pasuje na motor... jinak narvat IC apd je to nejmenší... motor ti tam umístí jakákoliv firma co se zabývá tuningem...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
WRCteam
Příspěvky: 664
Registrován: 21 črc 2005 16:10
Bydliště: turnau
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8T do VW Lupo

Příspěvek od WRCteam »

vystrihat elektriku.. natahnat trubky na intercoler.. spojka:) pripadne proc to tam nedat i s prevodovkou?:)
wrceho mazlicek a dvojcatko a http://www.tuningxcars.com/

PemaR
Příspěvky: 2044
Registrován: 22 říj 2006 19:13
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PemaR »


Uživatelský avatar
felda
Příspěvky: 5862
Registrován: 25 kvě 2004 21:31
Bydliště: mám

Příspěvek od felda »

hauba se baš i ne da zatvoriti :lol: :lol: :lol:
S tím motorem 1,8Tby to byl mazec přitule ma lupo 1,4 a už tak to lítá jak hovado,tu jednaosmu s ventilatorem si tam nedokažu představit :D
DanGTi (12:10):
jsi muj nejlepsi kamarad
mam te moc rad Obrázek

Vasekk
Příspěvky: 1002
Registrován: 06 pro 2006 22:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasekk »

Bi-moto V6 neplánujem :lol: No stačilo by chipnutý RSko na 220PS :D No jedinná věc mě napadá, že se tam ta převodovka nevejde :D
SKODA SUPERB
Golf 1 Cabrio Karmann

Vasekk
Příspěvky: 1002
Registrován: 06 pro 2006 22:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasekk »

Audi TT 1.8T - komplet obě nápravy včetně řízení a poloos, brzdy, tlumiče, pružiny, motor, převodovku, chladiče, komplet laděný výfuk a pár věcí z interiéru. Volejte, co potřebujete.

To zní lákavě :D
SKODA SUPERB
Golf 1 Cabrio Karmann

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8T do VW Lupo

Příspěvek od Idaho »

nebyl by to problém, tuto zimu jsme již vytížením, pokud to nezvládneš do června tak se ozvi :)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Re: 1,8T do VW Lupo

Příspěvek od Anděl »

Idaho píše:nebyl by to problém, tuto zimu jsme již vytížením, pokud to nezvládneš do června tak se ozvi :)
Já se objednávám na příští rok. :D Kompletní GO 4G63. 8) Myslel jsem si, že to stihnu ještě tento rok, ale ještě se musí vychytat plno problémů a dokuď to jezdí a motor je OK, tak peníze investuji raději do diagnostiky motoru. :wink:
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8T do VW Lupo

Příspěvek od Idaho »

Andel v pohode pokud jen GO a ne kompletní stavba ( jako letos ) tak se to stihne i při dalších pracích..
navíc pokud pujde vse jak má tak místa bude fura, vytápěného, nové zařízení + fura "udelátek" na ladění, plánuju i TIGa a menší CNCčko, atd ..


..no problém ale bude pokud to vyjde jeste líp než doufám ( teda pokud to vyjde podle právníkovo předtstav ) tak na tebe a 4g63 asi moc času nezbude protože se bude stavet novej musang :d )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
DEJF
Příspěvky: 27
Registrován: 14 srp 2006 19:08
Bydliště: taková malá prdel kousek od Berouna

Re: 1,8T do VW Lupo

Příspěvek od DEJF »

Idaho píše:Andel v pohode pokud jen GO a ne kompletní stavba ( jako letos ) tak se to stihne i při dalších pracích..
navíc pokud pujde vse jak má tak místa bude fura, vytápěného, nové zařízení + fura "udelátek" na ladění, plánuju i TIGa a menší CNCčko, atd ..


..no problém ale bude pokud to vyjde jeste líp než doufám ( teda pokud to vyjde podle právníkovo předtstav ) tak na tebe a 4g63 asi moc času nezbude protože se bude stavet novej musang :d )

vim že to sem nepatří, ale když čtu to CNCčko. dělám ve firmě kde se vyrábí a i prodáváme starší. kdybys zatim nic neměl, tak by se něco určitě našlo. jinak jako tip: INTOS žebrák dělal ''čtyřicítku'' což je léty prověřená mašina a neskutečnej pracant. navíc když je s 415 haidenem je to fakt super stroj
SEAT TOLEDO 1L1Z2 1.9 TDi PRODÁNO : (

k 01.02.08 najeto krásných 338 926 km

----------------------------------------------------

Honda Integra Type-R DC2 B18C6 : )


Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: 1,8T do VW Lupo

Příspěvek od elviiis »

DEJF píše:
Idaho píše:Andel v pohode pokud jen GO a ne kompletní stavba ( jako letos ) tak se to stihne i při dalších pracích..
navíc pokud pujde vse jak má tak místa bude fura, vytápěného, nové zařízení + fura "udelátek" na ladění, plánuju i TIGa a menší CNCčko, atd ..


