Oil Reservior catch tank

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Oil Reservior catch tank

Příspěvek od instalater »

Obrázek

co to je :? :oops:
MarauderZ28 píše:odlucuje to olej z odvetrávání víka ventilů aby se neprisával do sání
Tak to je pro nějaký žihadla, co jim to tam fest prská 8)
MarauderZ28 píše:
jinak ten olej prskoní do kazdýho sání at uz je to 1,1 nebo 5,7 fakt humáč
a jakej to má vliv na výkon ? 8)
I.C. píše:
MarauderZ28 píše:zasírá to sání, místo benzínu spaluješ olej .. takže určitě nejen na výkon
Jo jo, ale podle me vetsine aut misto toho staci na viko ventilu malej filtrik a do sani to ucpat ... cena cca 200-300 ;-)
Beaver píše:
instalater píše:
MarauderZ28 píše:
jinak ten olej prskoní do kazdýho sání at uz je to 1,1 nebo 5,7 fakt humáč
a jakej to má vliv na výkon ? 8)
Jako psal Marauder, olej se ti připojí do směsi a sníží oktanové číslo, auto to pozná, shodí předstih dolů, což ovšem ovlivní výkon nebo to nepozná a budou ti vznikat nežádoucí samozápaly atd. atd. atd.
I.C. píše:
Jo jo, ale podle me vetsine aut misto toho staci na viko ventilu malej filtrik a do sani to ucpat ... cena cca 200-300
Výhoda - nižší cena, nevýhoda - ten olej nezmizí, filtr ho nezadrží a časem ti ho zabarví do humusovaté barvy a potom začne po různu z toho filtru odtékat nebo odkapávat. Catch Can tomuhle zabraňuje, jakmile máš na měrce v pixle moc oleje (já bych to tam měl hned, mě jde do sání hroznýho oleje přes turbo :twisted: ), tak zespoda z pixly obsah vypustíš a je to. Teoreticky můžeš ten olej dolít i zpátky, ale... :roll:
a cena tohohle důmyslného zařízení ? a je tam jedno malé ale ... :?:
I.C. píše: Jo to mas sice pravdu, ale znas to z praxe? Napriklad v pripade myho motoru staci ten filtrik vyprat jednou za rok a nevim jak ty, ale ja osobne radsi (i kdybych ho nepral a rovnou menil za novej) zaplatim 200,- za rok, nez nejakych 5000,- za tuhle vec, kterou povazuju za luxus, rozmlsanost a zbytecnou zatez ;-)
MarauderZ28 píše:to malý ale je to, ze cena je max 2500 Kč ........

takže najde se ještě někdo s názorem na toto zařízení ?
Naposledy upravil(a) instalater dne 30 zář 2004 10:16, celkem upraveno 2 x.
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Sice máš trochu pravdu, ale:

1. Cena naší OCC bude kolem 1800-2000 Kč za celej kit.
2. OCC oproti filtru zachová proudění vzduchu - přez sání se vysává vzduch z hlavy, oproti tomu filtr bude pořád jenom bránit tlaku, aby mohl odejít z víka ventilů, popřípadě z kliky a to i v případě, že bude úplně novej, protože žádnej filtr nemá na 100% stejnou propustnost jako volná trubka.
3. Filtr se zasviní daleko rychleji než za rok....
4. Když se filtr zasviní a nepoznáš to hnedka, tak může díky tlaku v bloku motoru dojít k profouknutí gufer.
5. Vím o spoustě zbytečnějších blbostí, který si lidi montujou na auta, jsou těžší, má to každej, žádnou funkci nemají a ještě za to solí prachy za pokuty.
_________________
www.bidrin.cz
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidrin »

MarauderZ28 píše:Sice máš trochu pravdu, ale:

1. Cena naší OCC bude kolem 1800-2000 Kč za celej kit.
2. OCC oproti filtru zachová proudění vzduchu - přez sání se vysává vzduch z hlavy, oproti tomu filtr bude pořád jenom bránit tlaku, aby mohl odejít z víka ventilů, popřípadě z kliky a to i v případě, že bude úplně novej, protože žádnej filtr nemá na 100% stejnou propustnost jako volná trubka.
3. Filtr se zasviní daleko rychleji než za rok....
4. Když se filtr zasviní a nepoznáš to hnedka, tak může díky tlaku v bloku motoru dojít k profouknutí gufer.
5. Vím o spoustě zbytečnějších blbostí, který si lidi montujou na auta, jsou těžší, má to každej, žádnou funkci nemají a ještě za to solí prachy za pokuty.
_________________
www.bidrin.cz
Ha, asi mám flash back...... :shock: :shock:

