Ford Escort - při nižší teplotě nejede
Moderátor: Idaho
Ford Escort - při nižší teplotě nejede
Po ránu když je v noci už trochu chladno, mi Escrot nejede.Je to 1.6, 16V, Zetec (Zmetec)r.v. 1997,tankuju natural 95 na Aralu. Už fakt nevím co s tím a ani mechanik. Do kopce vůbec netáhne a brblá jak traktor, z výfuku jde vzduch nepravidelně. Při rozjetí se do kopce na 80 km/h se začne zpomalovat, klesají otáčky, přeřadím na trojku a jde to pořád dolů. Ve finále tlačím kopec očima na dvojku při 40km/h. Když vyřadím, tak chcípne. Je vyměněná lambda sonda, veškeré vstupy a výstupy (paliv čerpadlo,vzduch váha, svíčky, kabely, apod.). V létě je vše OK, při zahřátí jede taky v poho. Sitič normálně funguje. Nevím jestli to má spojitost, ale občas mi problikne ABS když vyřadím a pustím to na neutrál.
Termostat je nový. Motor byl absolutně rozebraný a jsou zkontorlovaný i vstřiky. Řídící modul taky žádnou chybu nehlásí. Olej to má originál Ford, vzduchová váha nová, palivová pumpa nová, kabely ke svíčkám nový,svíčky nový orig.Ford (mimo jiné drahý jako prase). Dnes ještě prubnu jestli není někde mikroprasklina na hadici od sání a pojedu s tím do DE do Fordu. Jsem z toho maximálně nas...., protože to vypadá na nějakou nezjistitelnou chybu už z výroby. Fakt je to zmetec a ne Zetec. To je fakt zralý na nějakou žalobu.
Tak čidlo teploty je NOVÉ a vzduch i palivo je přiváděno v pořádku a ve správném poměru. Je tam nová i váha vzduchu. Navíc ten Zmetec má řídící jednotku postavenou tak, že do PC dá jen info o servu a ničem jiným, protože ročníky 1997 se prý takhle dělaly.
Mám prostě vyměněný veškerý vstupy i výstupy. Buď je to taková hovadina, že se nedá najít, nebo je to opravdu na hození ze skály. Navíc pro pobavení: tenhle Ford byl v autorizovaným servisu Karlovy Vary a ani tam s tím nic neudělali. Jen vyměnili palivový a vzduchový filtr,olej,zkontrolovali jehly na vstřikách, svíčky dali nový no a bylo prý opraveno.
Až prubnu tu hadici na sání, dám echo a napíšu co mi poradili naši němečtí sousedé.
Případný další nápady co by to mohlo být moc moc ocením.
Mám prostě vyměněný veškerý vstupy i výstupy. Buď je to taková hovadina, že se nedá najít, nebo je to opravdu na hození ze skály. Navíc pro pobavení: tenhle Ford byl v autorizovaným servisu Karlovy Vary a ani tam s tím nic neudělali. Jen vyměnili palivový a vzduchový filtr,olej,zkontrolovali jehly na vstřikách, svíčky dali nový no a bylo prý opraveno.
Až prubnu tu hadici na sání, dám echo a napíšu co mi poradili naši němečtí sousedé.
Případný další nápady co by to mohlo být moc moc ocením.
mám to


Byla to: porucha hydrauliky zdvihátek na ventilech. Závada, která se nedá zjistit přístroji, které má český ford k dispozici (mj.fakt autorizovaný servis má výbavu co má mít "ironie") a bez PCprogramu to v žádném servisu také nezjistí. Oprava trvala jeden den.
Re: mám to
Aha, tak hydroštely mě nenapadly a přitom na jednom autě mi taky za studena lomozí a když se to ohřeje tak ztichnou. Ale chod motoru zřejmě v mým případě neovlivňujou.Lucie píše:Tak už mám opraveno a jsem maximum HAPPY. Odvezli jsme mého Zmeteca 1,6 do Fordu v DE (kousek od Markredwitzu). Byl tam jeden pán na svém místě a do jednoho dne specifikoval mému mechanikovi (který mimo jiné musí mé auto nenávidět
) závadu. Zaplatili jsme 15 eur za diagnostiku a radu. No super, za ty prachy už příště na český ford kašlu.
Byla to: porucha hydrauliky zdvihátek na ventilech. Závada, která se nedá zjistit přístroji, které má český ford k dispozici (mj.fakt autorizovaný servis má výbavu co má mít "ironie") a bez PCprogramu to v žádném servisu také nezjistí. Oprava trvala jeden den.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Co si mam predstavit pod zavadou hydrauliky? Byly blby zdvihatka? Vsechny, nebo jen nektery? Docela by me zajimalo, jestli jsou schopny odhalit, ktery zdvihatko to je, menit vsechny by u tohodle motoru byla docela pekna palba, za jedno je to tak 400-900. To teda cloveka musi potesit, ze odhalil neco na Zmetcovi.
Nejen u Zmeteca - když otec mladé zjistil že na jeho dvacetičtyřventilovým motoru V6 kterej má hlučný hydroštely by vyšlo jedno zdvihátko na litr, tak to nechal radši hlučný. V tomhle ohledu jsem rád, že ventilový vůle se u mýho 24v štelujou malýma kovovýma podložkamafutura píše:Co si mam predstavit pod zavadou hydrauliky? Byly blby zdvihatka? Vsechny, nebo jen nektery? Docela by me zajimalo, jestli jsou schopny odhalit, ktery zdvihatko to je, menit vsechny by u tohodle motoru byla docela pekna palba, za jedno je to tak 400-900. To teda cloveka musi potesit, ze odhalil neco na Zmetcovi.

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Tak k tomu dotazu jestli lze odhalit, které to zdvihátko bylo v háji: NELZE V originálu by mne vyšlo 1x zdv. na 1200,-- a mám jich 16. Dost jsem se zhrozila, ale mám machra mechanika který zmáknul za 14.500,-- udělat max. a to: všechna zdvihátka (bohužel porucha měla vliv na motoričnost auta, tedy za studena nejelo), vyměnit rozvodový řemen i se všemi kladkami, olej i s filtrama (do Zmeteca dávejte radši originál, je to hajzlik rozmazlenej), + že bylo započítáno 15 eur za diagnostiku a radu co jak opravit v DE u Fordu (díky bohu pán byl ochotný, starší a zkušený, který viděl zoufalství zračící se v očích mého mechanika
)
