
Konkurz na styling
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Konkurz na styling
Ahojte, chtěl bych pozměnit přední a zadní nárazník na své crx. Hledám proto někoho nejlépe z okolí Brna,kdo mi s tím pomůže a eventuelně s ním navážu dlouhodobější spolupráci. Myslím,že práce na nejrychlejším autě u nás je vcelku slušná reference,ale samozřejmě za ni zaplatím. Nejlépe se mi jedná o dotažení-tj výrobu vzoru,kopyta a krabonového dílu,ale ocením i jen ten vzor. Je to se mnou ale těžký,mám svou hlavu a jsem pedantickej
jestliže se přesto někdo najde,neostýchejte se mi napsat sz. Dík

- Přílohy
-
- z5.JPG (52.27 KiB) Zobrazeno 1172 x
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj nevim presne co mas na mysly.Toto je kamosovo.Predni je koupenej,zadni si dodelaval podle sebe
- Přílohy
-
- da.JPG (100.61 KiB) Zobrazeno 1124 x
-
- 100_2629.jpg (105.45 KiB) Zobrazeno 1124 x
Naposledy upravil(a) Venca Brody dne 21 led 2008 16:27, celkem upraveno 1 x.
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: Konkurz na styling
promazáno OT
buď mluvte k tématu, nebo nepište nic
buď mluvte k tématu, nebo nepište nic
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konkurz na styling
Do toho předního se musí vejít obrovskej intercooler,takže tvarově musí vycházet z toho,co jsme už vyrobili(menší -třeba ten na obrázku,by se tam nevešel).Jde mi o to pozměnit trochu tvar děr,dát jim stěny,udělat spodní lištu s lízátkem. Mělo by to působit spíš decentně,důraz bych kladl hlavně na funkčnost (mám tam nasávání vzduchu do turba,ic,olejovej a vodní chladič). Vzadu bych nechal přírubovou část ze serie,ale jinak by šel dolů jen za koly,zbytek je nachystaný na difusor,kterému je přizpůsoben i wing carový spodek vozu.
Abych to shrnul-nejde mi o návrh,celkem přesně vím,co potřebuji,ale o někoho zručného na kitovaní,broušení ev. laminování s citem pro tvar.Třeba doteď jsme ty díly dělali s dřevotřísky a polystyrénu,někdo používá montážní pěnu ale jde mi o to vytvořit cílový tvar,který bude potom sloužit jako základ pro výrobu ultralehkého nárazníku.
Abych to shrnul-nejde mi o návrh,celkem přesně vím,co potřebuji,ale o někoho zručného na kitovaní,broušení ev. laminování s citem pro tvar.Třeba doteď jsme ty díly dělali s dřevotřísky a polystyrénu,někdo používá montážní pěnu ale jde mi o to vytvořit cílový tvar,který bude potom sloužit jako základ pro výrobu ultralehkého nárazníku.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
""""bohužel nepomohu s výrobou,ale se stylem bych to viděl takto.
Kapota by byla hladká, ale pokud by si chtěl nějakou díru,tak bych udělal menší dlouhou poblíž stěračů.
Nárazník -bohužel střed kvůli intercooleru bych nechal tak velký, jen bych ho upravil na stejnou velikost jak je velikost intercooleru. Boční díry taky asi nemáš naprd(zřejmě chlazení brzd), ale celkově bych nechal udělal drsnější vzhled podobný jak nahodil Venca. pos tranách sečikmení pro přítlak.
O autu moc nevím, jen to co si tu napsal a tak nevím jakou rychlostí jezdí.
snad jsem pomohl nějak
""""
Kapota by byla hladká, ale pokud by si chtěl nějakou díru,tak bych udělal menší dlouhou poblíž stěračů.
Nárazník -bohužel střed kvůli intercooleru bych nechal tak velký, jen bych ho upravil na stejnou velikost jak je velikost intercooleru. Boční díry taky asi nemáš naprd(zřejmě chlazení brzd), ale celkově bych nechal udělal drsnější vzhled podobný jak nahodil Venca. pos tranách sečikmení pro přítlak.
O autu moc nevím, jen to co si tu napsal a tak nevím jakou rychlostí jezdí.
snad jsem pomohl nějak

Re: Konkurz na styling
me osobne se tenhle predni naraznik moc libi,ale kdyz chces zmenu
u nas dela borec laminaty,auta uz nemoc nedela,ale zeptam se ho...nekdy po nas neco chce ve firme...i kdyz to by pro tebe bylo moc daleko co?Litomysl

VW Passat Variant 1,8 T
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konkurz na styling
2sagi:dík za nabídku,zajet tam jednou dvakrát by asi problém nebyl,ale myslím,že to vezme víc času a na to už je to dálka. Jinak měl jsem až do podzimu v Chocni babičku a stále tam máme hospodu,takže Litomyšl celkem znám,ale jak jsem napsal,na takový řešení už je to dálka..
2joui: je tam strašně málo prostoru pro kreace,díry jsou na chladič oleje a koleno ic,střed bych chtěl taky trochu rozšířit,ale ic je asymetricky,na jeho plnou velikost to nepůjde. Výdechy na kapotě jsou účelově,před sklem by v nich už nebyl podtlak a nefungovaly by.
2joui: je tam strašně málo prostoru pro kreace,díry jsou na chladič oleje a koleno ic,střed bych chtěl taky trochu rozšířit,ale ic je asymetricky,na jeho plnou velikost to nepůjde. Výdechy na kapotě jsou účelově,před sklem by v nich už nebyl podtlak a nefungovaly by.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
ty ja ti nevim, zedek by jsi mohl vyspekulovat nejak takhle

ale je nutne neco delat s predkem? je mi jasny,ze je vse pro funkcnost co tam mas a tak to taky nech. Hlavne tam nedavej nejakou mega obludu,ale vse co na tom new narazniku udelas 2x prepocitej, at tam neni jedinej zahyb spatne a vsechen "sezranej" vzduch at jde na mista kam jit ma. Nicmene vim, ze ty v tom mas jasno. myslim, ze i to kopyto by jsi zvladl udelat sam,pac ty nejlip vis co potrebujes. Laminat takovej problem neni.

ale je nutne neco delat s predkem? je mi jasny,ze je vse pro funkcnost co tam mas a tak to taky nech. Hlavne tam nedavej nejakou mega obludu,ale vse co na tom new narazniku udelas 2x prepocitej, at tam neni jedinej zahyb spatne a vsechen "sezranej" vzduch at jde na mista kam jit ma. Nicmene vim, ze ty v tom mas jasno. myslim, ze i to kopyto by jsi zvladl udelat sam,pac ty nejlip vis co potrebujes. Laminat takovej problem neni.
Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí 

- Ričrd@johan
- Příspěvky: 248
- Registrován: 26 zář 2006 22:06
- Bydliště: Shilersdorf:) u Ostravy
Tady v Ostrave dela kluk z karbonu,lamina,myslim i kevlar....Ma nick Scooby....ve stylingu prezentuje nejakou stavbu 306ky...ale sam ma subarko...a videl jsem nejake doplnky,kete delal a jako,muj nazor-super...Nuclear racing je nazev firmy a nick scooby,myslim... 
http://www.nuclear-racing.cz/AUTOMOBILY/

http://www.nuclear-racing.cz/AUTOMOBILY/
White Corolla E10 1,6 Si