


asi 254. vyrobenej

to byl jeste v nedeli po vyndani pohromade:


KKK K04

komplet fotky snad behem dneska uz i s novejma na biturbo.safrane.org

motor nahrubo umyt, tak dneska asi prekopnu kliku a pak budu pokracovat v cideni

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
klika, saly - kvuli tomu sem ho puvodne vyndal... jenze se mi to nak zvrtlo a misto abych ho hodil vzhuru nohama, vymenil kliku a sup s nim zpatky, tak sem ho zacal rozebirathattori_hanzo píše:Co s tím budeš provádět,kromě čištění?
A já se vsadím že zatímco stará vyhnilá sedmička se válí na každým druhým rohu cikánskýho sídliště,tak tohohle Renaulta potkáš třikrát ročně a jsi rád...Tomu taky odpovídají ceny!Fugo píše:Pokud budeš kupovat origo věci od Renaulta, naházej sem pak ceny, porovnáme to s cenama co jsem kupoval origo v bmw, vsadil bych se že se mě to nevyšplhá na víc jak 70% ceny dílů od R.
Kabinovej?Nejmenuje se u Pandy náhodou správně ptačobudkovej?Panda píše:heh no vidíš, já právě vyndal kabinovej filtr a umyl:D
v podstatě to stejný ne![]()
no nevim nevim, jestli se sedmicka predelana na biturbo vali na kazdym rohu cikanskyho sidliste...hattori_hanzo píše:A já se vsadím že zatímco stará vyhnilá sedmička se válí na každým druhým rohu cikánskýho sídliště,tak tohohle Renaulta potkáš třikrát ročně a jsi rád...Tomu taky odpovídají ceny!Najdi stejně vzácný auto od BMW a pak se může porovnávat ceník!
pchehattori_hanzo píše:A já se vsadím že zatímco stará vyhnilá sedmička se válí na každým druhým rohu cikánskýho sídliště,tak tohohle Renaulta potkáš třikrát ročně a jsi rád...Tomu taky odpovídají ceny!Fugo píše:Pokud budeš kupovat origo věci od Renaulta, naházej sem pak ceny, porovnáme to s cenama co jsem kupoval origo v bmw, vsadil bych se že se mě to nevyšplhá na víc jak 70% ceny dílů od R.Najdi stejně vzácný auto od BMW a pak se může porovnávat ceník!
Kabinovej?Nejmenuje se u Pandy náhodou správně ptačobudkovej?Panda píše:heh no vidíš, já právě vyndal kabinovej filtr a umyl:D
v podstatě to stejný ne![]()
no u renolta sem si objednal zatim akorat kolecko nahonu tachometru a termostat, to jeste financne utahnuFugo píše:Pokud budeš kupovat origo věci od Renaulta, naházej sem pak ceny, porovnáme to s cenama co jsem kupoval origo v bmw, vsadil bych se že se mě to nevyšplhá na víc jak 70% ceny dílů od R.
no jednou se zeptáš, zjistíš kolik stojej a odcházíš. Pak ti to nedá, jdeš s tam s penězma, že je chceš objednat a řeknou ti víc no...tak šetříš dál...NeviM píše:no u renolta sem si objednal zatim akorat kolecko nahonu tachometru a termostat, to jeste financne utahnuFugo píše:Pokud budeš kupovat origo věci od Renaulta, naházej sem pak ceny, porovnáme to s cenama co jsem kupoval origo v bmw, vsadil bych se že se mě to nevyšplhá na víc jak 70% ceny dílů od R.![]()
BTW: v tom renaultu asi jedou na drogach nebo co... sem se driv divil ze kazdej rika trochu jiny ceny za takovy veci jako ty tlumice, turba atd a ted nedavno sem zjistil ze voni si asi jen tak z nudy ty veci porad ruzne zlevnujou a zdrazujou... napriklad predni desticky na biturbo ted zdrazili z 6 na 26 tisic![]()
husty kreteni co?
