prosim radu ohledne setrvaku na vr6

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
mikevr6
Příspěvky: 136
Registrován: 16 led 2006 19:43
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

prosim radu ohledne setrvaku na vr6

Příspěvek od mikevr6 »

Zdarek,potrebuju poradit.Chci si do vr6tky koupit odlehceny setrvacnik a mam par druhu na vyber.Poradite nekdo pro co se mam rozhodnout a nebo je to jedno a nechat na cnc stahnout ten stavajici??
http://www.eiptuning.com/ecomm/proddeta ... d=E0304013

http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/prod ... d_Flywheel

http://www.corradoparts.com/VR6-AUTOTEC ... 7_lbs.html

Predem dik :wink:
CRX>MB190EVO>CalibraT>Golf G60 Rallye>Civic VTI>Impreza GT>GII 16V>Civic Type-r>GIII VR6>BMW 840CI>GIII VR6>Audi RS4 Biturbo MTM
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Co se setrváků týče tak když dáš hledat tak se nic nestane řešilo se tu hodně krát a je tam plno odborných příspěvků od lidí co vědí co píší... příště ti to smažu...

jinak podle mne na seriovou VR6ku je lehčenej setrvák užitečnej asi jako voskovat rezávé sáňky před jízdou na hlíně...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
mikevr6
Příspěvky: 136
Registrován: 16 led 2006 19:43
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikevr6 »

proc myslis ze mam seriovou vr6tku??
A to ze se nekde resilo jestli dat lehci setrvak nebo ne to vim,ja se chtel zeptat na tyhle urcity produkty-jestli s nima ma nekdo nejakou skusenost nebo ne,nechci koupit zajice v pytli
CRX>MB190EVO>CalibraT>Golf G60 Rallye>Civic VTI>Impreza GT>GII 16V>Civic Type-r>GIII VR6>BMW 840CI>GIII VR6>Audi RS4 Biturbo MTM
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

podle mě na čestihrnku bude setrvák už tak dost lehkej, proč ho měnit.. v čem se pomůžeš? spíš udělej něco pro trakci,která je pro tebe asi větší problém než řešení servačníku
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

no o fidanze se tu toho napsalo dost -dej si to do vyhledávače... :P :wink:

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

mikevr6 píše:proc myslis ze mam seriovou vr6tku??
A to ze se nekde resilo jestli dat lehci setrvak nebo ne to vim,ja se chtel zeptat na tyhle urcity produkty-jestli s nima ma nekdo nejakou skusenost nebo ne,nechci koupit zajice v pytli
Protože jsem si jist že nemáš ůpravy takového rázu aby jsi to potřeboval :wink: jestli máš čip sportovní filtr vyndanej kat a laĎák na konci tak jej opravdu nepotřebuješ...

navíc jak psal honza rozebýrali se tu i jednotlivý výrobci a kdyby jsi četl to co psal taboo např o fidanzách určo tě ani nenapadne po nich koukat :wink: Spíše peníze zainvestuj do pořádné spojky lehčích kol atd atd... setrvačník ti klisny nepřidá... sníží sice rotační hmoty motoru ale má to i svůj vliv na chrakteristiku při řazení atd...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
tomasVR6
Příspěvky: 576
Registrován: 29 říj 2006 20:57
Bydliště: North Moravia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomasVR6 »

elviiis píše:
mikevr6 píše:proc myslis ze mam seriovou vr6tku??
A to ze se nekde resilo jestli dat lehci setrvak nebo ne to vim,ja se chtel zeptat na tyhle urcity produkty-jestli s nima ma nekdo nejakou skusenost nebo ne,nechci koupit zajice v pytli
Protože jsem si jist že nemáš ůpravy takového rázu aby jsi to potřeboval :wink: jestli máš čip sportovní filtr vyndanej kat a laĎák na konci tak jej opravdu nepotřebuješ...

navíc jak psal honza rozebýrali se tu i jednotlivý výrobci a kdyby jsi četl to co psal taboo např o fidanzách určo tě ani nenapadne po nich koukat :wink: Spíše peníze zainvestuj do pořádné spojky lehčích kol atd atd... setrvačník ti klisny nepřidá... sníží sice rotační hmoty motoru ale má to i svůj vliv na chrakteristiku při řazení atd...
tady je zas někdo chytrej.. sorry, ale vím, že Mike chystá radikálnější úpravu :)
Doma? SAG + PUG + Audi


