
Výměna 2 pneu
Výměna 2 pneu
Zajímalo by mě, jak to vidíte. Když máte předokolku a budete chtít měnit jenom dvě gumy... dáte ty nové dopředu nebo dozadu? Po přečtení tohohle rádce sem z toho najednou nějak na vážkách. Protože prej je lepší dát nový dozadu...


Re: Výměna 2 pneu
je to otázka, když dáš nový dopředu, získám tím lepší trakci, ale pak ti může ulítnout prdel bo sjetej zadek nebude stíhat, když dáš nový dozadu, budeš vědět, co si můžeš maximálně dovolit s předkem, čili jak moc ti poberu zatáčku ( nebo s tím většinou počítaj), takže pojedeš podle toho 

VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Zalezi na rozlozeni hmotnosti, ja mam zadek treba hodne lehkej takze se ty gumy nenamahaji tak jako ve predu (mam FWD). Co jsem blbnul na letisti tak nejvetsi sodu dostali samozrejme predni (zataceni, brzdeni) zadni byli pomerne ok.
A co se tyce uletu zadku, tak bych radeji chytal zadek nez predek
nuze...koukneme se co pise radce:
* chování automobilu se změní, protože se poruší rovnováha mezi předními a zadními koly; - A to se asi nestane kdyz das nove dozadu?
* řidiče, který byl zvyklý na auto s menší přilnavostí předních kol, by tato skutečnost mohla nepříjemně zaskočit - nechapu co neprijemne zaskoci? Vetsi prilnavost predku? aha
* na kluzké vozovce ztratí zadní kola trakci dříve než přední kola - to by se stalo i opacne...
* protože řidič ztratí možnost ovládat zadní kola, bude v pokušení dále zvyšovat rychlost a tím se smykový účinek jenom zesílí. Z takovéto nebezpečné situace se podaří vyváznout jenom zkušeným řidičům... Ovladat zadni kola? Pokud je auto FWD tak me napada jenom malo podstatne brzdeni (rikam malo, protoze vaha jde stejnak dopredu). dle me je mnohem lepsi ovladat otaceni, plyn ,brzdy na predku
reseni: koupit sadu
A co se tyce uletu zadku, tak bych radeji chytal zadek nez predek

nuze...koukneme se co pise radce:
* chování automobilu se změní, protože se poruší rovnováha mezi předními a zadními koly; - A to se asi nestane kdyz das nove dozadu?
* řidiče, který byl zvyklý na auto s menší přilnavostí předních kol, by tato skutečnost mohla nepříjemně zaskočit - nechapu co neprijemne zaskoci? Vetsi prilnavost predku? aha
* na kluzké vozovce ztratí zadní kola trakci dříve než přední kola - to by se stalo i opacne...
* protože řidič ztratí možnost ovládat zadní kola, bude v pokušení dále zvyšovat rychlost a tím se smykový účinek jenom zesílí. Z takovéto nebezpečné situace se podaří vyváznout jenom zkušeným řidičům... Ovladat zadni kola? Pokud je auto FWD tak me napada jenom malo podstatne brzdeni (rikam malo, protoze vaha jde stejnak dopredu). dle me je mnohem lepsi ovladat otaceni, plyn ,brzdy na predku
reseni: koupit sadu
Re: Výměna 2 pneu
vsak vzadu nebudes mit tak sjety, dyk sem rikal, dopredu dat dovy a ty puvodni zepredu dat dozadu. delam to takhle a dela se to tak snad bezne ne? nebo v nouzi ze se jenom prehodej zadni gumy dopredu..Rudi píše:je to otázka, když dáš nový dopředu, získám tím lepší trakci, ale pak ti může ulítnout prdel bo sjetej zadek nebude stíhat, když dáš nový dozadu, budeš vědět, co si můžeš maximálně dovolit s předkem, čili jak moc ti poberu zatáčku ( nebo s tím většinou počítaj), takže pojedeš podle toho

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
já když měl fijata tak předen napul hladký, napůl 1mm od oka a zadek napul dráty a zbytek nic. Pak jsem přezul na zimu dopředu nový nejlevnější co bylo a dozadu jetý.Mirda píše:Už od 2,5mm stojí guma pěkně za hovno, mi ukažte člověka co to sjíždí na 1,6 či ještě míň...
A taky to jezdilo....
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
NOW: TDpoVWa GIII