chladič oleje-umístění?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

chladič oleje-umístění?

Příspěvek od Ilegaltuner »

nám jen jediný dotaz, nevadí, že budu mít chladič oleje umístěny ve výšce hlavy(motoru)?
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: chladič oleje-umístění?

Příspěvek od Idaho »

Ilegaltuner píše:nám jen jediný dotaz, nevadí, že budu mít chladič oleje umístěny ve výšce hlavy(motoru)?
no pokud bude dosattečný přívod chladného vzduchu aby splnoval svou funkci tak by to podle mne problém být neměl.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Re: chladič oleje-umístění?

Příspěvek od Ilegaltuner »

Idaho píše:
Ilegaltuner píše:nám jen jediný dotaz, nevadí, že budu mít chladič oleje umístěny ve výšce hlavy(motoru)?
no pokud bude dosattečný přívod chladného vzduchu aby splnoval svou funkci tak by to podle mne problém být neměl.
právě, že tam je jediné místo kde ho můžu dát (za masku) a kde do něj bude nejefektivněji foukat :D dolů bych ho pod "spojler" mohl dát, ale hned bych ho urval.
Právě mi šlo o to, že jsem je viděl většinou dole
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

jde tam tlak olejového okruhu takže problém by to bejt neměl ale cotakhle dát ho naležato dolů a udělat k němu svod vzduchu ze spojleru nebo masky (nebo aerodynamikej přívod = nějaký žebrovaný kryt pod motorem od spojleru) nebo nucené chlazení větrákem...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Hasis
Příspěvky: 470
Registrován: 08 črc 2007 11:14
Bydliště: In my PC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hasis »

nebo udelat do kapoty diru, sit a dat to podni. Treba by to vypadalo i pekne :lol:

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

chladič oleje bych nechla někde dole kde nezavazí...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

mám to na commodore, žezat tam nikde nemůžu a místa tam moc nené, nad tím přívodem vzduchu jsem taky uvažoval, ale nejlepčí je za tou maskou, pokud terda nevadí ta výška :wink: vyfotím :wink:
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
ARV6
Moderátor
Příspěvky: 6707
Registrován: 01 dub 2005 22:29
Bydliště: Chodov u KV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ARV6 »

Ilegaltuner píše:mám to na commodore, žezat tam nikde nemůžu a místa tam moc nené, nad tím přívodem vzduchu jsem taky uvažoval, ale nejlepčí je za tou maskou, pokud terda nevadí ta výška :wink: vyfotím :wink:
Myslim ze vyska vadit nebude, na Alfe je z tovarny nastojato vedle vodniho chladice, takze taky pomerne vysoko
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie

Uživatelský avatar
Boháček
Příspěvky: 406
Registrován: 24 kvě 2005 00:00

Příspěvek od Boháček »

jestli ti do něj bude pouštět olej termostat, tak je to asi opravdu jedno, jestli ho máš zapojen bez omezení průtoku, tak ti po startu bude chvíli trvat, než naběhne tlak.
protože je chladič vysoko, tak z něj olej po vypnutí motoru asi steče do vany a pak ho tam musí čerpadlo znovu nahnat.
jiný problém bych v tom neviděl
vzdělání není zárukou inteligence

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

no tak ho tam dám, tet ještě musím zjistit, kde mi udělají hadice na míru :wink:

Nějaký tip? :)
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Idaho, opleteny.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

nebo jakejkoliv shop s hydraulikou v okolí
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Beaver píše:Idaho, opleteny.
..nebo i obyč, případne silikon propetrolejářské produkty :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: chladič oleje-umístění?

Příspěvek od Zemi »

Nevim jakej kokot konstruoval moji karu, ale chladic oleje normalne flakli za motor... Mozna tam jde fuk zespoda vi buh, ale urcite ho premistim pokud to pujde nejak rozumne.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

takhle to tam vypadá
Přílohy
DSC00142.JPG
DSC00142.JPG (108.74 KiB) Zobrazeno 1240 x
DSC00142.JPG
DSC00142.JPG (108.74 KiB) Zobrazeno 1240 x
DSC00145.JPG
DSC00145.JPG (74.47 KiB) Zobrazeno 1240 x
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

eclipse má chladič oleje taky před chladičem vody sice trošičku níž ale je tam.Jinak je zapojen až za filtrem oleje a to znamená že by v něm olej měl zůstat neb ve filtru je zpětná klapka a navíc je tam tušimže termostat kterej ho otevírá ale to si nejsem úplně jistej.....

Šíša
Příspěvky: 180
Registrován: 23 srp 2005 23:35

Příspěvek od Šíša »

Olejovej chladic by mel byti vzdy s termostatem, protoze bez nej pri pripojeni do okruhu naprimo hrozi bud roztrzeni toho chladice studenym olejem, nebo pomalejsi zhrati toho oleje na pracovni teplotu ... a to taky neni zrovna v poho.

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

termostat tam je, je to přímo chladič na ten motor, jen v jiném autě :)
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“