Můj dárek sobě pod stromeček

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Můj dárek sobě pod stromeček

Příspěvek od Anděl »

Sice to už nestihnu, ale chci koupit PLX - R500. :D

Než to objednám, tak se chci zeptat na vaše připomínky. :?:

http://www.plxdevices.com/R-500_productinfo.htm
Naposledy upravil(a) Anděl dne 17 pro 2007 21:56, celkem upraveno 1 x.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
noreking
Příspěvky: 3840
Registrován: 28 říj 2005 19:57
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od noreking »

co to je ? :D
HONDA CIVIC 8G

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

noreking píše:co to je ? :D
Klikni si na odkaz. 8) :lol:


/// šmejde jeden rychlej... :lol: Beaver
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

noreking píše:co to je ? :D
Co takhle kouknout na ten odkaz než položíš pitomej dotaz ? :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Mr_xx
Příspěvky: 992
Registrován: 26 kvě 2005 16:05
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr_xx »

A už máš nainstalovanej ten IC :lol:


(kdyby jo, tak omluv moji opožděnost)

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Mr_xx píše:A už máš nainstalovanej ten IC :lol:


(kdyby jo, tak omluv moji opožděnost)
Ne nemám. :roll: Teď je dostatečná zima, aby sériový stíhal. :lol: V gáráži mám Megane a venku to je na ....... :roll:
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
Pepezx
Příspěvky: 1107
Registrován: 22 led 2006 20:13
Bydliště: Vidlákov za Prahou Hodnost: Pokustón
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepezx »

co za to chtej??
podpis odstraněn adminem. Ivan

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Pepezx píše:co za to chtej??
IDAHO cca 26 000,- :D (Ale to se ještě ukecá :lol: )
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Mad Chick
Příspěvky: 276
Registrován: 06 črc 2005 22:49
Bydliště: Praha , Věk: 22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mad Chick »

Koukám to bude pěkná hračka 8) i když teda v ceně mého auta :smich:
Ford Escort 1.6 XR3i 77KW/105Ps-6000ot/min, 138Nm-4800ot/min , ale od roku 88 jich už asi pár pochcípalo :wink:

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

Dle mého názoru to je dobrý ale zbytečně drahý. Tu samou službu ti poskytne LM-1 s LMA-3 a bude to stát v německu 615Euro nebo z USA ještě levněji. Pravda není to tak estetický, ale stejně se to někam zastaví a vidět to není. Ve finále zjistíš že datalog ani tak nepotřebuješ a budeš to tahat online do NTB, takže by stačila i kombinace LC-1 s LMA-3 (snad to jde nezkoumal jsem to). Nevím jak funguje u plx to Realtime Dyno ale myslím že to bude na základě zrychlení atd. což by měla ta LMA-3 umět taky. Potom pokud tvé auto má MAP senzor a oželel bys ty senzory zrychlení, můžeš k LM-1 nebo LC-1 koupit jen LMA-2 a Boost tahat ze stávajícího MAP, a jen pro EGT bude třeba udělat zesilovač, což je otázka pár minut je to jen jeden IO a pár pasivních součásek. Faktem je že LM-1 má jen zobrazení na displeji AFR, LC-1 nemá nic, vše jen přes počítač. Takže jsou dvě možnosti zobrazení online, první: notebook v autě (jako to mám já, ikdyž já mám možnosti obě :) ) a dotykový LCD kde vše vidíš viz: http://www.volny.cz/bmw750ial/104.jpg je to starší foto a tak vpravo nahoře již dávno není "Klapka" ale "IAT". Při testování hodím NTB vedle sebe na sedačku a připoutám ho, a na konci letiště hned vidím průběhy a případně je potom upravím na Apexi a jedu znova atd. Druhá možnost je sledovat online jen AFR a EGT což lze externíma budíkama , ty mám také v A sloupcích.

