Dneska mi dosly laminaty na SX, tak jsem se chtel zeptat na zkusenosti pri u spoju laminat-plech. Jedna se o zadni blatniky jak jsou dole na obrazku. Jak to pridelat aby to drzelo a pokud mozno na tom chvilku vydrzel i lak bez prasklin? Predem diky
Tady je pro predstavu jak to vypada...stejnej typ auta..stejnej blatnik...je to ta seda cast od cca poloviny kola po to okno, ale bohuzel ne az k nemu.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
potreboval bych spis neco vyzkousenyho...na netu jsem nasel zminku o nejakym specialnim tmelu, ale uz tam nebylo psany co to je zac.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
prilepit lepidlem na autoskla a pak hranu prekutnout skelnym kitem, jinak lepislo na autoskla - pred lepenim musis jeste natrit jak kastli, tak ten laminat primerem-takova cerna vodicka-je to jakoby zaklad, aby to lepidlo poradne drzelo. ja takhle mam prilepeny plasty na celym bmw a v pohode
máca píše:prilepit lepidlem na autoskla a pak hranu prekutnout skelnym kitem, jinak lepislo na autoskla - pred lepenim musis jeste natrit jak kastli, tak ten laminat primerem-takova cerna vodicka-je to jakoby zaklad, aby to lepidlo poradne drzelo. ja takhle mam prilepeny plasty na celym bmw a v pohode
A mas spoje kitovany a prelakovany? rad bych aby ten spoj nebyl videt, ale starsi bracha me strasi ze to proste bude praskat
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
jj a drzi to v pohode a to mam za sebou i zimu dokonce vaca ma ten samej bodykit a ma ho jen lepenej pomoci skelnaku a taky mu to drzi, ale on ma "lestenku na nedeli" ja to mam na kazdodeni jezdeni a uz rok to jezdi,akorat jedinej problem je, ze ten laminat se osleha od kaminku od kol mnohem vic, jak treba plechovej blatnik, proste ta barva a lak na tom nedrzi tak jak na klasickym plechovym blatniku
lepit to lepidlem na vokna je zbytečná komplikace, nejvhodněší by byl polyurethan. Skitovat to skelňákem se nabízí jako nejjednodušší řešení, ale je riziko že se tam pak udělá rovná prasklinka přesně kopírující ten přilepenj kus.
Já bych to předevšim pořádně a přesně přilepil, vyndal ty okna (já vim, moc práce ale prousit pak kolem tý gumy je nanic), oblepil bych pak přesnou housenkou ještě ty hrany a pak skelňákem nakitovat do ztracena.
Nebo srazit ty hrany toho kusu abys to nekitoval do tvrdý hrany ale do ztracena, pak se tam nemá co objevit a praskat.
(Ale jestli to plánuješ kitovat ňákim kitem z obi tak to praskne ať s tim uděláš cokoli.)
A naco to vůbec je???? Jako rozšíření? Je to tam vůbec nutný???
rozsireni + 30mm strana.....vyndat okna nejdou...jsou lepeny a ta guma je na nich vulkanizovana.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Voyager píše:3 cm je blbost ne , na tý fotce to vypadá tak o cenťák
okna by určitě šly vyříznout ale jestli je tam ta guma natvrdo tak bez jejího poškození nevim ale možná s opatrností jo
protože jestli bys to chtěl skitovat tak nemáš na tom kousíčku co k tý gumě zbejvá šanci vytvořit něco rozumnýho
asi to klame...melo by to byt 30mm na kazdou stranu..predek mam +25...premyslel sem ze okna vyriznu, ale v tom pripade bych to mohl dolaminovat az pod sklo a nemusel bych pod oknem delat zadny napojeni.....prave sem si rikal jestli tady nekdo nedelal neco podobnyho...nejakej spoj laminat plech a nejezdi s tim 2-3 roky....jak to delal, co pouzil a jestli na tom vydrzel lak
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
ty okna ale pujdou vyriznout, ajkorat asi ne klasicky strunou,ale ulamovakem, nebovyrezavaci pilkou, zajed nekam do autoskel a tam ti urco pomuzou jinak skelnej kit nekupuj zadnej rapid a podobny sracky, ale primo ve specializovanym obchode s lakyrnickyma potrebama
je nejakej osvedcenej? ja vetsinou bravam ALU kit od BODY.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
zkusim to zjistit co je zac ten kit, ja sem ho kupoval u nas v lakovne, ale nikdy sem neresil co je to za vyrobce proste vim, ze fungoval, je takovej zelenej skelnej
Ok nejak to zkusim vymyslet...diky za rady..pokud by sel zjistit nazev toho tmelu pripadne, byl bych rad.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
zkus si najít na netu firmu airo c.s.
nevim jestli maj i maloobchod ale od nich berem a je to asi to nejlepší.
Moh bys od nich vzít 2,5kg skelňáku (faserplast) za 450,- a navrh jemnej (unipol) za 500 a měl bys jistotu že to bude držet
menší balení bohužel nemaj
Ok diky...pokud to bude fungovat klidne do toho ty prachy dam....chtel sem se jeste zeptat co se tyce toho lepidla. Muzu mit za 160kc lepidlo Teroson - Terostat 9200 1 K PUR. Mam to vzit? nebo doporucujes pouzit jine? jaky vzit ten primer?
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
nevim jak to lepidlo cos psal sem, ale dneska sem koukal jaky oznaceni ma to lepidlo na skla co pouzivam na lepeni ja a je to teroson8596 a k tomu je primo primer na autoskla-mala lahvicka/plechovka se zelenym vickem, obsah ma cernou barvu, tim natres ty mista na ktery pak naneses housenku lepidla, primer je tam kuli tomu, aby to lepidlo drzelo jak na kastli, tak na blatniku z lamina, jeste pred nanesenim primeru je vhodne trosku zdrsnit lak na kterej to budes natirat/staci kousek smirky a drsnit to
jinak existuje od terosonu primo lepici sada na autoskla-takova krabice kde je lepidlo, primer, aktivator-ten ty nepotrebujes smirek a navod-je to takova sada kde je vse co muzes potrebovat, i nejakej stececek a pod, proste komplet u nas to maji v origu http://www.origo-autosklo.cz/
Taky jsem na ty sady koukal, asi dve vemu..diky za rady
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
já bych koupil to PUčko od terosonu. v podstatě cokoli od terosonu je dobrý. podle mě to lepidlo na skla je zbytečný, budeš to patlat z obou stran primerem kterýho je tam asi 5ml v tý lahvičce s rizikem že když to blbě natřeš tak se ti to za tejden odlepí. PUčko se aplikuje přímo a nic neřešíš a drží stejně dobře a hlavně je to dělaný na takovýhle věci