cece mam podezreni, ze na tom motoru toho nekdo nedavno asi dost delal, vlozky mi prijdou jak novy (je videt na 2 dirama pro vodu do bloku)... na fotce to neni az tak videt, v realu to je proste krasny cisty jako novy... ale schvalne co mi na to reknete, jeste sem moc motoru nerozdelaval, rekl bych ze uz po nekolika letech provozu budou na tech vlozkach zvenku stejne jako na vsech ostatnich castech kudy proteka voda usazeny ruzny sajrajty, tak nevim...Fugo píše:to je přesně ta věc co u renaulta nechápu, viz. vymezovací podložky přesahu vložek (to bys měl taky udělat, aby ti za čas nezačla týct voda do oleje) kdy jeden den stojej 70kč a druhej den 700kč a přitom je to prd a to doslova. Ještě se to tenkrát dalo zachránit tím že člověk zajel do německa kde ty ceny byly zajímavější.
tak sem pred chvilkou zjistil, ze hlavy asi budu muset sundat, pac je chycena ojnice kvuli tomu ze pulka saly uz tam vubec nebyla a tu spodem nevymenim, takze uz z toho docela zacina bejt komplet generalkaFugo píše:kdepak to byses nedoplatil, vyndáš vložky, důkladně očitíš vložku a blok od starých těsnění, nasázíš tam vložky bez těsnění a změříš přesahy (nebo utopení) a dle tabulek si dohledáš pod každou vložku těsnění dané tlouštky (přesah je cca 0.20, koukni do manuálu) a koupíš ho.
ok, dik... to tesneni sem teda jeste jinde nehledal, ale na autokelly ho maj asi 2200/kus, tak treba mi poradis nejkej levnejsi zdrojFugo píše:zajistíš to jednodušše použiješ hlavový šrouby, přes blok a vložku dáš velkou podložku ale ne moc abys zas vyndal píst, a na vymezení mezery mezi hlavou šroubu a podložkou si nařežeš trubky o stejné délce jaká je výška hlavy plus výška těch držáku co drží koníky a je to.
Pokud nebudeš měnit kroužky na všech válcích a nezlomíš ty stávající tak proč ne.
Těsnění bych použil Reinze a vždy když jsem je kupoval byly max kolem 800kč/ks, kovový asi, já s tím nemám zkušenost, ale dle mého názotu bys musel srovnat hlavy (což bys měl stejně) a potom blok, ale nevím jak by to chodilo nebo spíš nechodilo s těma vložkama co budou mít přesahy, protože to kovový se tak nevymáčkne jak to origo, ale to jen můj názor.
těsnění jsem kupoval od Auto Bados - AD Partner, jen VIKTOR REINZ žádnou AjusaNeviM píše:ok, dik... to tesneni sem teda jeste jinde nehledal, ale na autokelly ho maj asi 2200/kus, tak treba mi poradis nejkej levnejsi zdroj![]()
jinak par dalsich dotazu:
muzou bejt pridreny i vacky, nebo do hlav se ty piliny ze saly pres filtr dostat nemohly? a co pistni cepy? a co driky ventilu? btw: dole to vypada dost blbe, skoro na vsech salach a ulozenich kliky a oj. cepech jsou rejhy jak prase![]()
cim se merej ty presahy, neco mi rika ze se to bude jmenovat mikrometr, ale kde to vezmu a jak to vubec vypada?![]()
btw: vcera sem si poprvy tak zhruba spocital kolik me bude stat nez jenom muzu dat motor zas do auta a uz ted je to docela randal, takze si jeste tak 14dni, tri tejdny nezajezdim![]()
ale pak to bude stat za to, s ozivlejma nekolika desitkama konema ktery byli chciply kvuli ruznejm netesnostem hlavne u zadniho nepristupnyho turba a s vetsim plnicim tlakem (a kdyz uz ho mam venku tak me zacly uz napadat i dalsi veci, ale zatim radsi nic rikat nebudu)
jo a budu mit zanovni turba misto tech svejch obou popraskanejch hec![]()