"VYLADĚNÍ TURBA"
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
"VYLADĚNÍ TURBA"
chtěl jsem se zeptat jak moc se vyplati a jestli to vubec jde,upravit tlak turba nebo neco takoveho...proste a jednoduse, ma smysl s tim turbem neco delat kdyz chci nejake viditelnejsi navyseni vykonu( samo ze necekam ze to bude zrychlovat o 2s rychleji a o 20kw vice:) )aby to melo proste smysl a jestli to tomu motoru neublizi kdyz uz ma najeto 161 000?! poradi mi prosim nekdo.... auto a motor viz podpis, klidne piste i nake obecne rady k turbum;)
Volvo V40 2.0T | 118 kw | žádnej chip tuning, žádnej chip (čti čip :DD ) - avšak menší zvýšení výkonu oproti sérii neunikl | z 0 - 100 km/h za 7,5s | r.v. 2000
Re: "VYLADĚNÍ TURBA"
v podpisu máš "žádný čiptuning" a právě tímhle se věčinou zvyšuje tlak turba...
a těch tvojich 20kw vůbec není nereálné...
a těch tvojich 20kw vůbec není nereálné...
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
NOW: TDpoVWa GIII
nebude to vadit motoru? jakoze temer 60 000 km to bylo pod jistym tlakem, pak se menily nejak svody ci co ja vim a celkove se zvysil vykon (na meraku v jednom tuning shopu v Praze) o cca 25 kw. tzn. 160 000 je motor zvykly na nejaky tlak a najednou to nakopnu... co si o tom myslis? jsem naprosty neznalec proto se ptam... tlak v serii? to presne nevim...ani nevim kde to mam najit, nicmene jedna se o motor: 2.0T B4204T = (160 HP - 5100 RPM),(230 Nm - 1800-4800 RPM) tak esli vis kde hledat, byl bych mo vdecny... chtel bych Volvika este troshku nakopnout ale ne za tu cenu, ze mi po 20ti tisicich odejde motor...Preci jen o techto dvoulitrech se rika, ze jsou nesmrtelny a navic by ho byla doopravdy skoda, na to auto nedam dopustit...kombik...temer 2 tuny...250km/h(na petku 6000 otacek, benzin se zavira pri 7500:(( dementni omezovac:))) dekuju moc
Volvo V40 2.0T | 118 kw | žádnej chip tuning, žádnej chip (čti čip :DD ) - avšak menší zvýšení výkonu oproti sérii neunikl | z 0 - 100 km/h za 7,5s | r.v. 2000
no hledal bych na volvo foru
jinak by to vadit nemelo jednotka urcite umi roznou skalu tlaku takze to nebude problem teda jestli nebudes tlacit zrovna nak moc!! jinak jeste si porid budik na tlak turba!! abys vedel kolik teda vuec tlacis! a te vykon na dvoulitra je nic moc!!! to budes mit motor s velkou rezervou a urcite vydrzi vic!!! jinak ta instalace MBC je tak na jednu minutu.

jinak by to vadit nemelo jednotka urcite umi roznou skalu tlaku takze to nebude problem teda jestli nebudes tlacit zrovna nak moc!! jinak jeste si porid budik na tlak turba!! abys vedel kolik teda vuec tlacis! a te vykon na dvoulitra je nic moc!!! to budes mit motor s velkou rezervou a urcite vydrzi vic!!! jinak ta instalace MBC je tak na jednu minutu.
Audi...:-*
dobra...zkusim to tedy, mohl bych te jeste poprosit esli bys neposlal nejake odkazy kde to secko sezenu za nejaky rozumny peniz primo na volvo? fakt se v tom nevyznam vubec tak abych neplatil zbytecne moc co trebas ani na volvo nepujde...
Volvo V40 2.0T | 118 kw | žádnej chip tuning, žádnej chip (čti čip :DD ) - avšak menší zvýšení výkonu oproti sérii neunikl | z 0 - 100 km/h za 7,5s | r.v. 2000
Re: "VYLADĚNÍ TURBA"
a co se tyce toho vykonu...me to prijde docela dost:) preci jen je to backora::)))
Volvo V40 2.0T | 118 kw | žádnej chip tuning, žádnej chip (čti čip :DD ) - avšak menší zvýšení výkonu oproti sérii neunikl | z 0 - 100 km/h za 7,5s | r.v. 2000
no prave ze toho sou mraky...tak abych nekoupil prave trebas na 1.8T skodovku:P to je jedno...jinac na rodinny auto mi pride 7,5 na kilo docela dobry...