Rozhodnutí ve finále stejně bude na tobě :D . Asi také bude záležet na tom zda budeš mít nějakou programovatelnou ECU a tohle budeš chtít také jako doplněk interieru a nebo třeba půjdeš jen cestou Apexi který jako ten "doplňek" působí také a mít tam ještě něco by mě už asi vadilo. LM-1 má schovanou pod deklem airbagu před spolujezdcem.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Můj dárek sobě pod stromeček

Příspěvek od semysak »

nejlepsi jak je to nejvic mega hard & heavy konstrukce a na tech senzorovejch modulech mas napajeci jacky pro adaptery k walkmanu a jumpery z pocitace, si to jako musis pojistit izolepou aby se Ti to neuklepalo v aute : - )

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

tak bych prosil jeste jednou pro blbecky: LMA-3 je co presne? :)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

vše je na stránkách výrobce inovatte motorsports nebo v německu na www.lm-1.de

ale ve zkratce co vím, LMA-3 je rozšiřující modul pro LM-1/LC-1 má v sobě MAP senzor,EGT zesilovač, a senzory zrychlení, dále se k němu dají připojit RPM, a ještě nějaké volné vstupy např IAT atd.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

super věcička, ale za jakou cenu..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

blázen píše:super věcička, ale za jakou cenu..
Pokud to je na mě tak sada LM-1 a LMA-3 je tuším 651Euro viz. www.lm-1.de

Pokud na to PLX tak jak psal Anděl cca 26tis kč
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Fugo píše:
blázen píše:super věcička, ale za jakou cenu..
Pokud to je na mě tak sada LM-1 a LMA-3 je tuším 651Euro viz. www.lm-1.de

Pokud na to PLX tak jak psal Anděl cca 26tis kč
to bylo na anděla, já bych koupil to co si navrhnul ty..ale jestli se to andělovi líbí,tak proč ne,..myslím ,že to tu nikdo nemá,..aspon bude o čem číst
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Můj dárek sobě pod stromeček

Příspěvek od Idaho »

take jsem s erozhododavl mezi PLX a LM1 ae po tom co mi napsal taboo je mé rozhodnutí jasné :D PLX..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 10:39, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

Já to bral proti tý ceně zde 26tis kč versus nějakých 16tis kč za LM-1 s LMA-3.

To druhý ohledně datalogu jsi mě špatně rozuměl, myslel jsem to tak že datalog v lm-1 nepoužívám, ale loguju přímo do notebooku kam bych to stejně musel z tý lm-1 stahovat, takže ve finále pro mě by stačila i LC-1, což jsem ale tenkrát nevěděl. Notebook je z 99% stále v autě.

Takže jsem tím datalog nezavrhoval
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

PhoB
Příspěvky: 166
Registrován: 02 led 2006 23:11

Re: Můj dárek sobě pod stromeček

Příspěvek od PhoB »

Podivejte sem:
http://www.fordmuscle.com/archives/2007 ... /index.php

na druhou nejdulezitejsi stranku je potreba se zaregistrovat a zaplatit, ja tedy zaregistrovany nejsem, tak bych byl rad kdyby to treba nekdo screenul(taboo? :-) ). Udajne v tomhle testu PLX moc dobre nedopadly...
S2 ABY Coupe in ressurection
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT

Uživatelský avatar
Eclesia
Příspěvky: 47
Registrován: 04 srp 2007 15:09
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Eclesia »

Mno nevím ....
Fiat Punto GT 1.4i.e Turbo

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Fugo píše:Já to bral proti tý ceně zde 26tis kč versus nějakých 16tis kč za LM-1 s LMA-3.

To druhý ohledně datalogu jsi mě špatně rozuměl, myslel jsem to tak že datalog v lm-1 nepoužívám, ale loguju přímo do notebooku kam bych to stejně musel z tý lm-1 stahovat, takže ve finále pro mě by stačila i LC-1, což jsem ale tenkrát nevěděl. Notebook je z 99% stále v autě.