Prodej nových vozů VW, Škoda, AUDI a Seat - pro nabídku pište SZ

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

twinturbo na přední kola :D
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Když někdo chystá radikálnější ůpravy určitě obětuje trochu času a pročte to co bylo o setrvákách řečeno mimo jiné se dozví že fidanzu nebrat i když někdo je s němi spokojený , a taky se dozví že je to ve své podstatě zbytečné i když to je řidič od řidiče... A jinak nechci rejt ale radikálnější ůpravu bych vyděl ve výmněně za 1.8turbo... vím že vr6je držák oproti turbíně ale na relatyvně lehkou krátkkou GIII je to trochu moc váhy na předku... navíc 1.8turbo je snadněji laditelnější než vr6ka... nacpeš do ní 50 a bude mít 15koní navrch :?:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

VR6ka je lina :D

Z tech odkazu se mi jevi docela zajimavej setrvak http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/prod ... d_Flywheel pokud teda nechces tu Fidanzu, ktera muze mit problemy s prehrivanim v pripade intenzivniho nasazeni a prokluzu spojky, ale to platilo hlavne pro Fidanzu vytvorenou z vice druhu materialu, kde se ten setrvak pak rozpadal.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim radu ohledne setrvaku na vr6

Příspěvek od MarauderZ28 »

já dal místo 11,5 kg setrváku (2,5 V6) setrvák 8,0 kg (1,8 V6) a byla to příjemná změna bez pocítitelných negativ ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
mikevr6
Příspěvky: 136
Registrován: 16 led 2006 19:43
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikevr6 »

Diky vsem za rady,asi dam ten od bahnbrenner,protoze to co tu psal taboo o fidanze jsem cetl,ale firmy ktery doporucoval na vr6 setrvaky nejspise nedelaj.Jinak nemam tam jenom filtr a ladak.A biturbo tam taky nechci a 1.8t uz vubec ne.Staci mi ze TT 225ps se me taktak drzi uz ted.A to tam mam jenom lazene svody,supersprint potrubi+zadni dil supersprint,slicovane sani s hlavou a upravene kanalky,cold air intake.Jinak k tem upravam,krome toho setrvaku budu jeste z us objednavat vacky(ale musim se poradit ktera specifikace bude pro mne nejlepsi),kovane pisty na 2.9 se zvetsenim kompresniho pomeru na 11:1(http://stores.ebay.de/EMS-Motorsport-netshop),nizzsi tesneni pod hlavu z g4 V6 a chip od EIP.
Mar:jj to co pises ty, potrvuzuje vetsina uzivatelu co sem cetl na forech atd.
Blazen:vr6 ma sakra tezkej setrvak a problem s trakci díky bohu nemam,doufam ze ani potom ne.
CRX>MB190EVO>CalibraT>Golf G60 Rallye>Civic VTI>Impreza GT>GII 16V>Civic Type-r>GIII VR6>BMW 840CI>GIII VR6>Audi RS4 Biturbo MTM
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3

Dukes
Příspěvky: 97
Registrován: 06 dub 2005 21:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dukes »

To mikeV6:Kdyby jsi měl zájem, tak firma Dieselpower se nově stala zástupcem firmy S.P.E.C. pro ČR a SR.Je možné od nich dodat hliníkový setrvák pro VR6 za 11 116,- a váha by měla být 3,4kg.
Kdyžtak SZ.
Obrázek

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim radu ohledne setrvaku na vr6

Příspěvek od MarauderZ28 »

dobrý zloději :o)

SPEC price 325 USD + 60 USD poštovný čr = 385 + DPH (jako že ho v týhle výši nikdo neplatí, ale to je fuk = 8100,- max náklady tj skoro 40% marže a to beru zákaznický ceny na 1 ks ne nějaký VO ....



Brand new SPEC Lightweight Aluminum Flywheel for 92-95 2.8L VR6 Corrado, 95-02 Golf 2.8L VR6, 95-01 Jetta 2.8L VR6, 92-97 Passat 2.8L VR6 -- weighing in at only 5.5 pounds !!!!

fitment includes:

92-95 2.8L VR6 Corrado, 95-02 Golf 2.8L VR6, 95-01 Jetta 2.8L VR6, 92-97 Passat 2.8L VR6

- Made from 6061 T6 Billet Aluminum

- Reduced Weight (60% on average)

- Lighter weight means less stress put on crankshaft and engine, resulting in prolonged engine life

- Less wasted horsepower means more of the power the engine creates is used to turn the wheels

- More mass is removed from the outer dimensions and more is left on the inner dimensions

