
1,8T do VW Lupo
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
1,8T do VW Lupo
Někdo nějaké nápady?
V DE jsem viděl i s 2,0 TFSI.

SKODA SUPERB
Golf 1 Cabrio Karmann
Golf 1 Cabrio Karmann
- kujon
- Příspěvky: 2409
- Registrován: 24 črc 2004 23:34
- Bydliště: Chotěboř, Brno.
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,8T do VW Lupo
na disku mam Vašíku videjo s toudle bestií 

Pug 106 S16 - splašená francouzská krabička 
A také něco většího německého.

A také něco většího německého.
nápad je jednoduchej prostě to vezmeš a strčíš tam... je to jen penězích a práci... Pokud si to neuděláš sám tak počítej auto + motor + tak 50 za práci + (pokud nejsi lopata) další kačky za brzdy kola podvozek apd...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
No jo, ale kdo je schopen to v ČR udělat. Auto je, motor by v ČR taky neměl být problém....otázka jen vybrat jaký, jestly obyč 150PS, nebo z octy RS nebo třeba 225PS z S3. U motoru jsem se dočetl, že se jen pošéfuje jeden držák a je to ok, ale převodovka mi není jasná, někde jsem četl 6kvalt z TDI, nekdo zase dával 5kvalt z corrada G60. Co poloosy? Pak jen drobnosti jako vedení IC, baterka dozadu kvuli vduchovému filtru, atd....
SKODA SUPERB
Golf 1 Cabrio Karmann
Golf 1 Cabrio Karmann
baterka dozadu no problema... pooosy též není problém upravit... motor je podle mne jendo do VW nedělám ale řekl bych že bude stejnej jen orzdílné budou turba vstřiky pad... Převodovku dáš takovou jako pasuje na motor... jinak narvat IC apd je to nejmenší... motor ti tam umístí jakákoliv firma co se zabývá tuningem...Vasekk píše:No jo, ale kdo je schopen to v ČR udělat. Auto je, motor by v ČR taky neměl být problém....otázka jen vybrat jaký, jestly obyč 150PS, nebo z octy RS nebo třeba 225PS z S3. U motoru jsem se dočetl, že se jen pošéfuje jeden držák a je to ok, ale převodovka mi není jasná, někde jsem četl 6kvalt z TDI, nekdo zase dával 5kvalt z corrada G60. Co poloosy? Pak jen drobnosti jako vedení IC, baterka dozadu kvuli vduchovému filtru, atd....
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: 1,8T do VW Lupo
vystrihat elektriku.. natahnat trubky na intercoler.. spojka:) pripadne proc to tam nedat i s prevodovkou?:)
wrceho mazlicek a dvojcatko a http://www.tuningxcars.com/
Re: 1,8T do VW Lupo
nebyl by to problém, tuto zimu jsme již vytížením, pokud to nezvládneš do června tak se ozvi 

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: 1,8T do VW Lupo
Já se objednávám na příští rok.Idaho píše:nebyl by to problém, tuto zimu jsme již vytížením, pokud to nezvládneš do června tak se ozvi



Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Re: 1,8T do VW Lupo
Andel v pohode pokud jen GO a ne kompletní stavba ( jako letos ) tak se to stihne i při dalších pracích..
navíc pokud pujde vse jak má tak místa bude fura, vytápěného, nové zařízení + fura "udelátek" na ladění, plánuju i TIGa a menší CNCčko, atd ..
..no problém ale bude pokud to vyjde jeste líp než doufám ( teda pokud to vyjde podle právníkovo předtstav ) tak na tebe a 4g63 asi moc času nezbude protože se bude stavet novej musang :d )
navíc pokud pujde vse jak má tak místa bude fura, vytápěného, nové zařízení + fura "udelátek" na ladění, plánuju i TIGa a menší CNCčko, atd ..
..no problém ale bude pokud to vyjde jeste líp než doufám ( teda pokud to vyjde podle právníkovo předtstav ) tak na tebe a 4g63 asi moc času nezbude protože se bude stavet novej musang :d )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: 1,8T do VW Lupo
Idaho píše:Andel v pohode pokud jen GO a ne kompletní stavba ( jako letos ) tak se to stihne i při dalších pracích..
navíc pokud pujde vse jak má tak místa bude fura, vytápěného, nové zařízení + fura "udelátek" na ladění, plánuju i TIGa a menší CNCčko, atd ..
..no problém ale bude pokud to vyjde jeste líp než doufám ( teda pokud to vyjde podle právníkovo předtstav ) tak na tebe a 4g63 asi moc času nezbude protože se bude stavet novej musang :d )
vim že to sem nepatří, ale když čtu to CNCčko. dělám ve firmě kde se vyrábí a i prodáváme starší. kdybys zatim nic neměl, tak by se něco určitě našlo. jinak jako tip: INTOS žebrák dělal ''čtyřicítku'' což je léty prověřená mašina a neskutečnej pracant. navíc když je s 415 haidenem je to fakt super stroj
SEAT TOLEDO 1L1Z2 1.9 TDi PRODÁNO : (
k 01.02.08 najeto krásných 338 926 km
----------------------------------------------------
Honda Integra Type-R DC2 B18C6 : )
k 01.02.08 najeto krásných 338 926 km
----------------------------------------------------
Honda Integra Type-R DC2 B18C6 : )
Re: 1,8T do VW Lupo
415 haiden je trošku retro záležitost... myslím že při ceně jetých deckelů nebo mazaku s 530kou je dnes zbytečné kupovat léty prověřené stroje nezapomínej je že svět tuningu vyžaduje vysokou přesnost a kvalitu povrchu a to ze strojem jehož vřeteno točí max 5tis. a lože nemá kompenzaci těžko vyplodíš něco užitečného. Můj názor myslím že politika koupit fáčko za 19 místo civica , E30 apd za 20 je už ta tam...DEJF píše:Idaho píše:Andel v pohode pokud jen GO a ne kompletní stavba ( jako letos ) tak se to stihne i při dalších pracích..
navíc pokud pujde vse jak má tak místa bude fura, vytápěného, nové zařízení + fura "udelátek" na ladění, plánuju i TIGa a menší CNCčko, atd ..
..no problém ale bude pokud to vyjde jeste líp než doufám ( teda pokud to vyjde podle právníkovo předtstav ) tak na tebe a 4g63 asi moc času nezbude protože se bude stavet novej musang :d )
vim že to sem nepatří, ale když čtu to CNCčko. dělám ve firmě kde se vyrábí a i prodáváme starší. kdybys zatim nic neměl, tak by se něco určitě našlo. jinak jako tip: INTOS žebrák dělal ''čtyřicítku'' což je léty prověřená mašina a neskutečnej pracant. navíc když je s 415 haidenem je to fakt super stroj
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: 1,8T do VW Lupo
elviiis píše:415 haiden je trošku retro záležitost... myslím že při ceně jetých deckelů nebo mazaku s 530kou je dnes zbytečné kupovat léty prověřené stroje nezapomínej je že svět tuningu vyžaduje vysokou přesnost a kvalitu povrchu a to ze strojem jehož vřeteno točí max 5tis. a lože nemá kompenzaci těžko vyplodíš něco užitečného. Můj názor myslím že politika koupit fáčko za 19 místo civica , E30 apd za 20 je už ta tam...DEJF píše:Idaho píše:Andel v pohode pokud jen GO a ne kompletní stavba ( jako letos ) tak se to stihne i při dalších pracích..
navíc pokud pujde vse jak má tak místa bude fura, vytápěného, nové zařízení + fura "udelátek" na ladění, plánuju i TIGa a menší CNCčko, atd ..
..no problém ale bude pokud to vyjde jeste líp než doufám ( teda pokud to vyjde podle právníkovo předtstav ) tak na tebe a 4g63 asi moc času nezbude protože se bude stavet novej musang :d )
vim že to sem nepatří, ale když čtu to CNCčko. dělám ve firmě kde se vyrábí a i prodáváme starší. kdybys zatim nic neměl, tak by se něco určitě našlo. jinak jako tip: INTOS žebrák dělal ''čtyřicítku'' což je léty prověřená mašina a neskutečnej pracant. navíc když je s 415 haidenem je to fakt super stroj
jasně, záleží na co to potřebuješ. já všeobecně preferuji haidenhain a pochopitelně 530. to je moc dobrej system. ale já to bral hlavně z důvodu ceny. neni problem koupit mašinu třeba s 16 000ot ( vic stejně nepoužiješ ) ale to jdeš s cenou 6x nahoru. naše funglovka s 16 000 a relativně malym rozjezdem ( cca 800x500x400 přesně si to nepamatuju) stojí tušim 3 mega. je otázka na co je to třeba a zda se to využije.
SEAT TOLEDO 1L1Z2 1.9 TDi PRODÁNO : (
k 01.02.08 najeto krásných 338 926 km
----------------------------------------------------
Honda Integra Type-R DC2 B18C6 : )
k 01.02.08 najeto krásných 338 926 km
----------------------------------------------------
Honda Integra Type-R DC2 B18C6 : )
no pokud ti stačí 3osak tak slušnej deckel 535V s 16 tis vřetenem vynde na 1.6mega (nová)... Jde o to že pří výrobě tuning sortimentů je třeba opravdu přesný stroj... Ale takový stroj se umí rychle zaplatit... Orovnání hlavy je otázkou 5ti minut i s upnutím a aby ti stroj pokryl náklady leasing apd je potřeba u takového stroje aby vydělal za hodinu nejméně 800Kč... a když se zaplatí už jen bouchá kačky...
Za pomocí takového stroje by se dělali díli na swap motoru jako po másle...
Za pomocí takového stroje by se dělali díli na swap motoru jako po másle...

