jj má to T3 myslím...vrkuboy píše:no nevim co by melo mit rs za turbo ale bracha tam ma garettaSova píše:Jako je to dobré autičko...
Ale moje turbínka je mi milejší![]()
garett jí sepíná dřív oproti rs turbuna okresky výhoda
siloman
NE
NE
ANO (ve srovnani s orionem Mk.IV)
asi to bude bastl jeste se mrknu c ma napsany v papirech, ale myslim ze brachovi je to celkem jedno pac to auto koupil aby si zaradil coz s orionem s 1,4 moc nejde
Escort Turbo
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Cléon & Fonte
-
- Příspěvky: 618
- Registrován: 29 zář 2007 02:53
- Bydliště: Šlapanice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Escort Turbo
to ti jen tak nepovim a nechci kecat jak se stavim za brachou zjistim pripadne nafotim nebo natocimL.A.M.A. píše:jakou to ma zadni napravu?

Renó Megan Scényk - 79 kW
Fijat 126p - moc kW
Fijat 126p - moc kW
takže je to na 99% pouze motor z RS Turba...jinak zbytek XR3ivrkuboy píše:no nevim co by melo mit rs za turbo ale bracha tam ma garettaSova píše:Jako je to dobré autičko...
Ale moje turbínka je mi milejší![]()
garett jí sepíná dřív oproti rs turbuna okresky výhoda
siloman
NE
NE
ANO (ve srovnani s orionem Mk.IV)
asi to bude bastl jeste se mrknu c ma napsany v papirech, ale myslim ze brachovi je to celkem jedno pac to auto koupil aby si zaradil coz s orionem s 1,4 moc nejde
koukni na průměr předních kotoučů turbo 260mm
xr3i 240mm
a u zadních bubnů...86-90 měly 3 rozměry(diesely a 1,3-1,4měly buben v kuse s nábojem průměr 180mm
1,6 měly buben zvlášť a větší průměr 203mm
RST mělo ještě větší průměr 228mm
nemusím asi říkat,že u bubnů se jedná o vnitřní průměr

...... tak už jsem taky "TDI"pozitivní
okta kombi 4x4"powered by TDI Fun" 19";-).....still in progress
okta kombi 4x4"powered by TDI Fun" 19";-).....still in progress
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Escort Turbo
Mohl bys dát kontakt?Kamarád si také dělá Escort RS Turbo...spíš si nechává dělat...určitě by si rozuměliL.A.M.A. píše:kazdopadne drzim palce ... mam v Brne kamose co stavi RS Turbo urcite by poradil pri nejasnostech takze klido pisni. Ja si chci postavit MK IV 3dr. kombi zetec inside...

Cléon & Fonte
-
- Příspěvky: 618
- Registrován: 29 zář 2007 02:53
- Bydliště: Šlapanice u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Escort Turbo
jo kombi to je peckaL.A.M.A. píše:kazdopadne drzim palce ... mam v Brne kamose co stavi RS Turbo urcite by poradil pri nejasnostech takze klido pisni. Ja si chci postavit MK IV 3dr. kombi zetec inside...


Renó Megan Scényk - 79 kW
Fijat 126p - moc kW
Fijat 126p - moc kW
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Víceméně T2 v 11 Turbo sepíná dřív, protože je menší a má menší rotační setrvačnost oproti větší T3...
Je tomu tak?
11 Turbo má 160 Nm při 2500 otáčkách, což je nejvyšší točivý moment
Escort RS Turbo má 185 Nm při 2750 ot.
Anebo otačky při kterých sepíná turbo nejsou zcela závislé na velikosti turba?
Je tomu tak?
11 Turbo má 160 Nm při 2500 otáčkách, což je nejvyšší točivý moment
Escort RS Turbo má 185 Nm při 2750 ot.
Anebo otačky při kterých sepíná turbo nejsou zcela závislé na velikosti turba?
Cléon & Fonte