Takže jsem tím datalog nezavrhoval
bohužel to tak je, LM1 koupíš v DE tudíž bez cla atd.. cena kterou uvádí Taboo je sice hezká al ebez dorpavy do cr , cla , dph a dalších vecí, které tam musím jako oficiáolní prodejce dodat.

tot vše.
Andel cenu dostal, upravenou k dnesním kurzum takže je už jen na nem jak se rozhodne.

btw vcera nejak zlobil jejich web nevíte co se deje? nejak na jejich stránkách nemohu najít ceny r-series?? :( bral jsme cenu naseho dealera, jenže ten prodává pouze "zobrazovač" bez nutných čidel ( za každé si učtuje cca 75 USd ) za 480 USD.. :(
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Můj dárek sobě pod stromeček

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 10:40, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
GTRunner
Příspěvky: 217
Registrován: 10 led 2005 23:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Můj dárek sobě pod stromeček

Příspěvek od GTRunner »

Taboo píše:
PhoB píše:Podivejte sem:
http://www.fordmuscle.com/archives/2007 ... /index.php

na druhou nejdulezitejsi stranku je potreba se zaregistrovat a zaplatit, ja tedy zaregistrovany nejsem, tak bych byl rad kdyby to treba nekdo screenul(taboo? :-) ). Udajne v tomhle testu PLX moc dobre nedopadly...
Ano, ja ty vysledky toho velice neobjektivniho testu mam :wink: ...
Co rikas na ten Zeitronix? Uz delsi dobu nad tim uvazuji, libi se mi na tom kombinace AFR+EGT+Boost+TPS..
Lexus GS300
Nissan 200sx S14

PhoB
Příspěvky: 166
Registrován: 02 led 2006 23:11

Re: Můj dárek sobě pod stromeček

Příspěvek od PhoB »

Taboo: thanks ;)
S2 ABY Coupe in ressurection
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Můj dárek sobě pod stromeček

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 10:40, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Taboo díky za tvůj názor. 8)

Jsem rozhodnutý, že ho koupím. :D Teď je jen otázka kde a za kolik. :roll:
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
GTRunner
Příspěvky: 217
Registrován: 10 led 2005 23:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Můj dárek sobě pod stromeček

Příspěvek od GTRunner »

Taboo píše:
GTRunner píše:Co rikas na ten Zeitronix? Uz delsi dobu nad tim uvazuji, libi se mi na tom kombinace AFR+EGT+Boost+TPS..
Ten Zeitronix ma jeste dodatecny 0-5V input, ale nedokaze monitorovat klepani motoru. Pokud chces plne vyuzit ten ZT-2 + LCD display, tak k te $400 cene budes muset pripocitat nejakych $180 za MAP sensor a EGT probe. Ja pamatuji Zeitronix jeste z dob, kdy zacinali s digitalnimi narrowband O2 meters (vpodstate jen jednoduchymi voltmeters) a s jejich produkty jsme vzdy meli dobre zkusenosti. Mym nazorem je, ze Zeitronix se ubiraji tou "spravnou" cestou (na zaklade mych osobnich preferenci :lol: ) v oblasti kompaktnosti a funkci jejich produktu - v dobach, kdy spousta lidi si radeji voli jedno male monitorovaci gizmo, nez ctyri budiky na A-sloupku slouzici k obdivu za cenu omezeneho rozhledu. Jedinym "nedostatkem" - anebo snad nevyhodou toho ZT-2 ve srovnani s tim PLX R-500 je vpodstate jen monitorace klepani motoru, kterou ja osobne vitam mnohem vice, nez treba hodnoty RPM anebo TPS (kde bych dal prednost i treba IAT anebo tlaku/teplote oleje). Divam se na proste z pohledu, ze zadny budik mi nemusi sdelovat, v jakych otackach se nachazi motor (protoze to slysim) anebo pod jakou zatezi (protoze tu zatez sam urcuji svou pravou nohou), ale chtel bych mit prehled o necem, o cem nemohu mit zadnou predstavu (jakou treba zacinajici klepani motoru, kterou nemohu s helmou na hlave slyset - anebo IAT anebo tlak oleje... Je to ale jen zalezitost osobnich preferenci a pohledu na vec. Pokud se ti ten Zeitronix zamlouva (s tim, co umi), tak si ho bez obav kup. :wink:
Dik za tvuj nazor! Co se tyce toho klepani, souhlasim s tebou. Jako ridici jednotku budu pouzivat Power FC od Apexi, ktery knock monitor ma (i kdyz pouziva seriovy knock sensor), takze bych o tu funkci vlastne neprisel. :wink:
Lexus GS300
Nissan 200sx S14