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
elviiis píše:no pokud ti stačí 3osak tak slušnej deckel 535V s 16 tis vřetenem vynde na 1.6mega (nová)... Jde o to že pří výrobě tuning sortimentů je třeba opravdu přesný stroj... Ale takový stroj se umí rychle zaplatit... Orovnání hlavy je otázkou 5ti minut i s upnutím a aby ti stroj pokryl náklady leasing apd je potřeba u takového stroje aby vydělal za hodinu nejméně 800Kč... a když se zaplatí už jen bouchá kačky...
Za pomocí takového stroje by se dělali díli na swap motoru jako po másle...


Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
jo je větší... ale ne těch pár koleček v 6ti kvaltu se tam snad zmestí ale já tyto věci nijak zvlᚍ neuznávám... dát do malého lehkého auto takovou váhu napředek není ůpně košér... chápu swapaře že chtejí zachovat značku motoru se značkou motorem ale v těchto případech bych volil např 1.8T jak má v plánu zakladatel topiku... Když tam narveš těžkej diesel tak se autu zhorší jízdní vlastnosti kvůli výraznějšímu nevyvážení... ono když na čumák přidáš dalších 100Kg a ještě k tomu třeba zbytek odlehčíš tak pojede dobře jen rovně...Svoby píše:Kámoš měl dávat do VW polo 1.0 >> 1.9TDI 6kvalt z golfa 4 a ten motor se tam nevejde kvůli převodovce..... tak tam bude dávat z oktávky 1.9TDI 5kvalt
a polo je větší než lupo ne?
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
elviiis píše:no pokud ti stačí 3osak tak slušnej deckel 535V s 16 tis vřetenem vynde na 1.6mega (nová)... Jde o to že pří výrobě tuning sortimentů je třeba opravdu přesný stroj... Ale takový stroj se umí rychle zaplatit... Orovnání hlavy je otázkou 5ti minut i s upnutím a aby ti stroj pokryl náklady leasing apd je potřeba u takového stroje aby vydělal za hodinu nejméně 800Kč... a když se zaplatí už jen bouchá kačky...
Za pomocí takového stroje by se dělali díli na swap motoru jako po másle...
jasně, jak jsem řek, záleží co na tom potřebuješ dělat

SEAT TOLEDO 1L1Z2 1.9 TDi PRODÁNO : (
k 01.02.08 najeto krásných 338 926 km
----------------------------------------------------
Honda Integra Type-R DC2 B18C6 : )
k 01.02.08 najeto krásných 338 926 km
----------------------------------------------------
Honda Integra Type-R DC2 B18C6 : )
To máš pravduelviiis píše:jo je větší... ale ne těch pár koleček v 6ti kvaltu se tam snad zmestí ale já tyto věci nijak zvlᚍ neuznávám... dát do malého lehkého auto takovou váhu napředek není ůpně košér... chápu swapaře že chtejí zachovat značku motoru se značkou motorem ale v těchto případech bych volil např 1.8T jak má v plánu zakladatel topiku... Když tam narveš těžkej diesel tak se autu zhorší jízdní vlastnosti kvůli výraznějšímu nevyvážení... ono když na čumák přidáš dalších 100Kg a ještě k tomu třeba zbytek odlehčíš tak pojede dobře jen rovně...Svoby píše:Kámoš měl dávat do VW polo 1.0 >> 1.9TDI 6kvalt z golfa 4 a ten motor se tam nevejde kvůli převodovce..... tak tam bude dávat z oktávky 1.9TDI 5kvalt
a polo je větší než lupo ne?

gti
Já motuji do svého Golfa II 1.8T 110kw. Není to složité,ale chce to dost peněz a nervy z oceli. A hlavně čas na pořádné promyšlení a práci. Je to ale třeba sehnat hodně informací o tom motoru,protože je to pěkný balít elektriky,který je citlyvý na vše. Motor z RS 180koní je ještě složitější a ten 220 ještě víc. Potřebuješ na to člověka,který se hodně vyzná v elektronice a diaknostice těhle motorů. Vím o čem mluvím montuju to sobě a pořád si z někým radím kdo už třeba má namontované a pod. Lupo je malé auto muselo by se hodně věcí překopat,ale nic není nemožné 

VW golf II GT 1.8Turbo
gti
Jeden golf II už tady byl 1.8t a pak šlo vše do corrada,protože pořád gumoval jak tomu dal plný plyn.
Gumy jdou srat rychle to je pravda

VW golf II GT 1.8Turbo
Re: gti
proto existují vozy 4x4 nebo s pohonem prdele.,..ale tohlefakie vw píše:Jeden golf II už tady byl 1.8t a pak šlo vše do corrada,protože pořád gumoval jak tomu dal plný plyn.Gumy jdou srat rychle to je pravda