

Moderátor: T-O-M
ale pisou tam extremni snizeni az 80/60 . ja jim taky psal uz tak tri dny a nic. psal sem ze bych chtel 40/30. tak sem zvedavejIlegaltuner píše:kurče -60mm nikde ale napsal jsem jim na ty witec. Ale já tam mám tet m5-m-technic,nebo schnitzer pružiny a stejně potřebuju ještě o těch 60mm dolů![]()
To mně sere kua, kdyby na to byla kasa tak koupím štelovák a mám klid
no v těšíně je to pohodaT-O-M píše:To tam máte v ČT tak dobrý silnice, že chceš jít tak moc dolu?? Ve středočeskym kraji bych potřeboval naopak zvyšovat![]()
![]()
kurče škoda,že tet nejsou na to penízeFugo píše:to ilegal
známej pod mnichovem prodává M5 3.6 motor najeto 153tis km rv 91 cena 1200Euro. Už jsem od něj nakupoval, mají BMW Autohaus.
Píše ještě že motor jde velmi dobře.
jo jasně, ale dík za infoFugo píše:to nevim, musel bych se zeptat, ale když nejsou peníze tak ho zbytečně prudit nebudu, v inzerátu o el. zmínka nebyla.
ja ho chci pred velkej prives(karavan) a sem tam plato. jinak tazny na e34 se dela dle tuv do 2100kg(samo je vic typu).vetsina ma 1600kg.toury s kamnama maj nejcasteji 1900kg.Fugo píše:co nejdál od auta s takovýma kg na kouli a ještě navíc s automatem, je to téměř jistota že auto tahalo podval. A ta váha na kouli asi nebude legalní ne? Známej měl takhle udělaný tažný a v Německu ho tostálo 1000Euro a odtah, i když to bylo zapsaný v TP.
samozrejme, ze kdyz je v tp min kg a TZ je na vic, tak to neprepisi.Fugo píše:pravda on to měl na ochcávce, ale i tak na kolik je tažný je fuk, záleží co umožňuje bmw, dával jsem si na auto tažný schválený na 2100kg a v TP mám napsáno ten max co umožňuje výrobce auta takže cca 1600kg, a kupříkladu i 750 má na kouli 1600kg max a to by mohlo mít víc vzhledem k váze vozu a velikosti brzd.
jj to je . budu ho testovat hned o Silvestru tak doufam ze prezijeBALI píše:pullitr mam taky...je skvělej