:D :D
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od instalater »

no pokud to stojí jen 2500 Kč, tak by to stálo za úvahu 8) a vůbec, jak je to veliký ?
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Bidrin: Eště tu měrku dodělejte, eště tu měrku... 8)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od instalater »

zajímalo by mne, jestli my to šlo na můj motor 8)
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidrin »

instalater píše:no pokud to stojí jen 2500 Kč, tak by to stálo za úvahu 8) a vůbec, jak je to veliký ?
Ta naše má průměr 80 mm, výška podle přání (standartně cca 140 mm). Barva - červená, modrá, nebo leštěné provedení.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od instalater »

Bidrin píše:
instalater píše:no pokud to stojí jen 2500 Kč, tak by to stálo za úvahu 8) a vůbec, jak je to veliký ?
Ta naše má průměr 80 mm, výška podle přání (standartně cca 140 mm). Barva - červená, modrá, nebo leštěné provedení.
máš nějakej obrázek, nebo něco takového, jak to funguje ? :wink:
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidrin »

Obrázek


Je to první fotka prototypu, ještě bez povrchově upravenejch přípojek na hadice a bez měrky na olej.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od instalater »

Co bys řekl, o montáži do tohoto motoru ???

Obrázek
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od instalater »

Nemám odvětrané víko ale klikovku 8)
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidrin »

Tak se mrkni, jakej průměr má odvětrávací hadice mezi klikovkou a sacím traktem a pak už je to jenom otázka přípojek a najít místo, kde bude možný OCC přimontovat.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

Uživatelský avatar
I.C.
Příspěvky: 1006
Registrován: 04 úno 2004 12:52
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od I.C. »

Bidrin píše:Sice máš trochu pravdu, ale:

1. Cena naší OCC bude kolem 1800-2000 Kč za celej kit.
2. OCC oproti filtru zachová proudění vzduchu - přez sání se vysává vzduch z hlavy, oproti tomu filtr bude pořád jenom bránit tlaku, aby mohl odejít z víka ventilů, popřípadě z kliky a to i v případě, že bude úplně novej, protože žádnej filtr nemá na 100% stejnou propustnost jako volná trubka.
3. Filtr se zasviní daleko rychleji než za rok....
4. Když se filtr zasviní a nepoznáš to hnedka, tak může díky tlaku v bloku motoru dojít k profouknutí gufer.
5. Vím o spoustě zbytečnějších blbostí, který si lidi montujou na auta, jsou těžší, má to každej, žádnou funkci nemají a ještě za to solí prachy za pokuty.
Jo jo, ale nemel jsem na mysli samozrejme tvuj Oil Catch Can, ze jo ;-) Ja myslel tyhlety co maj cenu jak kdyby to bylo pozlaceny. Nedavno jsem to videl od tusim Greedyho za nejakych €159 :-/ Ono taky zalezi na typu motoru ... nase atmosfery ze stare skoly na tom nejsou tak spatne a to s tema vytlacenyma guferama je sice fakt, ale preci jen kdyz funguje regulator tlaku oleje a kdyz clovek kouka na budiky, tak to neni tak zhavy.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Bidrin: Jo, mírně OT - nemáš navíc jednu zátku na palcovej rozměr, bych možná zkusil co udělá sériovej BOV ve verzi open loop a nechce se mi tam cpát kus dřeva.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od instalater »

