
AET VT162 stage 3 t3/t25
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
AET VT162 stage 3 t3/t25
Vi nekdo co je to za paskvil?
Mam moznost to koupit.

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: AET VT162 stage 3 t3/t25
Dik. 

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: AET VT162 stage 3 t3/t25
AET VT162 ?
typnul bych to na produkt nabízený AET engineering a VT162 bude part NO turbodmychadla,.. nejspíš nějaké GT28..
vycházím z tohoto:
http://www.aet-turbos.co.uk/turbo_services.htm
je to v tom katalogu co je ke stažení
typnul bych to na produkt nabízený AET engineering a VT162 bude part NO turbodmychadla,.. nejspíš nějaké GT28..
vycházím z tohoto:
http://www.aet-turbos.co.uk/turbo_services.htm
je to v tom katalogu co je ke stažení
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: AET VT162 stage 3 t3/t25
To vypada tedy na naky vyprcly kopie co?blázen píše:AET VT162 ?
typnul bych to na produkt nabízený AET engineering a VT162 bude part NO turbodmychadla,.. nejspíš nějaké GT28..
vycházím z tohoto:
http://www.aet-turbos.co.uk/turbo_services.htm
je to v tom katalogu co je ke stažení
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
nemyslím že vyprclí kopie.. aji dle té ceny je to jen jinej výrobce podobnejch nebo stejnejch turb... pravděpodobně budou mít od garettu licenci na výrobu jejich turb...i ta cena by tomu odpovídala... na obyč kopie je to moc drahé... já měl ve 200sx taky místo obyč garetta T25 , turbo od výrobce air research... A musím řict že bylo v poho...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: AET VT162 stage 3 t3/t25
Podle me je to moc drahe... Nissan origo GTiR turbo koupi o dost levneji a potencial bude stejny.
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: AET VT162 stage 3 t3/t25
jagy píše:Podle me je to moc drahe... Nissan origo GTiR turbo koupi o dost levneji a potencial bude stejny.

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: AET VT162 stage 3 t3/t25
GTIR turbo bych nepoužil, na ten tomcat bych dal něco jiného.. ale záleží,kde má zemi cílZemi píše:jagy píše:Podle me je to moc drahe... Nissan origo GTiR turbo koupi o dost levneji a potencial bude stejny.
pokud máš cíl 280-300k .. sklidem použij T28 z s14
Re: AET VT162 stage 3 t3/t25
Ja si myslim, ze Zemi ma dobrej duvod tam dat prave to z GTiR.. a tim jsou zkusnosti Anglanu..
Re: AET VT162 stage 3 t3/t25
to je docela možné,já jen napsal,že pro jeho cílovou hodnotu postačí i S14 T28, které je poměrně dostupné tady v ČR.. s klidem může GTiR turbo koupit v anglii.. přes nějaké forum
taky by nebylo na škodu se zeptat geroxe, za kolik se dá to GTiR turbo koupit v JPN v nissanu .. cena by mohla být zajímavá ,stačí jen sehnat part number
taky by nebylo na škodu se zeptat geroxe, za kolik se dá to GTiR turbo koupit v JPN v nissanu .. cena by mohla být zajímavá ,stačí jen sehnat part number
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: AET VT162 stage 3 t3/t25
Chci T28 z GTiR uz kvuli mensi praci pri fitting, ale hlavne ma proste top end power vetsi jak z S14, ale zase ma o neco vetsi lag... Proste chci to GTiR...
Je to pak dost divoky a to ja rad - S14 je prej uhlazena... Zatim mam cil 300PS a to mi bude stacit na 1100kg... A vim ze to GTiR turbo se pritom nebude zadejchavat - S14 turbo uz by se trochu pralo - zkusenosti anglanu - doporuceni.
Verim praxi.