mashina
Příspěvky: 46
Registrován: 27 lis 2005 14:50
Bydliště: cb
Kontaktovat uživatele:

Re: Můj dárek sobě pod stromeček

Příspěvek od mashina »

Taboo píše:
PhoB píše:Podivejte sem:
http://www.fordmuscle.com/archives/2007 ... /index.php

na druhou nejdulezitejsi stranku je potreba se zaregistrovat a zaplatit, ja tedy zaregistrovany nejsem, tak bych byl rad kdyby to treba nekdo screenul(taboo? :-) ). Udajne v tomhle testu PLX moc dobre nedopadly...
Ano, ja ty vysledky toho velice neobjektivniho testu mam :wink: . Ten PLX R-500 tam ale nebyl testovan, stejne jako ten LM-1/LM-3. Od Innovate tam byl XD-16 a od PLX jejich M-300, ktery se umistil na 5 miste z osmi. Testy tech meters byly zalozeny jen na peti subjektivnich parametrech - jako treba software (kterym ten PLX M-300 - stejne tak jako tri dalsi meters v tom testu - proste nedisponuje, takze polovina tech ucastniku byla okamzite zvyhodnena). Pri tech testech taky doslo k chybnemu zapojeni toho PLX M-300 a naprosto nepripustne nespravnem testovani presnosti jeho sensoru vedoucimu k nasledovnemu zkresleni. Cely ten test byl proste velice neobjektivni a zamerne i nezamerne zkresleny - at uz nevhodnym vyberem modelu jednotlivych vyrobcu (kde se porovnaval treba $280 Zeitronix ZT-2 k $640 FJO Controller) anebo neodbornymi testovacimi procedurami (chybnym zapojenim, neodbornym merenim presnosti, etc.).

Ve skutecnosti je ten PLX R-500 opravdu tim nejlepsim v aspektu "bang for the buck", co clovek muze dostat (ktery jiny wideband O2 meter dokaze zobrazit 6 parametru najednou anebo nechat cloveka slyset klepani motoru pres reproduktory jeho radia?). Co se tyka presnosti, my jsme neshledali ten PLX R-500 o nic mene presnejsi, nez treba AEM All-In-One UEGO meter, ktery k lazeni vetsinou pouzivame.
Zaverem, ja nemam s PLX samozrejme nic spolecneho a nikdo mi neplati za pozitivni reviews. Stejne tak, pokud mame s necim opakovatelne negativni zkusenosti (jako treba v pripade Fidanza setrvacniku :lol: ), tak nemam sebemensi problem se o to podelit. Produkty od Innovate Motorsports jsou taky v aspektu jejich performance i nadale velice dobre, ale mym nazorem je, ze v oblasti vyvoje proste zaspali dobu a neustale se toci okolo minulych uspechu jejich LM-1, ktery byl pred nekolika lety jedinou dostupnou moznosti. Casy se ale zmenily... :wink:
mohl by jsi prosim doplnit jak subjektivne a neodborne testovali tu latency a acuracy?? dik
Obrázek

mashina
Příspěvky: 46
Registrován: 27 lis 2005 14:50
Bydliště: cb
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mashina »

fugo: jakym zpusobem jsi zprovoznil tu EGT? jaky jsi pouzil ten K-sensor?

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“