novacek - Skoda O2 2.0 TDI

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
master88
Příspěvky: 4
Registrován: 09 kvě 2008 10:18

novacek - Skoda O2 2.0 TDI

Příspěvek od master88 »

Zdravim,
mel bych par dotazu ohledne par veci, ktere mne jako novacka v oboru zajimaji.


Ma smysl nejak upravovat dieslacka? Nechci aby se tu kvuli memu dotazu rozeblehl flame, rozhodne od tohoto dvoulitroveho macka necekam nejake extra zazraky, ale jeste sviznejsi jizdu, nez je ted.

1) podlozky pod kola - Jak to funguje pokud si ty podlozky koupim a dam na auto. Je to povolene/zakazane/mozne s prepsanim technicaku?

2) turbo - jak zvysit tlak, kde, za kolik a kolik dava normalni skodovacky turbo do motoru (predpokladam ze to 2atm. nebudou).

3) green filter kit - jde to na tento typ auta nebo to je jen pro benzinacky

4) prestavba na xenony - jde montaz provest doma? Respektive je to pro blbce nebo radsi u odbornika?

5) pridavna svetla skrita pod maskou (nadechem) - maji smysl? Nebudou tam spis k nicemu.

6) ma smysl RSove kridlo (O2) nebo je to jen kus plechu na paradu?

master88
Příspěvky: 4
Registrován: 09 kvě 2008 10:18

Příspěvek od master88 »

up

Uživatelský avatar
sotomaior
Příspěvky: 1217
Registrován: 12 úno 2004 22:09
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: novacek - Skoda O2 2.0 TDI

Příspěvek od sotomaior »

1) fuj, proc zvysovat neodpruzenou hmotnost
3) motoru rozhodne neublizi
4) jestli myslis HID sady tak pokud si mel uz naradi v ruce tak zvladnes
5) jestli budou xenony porad se ti to zda malo svetla?
6) podle me jde hlavne o styling, hezke to je... ani RSo neni zadny zavodak

Doplnim (by Beaver):

1. zbytecne zvetseni namahani na lozsiska, cepy apod. Opravdu nema cenu je davat pro nic za nic a ja osobne bych je nedal nikdy na zadny auto
2. tlak zvednout urcite pujde, ale u OII neporadim, to bude vhodnej dotaz na to dyzlforum, vcetne hodnot tlaku.
3. Green/KN a spol. bud jako vlozku (paklize se dela) a nebo jako hribek s dostatecnym tepelnym odstinenim neni problem dat i na TDI, efekt bude vice mene nula nula nic.
5. zhorseni prostupi vzduchu maskou, zhroseni svitivosti svetel vlivem zebrovani, celkove bych rekl spis zbytecnost
6. nema smysl, pritlak na zadni napravu u auta s pohanenou predni napravu je jen ozdoba. Tj. pokud se ti ukrutne libi, tak ho tam dej, ale co do funkce tam bude jen jako designovy prvek.
Škoda Octavia 1.9TDIFUN 4x4

Uživatelský avatar
petrsk
Příspěvky: 201
Registrován: 02 pro 2006 22:50
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

nechci delat reklamu,ale tady curas na jinej plot http://dieselpower.cz/forum
Rover 825 SD .V kůži a dřevě. R.I.P
Autocrossovy Swišť 1.3 prodáno
Daewoo Nubira 2.0

master88
Příspěvky: 4
Registrován: 09 kvě 2008 10:18

Příspěvek od master88 »

dik... na dieselu jsem kdysy byl ale uz jsem zapomel na jeho existenci :D

Termik
Příspěvky: 1002
Registrován: 21 srp 2005 19:13

Příspěvek od Termik »

Nedá mi to a musim to napsat :) .. Konečně někdo další s rozumným a slušným přístupem 8) . Takovýmu hned člověk poradí rád :wink: . Bohužel byly ale dotazy už zodpovězeny takže nemám co psát :D
BMW...V8...

Dukes
Příspěvky: 97
Registrován: 06 dub 2005 21:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dukes »

master88: máš SZ
Obrázek

Forest
Příspěvky: 16
Registrován: 23 čer 2006 02:30
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé :-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Forest »

Filtr samozrejme ovlivni - napriklad muze nabeh turba, ale zaroven i zivotnost vahy. Ja treba zvolil kdysi "Twistera" a vaha sla do haje behem par dnu. Jinak Dukes Ti asi vse uz vyvoslil :roll:

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“