Předělávám 1.4 turbo+karbec+vratné vyplachování na stříkačku s vyplachováním příčným.Motor měl původně lehce přes 100 koní.Plán je min. 180.Seriovka je Garrett T2.Čim ho nahradit?Popř. nějaký další poznatky,který vás napadnou.Díky
Výběr turbodmychadla
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Výběr turbodmychadla
Zdravim všechny
Předělávám 1.4 turbo+karbec+vratné vyplachování na stříkačku s vyplachováním příčným.Motor měl původně lehce přes 100 koní.Plán je min. 180.Seriovka je Garrett T2.Čim ho nahradit?Popř. nějaký další poznatky,který vás napadnou.Díky
Předělávám 1.4 turbo+karbec+vratné vyplachování na stříkačku s vyplachováním příčným.Motor měl původně lehce přes 100 koní.Plán je min. 180.Seriovka je Garrett T2.Čim ho nahradit?Popř. nějaký další poznatky,který vás napadnou.Díky
garret T25 ti plne postaci na 180k a bude mat rychli nabeh, to je lacna alternativa.
drahsia je potom moderne GT turbo primeranej velkosti, mozno GT2056
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1578_2.htm alebo gulickove GT2554R http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_3.htm
drahsia je potom moderne GT turbo primeranej velkosti, mozno GT2056
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1578_2.htm alebo gulickove GT2554R http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_3.htm
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr turbodmychadla
Kdyz budes chtit jednu nenamahanou T25 bych tu mel... 
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
asi jo una apd mněli IHIny... jinak též bych sáhl po T 25ce... tu malou 14ku to bude umět dobře živit a nejni to drahý a náběh bude určo rychlejší než T28čka... Ale una s podobným výkonem jezděj na T3kách a T28čkách...polyy píše:Neni to náhodou na Renault 5-ku..?..,sorry za OT jestli se mýlím...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
T3 T28 jsou na velky obsahy!! kamos ted bude davat t25 na 1.5! no zalezi kolik chces tllacit!! ale na tyhle obsahy staci urcite t25 ta je puvodne z 1.8 takze by to melo byt akurat! jinak kolik tlaci renda v zakladu??? jinac s tim motorem budes nak upravovat striky nebo cerpadlo?? nebo naky streva??
Audi...:-*
Mno též bych použil T25 ale unisti používají T28 prej T25 na unu ty vysoké výkony nestíhá... jenže oni maj tu kárku jen na sprinty... čím větší turbo tím tupší spodek takže i podstatně slabší auto s lepším průběhem ti na okresce napráská...
ale když jsem vyděl poprvé IHI s una tak jsem koukal jak puk to turbo je řekl bych i větší než T25... Takže možná je uno opravdu náročné na přísun vzduchu ale pro tyto infa a infa o IHI turbu (o lopatkách průtoku apd.) se spíše koukni na italiancars.org nebo tak nějak... Ty ti poraděj opravdu nejvíc...
ale když jsem vyděl poprvé IHI s una tak jsem koukal jak puk to turbo je řekl bych i větší než T25... Takže možná je uno opravdu náročné na přísun vzduchu ale pro tyto infa a infa o IHI turbu (o lopatkách průtoku apd.) se spíše koukni na italiancars.org nebo tak nějak... Ty ti poraděj opravdu nejvíc...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Výběr turbodmychadla
volil bych T25, ted ji take pasuju na 1,5 jak tu uz bylo receno
