Já jezdil až doteď na TQM - jezdí tam i máti a nikdy nebyl problém.... tu mi ale zrušili a je tam místo ní Benzina - přes noc se to změnilo, druhý den koukám kde mám benzínku a vona nikde tak teď asi na SHELL. Ale myslím že u mojeho goose-breath engine je to fuk co se tam lije, to prostě nepojede
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Fonz: Hele teď sem cestou z roboty byl zrovna na Shellce a až teď jsem si všim, že tam fakt mají 2x N95... jeden V-Power a jeden non W-Power..... by mě zajímalo jaký je mezi tím rozdíl samo krom názvu.... Jestli je ten jeden nějak znatelně lepší jak ten druhý
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Shell V-Power. Rychlá reakce, maximální výkon.
Pokud pečujete o svůj vůz, pak je Shell V-Power palivem pro Vás. Je to benzín, který je stejně tak pokrokový, jako jsou pokrokové současné motory a byl vyvinut na základě dlouholetého výzkumu požadavků a očekávání řidičů. Takže pokud hledáte okamžitou reakci, vyzkoušejte Shell V-Power.
Čistěte svůj motor během jízdy
Shell V-Power je vyvinut k tomu, aby čistil Váš motor během jízdy. Pomáhá odstraňovat nečistoty na ventilech a zajišťuje nejlepší formu vstřikovacích palivových trysek. To je jeden z důvodů, proč může Shell V-Power zlepšit okamžitou reakci již od prvního použití.
Ochrana i při "studených startech"
Shell V-Power obsahuje prostředek Friction Modifier, který významně přispívá ke snížení třecích ztrát. Palivo se při hoření vypařuje a oddělují se z něj částice Friction Modifier, snášející vyšší tepelné zatížení a dostávají se na stěny válců. Vytváří se tak tenký dodatečný třecí film, doplňující film tvořený olejem z klikové skříně. Díky této dvojnásobné ochraně se snižuje tření pístů ve válcích zejména při tzv. studených startech, kdy v prvních okamžicích po spuštění motoru hrozí nedostatečné mazání jeho pohyblivých částí.
Fazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
fonz píše:prvni rozdil je v cene, v power stoji vic
Jako jasný, že ti budou tvrdit co všecko ti to s motorem neudělá ale zajímalo by mě, jestli tu je někdo kdo fakt tankuje jen V-Power a něco poznal Bylo mi řečeno, že ten V-Power sice čistí paliv. soustavu ale jde o to jezdit pouze a jen na V-Power a po nějakém tom měsíci/roce/počtu km to je trošku znát... tak nevim no
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
fonz píše:prvni rozdil je v cene, v power stoji vic
Jako jasný, že ti budou tvrdit co všecko ti to s motorem neudělá ale zajímalo by mě, jestli tu je někdo kdo fakt tankuje jen V-Power a něco poznal Bylo mi řečeno, že ten V-Power sice čistí paliv. soustavu ale jde o to jezdit pouze a jen na V-Power a po nějakém tom měsíci/roce/počtu km to je trošku znát... tak nevim no
každej benzín čistí do jisté míry všochno kudy proteče.. jinak samozřejmě nepoznáš nic.. pokud nemáš vůz co umít posouvat předtih v závislosti na detonacích