Volvo V40 2.0T | 118 kw | žádnej chip tuning, žádnej chip (čti čip :DD ) - avšak menší zvýšení výkonu oproti sérii neunikl | z 0 - 100 km/h za 7,5s | r.v. 2000
Re: "VYLADĚNÍ TURBA"
jsou to v podstate uni díly, takže když kopíš na škodovku 1,8T bude ti to fungovat i na tvem turbíčku. neboj se svednout tlak o 10-20% trošku to to auto oživí a nic s emu nestane.
při zvyšování tlaku bývá nejvetším problémem tesnení pod hlavou ,takže utáhnout hlavu, případne pokud si nejsi jistý stavem tam sundat hlavu, srovnat, alespon pokovené tesnení a nové šrouby. Budeš v tom za cca 3-3,5 tis ale snese to další navýšení tlaku..
To jsou obecná fakta - ne že bych mel zkušensoti přímos volvy.
U supry jsem zvedl tlak o 100% a nijak ji to neposkodilo
( rozuměj starou surpu co mela nalítáno víc jak 200tis
)
při zvyšování tlaku bývá nejvetším problémem tesnení pod hlavou ,takže utáhnout hlavu, případne pokud si nejsi jistý stavem tam sundat hlavu, srovnat, alespon pokovené tesnení a nové šrouby. Budeš v tom za cca 3-3,5 tis ale snese to další navýšení tlaku..
To jsou obecná fakta - ne že bych mel zkušensoti přímos volvy.
U supry jsem zvedl tlak o 100% a nijak ji to neposkodilo


Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
oki, dekuji moc za rady, objednano.....
objednal jsem toto http://www.nuclear-racing.cz/zbozi/4819 ... erveny.htm tak uvidime

Volvo V40 2.0T | 118 kw | žádnej chip tuning, žádnej chip (čti čip :DD ) - avšak menší zvýšení výkonu oproti sérii neunikl | z 0 - 100 km/h za 7,5s | r.v. 2000
přímo do bidrina by to bylo o pár korunek levnejší, od nás ješte trosku jindekmd píše:oki, dekuji moc za rady, objednano.....objednal jsem toto http://www.nuclear-racing.cz/zbozi/4819 ... erveny.htm tak uvidime

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Prosime majitele ropovodu, aby si nechali svoje rozumy pro sebe
Pisty propaluje chuda smes, nikoliv "moc vzduchu". Zvyseni plniciho tlaku pres MBC rozhodne nebude tak dramaticke, aby zacal neco propalovat, rezervy u toho motoru by mely byt dostatecne, vcetne dimenzovani IC. Zacal bych tim merakem plniciho tlaku a MBC.

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: "VYLADĚNÍ TURBA"
nie
viac vzduchu neznamena nutne chudobnejsiu zmes
viac vzduchu neznamena nutne chudobnejsiu zmes
co se tyce brzd obavy nemam... nema to ledajake brzdy. preci jen je to volvo a k tomu do tech nejsilnejsich dvoulitru se davali uplne jíine nez do 40ek s mensim motorem (dokonce i 2.0i, tzn. motor bez turba to ma secko jinac) a to vcetne podvozku;) brzdi to jak bejk:) a to uz mam vyzkouseny, ze ma ta svedska mrcha omezovac na 250ti;)
Volvo V40 2.0T | 118 kw | žádnej chip tuning, žádnej chip (čti čip :DD ) - avšak menší zvýšení výkonu oproti sérii neunikl | z 0 - 100 km/h za 7,5s | r.v. 2000