..no problém ale bude pokud to vyjde jeste líp než doufám ( teda pokud to vyjde podle právníkovo předtstav ) tak na tebe a 4g63 asi moc času nezbude protože se bude stavet novej musang :d )

vim že to sem nepatří, ale když čtu to CNCčko. dělám ve firmě kde se vyrábí a i prodáváme starší. kdybys zatim nic neměl, tak by se něco určitě našlo. jinak jako tip: INTOS žebrák dělal ''čtyřicítku'' což je léty prověřená mašina a neskutečnej pracant. navíc když je s 415 haidenem je to fakt super stroj
415 haiden je trošku retro záležitost... myslím že při ceně jetých deckelů nebo mazaku s 530kou je dnes zbytečné kupovat léty prověřené stroje nezapomínej je že svět tuningu vyžaduje vysokou přesnost a kvalitu povrchu a to ze strojem jehož vřeteno točí max 5tis. a lože nemá kompenzaci těžko vyplodíš něco užitečného. Můj názor myslím že politika koupit fáčko za 19 místo civica , E30 apd za 20 je už ta tam...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
DEJF
Příspěvky: 27
Registrován: 14 srp 2006 19:08
Bydliště: taková malá prdel kousek od Berouna

Re: 1,8T do VW Lupo

Příspěvek od DEJF »

elviiis píše:
DEJF píše:
Idaho píše:Andel v pohode pokud jen GO a ne kompletní stavba ( jako letos ) tak se to stihne i při dalších pracích..
navíc pokud pujde vse jak má tak místa bude fura, vytápěného, nové zařízení + fura "udelátek" na ladění, plánuju i TIGa a menší CNCčko, atd ..


..no problém ale bude pokud to vyjde jeste líp než doufám ( teda pokud to vyjde podle právníkovo předtstav ) tak na tebe a 4g63 asi moc času nezbude protože se bude stavet novej musang :d )

vim že to sem nepatří, ale když čtu to CNCčko. dělám ve firmě kde se vyrábí a i prodáváme starší. kdybys zatim nic neměl, tak by se něco určitě našlo. jinak jako tip: INTOS žebrák dělal ''čtyřicítku'' což je léty prověřená mašina a neskutečnej pracant. navíc když je s 415 haidenem je to fakt super stroj
415 haiden je trošku retro záležitost... myslím že při ceně jetých deckelů nebo mazaku s 530kou je dnes zbytečné kupovat léty prověřené stroje nezapomínej je že svět tuningu vyžaduje vysokou přesnost a kvalitu povrchu a to ze strojem jehož vřeteno točí max 5tis. a lože nemá kompenzaci těžko vyplodíš něco užitečného. Můj názor myslím že politika koupit fáčko za 19 místo civica , E30 apd za 20 je už ta tam...

jasně, záleží na co to potřebuješ. já všeobecně preferuji haidenhain a pochopitelně 530. to je moc dobrej system. ale já to bral hlavně z důvodu ceny. neni problem koupit mašinu třeba s 16 000ot ( vic stejně nepoužiješ ) ale to jdeš s cenou 6x nahoru. naše funglovka s 16 000 a relativně malym rozjezdem ( cca 800x500x400 přesně si to nepamatuju) stojí tušim 3 mega. je otázka na co je to třeba a zda se to využije.
SEAT TOLEDO 1L1Z2 1.9 TDi PRODÁNO : (

k 01.02.08 najeto krásných 338 926 km

----------------------------------------------------

Honda Integra Type-R DC2 B18C6 : )

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

no pokud ti stačí 3osak tak slušnej deckel 535V s 16 tis vřetenem vynde na 1.6mega (nová)... Jde o to že pří výrobě tuning sortimentů je třeba opravdu přesný stroj... Ale takový stroj se umí rychle zaplatit... Orovnání hlavy je otázkou 5ti minut i s upnutím a aby ti stroj pokryl náklady leasing apd je potřeba u takového stroje aby vydělal za hodinu nejméně 800Kč... a když se zaplatí už jen bouchá kačky...

Za pomocí takového stroje by se dělali díli na swap motoru jako po másle... 8)
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

elviiis píše:no pokud ti stačí 3osak tak slušnej deckel 535V s 16 tis vřetenem vynde na 1.6mega (nová)... Jde o to že pří výrobě tuning sortimentů je třeba opravdu přesný stroj... Ale takový stroj se umí rychle zaplatit... Orovnání hlavy je otázkou 5ti minut i s upnutím a aby ti stroj pokryl náklady leasing apd je potřeba u takového stroje aby vydělal za hodinu nejméně 800Kč... a když se zaplatí už jen bouchá kačky...

