Výměna 2 pneu

Pneumatiky, elektrony, plecháče, podložky, šrouby, štefty, změna rozteče...

Moderátoři: Rudi, m.artty

Odpovědět

Nový pneu patří:

dozadu
1
17%
dopředu
4
67%
je to jinak!
1
17%
 
Celkem hlasů: 6

Uživatelský avatar
Uriell
Příspěvky: 19
Registrován: 19 pro 2007 18:02

Výměna 2 pneu

Příspěvek od Uriell »

Zajímalo by mě, jak to vidíte. Když máte předokolku a budete chtít měnit jenom dvě gumy... dáte ty nové dopředu nebo dozadu? Po přečtení tohohle rádce sem z toho najednou nějak na vážkách. Protože prej je lepší dát nový dozadu...
:ja_nic:

MComb
Příspěvky: 2590
Registrován: 05 říj 2004 12:25

Příspěvek od MComb »

Asi na hnanou nápravu...

Uživatelský avatar
crazyape
Příspěvky: 1610
Registrován: 25 říj 2005 20:55
Bydliště: doma

Příspěvek od crazyape »

Ty jo zajimavy... a ja bych taky zrovna rekl na hnanou napravu.. kort vpredu kde ti to zataci a drzi stopu ze jo

Uživatelský avatar
Uriell
Příspěvky: 19
Registrován: 19 pro 2007 18:02

Příspěvek od Uriell »

Hm, tak moc sem se toho zatím nedozvěděla. A nemáte s tím někdo zkušenost pro srovnání z praxe?

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bóďa »

zepředu dát dozadu a dopředu dát nový, protože přední se samozrejme vic sjizdej, kor u predokolky.
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Uživatelský avatar
fonz
Moderátor
Příspěvky: 4914
Registrován: 13 zář 2006 22:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fonz »

taky bych dal dopredu nove
Fazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
91' Escort RS2000 · 2.0 110kW
92' Escort RS2000 · 2.0 110kW
93' e36 cabrio · 325í 141kW
https://www.facebook.com/n7aPower/

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna 2 pneu

Příspěvek od Rudi »

je to otázka, když dáš nový dopředu, získám tím lepší trakci, ale pak ti může ulítnout prdel bo sjetej zadek nebude stíhat, když dáš nový dozadu, budeš vědět, co si můžeš maximálně dovolit s předkem, čili jak moc ti poberu zatáčku ( nebo s tím většinou počítaj), takže pojedeš podle toho :D
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
infinity
Příspěvky: 246
Registrován: 11 bře 2007 20:55
Bydliště: Sev. Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od infinity »

Zalezi na rozlozeni hmotnosti, ja mam zadek treba hodne lehkej takze se ty gumy nenamahaji tak jako ve predu (mam FWD). Co jsem blbnul na letisti tak nejvetsi sodu dostali samozrejme predni (zataceni, brzdeni) zadni byli pomerne ok.
A co se tyce uletu zadku, tak bych radeji chytal zadek nez predek :D

nuze...koukneme se co pise radce:

* chování automobilu se změní, protože se poruší rovnováha mezi předními a zadními koly; - A to se asi nestane kdyz das nove dozadu?

* řidiče, který byl zvyklý na auto s menší přilnavostí předních kol, by tato skutečnost mohla nepříjemně zaskočit - nechapu co neprijemne zaskoci? Vetsi prilnavost predku? aha

* na kluzké vozovce ztratí zadní kola trakci dříve než přední kola - to by se stalo i opacne...

* protože řidič ztratí možnost ovládat zadní kola, bude v pokušení dále zvyšovat rychlost a tím se smykový účinek jenom zesílí. Z takovéto nebezpečné situace se podaří vyváznout jenom zkušeným řidičům... Ovladat zadni kola? Pokud je auto FWD tak me napada jenom malo podstatne brzdeni (rikam malo, protoze vaha jde stejnak dopredu). dle me je mnohem lepsi ovladat otaceni, plyn ,brzdy na predku


reseni: koupit sadu

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna 2 pneu

Příspěvek od bóďa »

Rudi píše:je to otázka, když dáš nový dopředu, získám tím lepší trakci, ale pak ti může ulítnout prdel bo sjetej zadek nebude stíhat, když dáš nový dozadu, budeš vědět, co si můžeš maximálně dovolit s předkem, čili jak moc ti poberu zatáčku ( nebo s tím většinou počítaj), takže pojedeš podle toho :D
vsak vzadu nebudes mit tak sjety, dyk sem rikal, dopredu dat dovy a ty puvodni zepredu dat dozadu. delam to takhle a dela se to tak snad bezne ne? nebo v nouzi ze se jenom prehodej zadni gumy dopredu..
:twisted:
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Uživatelský avatar
Mirda
Příspěvky: 752
Registrován: 10 dub 2005 12:50
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Mirda »

Už od 2,5mm stojí guma pěkně za hovno, mi ukažte člověka co to sjíždí na 1,6 či ještě míň... :shutup:
G3 Variant 1,9 TDi Fratelli Bosio Sprint 764, EGR off Obrázek

Uživatelský avatar
Rolljoin
Příspěvky: 1779
Registrován: 26 lis 2006 17:39
Bydliště: BV city?
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rolljoin »

Mirda píše:Už od 2,5mm stojí guma pěkně za hovno, mi ukažte člověka co to sjíždí na 1,6 či ještě míň... :shutup:
já když měl fijata tak předen napul hladký, napůl 1mm od oka a zadek napul dráty a zbytek nic. Pak jsem přezul na zimu dopředu nový nejlevnější co bylo a dozadu jetý.

A taky to jezdilo....
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII

Odpovědět

Zpět na „Disky + Pneumatiky“