(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: AET VT162 stage 3 t3/t25
to máš pravdu to S14 T28 by mělo hraniční limit někde u těch 300k, přes už by nezvládlo určitě, možná při trošku agresivnějším nastavení předstihu,nebo větším KP..ale to sou nesmyslné změny..
zkus sehnat ten part number toho GTiR turba, zjistíme cenu nového..
ale z vlastní zkušenosti to bude lítat hodně dobře i s T28.. při těhhle hmotnostech..jen nevím,co si počneš s trakcí
zkus sehnat ten part number toho GTiR turba, zjistíme cenu nového..
ale z vlastní zkušenosti to bude lítat hodně dobře i s T28.. při těhhle hmotnostech..jen nevím,co si počneš s trakcí
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: AET VT162 stage 3 t3/t25
Koupim naky lepidla a bude...blázen píše:to máš pravdu to S14 T28 by mělo hraniční limit někde u těch 300k, přes už by nezvládlo určitě, možná při trošku agresivnějším nastavení předstihu,nebo větším KP..ale to sou nesmyslné změny..
zkus sehnat ten part number toho GTiR turba, zjistíme cenu nového..
ale z vlastní zkušenosti to bude lítat hodně dobře i s T28.. při těhhle hmotnostech..jen nevím,co si počneš s trakcí


Snad tam ten PC najdes...
http://gspec.com/p-7251-gti-r-t28-turbo.aspx
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
+ pošta apd ale i tak nějakejch 15 až 18to by bylo good... ale já stejně přemejšlím nad tím hybridm T25 T 28 nebo něco takového... nechci jít přes 280 300k (na předek to podle mne nemá cenu) a chci aby to mnělo co nejplynulejší a nejrychlejší náběh...jagy píše:Vzdyt jsem to rikal.. za 12k nova T28 s dobrym potencialem.. a sehnat ji neni problem.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Jen si to mysli pak porovname svoje snazeni...elviiis píše:+ pošta apd ale i tak nějakejch 15 až 18to by bylo good... ale já stejně přemejšlím nad tím hybridm T25 T 28 nebo něco takového... nechci jít přes 280 300k (na předek to podle mne nemá cenu) a chci aby to mnělo co nejplynulejší a nejrychlejší náběh...jagy píše:Vzdyt jsem to rikal.. za 12k nova T28 s dobrym potencialem.. a sehnat ji neni problem.

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
mno jako na drag apd to cenu má ale vzhledem k tomu že jezdím okresky drive , občas skusím vršík nebo rz na jeseníckejch kopečkách tak spíše ocením plynulej výkon a dřívější na foukání než mít všechno up... ve finále je pak kárka z 280 koníkam rychlejší než kárka s 350... jde o určení... každopádně jestli budu stavět motor koupím ojnice i písty a nachystám ho na MAX ps (podle toho kolik bude udávat výrobce komponentů a kolik vydrží blok a hlava odhaduju tak 450 až 500ps)... a když mi křupne v kuli nebo mně ZEMI ujede tak to dofouknuZemi píše:Jen si to mysli pak porovname svoje snazeni...elviiis píše:+ pošta apd ale i tak nějakejch 15 až 18to by bylo good... ale já stejně přemejšlím nad tím hybridm T25 T 28 nebo něco takového... nechci jít přes 280 300k (na předek to podle mne nemá cenu) a chci aby to mnělo co nejplynulejší a nejrychlejší náběh...jagy píše:Vzdyt jsem to rikal.. za 12k nova T28 s dobrym potencialem.. a sehnat ji neni problem.

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: AET VT162 stage 3 t3/t25
Hlavne nevyhrozuj... Bo muzeme porovnat seriovky.
A to s tim do mesta.... GTiR turbo me kopne az kolem 3000ot. takze ve meste ani neni treba ho roztacet. 
Uz mas poloosu?


Uz mas poloosu?
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: AET VT162 stage 3 t3/t25
Elviis: GTiR Turbo je hybrid T25 a T28... a ta cena je takova +/- jak pises, zalezi na okolnostech.. delam u tohoto prodejce objednavky sem tam, takze by se to dalo prihodit mezi ostatni veci.
Mno ještě pozvažuju moje turbo má najeto jen 160tis
a je jako nové vůle minimální jde vydět že se v tom roveru při těch 7psi vyloženě fláká
ale toho hybrídka bych brla... ale asi tak na zimu... ale když tak se ozvu... díkec
Mno ještě pozvažuju moje turbo má najeto jen 160tis