Za pomocí takového stroje by se dělali díli na swap motoru jako po másle... 8)
:?: :?:
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Svoby
Příspěvky: 759
Registrován: 22 říj 2007 21:59
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Svoby »

Kámoš měl dávat do VW polo 1.0 >> 1.9TDI 6kvalt z golfa 4 a ten motor se tam nevejde kvůli převodovce..... tak tam bude dávat z oktávky 1.9TDI 5kvalt
a polo je větší než lupo ne?
:afro:

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Svoby píše:Kámoš měl dávat do VW polo 1.0 >> 1.9TDI 6kvalt z golfa 4 a ten motor se tam nevejde kvůli převodovce..... tak tam bude dávat z oktávky 1.9TDI 5kvalt
a polo je větší než lupo ne?
jo je větší... ale ne těch pár koleček v 6ti kvaltu se tam snad zmestí ale já tyto věci nijak zvlᚍ neuznávám... dát do malého lehkého auto takovou váhu napředek není ůpně košér... chápu swapaře že chtejí zachovat značku motoru se značkou motorem ale v těchto případech bych volil např 1.8T jak má v plánu zakladatel topiku... Když tam narveš těžkej diesel tak se autu zhorší jízdní vlastnosti kvůli výraznějšímu nevyvážení... ono když na čumák přidáš dalších 100Kg a ještě k tomu třeba zbytek odlehčíš tak pojede dobře jen rovně...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
DEJF
Příspěvky: 27
Registrován: 14 srp 2006 19:08
Bydliště: taková malá prdel kousek od Berouna

Příspěvek od DEJF »

elviiis píše:no pokud ti stačí 3osak tak slušnej deckel 535V s 16 tis vřetenem vynde na 1.6mega (nová)... Jde o to že pří výrobě tuning sortimentů je třeba opravdu přesný stroj... Ale takový stroj se umí rychle zaplatit... Orovnání hlavy je otázkou 5ti minut i s upnutím a aby ti stroj pokryl náklady leasing apd je potřeba u takového stroje aby vydělal za hodinu nejméně 800Kč... a když se zaplatí už jen bouchá kačky...

Za pomocí takového stroje by se dělali díli na swap motoru jako po másle... 8)

jasně, jak jsem řek, záleží co na tom potřebuješ dělat :wink:
SEAT TOLEDO 1L1Z2 1.9 TDi PRODÁNO : (

k 01.02.08 najeto krásných 338 926 km

----------------------------------------------------

Honda Integra Type-R DC2 B18C6 : )

Uživatelský avatar
Svoby
Příspěvky: 759
Registrován: 22 říj 2007 21:59
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Svoby »

elviiis píše:
Svoby píše:Kámoš měl dávat do VW polo 1.0 >> 1.9TDI 6kvalt z golfa 4 a ten motor se tam nevejde kvůli převodovce..... tak tam bude dávat z oktávky 1.9TDI 5kvalt
a polo je větší než lupo ne?
jo je větší... ale ne těch pár koleček v 6ti kvaltu se tam snad zmestí ale já tyto věci nijak zvlᚍ neuznávám... dát do malého lehkého auto takovou váhu napředek není ůpně košér... chápu swapaře že chtejí zachovat značku motoru se značkou motorem ale v těchto případech bych volil např 1.8T jak má v plánu zakladatel topiku... Když tam narveš těžkej diesel tak se autu zhorší jízdní vlastnosti kvůli výraznějšímu nevyvážení... ono když na čumák přidáš dalších 100Kg a ještě k tomu třeba zbytek odlehčíš tak pojede dobře jen rovně...
To máš pravdu
:afro:

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

gti

Příspěvek od fakie vw »

Já motuji do svého Golfa II 1.8T 110kw. Není to složité,ale chce to dost peněz a nervy z oceli. A hlavně čas na pořádné promyšlení a práci. Je to ale třeba sehnat hodně informací o tom motoru,protože je to pěkný balít elektriky,který je citlyvý na vše. Motor z RS 180koní je ještě složitější a ten 220 ještě víc. Potřebuješ na to člověka,který se hodně vyzná v elektronice a diaknostice těhle motorů. Vím o čem mluvím montuju to sobě a pořád si z někým radím kdo už třeba má namontované a pod. Lupo je malé auto muselo by se hodně věcí překopat,ale nic není nemožné :)
VW golf II GT 1.8Turbo

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: gti

Příspěvek od blázen »

a hlavně potřebuješ předehřev pneu.. :lol:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

gti

Příspěvek od fakie vw »

Jeden golf II už tady byl 1.8t a pak šlo vše do corrada,protože pořád gumoval jak tomu dal plný plyn. :D Gumy jdou srat rychle to je pravda
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
Svoby
Příspěvky: 759
Registrován: 22 říj 2007 21:59
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Svoby »

A co technická??
:afro:

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: gti

Příspěvek od blázen »

fakie vw píše:Jeden golf II už tady byl 1.8t a pak šlo vše do corrada,protože pořád gumoval jak tomu dal plný plyn. :D Gumy jdou srat rychle to je pravda
proto existují vozy 4x4 nebo s pohonem prdele.,..ale tohle
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Trhyy
V.I.P.
Příspěvky: 4024
Registrován: 03 říj 2004 14:45
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Trhyy »

Svoby píše:A co technická??
:lol:
MÁŠ PRASKLÝ AUTOSKLO? STŘÍPEK AUTOSKLO TO VYŘEŠÍ !
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!


Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“