For Elviiis - Vostrej Tomcat

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

For Elviiis - Vostrej Tomcat

Příspěvek od Zemi »

Jsem zahlidnul nenapadnej podpis u jednoho typa na rovertech.net tak jsem se opovazil mu napsat a odpovedel...


http://www.rovergroup.org.uk/forums/viewtopic.php?t=191







Ross9 píše:ENGINE

T16 turbo
Rebored
85mm 8.1:1 JE Forged Pistons
Polished and balanced crank
Piper 270 Cams
Mildy ported head
Skimmed head
Decked block
Klinger HG
Pulsar Gti-R T28 Turbo
GBE MK2 Boost controller
FSE Adjustable Fuel pressure regulator
Greddy Iridium plugs
Modified Pulsar GTi-R intercooler as FMIC
Custom 2.5" front pipe
Mongoose 2.5" de-cat
Mongoose 2.5" cat back system with 3.5" tailpipe
One Performance Catch tank
One Performance Ring earth kit
Roverdose Cold Air box
Warlboro 255LPH High Pressure Fuel pump
Wizards of Nos Nitrous kit (wet system)


TRANSMISSION
Rebuilt Gearbox with steel cage bearings and new TorSen diff
Helix Paddle Clutch with Heavy duty Helix clutch cover

SUSPENSION

Koni adjustable dampers
H&R lowering springs (-35mm)
"Anti-Torque steer" bushes

BRAKES
ZS 180/Ti front brake conversion
EBC flat discs
Yellowstuff pads

WHEELS/TYRES
214 SEi wheels with Toyo R888 tyres all round (205 50 15 front, 195 55 15 rear)

INTERIOR/ENTERTAINMENT/STYLING
Completely stripped (nothing left but 2 seats and half a dash)
216 coupe front seats
Sabelt Harnesses


Weight: Approx 1050kg
Power: 331 bhp, 296 lb/ft , plus the nitrous with 50 bhp rated jets.

Performance: Not sure, most likely around 10 secs to 100 with the gas on at a guess

Best 1/4 12.88 @ 114mph in 2005 car roughly 80-100kg heavier and 0.3 bar less boost than it is currently so I hope to better it with the new spec if I ever get my finger out and go to Crail.

Power graph

Obrázek

Vid of run

Obrázek

Pics

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Ross
Naposledy upravil(a) Zemi dne 15 bře 2008 18:40, celkem upraveno 1 x.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: For Elviiis - Vostrej Tomcat

Příspěvek od Zemi »

Kde jsi ty dube?
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

copy & paste :wink:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Beaver píše:copy & paste :wink:
coto?
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Hod to sem... ja na tom foru nemam ucet a kdyz uz je to v Tuning sekci, tak at to ma nejakou vypovidaci hodnotu :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Beaver píše:Hod to sem... ja na tom foru nemam ucet a kdyz uz je to v Tuning sekci, tak at to ma nejakou vypovidaci hodnotu :D
Do prdele ja si nevsiml. :zapomel:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Kua to vypadá good? zatím mám v plánu nechat vše série ale mno uvydíme... Každopádně teĎ se budu zabejvat (jestli se teda urvu furt nejni čas) výrobou nového diffu a poloos respektive vyrobit stejné ale odolnější... turbo má v serii pidi mydi daihatsu mělo větší ale místo na T28rs by bylo a cooler je taky na kokos... ale nevím co ten motor snese aztím jsem nikde nenašel vyjádření k tomu co snese...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

elviiis píše:Kua to vypadá good? zatím mám v plánu nechat vše série ale mno uvydíme... Každopádně teĎ se budu zabejvat (jestli se teda urvu furt nejni čas) výrobou nového diffu a poloos respektive vyrobit stejné ale odolnější... turbo má v serii pidi mydi daihatsu mělo větší ale místo na T28rs by bylo a cooler je taky na kokos... ale nevím co ten motor snese aztím jsem nikde nenašel vyjádření k tomu co snese...
cca 12psi nez to neunesou pisty - jsou krehky - kovany uz mam v poradniku. :D Ted shanim T28 s kterou pri 10psi, IC a vejfukem vyzdimu 249PS... Dal pak ojnice a hlavne saly na spodku radsi... No vim kam s penezma. :)

A GT28RS zbytecne vyhozeny prachy... S T28kou frajeri lezou az na 320PS.




ad differak - jak chces vyrobit torsena? :D Doporucim ti jen - sezen si 2x lozisko 6208 v ocelovi kleci - origo jsou plastovy a na tom jsem ja stroskotal i predtim...