I.C. píše: Jo jo, ale nemel jsem na mysli samozrejme tvuj Oil Catch Can, ze jo ;-) Ja myslel tyhlety co maj cenu jak kdyby to bylo pozlaceny. Nedavno jsem to videl od tusim Greedyho za nejakych €159 :-/ Ono taky zalezi na typu motoru ... nase atmosfery ze stare skoly na tom nejsou tak spatne a to s tema vytlacenyma guferama je sice fakt, ale preci jen kdyz funguje regulator tlaku oleje a kdyz clovek kouka na budiky, tak to neni tak zhavy.
kdyby to šlo nějak změřit :lol: kolik tam jde toho oleje 8)
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidrin »

instalater píše:
I.C. píše: Jo jo, ale nemel jsem na mysli samozrejme tvuj Oil Catch Can, ze jo ;-) Ja myslel tyhlety co maj cenu jak kdyby to bylo pozlaceny. Nedavno jsem to videl od tusim Greedyho za nejakych €159 :-/ Ono taky zalezi na typu motoru ... nase atmosfery ze stare skoly na tom nejsou tak spatne a to s tema vytlacenyma guferama je sice fakt, ale preci jen kdyz funguje regulator tlaku oleje a kdyz clovek kouka na budiky, tak to neni tak zhavy.
kdyby to šlo nějak změřit :lol: kolik tam jde toho oleje 8)
To se dá jenom vyzkoušet a záleží to na stavu každýho motoru. Navíc tam nejde zdaleka jenom olej, ale taky voda, která všude možně kondenzuje.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od instalater »

U mne by byl asi problém s místem :cry: a nebo kilometry hadic :cry:
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

instalater píše:U mne by byl asi problém s místem :cry: a nebo kilometry hadic :cry:
Myslíš ? Já bych od vík ventilů měl taky tak metr hadici. Ten olej jde ven ve formě výparů, v té nádobě pak zkondenzuje.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od instalater »

Kdybych to měl z víka, tak není problém, je tam hned přepážka, za kterou by se to dalo dát ale já nemám odvětrané víko 8)
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Můžu mít dotaz? Co mi to teda dělá když tu díru mam volnou a cáká z ní olej a ten vývod z trubky od filtru mam normálně prázdnej, bez hadičky a ničeho??
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od instalater »

Ritchma píše:Můžu mít dotaz? Co mi to teda dělá když tu díru mam volnou a cáká z ní olej a ten vývod z trubky od filtru mam normálně prázdnej, bez hadičky a ničeho??
no ale už na tu trubku rvi filtr, jestli je ta díra mezi sáním a viltrem jinač ti to bere bordel do sání
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Neni lepší tu díru na trubce za filtrem zaslepit???
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Ritchma píše:Neni lepší tu díru na trubce za filtrem zaslepit???
No myslim že tu za filrem zaslepit a na ten druhej kus dat ten malej filtr nebo to propojit přest ten OCC
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od instalater »

Ritchma píše:Neni lepší tu díru na trubce za filtrem zaslepit???
vidíš to, to mne nenapadlo :oops:
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Uživatelský avatar
RabuKate
Příspěvky: 285
Registrován: 20 zář 2004 20:48
Bydliště: Moravske slovacko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RabuKate »

instalater píše:
Ritchma píše:Neni lepší tu díru na trubce za filtrem zaslepit???
vidíš to, to mne nenapadlo :oops:
koukam jako blazen, co se tu clovek nedozvi...

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od instalater »

jen by mne zajímalu, jak to vypadá uvnitř 8)
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Uživatelský avatar
RabuKate
Příspěvky: 285
Registrován: 20 zář 2004 20:48
Bydliště: Moravske slovacko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RabuKate »

instalater píše:jen by mne zajímalu, jak to vypadá uvnitř 8)
ja bych rekl jako normalni chladici separator, cili vyparnik....

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od instalater »

RabuKate píše:
instalater píše:jen by mne zajímalu, jak to vypadá uvnitř 8)
ja bych rekl jako normalni chladici separator, cili vyparnik....
no jo ale jak vypadá normalni chladici separator, cili vyparnik :lol: :lol: :lol:
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Uživatelský avatar
RabuKate
Příspěvky: 285
Registrován: 20 zář 2004 20:48
Bydliště: Moravske slovacko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RabuKate »

instalater píše:
RabuKate píše:
instalater píše:jen by mne zajímalu, jak to vypadá uvnitř 8)
ja bych rekl jako normalni chladici separator, cili vyparnik....
no jo ale jak vypadá normalni chladici separator, cili vyparnik :lol: :lol: :lol:
takto>

http://www.kompres.cz/pic/polestar/drypack.jpg

ale tento je drobet slozitejsi

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od instalater »

aha, trochu jsem z toho chytrej a trochu blbej, je tam nějak moc vývodů

jednoduchší obrázek nemáš ? 8)
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“