koukam jaxe v tec naftakach fakt vyznas...asi trosku vic vidis do foukanyho benzinu,ale o nafte radsi nic nepis prosim,nebo to dopadne jako uz v jinych tematech tady na TF.pises ze mas turbo z 81kW coz je geom.lopatek,a pak ze je to obtok a ze neni z PD.Meles paty prez devaty.elviiis píše:Mno to turbo nema variabylné lopatky je nejni to PD je to klasika ale na silnější verzi kotky 81KW nebo základní motor audi a4peugeot 405 píše:elviiis kolko by si chcel za to turbo a co to je vobec zac ??? ma to variabilnu geometriu??? moj ujo je fakt doby mechanik a bavil som sa s nim a hovoril mi ze dvihnut tlak na seriovom turbe neni problem a ze to v poho vydrzi aj 1.5barMarcos: ako budem ovladat turbo s variabilnou geometriou lebo ujo hovoril ze potrebujem RJ aby snimala otacky a podla toho otvaralo turbo a potrebujem aj podtlak kvoli turbu. kedy chodis na icq???
66KW a 81KW je TDi
74KW 85KW a 96KW je TDi PD
Za turbo i ze svodama chci 4000Kč radialní vůle nula axiální asi 0.4. Kámoš trochu tunil motor na kotce a tohle mu zbylo.
66kW motory mely nejdriv turba s obtokem,pozdeji mely uz motory 66 a 81 kW turba stejny tudiz geom.lopat.
PD otory sly az po techto motorech .poznas to dle kW vo ma 66 a 81kW jsou klasicky TDI,jiny se nedelali,ostatni jsou PD,bavis li se zase o koncernovejch motorech