Favorit pri jizde chcipne HELP
Moderátor: Idaho
Favorit pri jizde chcipne HELP
Dobry den. Mam problem s favem (89). Asi tak pred mesicem to zniceho nic chciplo a pak to zase naskocilo,takhle to cukalo furt ..tak se tam dal palivovej filtr a vycistil se karburator..pak to jelo az do ted......pri otackach to chciplo(ale tak ze uz se to nechytlo...sem musel zastavit a natocit to znova a naskocilo to hnedka..pak to jelo chvilku ,ale pak to zase chciplo a uz sem nenastartoval.Jak to chcipne tak strasne rychle sleti rucicka otackomeru dolu a zustane tam.Starter se ani nerozroci, jen v tom cvakne. Sem amater, potrebuju pomoct.... zkousel sem zapnout svetla a nastartovat a vubec to nebere proud. tak sem zkusil dat baterku na nabijecku. Ale nevim jestli topomuze.... setkal se stim nekdo ? Proste to zniceho nic chcipne, i kdyz pridavam plyn. Helpne mi nekdo ?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2331
- Registrován: 28 pro 2004 17:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ty mas nejak moc problemu najednou.Pokavad to chcipne,tak je jasne,ze spadne rucicka otackomeru.Jinak cvaknut starteru muze znamenat,spatny kontakt,zkus zahejbat kabelama u starteru a jestli je dobre pripevneny kontakty na baterce,jelikoz,kdyz je spatnej kontakt,tak to neprenese tak velkej proud a pouze cvakne.Jinak to chcipani bych videl treba jestli nemas problem s palivovou pumpou nebo eletrikou.Projdi vsechny kontakty,vse ocisti a at to jde vsechno na pevno.Jinak popis vic ten problem,kdyz to chcipne.Jeste bych zkusil indukcni civku,ta kdyz je v prdeli,tak se ohreje a prestane to davat jiskru.Takze zkus to. 

Optimismus pramení z nedostatku informací 

KDyz sem jel tak to jakoby chciplo a pak hnedka naskocilo (jako by to trochu dyl ucuklo) a pak hned na to to chciplo. Kdyz sem to nastartoval tak to hned naskocilo a jel sem tak 10 metru a chciplo to a uz to neslo nastartovat vubec...kdyz sem to chtel natocit tak v tom jenom cvaklo a konec. Baterku sem nabil a je to stejny.Kontakty sem ocistil a furt nic.Dik za pomoc
+zkousel sem baterku i zjinyho auta a je to stejny.
+zkousel sem baterku i zjinyho auta a je to stejny.
Re: Favorit pri jizde chcipne HELP
startér nejčastěji přestává startovat protože a) dojdou uhlíky nebo b) cívka již nemá sílu na vysunutí pastorku. Takže asi vyměnit cívku a uhliky, aby chytnul tak pomáhá bacit do něj kladivem. Ale to nesouvisí s chcípánim za jízdy....
takhle se tezko radi, mohlo tam odejit cokoliv, jestli to nestartuje tak skontroluj vsechny kontakty nebo vymen starter, to chcipani za jizdy muze delat fakt cokoliv, indukcni civka, svicky po smrti, hadice podtlaku brzd, netesnost pod karbcem, spatnej predstih, spatne sestelovanej karbec...konkretni vec ti ale nereknu pac to nevidim, chce se na to vklidu mrknout s nekym skusenejsim
s deskami to nema nic spolecneho, ta hadice vede ze saciho kolena do brzdoveho valce, je to podtlakova hadice a ma na jednom konci takovej ventil/klapku, ze serie je s kovovym opletenimShorTyCZ píše:ty hele jak si to myslel stemi hadicemi PODTLAKU BRZD? myslis ze to muze chcipat tim? je fakt ze mi ted menili brzdove desticky....
jestlize je ta hadice dirava nebo roztrzena nebo upadena tak pri seslapnuti brzdoveho pedalu to chcipne, skontroluj ji a uvidis...ted zelezi jestli ti to chcipe pri brzdeni tak by to mela byt ona, jestlize ti to chcipne bez brzdeni tak to neni ona
Palec je pod vickem - ten hajzl co se tam otaci.
Jinak zkusil bych cvicne jeste mrknout zleva zespoda pod auto - je tam takovej sirokej pletenej kovovej pas, co spojuje prevodovku a karoserii kvuli uzemneni. Mne se utrhnul, motor ztratil kostru a uz to nestartovalo.
Jinak zkusil bych cvicne jeste mrknout zleva zespoda pod auto - je tam takovej sirokej pletenej kovovej pas, co spojuje prevodovku a karoserii kvuli uzemneni. Mne se utrhnul, motor ztratil kostru a uz to nestartovalo.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Tak sem vymenil starter a nastartuju v pohode.Ale pri jizde to zase chcipne, civka a kabely sem vymenil. Uz nevim co to muze bejt.Pak nastartuju a hnedka naskoci a zase jedu tak 10 metru a zase to chcipne. Nevite co to muze delat? baterka je nabita. Nekdo me rikal neco s kondenzatorem, ale vubec nevim co a kde to hledat . HELP
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2331
- Registrován: 28 pro 2004 17:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To cerpadlo je mozne,ze nestaci sdavkovat,taky sem se setkal s tim problemem,ze kdyz jsi chvili jel na klidnej plyn,tak pohoda,ale jakmile si ho rozjel na plnej knedlo zelo vepro,tak to zdechlo a pak si musel AC pumpoum pumpovat,dokavad si tam nedostal zase beno,do plovakove komory.
Optimismus pramení z nedostatku informací 

Re: Favorit pri jizde chcipne HELP
zajed do servisu popisujes to tu jak panna orgasmus
fávo už snad kondík nemá ne ?
palec je to, co se točí uvnitř rozdělovače - rozdělovač je to co do toho vede kabel od cívky a vedou od toho kabely ke svíčkám.
máš tam někde palivový filtr ?
ten by moh bejt ucpanej
nebo odvzdušnění nádrže, jak to saje benzín, tak se v ní udělá podtlak a čerpadlo neutáhne benzín
asi by to chtělo jiný auto nebo zkušnýho mechanika
palec je to, co se točí uvnitř rozdělovače - rozdělovač je to co do toho vede kabel od cívky a vedou od toho kabely ke svíčkám.
máš tam někde palivový filtr ?
ten by moh bejt ucpanej
nebo odvzdušnění nádrže, jak to saje benzín, tak se v ní udělá podtlak a čerpadlo neutáhne benzín
asi by to chtělo jiný auto nebo zkušnýho mechanika

vzdělání není zárukou inteligence