http://elektrosidlo.cz/detail/1327-6208.html

To je ulozeni differaku ve skrini. 8)
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Zemi píše:
elviiis píše:Kua to vypadá good? zatím mám v plánu nechat vše série ale mno uvydíme... Každopádně teĎ se budu zabejvat (jestli se teda urvu furt nejni čas) výrobou nového diffu a poloos respektive vyrobit stejné ale odolnější... turbo má v serii pidi mydi daihatsu mělo větší ale místo na T28rs by bylo a cooler je taky na kokos... ale nevím co ten motor snese aztím jsem nikde nenašel vyjádření k tomu co snese...
cca 12psi nez to neunesou pisty - jsou krehky - kovany uz mam v poradniku. :D Ted shanim T28 s kterou pri 10psi, IC a vejfukem vyzdimu 249PS... Dal pak ojnice a hlavne saly na spodku radsi... No vim kam s penezma. :)

A GT28RS zbytecne vyhozeny prachy... S T28kou frajeri lezou az na 320PS.
mno ale RS je na kuličkách bude tam daleko rychlejší nástup tlaku... Kolik má sériovej tlak? nemám ještě budíčky (mám ho doma od včera).. asi moc ne s tím prdítkem tam... A při jakém tlaku odpíná fuel cut? Kované písty si myslím že do 300koní jsou zbytečné? ale rover bude mít na turbomotor asi přehnanou kompress... takže pro zvyšování výkonu to chce kompress snížit... jiank řekl bych že lehké zvýšení tlaku snese i origo turbo (za cenu životnosti samozřejmně)...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Zemi píše: ad differak - jak chces vyrobit torsena? :D Doporucim ti jen - sezen si 2x lozisko 6208 v ocelovi kleci - origo jsou plastovy a na tom jsem ja stroskotal i predtim...

http://elektrosidlo.cz/detail/1327-6208.html

To je ulozeni differaku ve skrini. 8)
jsem technolog obrábění :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Technolog bejt muzes, ale kdyz jsem to ukazal frajerovi v nejakym leteckym tech-prumyslu tak to vzdal. :D Ten starej rozlitlej differak.

Seriovy pisty vydrzi 14psi u Mahle pistu (starsi) a 12psi u novejch to nevim co je za sracky - tzn. 14psi resp. 12psi je fuelcut. Takze pisty ti vydrzi do cca 250PS s T28 a picovinama kolem. 300PS ani nahodou. :lol: Tohle seriovy prditko je tak akorat do cca 230PS. Jo a seriovej tlak je 0,4b ci-li nejakych 7psi? Komprese 8.5:1.


No koukam ze sis koupil neco a ani nevis co. :D No drzim palce snad se ti to nerozlitne ja uz nahradni motor mam... :o)
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Zemi píše:Technolog bejt muzes, ale kdyz jsem to ukazal frajerovi v nejakym leteckym tech-prumyslu tak to vzdal. :D Ten starej rozlitlej differak.

Seriovy pisty vydrzi 14psi u Mahle pistu (starsi) a 12psi u novejch to nevim co je za sracky - tzn. 14psi resp. 12psi je fuelcut. Takze pisty ti vydrzi do cca 250PS s T28 a picovinama kolem. 300PS ani nahodou. :lol: Tohle seriovy prditko je tak akorat do cca 230PS. Jo a seriovej tlak je 0,4b ci-li nejakych 7psi? Komprese 8.5:1.


No koukam ze sis koupil neco a ani nevis co. :D No drzim palce snad se ti to nerozlitne ja uz nahradni motor mam... :o)
Proto si to rozmyslím než něco vyšpelím... jinak jsem pro lepší písty ale kované považuji za zbytečnost na takové výkony a kvůli tepelné roztažnosti... Jinak na letecké jsem dělal taky a tam jsou na tahle věci másla... Tohle je tvar kterej je na ně složitej navíc by bylo lepší dělat to z výkovku já zaběhnu na kovárnu vyberu nějakej nejpodobnější výkovek pro potřebný díl a pak to obrobím povrchově zakalím a nechám povlakovat pro velkou životnost...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: For Elviiis - Vostrej Tomcat

Příspěvek od Zemi »

Takze se do tech vetsich uprav nejak nehrnes? :wink: Chapu to spravne... Jako ja chtel taky zustat vicemene seriovej, ale .......
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Zatím to nechám tak... ale pokud se mi to auto bude zamlouvat tak ho trochu přifouknu... Každopádně v létě budu dělat větší cooler ten seriovej záprtek je hroznej... a možná to trochu přifouknu a pokud mne to chytne dám mu větší turbínku a přifouknu to víc... ale než dám větší turbo koupím pořádné šálky a pouvažuju o ojnicích písty nechám origo kompress ale pokud jsou fakt v serii na pikaču kouknu se po lepších... Ale to se bude odvíjet od toho jak se mi rover zalíbý...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“