- Provides maximum strength and integrity while increasing performance

- CNC machined at a consistent surface speed

Friction Plate Specs

- Made from 1045 Steel

- 1045 Steel has a high carbon content giving the ability to withstand high heat under extreme friction

- Gives the user the ability to use just about any type of clutch material from organic to Kevlar

- Drilled and attached in a pattern that gives consistent downward force over the entire plate

- Replaceable

- AN Quality Screws
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: prosim radu ohledne setrvaku na vr6

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 10:21, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
mikevr6
Příspěvky: 136
Registrován: 16 led 2006 19:43
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim radu ohledne setrvaku na vr6

Příspěvek od mikevr6 »

Taboo píše:
mikevr6 píše:Zdarek,potrebuju poradit.Chci si do vr6tky koupit odlehceny setrvacnik a mam par druhu na vyber.Poradite nekdo pro co se mam rozhodnout a nebo je to jedno a nechat na cnc stahnout ten stavajici??
http://www.kineticmotorsport.com/produc ... 3-134.html
Díky taboo,doufal jsem ze mi poradis ale nechtel jsem te otravovat,objednam ten kinetic,doufam ze to bude ok.Jinak pokud by ti to nevadilo mohl bych ti poslat SZ-chtel bych se te na neco zeptat?
CRX>MB190EVO>CalibraT>Golf G60 Rallye>Civic VTI>Impreza GT>GII 16V>Civic Type-r>GIII VR6>BMW 840CI>GIII VR6>Audi RS4 Biturbo MTM
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim radu ohledne setrvaku na vr6

Příspěvek od MarauderZ28 »

This is an aftermarket VR6 Light Weight Flywheel (9.75LBS), this is not a "lightened stock VR6 flywheel".

neznamená to náhodou, že to je stejně těžký jak origo VR6 setrvák ? Jen se ptám možná to překládám blbě ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
mikevr6
Příspěvky: 136
Registrován: 16 led 2006 19:43
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim radu ohledne setrvaku na vr6

Příspěvek od mikevr6 »

MarauderZ28 píše:This is an aftermarket VR6 Light Weight Flywheel (9.75LBS), this is not a "lightened stock VR6 flywheel".

neznamená to náhodou, že to je stejně těžký jak origo VR6 setrvák ? Jen se ptám možná to překládám blbě ...
No ja bych rekl(aspon doufam) ze to znamena ze to neni odlehceny seriovy setrvak ale primo odlehceny novy kus primo pro vr6.Protoze nekteri vyrobci prodavaji starsi setrvaky odlehcene na cnc freze.
CRX>MB190EVO>CalibraT>Golf G60 Rallye>Civic VTI>Impreza GT>GII 16V>Civic Type-r>GIII VR6>BMW 840CI>GIII VR6>Audi RS4 Biturbo MTM
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: prosim radu ohledne setrvaku na vr6

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 10:21, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
mikevr6
Příspěvky: 136
Registrován: 16 led 2006 19:43
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikevr6 »

Jeste jednou díky moc Taboo i Maraudere 8)
Jsem rad za vasi pomoc :)
CRX>MB190EVO>CalibraT>Golf G60 Rallye>Civic VTI>Impreza GT>GII 16V>Civic Type-r>GIII VR6>BMW 840CI>GIII VR6>Audi RS4 Biturbo MTM
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3

Uživatelský avatar
pikachuxxx
Příspěvky: 54
Registrován: 23 dub 2006 22:40
Bydliště: Decin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pikachuxxx »

byt tebou, dam EIP. tam neni co resit.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

pikachuxxx píše:byt tebou, dam EIP. tam neni co resit.
Myslis tim tu Fidanzu, ktera je z tech setrvaku zrejme suverene nejhorsi volba ? :wink: Pokud teda bude to auto vic namahany.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
mikevr6
Příspěvky: 136
Registrován: 16 led 2006 19:43
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikevr6 »

Beaver píše:
pikachuxxx píše:byt tebou, dam EIP. tam neni co resit.
Myslis tim tu Fidanzu, ktera je z tech setrvaku zrejme suverene nejhorsi volba ? :wink: Pokud teda bude to auto vic namahany.
Objednal jsem ten Kinetic jak mi poradil Taboo,cena i provedeni se mi zdaji nejlepsi.
CRX>MB190EVO>CalibraT>Golf G60 Rallye>Civic VTI>Impreza GT>GII 16V>Civic Type-r>GIII VR6>BMW 840CI>GIII VR6>Audi RS4 Biturbo MTM
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“